Przygotowanie oraz przeprowadzenie serii webinarów (szkoleń on-line) z zakresu dostępności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie oraz przeprowadzenie serii webinarów (szkoleń on-line) z zakresu dostępności (rozumianej jako dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami) w procesach rewitalizacyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyWojewództwo Kujawsko-Pomorskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00053923
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie oraz przeprowadzenie serii webinarów (szkoleń on-line) z zakresu dostępności (rozumianej jako dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami) w procesach rewitalizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 2

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie oraz przeprowadzenie serii webinarów (szkoleń on-line) z zakresu dostępności (rozumianej jako dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami) w procesach rewitalizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48920654-b3d4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001584/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.38 Organizacja szkoleń i warsztatów dla gmin regionu i interesariuszy rewitalizacji w ramach zadania dot. wsparcia doradczego i szkoleniowego z zakresu realizacji działań rewitalizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowejpodadresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie zwanej dalej Platformą.2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywasię elektronicznie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość" dostępnegonastronie:https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie.3. We wszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nazwą inumerem postępowania określonym przez Zamawiającego na pierwszej stronie SWZ.4. W sytuacjachawaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lubawariiniedziałania:https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie Zamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adreszamowienia@kujawskopomorskie.pl .5. Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniony wzakresie formalnym i merytorycznym jest Pan Olgierd Sobkowiak, tel. +48 56-62-18-281.6.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie zobowiązującymi przepisami adresatem jest konkretnywykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl dokonkretnego wykonawcy. 7.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzaniakomunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.8.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a)akceptuje warunki korzystaniazplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym nastronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał istosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiemhttps://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje9.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności zazłożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania zplatformazakupowa.pl, w szczególnościza sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przezZamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniuponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że: administratoremPani/Pana danych osobowych jest Województwo Kujawsko-Pomorskie - Urząd Marszałkowski Woj.Kuj.-Pom. w Toruniu, Pl. Teatralny 2; inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie MarszałkowskimWojewództwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu; jest pan Andrzej Narolewski, adres pocztyelektronicznej: iod@kujawskopomorskie.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego; odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem ograniczenia zasady jawności; dane osobowe Wykonawcy będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznegoprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; Wykonawca jestzobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkichobowiązków formalno-prawny chwymaganych przez rozporządzenie 2016/679 i związanych z udziałemw przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Więcej informacji w Dziale XXIV.OCHRONADANYCHOSOBOWYCH SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.272.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz przeprowadzenie serii webinarów (szkoleń on-line) z zakresu dostępności (rozumianej jako dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami) w procesach rewitalizacyjnych, zgodnie z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość interaktywnych narzędzi

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału wpostępowaniu:1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający niewyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.1.2 Uprawnień do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiającynie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.1.3 Sytuacji ekonomicznej lubfinansowej. Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.1.4 Zdolnościtechnicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:1.4.1 w okresieostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, któryzłożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie doudziału w postępowaniu nie zależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej(załącznik nr 3 do Swz).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychrównież wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychdostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któregodostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychnadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywaniepowinny być wystawione w okresie ostatnich 3miesięcy (załącznik nr 6 do Swz);2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 do Swz);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Załącznik nr 10 – wykaz: „Informacje do oceny oferty – kryterium doświadczenie eksperta

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zawartość oferty:1 Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do Swz; 2 Oświadczenie oniepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału aktualne na dzień składania ofertstanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brakpodstaw wykluczenia (załączniki nr 1A i 1 B do Swz);3 W przypadku dokonywania czynnościzwiązanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) niewymienioną(e) wdokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należy dołączyćstosownepełnomocnictwo;4 Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa (załącznik nr 4 do Swz);5Oświadczenie dot. zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okreskorzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy (załącznik nr 8 do Swz); 6oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (o którym mowa w dziale Vpkt 5 Swz) – jeżeli dotyczy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy(liderkonsorcjum). 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, składa się, pod rygorem nie ważności,w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców. Szczegółowe informacjezawiera rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie. 3. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinnoono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego,którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleniezamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.4.W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o niepodleganiuwykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału, o którym mowa w Dziale VI pkt1SWZ, składakażdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzająbrak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, wjakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy, stanowiący załączniknr7.2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanymwart.455 ust. 1 pkt 2 lit. b, c, pkt 3 i 4, ust. 2 ustawy Pzp.3. Zamawiający przewiduje możliwośćzmiany umowy w zakresie:3.1 składu osób, wskazanych w wykazie osób (Załącznik nr 6), jeśliwynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidziećw chwili składania oferty, pod warunkiem że nowe osoby wchodzące w skład Zespołu, spełniaćbędą warunki określone w dziale V pkt 1 ppkt 1.4.2, 3.2 zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy,która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonychw art. 118, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wart. 57 pkt 2, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowanyinny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niżwymagany w trakcie postępowania o udzieleniezamówienia,3.3terminów realizacji przedmiotuzamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, którychnie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności:3.3.1 zmianaprzepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia,3.3.2wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotuzamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia ocharakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie,wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy,działania wojenne, epidemie.3.3.3Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresieterminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacjiprzedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. Wprzypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stronumowy, w oparciu o ww. okoliczności,3.3.4przedłużającej się niezależnej od Wykonawcyprocedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem,3.3.5opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych odWykonawcy;4. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać tobędzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VATwynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunkuodpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bezpodatku VAT) jest niezmienne.5. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy. Faktzaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. Wszelkiezmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: 75 dni od dnia podpisania umowy, przy czym webinaria mają odbyć się w ciągu 45 dni od dnia podpisania umowy
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam gimnazjum dla dorosłych- Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam gimnazjum dla dorosłych, mam do skończenia 3 klasę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI