Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów oraz nauczycieli w ramach projektu „SOS_3 Szkolenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów oraz nauczycieli w ramach projektu „SOS_3 Szkolenia otwartych szans” - zamówienie udzielane w 3 częściach, w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającyŚląskie Techniczne Zakłady Naukowe
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00106986
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów oraz nauczycieli w ramach projektu „SOS_3 Szkolenia otwartych szans” - zamówienie udzielane w 3 częściach, w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270160421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 40-086 Katowice Sokolska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 351 19 23

1.5.8.) Numer faksu: +/48/ 32 351 19 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ws@sltzn.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sltzn.katowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów oraz nauczycieli w ramach projektu „SOS_3 Szkolenia otwartych szans” - zamówienie udzielane w 3 częściach, w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-489c5d80-de27-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00032490/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie kursów w ramach projektu SOS_3 Szkolenia Otwartych Szans

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z tym że oferty można składać tylko za pośrednictwem ePuap

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 2) Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
2) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 3. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

4. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SOS_3/ Z2 / 2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem I części zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia/Kursu i egzaminu zewnętrznego pn: „Operator wózka widłowego - WÓZKI WIDŁOWE SPECJALIZOWANE”, dla uczniów.
Kurs, którym zostanie objętych 12 osób, winien zrealizować program zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego.
Czas trwania kursu: 62h, w tym 40h zajęcia teoretycznych (w ŚlTZN) oraz 22h zajęć praktycznych.
Moduły szkolenia:
a) obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z osobą podnoszoną wraz z ładunkiem ( uprawnia do obsługi wszystkich wózków podnośnikowych)
Część teoretyczna obejmuje m.in.:
- typy stosowanych wózków jezdniowych,
- budowa wózków jezdniowych,
- czynności operatora,
- wiadomości z zakresu ładunkoznastwa, dozorze technicznym,
bezpieczna wymiana butli gazowych .
b) Magazynier
Uczestnicy kursu po ukończeniu szkolenia otrzymają zaświadczenia zaświadczenie o ukończeniu kursu z ramowym programem kursu – w języku polskim i języku angielskim.

Szkolenie zakończ. jest egzaminem przed komisją UDT Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie pośredniczyć w składaniu wniosków, uiszczaniu opłaty egzaminacyjnej i w odbiorze legitymacji UDT.

Preferowany termin szkoleń to okres: od września do października 2021r.
Terminy egzaminów: po zakończeniu zajęć.
Szkolenia będą prowadzone w piątki od 14.00 do 20:00 w soboty i niedziele od 9.00. do 15:00

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium:  doświadczenie Wykładowcy Pierwszego

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium:  doświadczenie Wykładowcy Drugiego

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem II części zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 szkoleń/kursów jn:
1) „Wykorzystanie nowoczesnych metod analizy chromatograficznej w wybranych zagadnieniach analityki z zakresu ochrony środowiska oraz produktów żywnościowych” z egzaminem wewnętrznym, dla uczniów.
Kurs uwzględniać będzie dyspozycyjność uczniów w różnych okresach czasu. Kurs dla 1 grupy (8 osób) uczniów kierunku Technik Analityk. Łącznie w ramach kursu zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć. Kurs kończyć się będzie egzaminem i wydaniem zaświadczenia wewnętrznego o ukończeniu szkolenia. Egzamin należy przeprowadzić w ostatnim dniu kursu.
Uczestnicy kursu/szkolenia winny nabyć umiejętności walidacji i kalibracji urządzeń pomiarowych, separacji, wykrywania i identyfikacji analitów oraz statystycznej i chemometrycznej obróbki danych analitycznych.
2) „Wykorzystanie nowoczesnych metod analizy spektroskopowej w wybranych zagadnieniach analityki ochrony środowiska oraz produktów żywnościowych” z egzaminem wewnętrznym, dla uczniów.
Prowadzący kurs uwzględniać będzie dyspozycyjność uczniów w różnych okresach czasu. Kurs dla 1 grupa (8 osób) uczniów kierunku Technik Analityk. Łącznie w ramach kursu zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć. Kurs kończyć się będzie egzaminem i wydaniem zaświadczenia wewnętrznego o ukończeniu szkolenia. Egzamin należy przeprowadzić w ostatnim dniu kursu.
Uczestnicy kursu/szkolenia winny nabyć umiejętności walidacji i kalibracji urządzeń pomiarowych, separacji, wykrywania i identyfikacji analitów oraz statystycznej i spektroskopowej obróbki danych analitycznych.

Preferowany termin szkoleń to okres:
a) ad1) od września do listopad 2021r
b) ad2) od stycznia do marca 2022r
Terminy egzaminów: w ostaniem dniu zajęć dla każdej grupy osobno.
Szkolenia będą prowadzone w piątki od 14.00 do 20:00 w soboty i niedziele od 9.00. do 15:00

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium:  doświadczenie Wykładowcy Pierwszego

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium:  doświadczenie Wykładowcy Drugiego

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem III części zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 szkoleń/kursów wraz z przeprowadzeniem po każdym z nich egzaminu zewnętrznego jn:
1) Kurs spawania metodą TIG dla nauczycieli
Kurs spawania metodą TIG 141, dla 6 nauczycieli, w wymiarze 360 godz./os. (3 moduły), prowadzony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczących przeprowadzenia egzaminu kwalifikacyjnego spawaczy.
Moduły:
a) Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141)
b) Kurs spawania blach spoinami czołowymi metodą TIG (141)
c) Kurs spawania rur spoinami czołowymi metodą TIG (141)
Szkolenia będą prowadzone w tygodniu po godzinie 15:00 oraz w piątki od 14:00 do 20:00 i w soboty i niedziele od 9:00. do 15:00,
Preferowany termin szkoleń :od września 2021 r. do marca 2022 r.

2) Kurs spawania metodą MIG/MAG dla nauczycieli
Kurs spawania metodą MAG 135 dla 6 nauczycieli, w wymiarze 360 godz./os. (3 moduły),prowadzony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dot. przeprowadzania egzaminu kwalifikacyjnego spawaczy.
Moduły:
a) Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135)
b) Kurs spawania blach spoinami czołowymi metodą MAG (135)
c) Kurs spawania rur spoinami czołowymi metodą MAG (135)
Szkolenia będą prowadzone w tygodniu po godzinie 15:00 oraz w piątki od 14:00 do 20:00 i w soboty i niedziele od 9:00. do 15:00,
Preferowany termin szkoleń : od września 2021 r. do marca 2022 r.

3) Kurs spawania elektrodą otuloną MMA dla uczniów
Kurs spawania elektrodą otuloną MMA 111 dla 12 uczniów w wym. 120h (2 moduły) prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy.
Moduły:
a) Kurs spawania elektrodą otuloną MMA (111):
b) Kurs spawania blach i rur elektrodami otulonymi – spoiny pachwinowe (111)
Szkolenia będą prowadzone w piątki od 14.00 do 20:00 w soboty i niedziele od 9.00. do 15:00
Preferowany termin szkoleń :od marca do czerwca 2022 r.

Terminy egzaminów dla wszystkich kursów : po zakończeniu zajęć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium:  doświadczenie Wykładowcy Pierwszego

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium:  doświadczenie Wykładowcy Drugiego

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium:  Certyfikat Spawacza oraz Książka Spawacza TÜV

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego. tj:
dla części I
co najmniej dwoma Wykładowcami (Wykładowca Pierwszy i Wykładowca Drugi), posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia kursu zawodowego, które kończą się uzyskaniem zaświadczeń: kwalifikacyjne do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych, MEN ( lub innego równoważnego wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie) o ukończonym szkoleniu Magazyniera, MEN( lub innego równoważnego wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie) z bezpiecznej wymiany butli gazowej przy obsłudze wózków jezdniowych podnośnikowych, z których każdy w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 2 szkolenia w zakresie obsługi wózka widłowego specjalizowanego liczących nie mniej niż 5 uczestników każde

dla części II
co najmniej dwoma Wykładowcami (Wykładowca Pierwszy i Wykładowca Drugi), posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia kursu zawodowego, które kończą się przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego”, z których każdy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 2 szkolenia w zakresie nowoczesnych metod analizy chromatograficznej w wybranych zagadnieniach analityki z zakresu ochrony środowiska oraz produktów żywnościowych liczących nie mniej niż 5 uczestników każde oraz co najmniej 2 szkolenia w zakresie nowoczesnych metod analizy spektroskopowej w wybranych zagadnieniach analityki ochrony środowiska oraz produktów żywnościowych liczących nie mniej niż 5 uczestników każde

dla części III
co najmniej dwoma Wykładowcami (Wykładowca Pierwszy i Wykładowca Drugi), posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia kursu zawodowego, które kończą się uzyskaniem Świadectwa Kwalifikacyjnego Spawacza oraz nadaniem Certyfikatu Spawacza, z których każdy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej dwa szkolenia w zakresie metody TIG, dwa szkolenia w zakresie metody MIG/MAG, oraz dwa szkolenia w zakresie metody elektrody otulonej MMA liczących nie mniej niż 5 uczestników każde

Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, osoby wskazane do wykonywania szkoleń w jednej części jako Wykładowca Pierwszy i/lub Wykładowca Drugi nie mogą być wskazane do wykonywania innej części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z potencjału podmiotu trzeciego przy wykazywaniu spełnienia warunków zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw określonych w art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 5 do SWZ;
Dodatkowo na wykazie osób należy podać doświadczenie, za które Wykonawca otrzymał punkty za dodatkowe doświadczenie osób oceniane w kryterium oceny ofert .

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą dla każdej części, na którą składa ofertę następujące, przedmiotowe środki dowodowe:- program planowanego szkolenia (z wykazem liczby godzin przypadającym na poszczególne tematy).Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

program planowanego szkolenia (z wykazem liczby godzin przypadającym na poszczególne tematy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 4 ) , z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 4 ), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określone w Projektowanych postanowieniach umownych w sprawie zamówienia publicznego,
które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem miniportalu (który przekierowuje do ePuap) lub bezpośrednio przez ePuap https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca dołącza do oferty dokumenty określone w rozdziale II podrozdziale 10.1 .SWZ
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.