Świadczenie usługi wsparcia merytorycznego profesjonalnego prowadzenia procesu przedsiębiorczego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi wsparcia merytorycznego profesjonalnego prowadzenia procesu przedsiębiorczego odkrywania w ramach projektu „Smart Progress – Animacja rozwoju obszarów ISP (…)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-07
  • ZamawiającyWojewództwo Pomorskie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00064109
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi wsparcia merytorycznego profesjonalnego prowadzenia procesu przedsiębiorczego odkrywania w ramach projektu „Smart Progress – Animacja rozwoju obszarów ISP (…)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583268758

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wsparcia merytorycznego profesjonalnego prowadzenia procesu przedsiębiorczego odkrywania w ramach projektu „Smart Progress – Animacja rozwoju obszarów ISP (…)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb822a6b-8e3c-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Świadczenie usługi wsparcia merytorycznego profesjonalnego prowadzenia procesu przedsiębiorczego odkrywania w ramach projektu „Smart Progress – Animacja rozwoju obszarów ISP (…)”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej, 1. Komercjalizacja wiedzy, działania 1.1. Ekspansja przez innowacje, poddziałania 1.1.1. Ekspansja przez innowacje – wsparcie dotacyjne.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w j.polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.
2.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
3.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4.Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektr.osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@pomorskie.eu.
5.Zamaw.będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi – Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy na adres mailowy wskazany w ofercie Wykonawcy.
6.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego, bezpośrednio na Platformie zakupowej oraz na poczcie elektronicznej zgodnej z adresem wskazanym w ofercie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7.Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:
1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kb/s,
2)przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”.
Ponadto Zamawiający informuje, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować programem do archiwizacji np. 7-Zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
8.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1)akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internet.Platformy pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”).Taka oferta zostanie uznana za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.221 ustawy Pzp.
10.Zamaw. informuje,że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej, dotyczące
w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Pozostałe informacje zawarte na Platformie, a nie dotyczące technicznego z niej korzystania, nie są wiążące dla Wykonawców.
17.W zakresie kwestii nieuregulowanych SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz Rozp.Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020 poz.2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego z siedzibą przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk, tel. 58 326 87 58 adres e-mail: zamowienia@pomorskie.eu
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@pomorskie.eu
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego nas okresu archiwizacji.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełna nazwa zamówienia:
Świadczenie usługi wsparcia merytorycznego profesjonalnego prowadzenia procesu przedsiębiorczego odkrywania w ramach projektu „Smart Progress – Animacja rozwoju obszarów Inteligentnych Specjalizacji Pomorza jako element Procesu Przedsiębiorczego Odkrywania”
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia merytorycznego profesjonalnego prowadzenia procesu przedsiębiorczego odkrywania (PPO) polegającej na dokształcaniu lub uzupełnianiu wiedzy specjalistycznej osób odpowiadających za koordynację i realizację polityki innowacji. W ramach zamówienia Wykonawca będzie odpowiedzialny w szczególności do:
1) Świadczenia usług polegających na dokształcaniu lub uzupełnianiu wiedzy specjalistycznej osób odpowiadających za koordynację i realizację polityki innowacji. Wykonawca,
w szczególności zobowiązany jest do realizacji następujących Zadań:
a) Przygotowania i przeprowadzenia cyklu min. 8 spotkań tematycznych z ekspertami dziedzinowymi wraz ze studium przypadku i inspirującymi przykładami, w trybie online dla min. 30 i maks. 150 osób,
b) Przygotowania i przeprowadzenia min. 4 spotkań warsztatowych z ekspertami dziedzinowymi wraz ze studium przypadku i ćwiczeniami praktycznymi,
w trybie stacjonarnym dla min. 10 i maks. 15 osób,
c) Przygotowania i przeprowadzenia min. 1 wykładu motywacyjno-inspirującego, tzw. power-speech eksperta dziedzinowego, w trybie stacjonarnym dla maks. 150 osób;
2) Cyklicznego rozpoznawania (diagnozy) oraz monitorowania, na zasadach określonych przez Wykonawcę w Koncepcji, potrzeb merytorycznych odbiorców zamówienia, tj. uczestników spotkań lub potencjalnych uczestników spotkań – osób odpowiadających za koordynację i realizację polityki innowacji, podmiotów administracji publicznej, w tym utrzymywania przez Wykonawcę stałej komunikacji i wymiany informacji pomiędzy Wykonawcą
a odbiorcami zamówienia i DRG UMWP;
3) Wsparcia personelu realizującego projekt Smart Progress na zasadach określonych przez Wykonawcę w Koncepcji w zakresie diagnozy i analizy kompetencji pracowników Referatu Przedsiębiorczości i Innowacji (DRG-R) oraz zastępcy dyrektora DRG ds. rozwoju przedsiębiorczości i innowacji Departamentu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku (DRG UMWP) i dyrektora Departamentu Rozwoju Gospodarczego. Wykonawca, w szczególności zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia praktycznego szkolenia w trybie zdalnym lub stacjonarnym dla maks. 10 osób w zakresie diagnozy i analizy kompetencji
z wykorzystaniem narzędzia on-line, tzw. gry kompetencyjnej dla ww. osób;
4) Kreowania i wzmocnienia, w sposób przedstawiony przez Wykonawcę w Koncepcji, wizerunku osób odpowiadających za koordynację i realizację polityki innowacji
w województwie pomorskim, szczególnie pracowników administracji publicznej
w województwie pomorskim;
5) Współpracy z DRG UMWP, w tym stałego kontaktu Wykonawcy z Zamawiającym na rzecz dokonywania niezbędnych uzgodnień w zakresie planowanych i zrealizowanych działań dotyczących zamówienia. Wykonawca, w szczególności zobowiązany jest do realizacji następujących Zadań:
a) przygotowania sprawozdania z realizacji zamówienia oraz efektów osiągniętych
w ramach realizacji zamówienia wraz z rekomendacjami dotyczącymi dalszego rozwoju kompetencji pracowników koordynujących PPO (na podstawie realizowanych diagnoz potrzeb merytorycznych odbiorców zamówienia),
b) udziału w spotkaniach roboczych z Zamawiającym, przy czym spotkania mogą odbywać się w siedzibie Zamawiającego lub Wykonawcy lub zdalnie.
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w załączniku nr 1 SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany i współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej, 1. Komercjalizacja wiedzy, działania 1.1. Ekspansja przez innowacje, poddziałania 1.1.1. Ekspansja przez innowacje – wsparcie dotacyjne.
4. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części. Brak podziału na części niniejszego zamówienia uzasadniony jest jednorodną grupą docelową zamówienia, tj. administracja
i podmioty publiczne, zwłaszcza urzędy jednostek samorządu terytorialnego, odpowiadające za koordynację Regionalnej Strategii Innowacji, w tym prowadzenie Procesu Przedsiębiorczego Odkrywania, jak i odgrywające szczególną rolę w realizacji polityki innowacji i rozwoju obszarów z zakresu Inteligentnych Specjalizacji Pomorza. Ponadto Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do przedstawienia koncepcji i sposobu realizacji zamówienia obejmującego zadania wskazane w OPZ. Ma to między innymi zagwarantować spójne oraz kompleksowe podejście do wsparcia odbiorców zamówienia i zastosowania najlepszych dobrych praktyk
i właściwych narzędzi, dostosowanych odpowiednio lub indywidualnie do potrzeb odbiorców usługi. Co więcej, jednym z elementów przedmiotu zamówienia jest przygotowanie sprawozdania z realizacji zamówienia oraz efektów osiągniętych w ramach realizacji zamówienia wraz z rekomendacjami dotyczącymi dalszego rozwoju kompetencji pracowników koordynujących PPO (na podstawie realizowanych diagnoz potrzeb merytorycznych odbiorców zamówienia). Sporządzenie takiego dokumentu byłoby niemożliwe w przypadku podziału zamówienia na części. Jednocześnie należy wskazać, że każdy Wykonawca zarówno duży, średni, czy mały ma możliwość zrealizowania w całości niniejsze zamówienie.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (zamówienie nie zostało podzielne na części).
6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz Koncepcją Wykonawcy złożoną wraz z ofertą.
7. Jeżeli w niniejszej SWZ Zamawiający wskazuje przy opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia lub znaki towarowe lub pochodzenie produktów lub nazwy własne oznacza to, iż dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem jakościowym i użytkowym od wymienionych przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ. W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, jak również podać nazwę handlową produktu oraz opisać produkty równoważne wraz z podaniem walorów potwierdzających ich równoważność.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
9. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (Podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych Podwykonawców.
4) Powierzenie części Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
10. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
15. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
18. Przedmiot zamówienia finansowany jest w całości ze środków publicznych, w tym współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020.
19. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
85312320-8 – Usługi doradztwa

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty:

Kryterium: Cena brutto wykonania zamówienia (PK1) Waga 40%
Kryterium: Koncepcja i sposób realizacji zamówienia – (PK2), w tym: waga 60%, w tym:
- Podkryterium Trafność Koncepcji waga -50%
- Podkryterium Kompletność Koncepcji waga -10%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1% = 1 pkt

Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został przedstawiony przez Zamawiającego w rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja i sposób realizacji zamówienia – (PK2)

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże,
że w okresie ostatnich pięciu lat (liczyć wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu), przed upływem terminu składania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie łącznie:
• dwie usługi polegające na świadczeniu usługi eksperckiej lub doradczej w zakresie wsparcia przedsiębiorczości lub akceleracji lub inkubowania firm lub zakładania i prowadzenia start-up’ów;
• dwie usługi polegające na świadczeniu usługi eksperckiej lub doradczej w zakresie upowszechniania innowacji przez administrację publiczną;
UWAGA!
• Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę wykonanie powyższych usług w ramach realizacji czterech odrębnych umów.
• W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - warunek określony w rozdz. VIII ust. 2 SWZ, musi spełniać w całości przynajmniej jeden
z Wykonawców.
• Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Odnośnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku posługiwania się przez Wykonawcę cudzym potencjałem (podmiot trzeci), Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, Zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 1) SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym samym:
1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu usług wykonanych na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdz. VIII ust. 2 SWZ, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
2) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio złożone podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
2. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, Zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 1) SWZ.
3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., składane są zgodnie z przepisami rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego t.j. „Koncepcji i sposobu realizacji zamówienia” na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają postawione przez Zamawiającego wymagania zgodnie z OPZ oraz opisem kryteriów oceny ofert, który został szczegółowo opisany w rozdziale XX ust. 2 pkt 2.2 SWZ.
2. Przedmiotowy środek dowodowy tj. „Koncepcję i sposób realizacji zamówienia” Wykonawca składa wraz z ofertą.
3. Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej nie będzie podlegał uzupełnieniu.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Rozdz.VII ust.4 SWZ W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
Rozdz.VIII ust.2 SWZ
• W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - warunek określony w rozdz. VIII ust. 2 SWZ, musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.
Rozdz.VIII ust.4 SWZ
Odnośnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Rozdz.IX ust.2 pkt 1) SWZ
1) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ)
a) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII ust. 2 SWZ oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
w zakresie wskazanym w rozdziale VIII ust. 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale X SWZ.
b) Oświadczenie składają odrębnie:
 każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
(...)
Wymagana forma zgodnie z SWZ Rozdział IX ust. 2 pkt 1) SWZ

Rozdział IX ust. 2 pkt 2) SWZ
2) Pełnomocnictwo, w przypadku:
(...)
b) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa lub inny dokument, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty.
Wymagana forma zgodnie z SWZ Rozdział IX ust. 2 pkt 2) SWZ

Rozdz.IX ust.2 pkt 3)SWZ
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ)
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wymagana forma zgodnie z SWZ Rozdział IX ust. 2 pkt 3) SWZ

Rozdz.XXI ust.2 SWZ Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców oraz pełnomocnictwa dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie nie wynika z dokumentów załączonych do oferty lub umowy, o której mowa w niniejszym ustępie.

Rozdz. XVII ust.5 SWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z wzorem umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ
1. Wszelkie istotne zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy mogą dotyczyć:
a) warunków i terminów płatności,
b) sposobu realizacji, w szczególności zmiany sposobu realizacji spotkania warsztatowego lub wykładu motywacyjno-inspirującego, z formuły stacjonarnej na on-line w formie tzw. webinaru za pośrednictwem platformy internetowej (zapewnionej przez Zamawiającego),
c) terminu realizacji przedmiotu umowy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach tj.:
a) w zakresie pkt a-c – w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie,
b) w zakresie pkt b) w przypadku każdej uzasadnionej konieczności zmiany, wynikającej np.
z ograniczeń związanych z SARS-Cov-2 lub zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć przy składaniu oferty,
c) w zakresie pkt a) w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, regulacji dotyczących wykorzystania środków budżetowych, zmiany stawki od podatku i usług,
d) w zakresie pkt c) – w przypadku gdy zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, które wpływają na możliwość wykonania umowy. Przesunięcie terminu powinno odpowiadać ilości dni trwania przeszkody.
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
5. Zmiana siedziby odpowiednio Zamawiającego lub Wykonawcy nie stanowi zmiany treści Umowy
i następuje poprzez niezwłoczne, pisemne powiadomienie drugiej strony Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Dotyczy SEKCJI 4.2.10) niniejszego ogłoszenia
Zgodnie z rozdziałem VI SWZ
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 21 czerwca 2022 roku. Przy czym realizacja zadań wskazanych w rozdziale IV ust. 1-4 OPZ powinna zakończyć się do 15 czerwca 2022 roku.

2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, które wystąpiły w odpowiednim okresie wskazanym w art. 111 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Zamawiający wskazał w:
- Rozdziale IX SWZ Dokumenty składane razem z ofertą.
- Rozdziale XVI SWZ Opis sposobu przygotowywania oferty.
- Rozdziale XVII SWZ Sposób oraz termin składania ofert.
- Rozdziale XIX SWZ Sposób obliczenia ceny
- Rozdziale XXI SWZ Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze
oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- Rozdziale XXII SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Oddam książki - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Mam książki do oddania m.in. encyklopedię, literatura sensacyjna, lektury szkolne i beletrystyka. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI