Przeprowadzenie specjalistycznych 4 szkoleń logopedycznych dla studentów Wydziału...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie specjalistycznych 4 szkoleń logopedycznych dla studentów Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-27
  • ZamawiającyUNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00057849
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych 4 szkoleń logopedycznych dla studentów Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.sadej@uwm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie specjalistycznych 4 szkoleń logopedycznych dla studentów Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8d90c7a-b862-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przeprowadzenie specjalistycznych 4 szkoleń logopedycznych dla studentów Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w ramach projekt pn. „Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie”, nr POWR. 03.05.00-00-Z310/17, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniadokumentów,elektronicznychkopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciuśrodkówkomunikacjielektronicznejokreślają:Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej orazInstrukcjaskładania ofertydlaWykonawcydostępne na stronie Platformy. Regulamin znajduje sięnastroniegłównejPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin,natomiastInstrukcjapodadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje2.Minimalnewymaganiatechniczneumożliwiającekorzystanie ze Stronyhttps://platformazakupowa.pl/pn/umw.edutoprzeglądarkainternetowa InternetExplorer, Chrome iFireFox, z włączoną obsługą językaJavascript,akceptującapliki typu „cookies”oraz łącze internetowe oprzepustowości, conajmniej256kbit/s.https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu jest zoptymalizowanadlaminimalnejrozdzielczościekranu1024x768 pikseli.3. Limit objętości plików lub spakowanych folderówwzakresiecałej ofertywynosi 10plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości150MBkażdy.4.Szczegółoweinformacje dotyczące, formatu przesyłanych danych oraz kodowaniaioznaczaniaczasuprzekazaniadanych określają: Regulamin Internetowej Platformy ZakupowejorazInstrukcjaskładaniaoferty dlaWykonawcy dostępne na stronie Platformy, w których określonowszczególnościże:4.1.Szyfrowanieofert odbywa się automatycznie przez system.4.2. Zadatęprzekazaniaoferty,wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeńlubelektronicznychkopiidokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datęichprzekazaniadoZamawiającego podpisanejkwalifikowanym podpisem elektronicznym,profilemzaufanym lubpodpisemosobistym, w drugim krokuskładania oferty poprzez kliknięcie przycisku„Złóżofertę” iwyświetleniukomunikatu, że oferta zostałazłożona.4.3. Oferta lub wniosek powinnybyćsporządzone wjęzykupolskim, z zachowaniem postacielektronicznej, a do danychzawierającychdokumentytekstowe,tekstowo-graficzne stosuje się:.txt; .rft;.pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt;.docx; .xlsx;.pptx;.csv, 7-zip.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, żespełniawymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27kwietnia2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychiwsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO– tymsamymdane osobowepodane przezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO orazzgodniezprzepisamikrajowymi.2.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest UniwersytetWarmińsko-Mazurski wOlsztynie, ul.M. Oczapowskiego 2, 10- 957 Olsztyn, NIP 739-30-33-097,3.DaneosoboweWykonawcyprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wceluzwiązanymzprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego;4.Odbiorcamiprzekazanychprzez Wykonawcędanych osobowych będą osoby lubpodmioty, którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3Ustawy Pzp, atakże art. 6Ustawy z 6września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.5. DaneosoboweWykonawcy zawartew protokolepostępowaniabędą przechowywane przez okres 4 lat oddniazakończenia postępowania oudzieleniezamówienia.Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmujecały czastrwaniaumowy.6. Klauzula informacyjna, o której mowa w art.13ust. 1 i 2 RODO, znajduje sięwZałączniku nr2 do SWZ.7. Zamawiający nie planujeprzetwarzaniadanych osobowych Wykonawcywcelu innym niżcel określony w lit. b powyżej. Jeżeliadministratorbędzie planował przetwarzaćdaneosobowe w celuinnym niż cel, w którym dane osobowezostałyzebrane (tj. cel określony w lit.bpowyżej), przed takimdalszym przetwarzaniem poinformuje onosobę,której dane dotyczą, o tyminnymcelu oraz udzieli jejwszelkich innych stosownych informacji, októrychmowa w art. 13 ust. 2RODO.8.Wykonawca jestzobowiązany, w związku z udziałem wprzedmiotowympostępowaniu, dowypełnieniawszystkichobowiązków formalnoprawnych wymaganychprzez RODO izwiązanych zudziałem wprzedmiotowympostępowaniu o udzielenie zamówienia. Należądo nichobowiązkiinformacyjne z:- art.13 RODOwzględem osób fizycznych, których dane osobowedotyczą i odktórychdane teWykonawcabezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treściofertylubdokumentówskładanych nażądanie Zamawiającego,- art. 14 RODO względemosóbfizycznych,których daneWykonawcapozyskał w sposób pośredni, a które to daneWykonawcaprzekazujeZamawiającemu wtreści ofertylub dokumentów składanych na żądanieZamawiającego.9.W celuzapewnienia, żeWykonawcawypełnił ww. obowiązki informacyjne orazochrony prawnieuzasadnionychinteresówosoby trzeciej,której dane zostały przekazane w związku zudziałem wpostępowaniu,Wykonawcaskładaoświadczenie o wypełnieniu przez niegoobowiązkówinformacyjnychprzewidzianych w art. 13lub art.14 RODO – treść oświadczenia zostałazawarta wzałączniku nr 2 doSWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiający informuje, że:-Zamawiającyudostępniadane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (daneosobowedotyczącewyrokówskazujących iczynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ześrodkówochronyprawnej, októrych mowaw dziale IX Ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.-Udostępnianieprotokołu izałącznikówdo protokołu ma zastosowanie do wszystkich danychosobowych,z wyjątkiemtych, októrych mowa wart. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowychujawniającychpochodzenie rasowelubetniczne, poglądypolityczne, przekonania religijne lubświatopoglądowe,przynależność dozwiązkówzawodowych orazprzetwarzania danych genetycznych,danychbiometrycznych wcelujednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lub danychdotyczącychzamówienia. -Wprzypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzaneprzezZamawiającego,zuprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 RODO (związanych zprawemWykonawcydouzyskania od administratora potwierdzenia, czyprzetwarzane są daneosobowejegodotyczące,prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym oodpowiednichzabezpieczeniach, októrychmowa wart. 46 RODO, związanych z przekazaniem jegodanychosobowych do państwatrzeciegoluborganizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymaniaprzezWykonawcę odadministratorakopiidanych osobowych podlegających przetwarzaniu),Zamawiającymoże żądać odosobywystępującej zżądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celusprecyzowanienazwy lub datyzakończonego postępowania o udzieleniezamówienia.- Skorzystanieprzez osobę,której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (zuprawnienia dosprostowanialubuzupełnienia danych osobowych), nie możenaruszać integralnościprotokołupostępowania orazjegozałączników.- W postępowaniu o udzieleniezamówieniazgłoszenieżądaniaograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie ograniczaprzetwarzaniadanychosobowychdo czasu zakończenia tego postępowania.- Wprzypadku gdywniesienieżądaniadotyczącego prawa, októrym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,spowodujeograniczenieprzetwarzaniadanych osobowychzawartych w protokole postępowania lubzałącznikach dotegoprotokołu, od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówieniaZamawiający nie udostępniatychdanych, chybaże zachodząprzesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 140/2021/US/DZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkolenia „Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii osób z zaburzeniami w komunikacji językowej”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkolenia: „Provider metody Neuroflow wraz z rocznym dostępem do Platformy APD Medical”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkolenia „Stymulacja traktu ustno-twarzowego”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doswiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkolenia: „Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia”.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doswiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:1. Dotyczy części nr 3.W zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Pzp Wykonawca wykaże wykonanie minimum jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia z stymulacji traktu ustno – twarzowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie.2. Dotyczy części nr 4.W zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Pzp Wykonawca wykaże wykonanie minimum jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia z oceny funkcjonalnej traktu ustano – twarzowego Mioterapii, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożeniawwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieńzłożenianastępujących podmiotowych środków dowodowych tj.: 1.1. Oświadczenie wykonawcy, wzakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wrozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.1076), z innymwykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w postępowaniu, albooświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innegowykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;1.2. Odpis lubinformacja zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,aktualnychna dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych tj.: wykazu usługwykonanych, aw przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresieostatnich 3 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tymokresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, narzecz których usługizostały wykonane (Załącznik nr 6 do SWZ) oraz załączeniem dowodówokreślających czy te usługizostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencjebądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługizostały wykonane lub sąwykonywane; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadalwykonywanych referencjebądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny byćwystawione w okresieostatnich 3 m-cy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany Formularzopisprzedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ, 2. wypełniony ipodpisanyFormularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, 3. wypełnione ipodpisaneoświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiemnr 3 doSWZ. 4. wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziałuwpostępowaniu sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. 5. wykaz osób doocenykryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” zgodnie zZałącznikiemnr 8 do SWZ. 6. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodnośćz oryginałemkopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym(ewidencyjnym)Wykonawcy, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powiniendołączyć do ofertydokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie dozłożenia oferty lub dozłożenia oferty i podpisania umowy. 7. w przypadku Wykonawcówubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia wykonawcy są zobowiązani do ustanowieniapełnomocnika. Dokumentpełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie doreprezentowania wpostępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyćdo oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie są zobowiązani doustanowieniapełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniaich wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówieniapublicznego.2.Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lubpodpisemzaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegających się wspólnie oudzieleniezamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanympodpisemelektronicznym przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać wszczególnościwskazanie:2.1. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,2.2.wszystkichWykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych znazwy zokreśleniem adresu siedziby,2.3. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresujegoumocowania.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającegowyłącznie zpełnomocnikiem.4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się oudzieleniezamówienia: 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,spośród którychtylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć doofertyoświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególniwykonawcy.4.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać nazdolnościachtych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności sąwymagane. Wtakiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, zktórego wynika,które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.5. W przypadku wspólnegoubiegania się ozamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne Załącznik nr 3 i 4 doSWZ składa każdyz Wykonawców. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia orazspełnieniewarunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Ustawy Pzp. dopuszcza sięmożliwośćzmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach:a) wzakresiewynagrodzenia Wykonawcy – jeśli na podstawie odrębnych przepisów nastąpią zmianystawekpodatku: w takiej sytuacji stosuje się stawkę podatku VAT aktualną na dzień wystawieniafakturyVAT;b) gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami poza kontrolą stron,którychdziałając z należytą starannością strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarciaumowy.Dotyczy to w szczególności takich okoliczności jak zagrożenie epidemiologiczne,zamieszki ,akty terroru, zamknięcie granic, rządowe ograniczenia międzynarodowegotransportu,utrudnienia na lotniskach i granicach, tj. okoliczności o charakterze tzw. Siły wyższej.W czasietrwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za wykonanie Umowy na zasadachogólnychkodeksu cywilnego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-25

2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu szybkiego czytania dla córki 15-letniej- Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu szybkiego czytania dla córki 15-letniej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI