Realizacja warsztatów zajęciowych w ramach projektu Gmina Subkowy otwarta na osoby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja warsztatów zajęciowych w ramach projektu Gmina Subkowy otwarta na osoby niesamodzielne!
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSubkowy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-05
  • ZamawiającyGMINA SUBKOWY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-27
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja warsztatów zajęciowych w ramach projektu Gmina Subkowy otwarta na osoby niesamodzielne!

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUBKOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 19 A

1.5.2.) Miejscowość: Subkowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585368501

1.5.8.) Numer faksu: 585368501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@subkowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugsubkowy.nv.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja warsztatów zajęciowych w ramach projektu Gmina Subkowy otwarta na osoby niesamodzielne!

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57bcf8b7-1f66-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000953/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zorganizowanie i przeprowadzenie warszatów zajęciowych i gimnastyki rekreacyjnej w Klubie Seniora

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach projektu pn.: „Gmina Subkowy otwarta na osoby niesamodzielne!” Współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, umowa nr: RPPM.06.02.02-22-0014/20-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

sidaspzp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: sidaspzp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest posiadać konto na Platformie Zamówień Publicznych SIDAS: sidaspzp.pl (zwanej dalej „platformą”). Zarejestrowanie i utrzymanie konta na platformie oraz korzystanie z platformy jest bezpłatne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO, Administrator informuje, że:
1. Administrator Danych Osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Subkowy, z siedzibą przy ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy oraz Urząd Marszałkowski, z siedzibą przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk.
2. Inspektor Ochrony Danych
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – p. Adrianą Głuchowską za pomocą adresu e – mail: iod@subkowy.pl oraz numeru telefonu: 696 011 969.
3. Podstawa prawna przetwarzania
Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Cel przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, a także jej realizacji oraz rozliczenia zadania.
5. Odbiorcy danych
W toku przetwarzania, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane innym podmiotom. Odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa oraz podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz umowy nr PPM.06.02.02-22-0014/20-00 zawartej z Urzędem Marszałkowskim na realizację zadania.
6. Okres przechowywania
Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania zawartej umowy oraz w okresie przechowywania dokumentacji ustalonym zgodnie z art. 78 ustawy Pzp oraz zgodnie z umową nr PPM.06.02.02-22-0014/20-00.
7. Prawa osób, których dane są przetwarzane
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do treści swoich danych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych.
Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Dobrowolność podania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest konieczne do realizacji niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a także jej realizacji oraz rozliczenia zadania.
9. Profilowanie danych
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
10. Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę powierzenia przetwarzania danych (dot. prowadzących działalność gospodarczą), której wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ lub udzieli upoważnienia do przetwarzania danych osobowych (dot. osób fizycznych), którego wzór stanowi załącznik nr 11 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RK.ZP.271.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3.1. Część I
Realizacja warsztatów zajęciowych - warsztaty szycia w wymiarze 440 godzin

3.2. Część II
Realizacja warsztatów zajęciowych – warsztaty kulinarne i cukiernicze w wymiarze 220 godzin
3.3. Część III
Realizacja warsztatów zajęciowych - warsztaty rękodzielnicze w wymiarze 220 godzin

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
- cena 60%
- doświadczenie 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
1.2. Uprawnień do prowadzenia w danym zakresie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej:
Dla części I
Jedną usługę w wymiarze nie mniej niż 300 godzin (lub maksymalne trzy usługi o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 300 godzin), a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 usługę w wymiarze nie mniejszym niż 300 godzin (lub maksymalnie 3 usługi o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 300 godzin) polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/kursu/warsztatów z zakresu szycia.

Dla część II
Jedną usługę w wymiarze nie mniej niż 200 godzin (lub maksymalne trzy usługi o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 200 godzin), a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 usługę w wymiarze nie mniejszym niż 200 godzin (lub maksymalnie 3 o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 200 godzin) polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/kursu/warsztatów z zakresu kulinarnego i cukierniczego, lub łącznie jedną usługę w wymiarze nie mniej niż 100 godzin (lub maksymalne trzy usługi o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin), a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 usługę w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin (lub maksymalnie 3 o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin) polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/kursu/warsztatów z zakresu kulinarnego oraz jedną usługę w wymiarze nie mniej niż 100 godzin (lub maksymalne trzy usługi o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin), a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 usługę w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin (lub maksymalnie 3 o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin) polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/kursu/warsztatów z zakresu cukierniczego.

Dla część III
Jedną usługę w wymiarze nie mniej niż 200 godzin (lub maksymalne trzy usługi o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 200 godzin), a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 usługę w wymiarze nie mniejszym niż 200 godzin (lub maksymalnie 3 o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 200 godzin) polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/kursu/warsztatów z zakresu rękodzieła.

Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wymiaru zrealizowanych godzin, przedmiotu usługi, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ).

b) W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże dysponowanie (tzn. będzie dysponował na czas wykonania zamówienia):
Dla części I
Co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą posiadającą:
 wykształcenie zgodne z tematyką zajęć tj. ukończyła co najmniej jedno szkolenie/kurs z tematyki zajęć, które ma prowadzić lub posiada dyplom lub świadectwo potwierdzające kwalifikacje zawodowe z dziedziny, której niniejsza część postępowania dotyczy,
 doświadczenie w prowadzeniu form wsparcia tj. przeprowadziła minimum jedno szkolenie/kurs/warsztaty z szycia w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin.

Dla części II
Co najmniej jedną osobą zdolna do wykonania zamówienia, tj. osobą posiadającą:
 wykształcenie zgodne z tematyką zajęć tj. ukończyła co najmniej jedno szkolenie/kurs z tematyki zajęć, które ma prowadzić lub posiada dyplom lub świadectwo potwierdzające kwalifikacje zawodowe z dziedziny, której niniejsza część postępowania dotyczy,
 doświadczenie w prowadzeniu form wsparcia, tj. przeprowadziła minimum jedno szkolenie/kurs/warsztaty z zakresu kulinarnego i cukierniczego w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin, lub łącznie jedno szkolenie/kurs/warsztaty z zakresu kulinarnego w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin oraz jedno szkolenie/kurs/warsztaty z zakresu cukierniczego w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin.



Uwaga:
Wykonawca w celu wykazania warunków udziału w postępowaniu może wskazać osobno:
- osobę do realizacji warsztatów kulinarnych, która ukończyła co najmniej jedno szkolenie/kurs z tematyki zajęć, które ma prowadzić i przeprowadziła minimum jedno szkolenie/kurs/warsztaty z zakresu kulinarnego w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin,
- osobę do realizacji warsztatów cukierniczych która ukończyła co najmniej jedno szkolenie/kurs) z tematyki zajęć, które ma prowadzić i przeprowadziła minimum jedno szkolenie/kurs/warsztaty z zakresu cukierniczego w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin.

Dla części III
Co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą posiadającą:
 wykształcenie zgodne z tematyką zajęć tj. posiada dyplom lub świadectwo potwierdzające kwalifikacje zawodowe z dziedziny, której niniejsza część postępowania dotyczy,
 doświadczenie w prowadzeniu form wsparcia tj. przeprowadziła minimum jedno szkolenie/kurs/warsztaty z rękodzieła w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do udzielonego zamówienia, stosownie do art. 455 ustawy Pzp w przypadku:
1) zmian wynagrodzenia opisanych § 7 ust. 1 pkt. 1–4 i ust. 10–14;
2) zmiany terminu – w przypadku konieczności wydłużenia terminu obowiązywania umowy (realizacji zamówienia), o okres nie dłuższy niż 3 miesiące;
3) zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji usług, osoba zastępująca winna spełniać wszystkie wymogi opisane w SWZ i wskazane w ofercie w stopniu nie mniejszym, niż na podstawie których oferta Wykonawcy została uznana, jako najkorzystniejsza;
4) wprowadzenia dodatkowych osób do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniami spełnienia przez tą osobę warunków udziału w postępowaniu oraz posiadania doświadczenia nie mniejszego niż wskazanego w ofercie na podstawie którego uznano ofertę za najkorzystniejszą.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: sidaspzp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia "Kompetencje cyfrowe" - Kartuzy
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia grupowego "Kompetencje cyfrowe" poziom średniozaawansowany. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI