Szkolenia z umiejętności prezentacyjnych dla nauczycieli akademickich

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Szkolenia z umiejętności prezentacyjnych dla nauczycieli akademickich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-27
  • ZamawiającyPolitechnika Warszawska - Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-14
  • Numer ogłoszenia513016-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 513016-N-2020 z dnia 2020-02-14 r.

Politechnika Warszawska - Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW: Szkolenia z umiejętności prezentacyjnych dla nauczycieli akademickich
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Postepowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w związku z realizacją projektu pn. „NERW PW. Nauka – Edukacja – Rozwój – Współpraca” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska - Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW, krajowy numer identyfikacyjny 00000155400000, ul. ul. Rektorska  4 , 00-614  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (+48) 22 234 20 00, e-mail michal.szczepanski@pw.edu.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.cziitt.pw.edu.pl/
Adres profilu nabywcy: https://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/szczegoly.php?id=7184

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/szczegoly.php?id=7184

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
zamowienia.cziitt@pw.edu.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia z umiejętności prezentacyjnych dla nauczycieli akademickich
Numer referencyjny: CZIiTT-ZP02/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich Politechniki Warszawskiej. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na nw. części, które są opisane w odpowiednich załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zwanych dalej „OPZ”: 1) część nr 1: „Sztuka autoprezentacji i prowadzenia dyskusji” – załącznik nr 1.1; 2) część nr 2: „Emisja głosu i dykcja” – załącznik nr 1.2; 3) część nr 3: „Techniki przygotowania profesjonalnej prezentacji w programie Microsoft PowerPoint na poziomie zaawansowanym” – załącznik nr 1.3; 4) część nr 4: „Przygotowanie grafiki dla celów publikacyjnych i prezentacyjnych” – załącznik nr 1.4. 3. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80511000-9 Usługi szkolenia personelu. 4. Okres realizacji: 1) część nr 1 i 2: od zawarcia umowy do dnia 30 września 2021 r.; 2) część nr 3 i 4: od zawarcia umowy do dnia 28 lutego 2021 r. 5. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa OPZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2.

II.5) Główny kod CPV: 80511000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 4. Okres realizacji: 1) część nr 1 i 2: od zawarcia umowy do dnia 30 września 2021 r.; 2) część nr 3 i 4: od zawarcia umowy do dnia 28 lutego 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia osobę lub osoby zdolne do przeprowadzenia szkolenia, posiadające odpowiednie do przedmiotu zamówienia kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, a każda z nich spełnia następujące wymagania: dla części zamówienia nr 1, 2 i 4: 1) posiada wykształcenie wyższe magisterskie, 2) posiada wykształcenie wyższe lub ważny certyfikat/zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający posiadanie kompetencji do przeprowadzenia danego wsparcia, tj. prowadzenia szkoleń w zakresie określonym w pkt. 2.3 OPZ danej części zamówienia, 3) posiada co najmniej 2 lata doświadczenia w przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń w zakresie tematyki określonej w pkt 2.3 OPZ danej części zamówienia, 4) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia w zakresie tematyki określonej w pkt 2.3 OPZ, dla co najmniej 6 uczestników, a czas trwania każdego szkolenia wynosił co najmniej 6 godz. zegarowych (bez przerw). Zamawiający nie wymaga, aby takie doświadczenie zostało nabyte w okresie współpracy tej osoby z Wykonawcą składającym ofertę, 5) łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych UE oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie – warunek musi być spełniony na etapie zawierania umowy; dla części zamówienia nr 3: 6) posiada wykształcenie wyższe magisterskie, 7) posiada ważny certyfikat „Microsoft Certified Trainer” potwierdzający posiadanie kompetencji do przeprowadzenia danego wsparcia, tj. prowadzenia szkoleń w zakresie określonym w pkt. 2.3 OPZ, 8) posiada co najmniej 2 lata doświadczenia w przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń w zakresie tematyki określonej w pkt 2.3 OPZ danej części zamówienia, 9) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia w zakresie tematyki określonej w pkt 2.3 OPZ, dla co najmniej 6 uczestników, a czas trwania każdego szkolenia wynosił co najmniej 6 godz. zegarowych (bez przerw). Zamawiający nie wymaga, aby takie doświadczenie zostało nabyte w okresie współpracy tej osoby z Wykonawcą składającym ofertę, 10) łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych UE oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie – warunek musi być spełniony na etapie zawierania umowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III ust. 2, Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: dla części nr 1,2 i 4: 1) „Wykaz osób” skierowanych przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3; 2) dyplom ukończenia, przez osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 1, studiów wyższych magisterskich, 3) dyplom ukończenia, przez osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 1, studiów wyższych lub ważny certyfikat/zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający posiadanie przez osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 1, kompetencji do prowadzenia szkoleń w zakresie określonym w pkt. 2.3 OPZ danej części zamówienia, 4) „Wykaz przeprowadzonych szkoleń” przez osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 1.1, sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia, wypełniony w zakresie części I, wraz z podaniem: a) nazwy szkolenia, b) opisu szkolenia, c) okresu realizacji szkolenia lub ich poszczególnych edycji, d) podmiotów, na rzecz których szkolenie zostało przeprowadzone (nazwa, adres siedziby), e) czasu trwania szkolenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4, przy czym pod pojęciem „szkolenie” należy rozumieć jedną umowę, na podstawie której Wykonawca przeprowadził jedno szkolenie lub kilka edycji tego samego szkolenia; 5) dowody określające czy szkolenia wymienione w części I „Wykazu przeprowadzonych szkoleń” zostały przeprowadzone należycie oraz czy zostały przeprowadzone przez osobę wskazaną w „Wykazie osób”, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego ta osoba przeprowadziła dane szkolenie, w szczególności protokół odbioru bez zastrzeżeń lub oświadczenie złożone w formie wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną; 6) oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych, Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów – składane na „Formularzu oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 5. dla części nr 3: 7) „Wykaz osób” skierowanych przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3; 8) dyplom ukończenia, przez osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 7, studiów wyższych magisterskich, 9) ważny certyfikat „Microsoft Certified Trainer” potwierdzający posiadanie kompetencji do przeprowadzenia danego wsparcia, tj. prowadzenia szkoleń w zakresie określonym w pkt. 2.3 OPZ, 10) „Wykaz przeprowadzonych szkoleń” przez osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 7, wypełniony w zakresie części I, wraz z podaniem: a) nazwy szkolenia, b) opisu szkolenia, c) okresu realizacji szkolenia lub ich poszczególnych edycji, d) podmiotów, na rzecz których szkolenie zostało przeprowadzone (nazwa, adres siedziby), e) czasu trwania szkolenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4, przy czym pod pojęciem „szkolenie” należy rozumieć jedną umowę, na podstawie której Wykonawca przeprowadził jedno szkolenie lub kilka edycji tego samego szkolenia; 11) dowody określające czy szkolenia wymienione w części I „Wykazu przeprowadzonych szkoleń” zostały przeprowadzone należycie oraz czy zostały przeprowadzone przez osobę wskazaną w „Wykazie osób”, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego ta osoba przeprowadziła dane szkolenie, w szczególności protokół odbioru bez zastrzeżeń lub oświadczenie złożone w formie wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną; 12) oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych, Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów – składane na „Formularzu oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 5.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 40,00
Doświadczenie trenera 25,00
Program szkolenia 20,00
Certyfikat SUS 2.0 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany postanowień umowy, z zastrzeżeniem § 3 ust. 5 i § 6 ust. 2, mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie; 3) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy. 3. Dopuszcza się zmianę terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy. 4. W przypadku zmiany umowy, wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z oferty nie może ulec zwiększeniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sztuka autoprezentacji i prowadzenia dyskusji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Patrz załącznik nr 1.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80511000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Doświadczenie trenera 25,00
Program szkolenia 20,00
Certyfikat SUS 2.0 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Emisja głosu i dykcja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Patrz załącznik nr 1.2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80511000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Doświadczenie trenera 25,00
Program szkolenia 20,00
Certyfikat SUS 2.0 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Techniki przygotowania profesjonalnej prezentacji w programie Microsoft PowerPoint na poziomie zaawansowanym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Patrz załącznik nr 1.3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80511000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Doświadczenie trenera 25,00
Program szkolenia 20,00
Certyfikat SUS 2.0 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przygotowanie grafiki dla celów publikacyjnych i prezentacyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Patrz załącznik nr 1.4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80511000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Doświadczenie trenera 25,00
Program szkolenia 20,00
Certyfikat SUS 2.0 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór ok. 300 książek-Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór ok. 300 książek, głównie klasyka polska z lat 1950 -1970. Jeśli punkt odbioru jest w Warszawie lub w promieniu do 50 km jestem skłonna dowieźć je sama. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.