Stacjonarny kurs języka angielskiego w CSAiU Toruń i 56. BLot Inowrocław

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Stacjonarny kurs języka angielskiego w CSAiU Toruń i 56. BLot Inowrocław
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-08-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyJednostka Wojskowa 4620
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-02
  • Numer ogłoszenia598257-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598257-N-2018 z dnia 2018-08-02 r.

Jednostka Wojskowa 4620: Stacjonarny kurs języka angielskiego w CSAiU Toruń i 56. BLot Inowrocław
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620, krajowy numer identyfikacyjny 34090172500000, ul. ul. Okólna  37 , 87100   Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 653 36 94, e-mail 12wog.zamowienia@wp.mil.pl, faks 56 653 36 60.
Adres strony internetowej (URL): http:// www.12wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: http:// www.12wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stacjonarny kurs języka angielskiego w CSAiU Toruń i 56. BLot Inowrocław
Numer referencyjny: P/41/IW/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest stacjonarny kurs języka angielskiego w CSAiU Toruń i 56. BLot Inowrocław. 2. Zajęcia zostaną przeprowadzone na poziomie podstawowym zgodnie z Porozumieniem Standaryzacyjnym NATO STANAG 6001 oraz „Ramowym i szczegółowym programem nauczania języka angielskiego w jednostkach wojskowych podległych Dowódcy Generalnemu Rodzajów Sił Zbrojnych - poziom podstawowy SPJ 1111 (Standardowy Profil Językowy 1;1;1;1) wg STANAG 6001 Warszawa 2016 ( sygn. Dow. Gen. wewn.45/2016)”. 3. Zajęcia prowadzone będą: 3.1. w 3 (trzech) grupach maksymalnie 14 ( czternasto) osobowych; 3.2. od godziny 8.00 do 13.10 i / lub do 14.00, tj. po 6 i / lub 7 godzin lekcyjnych, każda po 45 minut, od poniedziałku do piątku, a w razie potrzeby również w soboty; 3.3. w tzw. blokach lekcyjnych, po 90 i 45 minut, które w skali dnia odpowiadają 6 lub 7 tradycyjnym godzinom lekcyjnym; 4. Zajęcia w każdej grupie szkoleniowej prowadzone będą codziennie przez dwóch lektorów: 4.1. po 3 godziny dziennie przez każdego z nich w przypadku realizacji zajęć w danym dniu szkoleniowym w wymiarze 6 godzin lekcyjnych; 4.2. przez 3 godziny dziennie przez pierwszego lektora i 4 godziny dziennie przez drugiego lektora w przypadku realizacji zajęć w danym dniu szkoleniowym w wymiarze 7 godzin lekcyjnych; 5. Prowadzenie zajęć odbywać się będzie zgodnie z „Rozkładem zajęć” i określonym czasem godzinowym. 6. Lektorzy zobowiązani są przybyć na minimum 10 minut przed rozpoczęciem i winni przestrzegać porządku dnia obowiązującego w ODZJO CSAiU lub 56. BLot Inowrocław. 7. Do prowadzenia stacjonarnych kursów języka angielskiego Wykonawca wyznaczy: „lektorów zasadniczych”, prowadzących bieżące zajęcia i przynajmniej na każdą z grup po jednym „lektorze awaryjnym”, który w razie nieobecności „lektora zasadniczego” poprowadzi zajęcia w jego zastępstwie. 8. Wykaz wszystkich lektorów stanowi załącznik nr 1.2. i 1.3. do SIWZ. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, dzieląc zamówienie na dwie części: 9.1. Część nr 1 - stacjonarny kurs języka angielskiego w 56. BLot na poniższych warunkach: 9.1.1. Wykonawca przeprowadzi stacjonarne zajęcia z języka angielskiego dla 1 (jednej) grupy szkoleniowej, o łącznym wymiarze 576 (pięćset siedemdziesiąt sześć) godzin lekcyjnych; 9.1.2. Dowódca 56. BLot, w Inowrocławiu, zwany jako „Odbiorca usługi” wyznaczy nieetatowego kierownika kursu odpowiedzialnego za kontakty z Wykonawcą i lektorami; 9.1.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2.1. do SIWZ; 9.2. Część nr 2 – stacjonarny kurs języka angielskiego w CSAiU na poniższych warunkach: 9.2.1. Wykonawca przeprowadzi stacjonarne zajęcia z języka angielskiego dla 2 (dwóch) grup szkoleniowych, o łącznym wymiarze 1092 (jeden tysiąc dziewięćdziesiąt dwa) godzin lekcyjnych; 9.2.2. Komendant CSAiU w Toruniu, wyznacza Kierownika Ośrodka Doskonalenia Znajomości Języków Obcych (dalej: ODZJO) lub inną osobę odpowiedzialną za kontakty z Wykonawcą i lektorami; 9.2.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ. 10. Wykonawca winien wyznaczyć do prowadzenia zajęć w poszczególnych częściach i grupach kursu stacjonarnego, lektorów zasadniczych i awaryjnych, tak, aby żaden lektor nie prowadził zajęć w pozostałych częściach i grupach szkoleniowych. 11. Zmiana lektorów do prowadzenia zajęć może nastąpić jedynie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-09-03 2019-01-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
w zakresie potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej: Wykaz lektorów przeznaczonych do przeprowadzenia stacjonarnego kursu języka angielskiego z wyszczególnieniem: poziomu wykształcenia, posiadanych kwalifikacji, doświadczenia zawodowego zgodnie w wymogami określonymi w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2. ppkt 1.2.1.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości; 1.1. Dla części nr 1 – 1.300,00 PLN; 1.2. Dla części nr 2 – 2.000,00 PLN.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie i okolicznościach podanych poniżej: 2.1. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 2.2. zmiany adresu firmy, w przypadku poinformowania Zamawiającego o zaistniałej zmianie; 2.3. zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu usług wykonywanych przez podwykonawcę. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 4. Podstawą aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zaakceptowany przez drugą stronę umowy, określający przyczyny zmiany i potwierdzający wystąpienie okoliczności wymienionych w pkt 2, który będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-10, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: stacjonarny kurs języka angielskiego w 56. BLot
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Zajęcia zostaną przeprowadzone na poziomie podstawowym zgodnie z Porozumieniem Standaryzacyjnym NATO STANAG 6001 oraz „Ramowym i szczegółowym programem nauczania języka angielskiego w jednostkach wojskowych podległych Dowódcy Generalnemu Rodzajów Sił Zbrojnych - poziom podstawowy SPJ 1111 (Standardowy Profil Językowy 1;1;1;1) wg STANAG 6001 Warszawa 2016 ( sygn. Dow. Gen. wewn.45/2016)”. 3. Zajęcia prowadzone będą: 3.1. w 3 (trzech) grupach maksymalnie 14 ( czternasto) osobowych; 3.2. od godziny 8.00 do 13.10 i / lub do 14.00, tj. po 6 i / lub 7 godzin lekcyjnych, każda po 45 minut, od poniedziałku do piątku, a w razie potrzeby również w soboty; 3.3. w tzw. blokach lekcyjnych, po 90 i 45 minut, które w skali dnia odpowiadają 6 lub 7 tradycyjnym godzinom lekcyjnym; 4. Zajęcia w każdej grupie szkoleniowej prowadzone będą codziennie przez dwóch lektorów: 4.1. po 3 godziny dziennie przez każdego z nich w przypadku realizacji zajęć w danym dniu szkoleniowym w wymiarze 6 godzin lekcyjnych; 4.2. przez 3 godziny dziennie przez pierwszego lektora i 4 godziny dziennie przez drugiego lektora w przypadku realizacji zajęć w danym dniu szkoleniowym w wymiarze 7 godzin lekcyjnych; 5. Prowadzenie zajęć odbywać się będzie zgodnie z „Rozkładem zajęć” i określonym czasem godzinowym. 6. Lektorzy zobowiązani są przybyć na minimum 10 minut przed rozpoczęciem i winni przestrzegać porządku dnia obowiązującego w ODZJO CSAiU lub 56. BLot Inowrocław. 7. Do prowadzenia stacjonarnych kursów języka angielskiego Wykonawca wyznaczy: „lektorów zasadniczych”, prowadzących bieżące zajęcia i przynajmniej na każdą z grup po jednym „lektorze awaryjnym”, który w razie nieobecności „lektora zasadniczego” poprowadzi zajęcia w jego zastępstwie. 8. Wykaz wszystkich lektorów stanowi załącznik nr 1.2. i 1.3. do SIWZ. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, dzieląc zamówienie na dwie części: 9.1. Część nr 1 - stacjonarny kurs języka angielskiego w 56. BLot na poniższych warunkach: 9.1.1. Wykonawca przeprowadzi stacjonarne zajęcia z języka angielskiego dla 1 (jednej) grupy szkoleniowej, o łącznym wymiarze 576 (pięćset siedemdziesiąt sześć) godzin lekcyjnych; 9.1.2. Dowódca 56. BLot, w Inowrocławiu, zwany jako „Odbiorca usługi” wyznaczy nieetatowego kierownika kursu odpowiedzialnego za kontakty z Wykonawcą i lektorami; 9.1.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2.1. do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu przedłużania rzęs- Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu przedłużania rzęs. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa zestawów narzędziowych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa łóżka porodowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: Dostawa zestawów narzędziowych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: Dostawa łóżka porodowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: florystyka
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI