ROPS.DO.3321.2.2021 - Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane przez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ROPS.DO.3321.2.2021 - Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-12
  • ZamawiającyRegionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-04
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ROPS.DO.3321.2.2021 - Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modelarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 730 68 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rops-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROPS.DO.3321.2.2021 - Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abf8a3d8-e5fc-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000157/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe w ramach projektu pod nazwą Doskonalenie kompetencji kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Doskonalenie kompetencji kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip-slaskie.pl/rops

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj: przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa adresata: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Województwa Śląskiego, identyfikator adresata: /ropskatowice/zp.
2. Ofertę składa się za pośrednictwem miniPortalu. Ofertę składa się pod rygorem nieważności,
zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną
kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej
SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
8. Wykonawca, aby wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i złożyć ofertę
do postępowania musi posiadać konto na Platformie ePUAP. Aby zaszyfrować i złożyć ofertę należy
postępować zgodnie z „Instrukcją użytkownika systemu miniPortal – ePuap” dostępną pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
9. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na
miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest
podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z
postępowaniem.
10. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”,
dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
11. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem
„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i
udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji
użytkownika” dostępnej na miniPortalu.
12. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani
wycofać złożonej oferty.
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach (40-142) przy ulicy Modelarskiej 10,
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej Województwa
Śląskiego jest Przemysław Sobusik (psobusik@rops-katowice.pl),
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz w
oparciu o art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 2016 r. – Ustawa o dostępie do informacji
publicznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.). Ponadto, Pani/Pana dane osobowe będą
ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych, podmiotom
upoważnionym na podstawie przepisów prawa, bankom, podmiotom zajmującym się archiwizacją,
wykonawcom usług związanych z obsługą kadrowo-płacową
a w zakresie danych korespondencyjnych operatorowi pocztowemu lub kurierowi,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu rozliczenia Programu Operacyjnego
Wiedza Edukacja Rozwój 2014 -2020, a po jego rozliczeniu przez okres wynikający
z przepisów archiwalnych,
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
h) posiada Pani/Pan:
i. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
ii. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*
iii. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
iv. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
i) nie przysługuje Pani/Panu:
i. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
ii. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
iii. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROPS.DO.3321.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 153600 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14208 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Przemoc seksualna wobec dzieci:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Przemoc seksualna wobec dzieci. Szkolenie ma trwać 24 godziny dydaktyczne (3 dni szkoleniowe, następujące po sobie). Liczba grup szkoleniowych: 2, każda licząca nie więcej niż 20 osób. Zatem łącznie do realizacji jest 48 godzin dydaktycznych (3 dni szkoleniowe, następujące po sobie + 3 dni szkoleniowe,następujące po sobie) dla łącznie maksymalnie 40 osób. Uczestnikami szkolenia będą osoby pracujące bezpośrednio z dzieckiem i rodziną w obszarze systemu wspierania rodziny i pieczy
zastępczej z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada
Zamawiający. Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy uczestników z zakresu rozpoznawania objawów przemocy seksualnej u dziecka a także zwiększenie kompetencji w zakresie stosowania procedur umożliwiających szybką i skuteczną pomoc dziecku krzywdzonemu.

4.2.5.) Wartość części: 7344 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-27 do 2021-10-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty - 60,00 pkt.
b) Doświadczenie zespołu trenerów - 40,00 pkt.
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w
następujący sposób:
ad. a) kryterium: cena oferty C - maksymalnie 60,00 pkt. - wg następującego wzoru:
C = Cena oferty z najniższą ceną x 60
-----------------------------------------
Cena oferty ocenianej
C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium Cena oferty
Uwaga: Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po
przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku
nie ulega zmianie.
ad. b) kryterium: Doświadczenie zespołu trenerów - maksymalnie 40,00 pkt.:
W ramach niniejszego kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena zostanie dokonana
na podstawie informacji zawartej w Formularzu ofertowym a następnie podlegać będzie weryfikacji w
oparciu o przedłożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia a dane stanowiące kryterium oceny ofert zawarte będą w kolumnie
„Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń” – Zmawiający weźmie pod uwagę tylko liczbę
przeprowadzonych szkoleń z usług spełniających warunek udziału dotyczący osób które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i uwzględni doświadczenie tylko tych osób, które ten
warunek spełniają co najmniej w minimalnym stopniu.
UWAGA: Osoby oceniane w kryterium „Doświadczenie zespołu trenerów” będą uczestniczyły w realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca przewiduje do realizacji zamówienia więcej niż wymaganych
przez Zamawiającego trenerów, każdy trener musi zostać wykazany w Formularzu ofertowym oraz w
Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, składanym na wezwanie
Zamawiającego według wzoru przez niego przesłanego, w celu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu. Wzór Formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż Wykonawca wykaże jednego trenera do
realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje do realizacji zamówienia więcej niż
wymaganych przez Zamawiającego trenera, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza,
aby każdy trener został w nim wykazany i określono dla każdego doświadczenie. W przypadku
wymiany osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia w trakcie jego realizacji, zmieniany trener
musi posiadać doświadczenie nie mniejsze niż doświadczenie trenera, za którego Wykonawca
otrzymał dodatkowe punkty w przedmiotowym kryterium. W tym celu Wykonawca zobligowany będzie
do złożenia Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dla zmienianego
trenera. W przypadku wskazania przez Wykonawcę (w Częściach I-V) zrealizowania większej niż 7
liczby szkoleń z przedmiotowego zakresu do obliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 7.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu trenerów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Dziecko z niepełnosprawnością w rodzinie wieloproblemowej:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Dziecko z niepełnosprawnością w
rodzinie wieloproblemowej. Szkolenie ma trwać 16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe,
następujące po sobie). Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 20 osób.
Uczestnikami szkolenia będą osoby pracujące bezpośrednio z dzieckiem i rodziną z terenu
województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia
jest doskonalenie kompetencji uczestników w zakresie pracy z rodziną wieloproblemową
sprawującą opiekę nad dzieckiem z niepełnosprawnością.

4.2.5.) Wartość części: 2288 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-21 do 2021-10-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty - 60,00 pkt.
b) Doświadczenie zespołu trenerów - 40,00 pkt.
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w
następujący sposób:
ad. a) kryterium: cena oferty C - maksymalnie 60,00 pkt. - wg następującego wzoru:
C = Cena oferty z najniższą ceną x 60
-----------------------------------------
Cena oferty ocenianej
C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium Cena oferty
Uwaga: Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po
przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku
nie ulega zmianie.
ad. b) kryterium: Doświadczenie zespołu trenerów - maksymalnie 40,00 pkt.:
W ramach niniejszego kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena zostanie dokonana
na podstawie informacji zawartej w Formularzu ofertowym a następnie podlegać będzie weryfikacji w
oparciu o przedłożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia a dane stanowiące kryterium oceny ofert zawarte będą w kolumnie
„Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń” – Zmawiający weźmie pod uwagę tylko liczbę
przeprowadzonych szkoleń z usług spełniających warunek udziału dotyczący osób które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i uwzględni doświadczenie tylko tych osób, które ten
warunek spełniają co najmniej w minimalnym stopniu.
UWAGA: Osoby oceniane w kryterium „Doświadczenie zespołu trenerów” będą uczestniczyły w realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca przewiduje do realizacji zamówienia więcej niż wymaganych
przez Zamawiającego trenerów, każdy trener musi zostać wykazany w Formularzu ofertowym oraz w
Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, składanym na wezwanie
Zamawiającego według wzoru przez niego przesłanego, w celu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu. Wzór Formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż Wykonawca wykaże jednego trenera do
realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje do realizacji zamówienia więcej niż
wymaganych przez Zamawiającego trenera, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza,
aby każdy trener został w nim wykazany i określono dla każdego doświadczenie. W przypadku
wymiany osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia w trakcie jego realizacji, zmieniany trener
musi posiadać doświadczenie nie mniejsze niż doświadczenie trenera, za którego Wykonawca
otrzymał dodatkowe punkty w przedmiotowym kryterium. W tym celu Wykonawca zobligowany będzie
do złożenia Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dla zmienianego
trenera. W przypadku wskazania przez Wykonawcę (w Częściach I-V) zrealizowania większej niż 7
liczby szkoleń z przedmiotowego zakresu do obliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 7.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu trenerów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Dialog motywujący w pracy z nastolatkiem:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Dialog motywujący w pracy z
nastolatkiem. Szkolenie ma trwać 8 godzin dydaktycznych (1 dzień szkoleniowy). Liczba grup
szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 20 osób. Uczestnikami szkolenia będą osoby pracujące
bezpośrednio z dziećmi i młodzieżą w obszarze systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej
z terenu województwa śląskiego oraz przedstawiciele innych służb pracujących z młodzieżą w
instytucjach systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Za rekrutację uczestników
odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności z
zakresu pracy z młodzieżą z wykorzystaniem dialogu motywującego

4.2.5.) Wartość części: 1144 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-08 do 2021-11-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty - 60,00 pkt.
b) Doświadczenie zespołu trenerów - 40,00 pkt.
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w
następujący sposób:
ad. a) kryterium: cena oferty C - maksymalnie 60,00 pkt. - wg następującego wzoru:
C = Cena oferty z najniższą ceną x 60
-----------------------------------------
Cena oferty ocenianej
C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium Cena oferty
Uwaga: Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po
przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku
nie ulega zmianie.
ad. b) kryterium: Doświadczenie zespołu trenerów - maksymalnie 40,00 pkt.:
W ramach niniejszego kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena zostanie dokonana
na podstawie informacji zawartej w Formularzu ofertowym a następnie podlegać będzie weryfikacji w
oparciu o przedłożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia a dane stanowiące kryterium oceny ofert zawarte będą w kolumnie
„Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń” – Zmawiający weźmie pod uwagę tylko liczbę
przeprowadzonych szkoleń z usług spełniających warunek udziału dotyczący osób które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i uwzględni doświadczenie tylko tych osób, które ten
warunek spełniają co najmniej w minimalnym stopniu.
UWAGA: Osoby oceniane w kryterium „Doświadczenie zespołu trenerów” będą uczestniczyły w realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca przewiduje do realizacji zamówienia więcej niż wymaganych
przez Zamawiającego trenerów, każdy trener musi zostać wykazany w Formularzu ofertowym oraz w
Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, składanym na wezwanie
Zamawiającego według wzoru przez niego przesłanego, w celu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu. Wzór Formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż Wykonawca wykaże jednego trenera do
realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje do realizacji zamówienia więcej niż
wymaganych przez Zamawiającego trenera, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza,
aby każdy trener został w nim wykazany i określono dla każdego doświadczenie. W przypadku
wymiany osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia w trakcie jego realizacji, zmieniany trener
musi posiadać doświadczenie nie mniejsze niż doświadczenie trenera, za którego Wykonawca
otrzymał dodatkowe punkty w przedmiotowym kryterium. W tym celu Wykonawca zobligowany będzie
do złożenia Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dla zmienianego
trenera. W przypadku wskazania przez Wykonawcę (w Częściach I-V) zrealizowania większej niż 7
liczby szkoleń z przedmiotowego zakresu do obliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 7.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu trenerów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Prawo pracy w jednostkach systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Prawo pracy w jednostkach
systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Szkolenie ma trwać 8 godzin dydaktycznych (1
dzień szkoleniowy). Liczba grup szkoleniowych: 1, licząca nie więcej niż 20 osób. Uczestnikami
szkolenia będą pracownicy i kadra zarządzająca jednostek systemu wspierania rodziny i pieczy
zastępczej z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada
Zamawiający. Celem szkolenia jest pogłębienie oraz usystematyzowanie wiedzy uczestników
szkolenia w zakresie kluczowych przepisów prawa pracy obowiązujących w obszarze systemu
wspierania rodziny i pieczy zastępczej.

4.2.5.) Wartość części: 1144 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-05 do 2021-11-05

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty - 60,00 pkt.
b) Doświadczenie zespołu trenerów - 40,00 pkt.
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w
następujący sposób:
ad. a) kryterium: cena oferty C - maksymalnie 60,00 pkt. - wg następującego wzoru:
C = Cena oferty z najniższą ceną x 60
-----------------------------------------
Cena oferty ocenianej
C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium Cena oferty
Uwaga: Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po
przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku
nie ulega zmianie.
ad. b) kryterium: Doświadczenie zespołu trenerów - maksymalnie 40,00 pkt.:
W ramach niniejszego kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena zostanie dokonana
na podstawie informacji zawartej w Formularzu ofertowym a następnie podlegać będzie weryfikacji w
oparciu o przedłożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia a dane stanowiące kryterium oceny ofert zawarte będą w kolumnie
„Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń” – Zmawiający weźmie pod uwagę tylko liczbę
przeprowadzonych szkoleń z usług spełniających warunek udziału dotyczący osób które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i uwzględni doświadczenie tylko tych osób, które ten
warunek spełniają co najmniej w minimalnym stopniu.
UWAGA: Osoby oceniane w kryterium „Doświadczenie zespołu trenerów” będą uczestniczyły w realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca przewiduje do realizacji zamówienia więcej niż wymaganych
przez Zamawiającego trenerów, każdy trener musi zostać wykazany w Formularzu ofertowym oraz w
Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, składanym na wezwanie
Zamawiającego według wzoru przez niego przesłanego, w celu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu. Wzór Formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż Wykonawca wykaże jednego trenera do
realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje do realizacji zamówienia więcej niż
wymaganych przez Zamawiającego trenera, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza,
aby każdy trener został w nim wykazany i określono dla każdego doświadczenie. W przypadku
wymiany osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia w trakcie jego realizacji, zmieniany trener
musi posiadać doświadczenie nie mniejsze niż doświadczenie trenera, za którego Wykonawca
otrzymał dodatkowe punkty w przedmiotowym kryterium. W tym celu Wykonawca zobligowany będzie
do złożenia Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dla zmienianego
trenera. W przypadku wskazania przez Wykonawcę (w Częściach I-V) zrealizowania większej niż 7
liczby szkoleń z przedmiotowego zakresu do obliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 7.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu trenerów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V– Efektywna komunikacja i współpraca w zespole:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia pod nazwą Efektywna komunikacja i
współpraca
w zespole. Szkolenie ma trwać 8 godzin dydaktycznych (1 dzień szkoleniowy). Liczba grup
szkoleniowych: 2, każda licząca nie więcej niż 20 osób. Zatem łącznie do realizacji jest 16
godzin dydaktycznych (1 dzień szkoleniowy + 1 dzień szkoleniowy) dla łącznie maksymalnie 40
osób. Uczestnikami szkolenia będą pracownicy i osoby nadzorujące regionalne placówki
opiekuńczo – terapeutyczne z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników
odpowiada Zamawiający. Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności z
zakresu skutecznej i efektywnej komunikacji interpersonalnej oraz umiejętności pracy w grupie.

4.2.5.) Wartość części: 2288 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-29 do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
a) Cena oferty - 60,00 pkt.
b) Doświadczenie zespołu trenerów - 40,00 pkt.
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w
następujący sposób:
ad. a) kryterium: cena oferty C - maksymalnie 60,00 pkt. - wg następującego wzoru:
C = Cena oferty z najniższą ceną x 60
-----------------------------------------
Cena oferty ocenianej
C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium Cena oferty
Uwaga: Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po
przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku
nie ulega zmianie.
ad. b) kryterium: Doświadczenie zespołu trenerów - maksymalnie 40,00 pkt.:
W ramach niniejszego kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena zostanie dokonana
na podstawie informacji zawartej w Formularzu ofertowym a następnie podlegać będzie weryfikacji w
oparciu o przedłożony na wezwanie Zamawiającego Wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia a dane stanowiące kryterium oceny ofert zawarte będą w kolumnie
„Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń” – Zmawiający weźmie pod uwagę tylko liczbę
przeprowadzonych szkoleń z usług spełniających warunek udziału dotyczący osób które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i uwzględni doświadczenie tylko tych osób, które ten
warunek spełniają co najmniej w minimalnym stopniu.
UWAGA: Osoby oceniane w kryterium „Doświadczenie zespołu trenerów” będą uczestniczyły w realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca przewiduje do realizacji zamówienia więcej niż wymaganych
przez Zamawiającego trenerów, każdy trener musi zostać wykazany w Formularzu ofertowym oraz w
Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, składanym na wezwanie
Zamawiającego według wzoru przez niego przesłanego, w celu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu. Wzór Formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż Wykonawca wykaże jednego trenera do
realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje do realizacji zamówienia więcej niż
wymaganych przez Zamawiającego trenera, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza,
aby każdy trener został w nim wykazany i określono dla każdego doświadczenie. W przypadku
wymiany osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia w trakcie jego realizacji, zmieniany trener
musi posiadać doświadczenie nie mniejsze niż doświadczenie trenera, za którego Wykonawca
otrzymał dodatkowe punkty w przedmiotowym kryterium. W tym celu Wykonawca zobligowany będzie
do złożenia Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dla zmienianego
trenera. W przypadku wskazania przez Wykonawcę (w Częściach I-V) zrealizowania większej niż 7
liczby szkoleń z przedmiotowego zakresu do obliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 7.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu trenerów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Dla Części I – Przemoc seksualna wobec dzieci:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy dysponujący w czasie realizacji zamówienia co najmniej jednym trenerem, który spełnia łącznie minimalne warunki, to jest:
 posiada co najmniej wykształcenie wyższe II-go stopnia (ukończenie studiów magisterskich) z zakresu psychologii
 posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze pracy terapeutycznej z dzieckiem wykorzystywanym seksualnie lub doznającym innej przemocy seksualnej,
 przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia obejmujące tematykę przemocy seksualnej wobec dzieci dla łącznie co najmniej 50 osób.


Dla Części II – Dziecko z niepełnosprawnością w rodzinie wieloproblemowej:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy dysponujący w czasie realizacji zamówienia co najmniej jednym trenerem, który spełnia łącznie minimalne warunki, to jest:
 posiada co najmniej wykształcenie wyższe II-go stopnia (ukończenie studiów magisterskich) z zakresu psychologii
lub
posiada co najmniej wykształcenie wyższe II-go stopnia (ukończenie studiów magisterskich) z zakresu pedagogiki,
 posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze pracy z rodziną wieloproblemową i/lub z rodziną z niepełnosprawnym dzieckiem,
 przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia obejmujące tematykę pracy z rodziną wieloproblemową i/lub rodziną sprawującą opiekę nad dzieckiem z niepełnosprawnością dla łącznie co najmniej 50 osób.

Dla Części III – Dialog motywujący w pracy z nastolatkiem:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy dysponujący w czasie realizacji zamówienia co najmniej jednym trenerem, który spełnia łącznie minimalne warunki, to jest:
 posiada co najmniej wykształcenie wyższe II-go stopnia (ukończenie studiów magisterskich) z zakresu psychologii
lub
posiada co najmniej wykształcenie wyższe II-go stopnia (ukończenie studiów magisterskich) z zakresu pedagogiki
lub
posiada co najmniej wykształcenie wyższe II-go stopnia (ukończenie studiów magisterskich) z zakresu socjologii
lub
posiada co najmniej wykształcenie wyższe II-go stopnia (ukończenie studiów magisterskich) z zakresu nauk o rodzinie
lub
posiada co najmniej wykształcenie wyższe II-go stopnia (ukończenie studiów magisterskich) na dowolnym kierunku ze specjalizacją praca socjalna,
 posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze pracy z młodzieżą dysfunkcyjną,
 przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia z zakresu stosowania dialogu motywującego dla łącznie co najmniej 50 osób.

Dla Części IV – Prawo pracy w jednostkach systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy dysponujący w czasie realizacji zamówienia co najmniej jednym trenerem, który spełnia łącznie minimalne warunki, to jest:
 posiada co najmniej wykształcenie wyższe I-go stopnia (ukończenie studiów licencjackich) z zakresu prawa
lub
posiada co najmniej wykształcenie wyższe I-go stopnia (ukończenie studiów licencjackich) z zakresu administracji
lub
posiada co najmniej wykształcenie wyższe I-go stopnia (ukończenie studiów licencjackich) na dowolnym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu prawa pracy,
 posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze stosowania i/lub wdrażania przepisów prawa pracy w jednostkach samorządu terytorialnego i/lub pieczy zastępczej,
 przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia z zakresu przepisów prawa pracy dla instytucji samorządowych dla łącznie co najmniej 50 osób.


Dla Części V – Efektywna komunikacja i współpraca w zespole:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy dysponujący w czasie realizacji zamówienia co najmniej jednym trenerem, który spełnia łącznie minimalne warunki, to jest:
 posiada co najmniej wykształcenie wyższe II-go stopnia (ukończenie studiów magisterskich) z zakresu psychologii,
 posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń
z zakresu efektywnej komunikacji i/lub pracy w zespole,
 przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia z obszaru komunikacji interpersonalnej i/lub pracy
w zespole.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw
(przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt
4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 3
niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia
następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
- w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.4
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki
cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z
ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XXI SWZ – nie dotyczy spółki
cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą
nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego
pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XXI SWZ) składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ
podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
a) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego
warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie
złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez
pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako
pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SWZ wzór
umowy (załącznik nr 5).
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze
Umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ tj.:
a. Zaistnienia omyłki pisarskiej,
b. Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w
dostawie energii elektrycznej, zagrożenia epidemiologiczne i inne zdarzenia) mającej wpływ na
realizację umowy,
c. Wystąpienia innych zdarzeń mających wpływ na realizację umowy, w szczególności takich,
które powstały niezależnie od działań samych stron, bądź których strony nie były w stanie
przewidzieć,
d. W szczególnie uzasadnionych wypadkach, za które Wykonawca nie ponosi
odpowiedzialności dopuszczalna jest zmiana osób prowadzących szkolenie, po uprzednim
poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, z podaniem przyczyny tejże zmiany i uzyskaniu
akceptacji dla osoby wskazanej na zastępcę. Zaproponowana osoba musi posiadać kwalifikacje
i doświadczenie zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ (na spełnienie warunków udziału w
postępowaniu). Ponadto zaproponowana osoba musi uzyskać taką samą liczbę punktów w
kryterium „Doświadczenie zespołu trenerów” co osoba zmieniana. Wykonawca zobligowany jest
do przedłożenia Zamawiającemu Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia,
e. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia,
f. Zmiany stawki podatku powstałej w odniesieniu do stawki ofertowej, niezależnie od przyczyny
takiego zdarzenia, z zastrzeżeniem niezmienności wysokości dotychczasowego wynagrodzenia,
g. Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących
Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Pośredniczącej i /lub Zarządzającej,
h. Zmiany oświadczeń Wykonawcy i sposobu płatności za realizację usługi związaną z
zastosowaniem systemu podzielonej płatności (split payment).
i. Terminu realizacji umowy w tym należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku
zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej
staranności, jak również z powodu przyczyny o której mowa w ust. 3 poniżej.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w przypadku, gdy
istniejąca w kraju sytuacja epidemiczna bądź zagrożenia epidemicznego w szczególności w
zakresie ustalonych obostrzeń, zakazów lub nakazów w ocenie Zamawiającego uniemożliwia
należytą realizację niniejszej umowy. Prawo to Zamawiający może wykonać w terminie 30 dni
od uzyskania informacji i podjęcia decyzji w tym zakresie. W przypadku o którym mowa powyżej
Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego tytułu podnosił jakichkolwiek roszczeń wobec
Zamawiającego, związanych z niezrealizowanym przedmiotem umowy. W tym przypadku
Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części
umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy
pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku” dostępnego na ePUAP ( https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-12 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić
oddzielną część oferty - odrębny plik lub pliki elektroniczne. Plik (pliki) należy opatrzyć dopiskiem
„tajemnica przedsiębiorstwa” lub innym (nazwa pliku powinna jednoznacznie wskazywać, iż
dane w nim zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa).
Szczegółowe informacje dot. prowadzonego postępowania w tym wszystkie wymagania wobec
wykonawcy zawarte są w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) dostępnej na stronie
internetowej prowadzonego postępowania tj. https://bip-slaskie.pl/rops
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.