Przeprowadzenie certyfikowanych kursów specjalistycznych dla studentów studiów dualnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie certyfikowanych kursów specjalistycznych dla studentów studiów dualnych PWSZ w Tarnowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-18
  • Numer ogłoszenia624068-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 624068-N-2019 z dnia 2019-11-18 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie: Przeprowadzenie certyfikowanych kursów specjalistycznych dla studentów studiów dualnych PWSZ w Tarnowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Opracowanie programów i realizacja studiów dualnych pierwszego stopnia o profilu praktycznym na kierunkach: Elektronika i Telekomunikacja oraz Mechatronika w Instytucie Politechnicznym PWSZ w Tarnowie”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju z III Osi priorytetowej: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju; Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym. Nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.01.00-00-DU08/18-01.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 85163430300000, ul. ul. Mickiewicza  8 , 33-100  Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 014 6316601, 6316612, e-mail j_ligeza@pwsztar.edu.pl, faks 146 316 600.
Adres strony internetowej (URL): https://pwsztar.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://pwsztar.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://pwsztar.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej.
Adres:
PWSZ w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie certyfikowanych kursów specjalistycznych dla studentów studiów dualnych PWSZ w Tarnowie
Numer referencyjny: L.Dz./PRO-dzpz/382-8/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 - Kurs Autodesk AutoCAD: 1. Czas trwania kursu: 24 godziny. 2. Termin realizacji: grudzień 2019 r. 3. Miejsce odbywania kursu: siedziba zamawiającego tj. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów. 4. Forma organizacji zajęć: liczba spotkań do uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 2 tygodnie przed rozpoczęciem kursu, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron. 5. Liczba uczestników: 16 studentów. Część 2 - Kurs operatora obrabiarek numerycznych CNC: 1. Czas trwania kursu: 40 godzin. 2. Termin realizacji: marzec – kwiecień 2020 r. 3. Miejsce odbywania kursu: miasto Tarnów – miejsce szkolenia zorganizowane przez Wykonawcę. 4. Forma organizacji zajęć: liczba spotkań do uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 m-c przed rozpoczęciem kursu, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron. 5. Liczba uczestników: 16 studentów. Część 3 - Kurs Autodesk Inventor: 1. Czas trwania kursu: 40 godzin. 2. Termin realizacji: luty – marzec 2021 r. 3. Miejsce odbywania kursu: siedziba zamawiającego tj. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów. 4. Forma organizacji zajęć: liczba spotkań do uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 m-c przed rozpoczęciem kursu, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron. 5. Liczba uczestników: 16 studentów. Część 4 - Kurs Design for EMC: 1. Czas trwania kursu: 16 godzin. 2. Termin realizacji: październik 2021 r. 3. Miejsce odbywania kursu: siedziba zamawiającego tj. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów. 4. Forma organizacji zajęć: liczba spotkań do uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 m-c przed rozpoczęciem kursu, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron. 5. Liczba uczestników: 16 studentów

II.5) Główny kod CPV: 80531000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1, 2, 3, 4: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji co najmniej 1 szkolenia/kursu o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (odrębnie dla każdej części zamówienia) wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (tzw. poświadczenie, protokoły odbioru, referencje, listy referencyjne, itp.). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca przedkłada: a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca przedkłada: - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (tzw. poświadczenie, protokoły odbioru, referencje, listy referencyjne, itp.). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób za przeprowadzenie szkolenia/kursu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający informuje, że nie przewiduje istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do oferty. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 3. Zamawiający będzie odbierał od Wykonawcy ustrukturyzowane faktury elektroniczne przesyłane za na konto Zamawiającego na platformie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-26, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Kurs Autodesk AutoCAD
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Czas trwania kursu: 24 godziny. 2. Termin realizacji: grudzień 2019 r. 3. Miejsce odbywania kursu: siedziba zamawiającego tj. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów. 4. Forma organizacji zajęć: liczba spotkań do uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 2 tygodnie przed rozpoczęciem kursu, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron. 5. Liczba uczestników: 16 studentów. 6. Zakres kursu: kurs podstawowy. 7. Program kursu musi obejmować następujące zagadnienia i być zgodny z wymaganiami egzaminu ECDL CAD: • Wstęp do obsługi programu AutoCAD (konfiguracja interfejsu), • Opis podstawowych narzędzi pracy (tworzenie linii, wybieranie obiektów, uchwyty w obiektach, usuwanie obiektów, operacje zoom), • Podstawowe techniki wprowadzania precyzyjnych danych na przykładzie linii (rysowanie w układzie biegunowym, kartezjańskim i bezwzględnym), • Opis podstawowych narzędzi do rysowania (tworzenie prostokąta, polilinii i linii konstrukcyjnej, metody tworzenia okręgów, łuków, wieloboków i elips), • Opis podstawowych narzędzi do modyfikacji obiektów (rozbijanie, elementy lokalizacji automatycznej i jednorazowej, przesuwanie, obracanie, odbicia lustrzane, skalowanie i odsuwanie, kopiowanie, ucinanie, wydłużanie, zaokrąglanie, fazowanie i rozciąganie). • Warstwy w rysunku (tworzenie i usuwanie warstw, przenoszenie obiektów między warstwami). • Opisywanie rysunku (tworzenie tekstu, wielolinii i tabelki, wymiarowanie). • Ułatwienia rysunkowe (tryby: orto, biegun, śledzenie, siatka i skok, szerokość). • Bloki (tworzenie i edycja bloków, wstawianie bloków do palety narzędzi). • Wydruk rysunków używając układów (konfiguracja układu, wstawianie i konfiguracja rzutni, przestrzeń papieru i modelu, ustawienie skali wydruku). • Szablony (tworzenie szablonów i ich wykorzystywanie do tworzenia nowych rysunków). 8. Pracownia/Sala do prowadzenia kursu: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk wyposażonych w oprogramowanie niezbędne do realizacji kursu. Pracownia wyposażona jest w projektor multimedialny. 9. Kwalifikacje osoby/osób prowadzących kurs: • Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń w zakresie oprogramowania Autodesk AutoCAD. • Uprawnienia do przeprowadzenia egzaminu ECDL CAD. 10. Podmiot realizujący: • Wymagane posiadanie statusu Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego (ATC) oraz Autoryzowanego Centrum Certyfikacji (ACC) firmy Autodesk. 11. Egzamin certyfikacyjny: a) nie jest wymagany dla uzyskania certyfikatu ukończenia kursu. b) egzamin końcowy pozwalający uzyskać certyfikat ECDL CAD.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80531000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia/kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Kurs operatora obrabiarek numerycznych CNC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Czas trwania kursu: 40 godzin. 2. Termin realizacji: marzec – kwiecień 2020 r. 3. Miejsce odbywania kursu: miasto Tarnów – miejsce szkolenia zorganizowane przez Wykonawcę. 4. Forma organizacji zajęć: liczba spotkań do uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 m-c przed rozpoczęciem kursu, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron. 5. Liczba uczestników: 16 studentów. 6. Program kursu powinien obejmować następujące zagadnienia: • Zasady BHP na stanowisku pracy, ochrony przeciwpożarowej, zapoznanie z zagadnieniami prawnymi. Opracowywanie szkiców na płaszczyźnie, definiowanie podstawowych relacji, wymiarowanie szkiców. • Modelowanie 3D z wykorzystaniem zaawansowanych funkcji narzędzi: m.in. wyciągnięcie i wycięcie po ścieżce, przez przekroje, po linii śrubowej, wzór, pochylenie ścian. • Definiowanie rysunków 2D na podstawie pojedynczych modeli 3D. Generowanie widoków, przekrojów, wyrwań, widoków szczegółowych, wymiarowanie rysunków 2D, wstawianie oznaczeń, symboli. • Modelowanie w kontekście zespołu - opracowywanie modelu części na bazie modelu zespołu. • Symulacja ruchu, definiowanie napędów elementów zespołu. Praca z bibliotekami części. • Obsługa aplikacji CAM, wczytanie detalu, wczytanie pliku 2D,3D modyfikacje wczytanego rysunku, dobór parametrów i narzędzi. Korzystanie z magazynu narzędziowego. • Przygotowanie detalu w module do modelowania; definicja zera, półfabrykatu, ustalenie zakresu obróbki, przejście do trybu obróbki. Generowanie ścieżek, cykl planowanie, zgrubny, profile, wiercenie otworów, symulacja obróbki. • Frezowanie powierzchniowe, wiercenie otworów, cykl planowanie, cykl otwory. • Dobieranie parametrów toczenia i frezowania. Programowanie obrabiarki CNC bezpośrednio na sterowniku obrabiarki (zgodnie z G-codami dla obróbki toczenia); napisanie programu na podstawie dokumentacji 2D. Programowanie z wykorzystaniem cykli obróbczych. • Pomiar przedmiotu obrabianego, ustawienie zera przedmiotu obrabianego, pomiar narzędzia względem przedmiotu obrabianego. • Weryfikacja programu, sprawdzenie czasu obróbki, pokazanie możliwości optymalizacji obróbki poprzez zmianę parametrów toczenia i narzędzie, samodzielne wykrywanie błędów we wcześniej przygotowanych programach. • Obsługa techniczna tokarek i frezarek CNC. Uruchamianie maszyn, bazowanie, mocowanie narzędzi i przedmiotów obróbczych. • Wczytywanie oraz edycja na obrabiarce programu CNC przygotowanego na komputerze. • Programowanie obrabiarki z wykorzystaniem sterownika, programowanie metodą zgodną z ISO. • Programowanie obrabiarki z wykorzystaniem sterownika, programowanie z wykorzystaniem cykli obróbczych. • Praca na obrabiarce w trybie ręcznym, wykonanie detalu z programu w trybie automatycznym, kontrola wymiarów, modyfikacja programu obróbczego w sterowniku. 7. Pracownia/Sala do prowadzenia kursu: • Wykonawca musi zapewnić odpowiednią salę szkoleniową wraz z zapleczem sprzętowym do przeprowadzenia praktycznego kursu z zakresu operatora obrabiarek numerycznych CNC. 8. Kwalifikacje osoby/osób prowadzących kurs: • Minimum 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów przygotowujących do pracy na stanowisku operatora maszyn CNC. 9. Podmiot realizujący: • brak dodatkowych wymagań. 10. Egzamin certyfikacyjny: nie jest wymagany dla uzyskania certyfikatu ukończenia kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80531000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia/kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Kurs Autodesk Inventor
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Czas trwania kursu: 40 godzin. 2. Termin realizacji: luty – marzec 2021 r. 3. Miejsce odbywania kursu: siedziba zamawiającego tj. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów. 4. Forma organizacji zajęć: liczba spotkań do uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 m-c przed rozpoczęciem kursu, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron. 5. Liczba uczestników: 16 studentów. 6. Zakres kursu: kurs podstawowy i zaawansowany. 7. Program kursu musi obejmować następujące zagadnienia: Zakres podstawowy: • Wprowadzenie do środowiska pracy, szkic (opis narzędzi 2D, wiązania geometryczne, parametryzacja). • Modelowanie (podstawowe narzędzia do modelowania, narzędzia konstrukcyjne). • Tworzenia złożeń (wstawianie detali, wiązania detali w zespole, projektowanie adaptacyjne, parametryczne zarządzanie projektem). • Tworzenie konstrukcji blachy (opis narzędzi, rozwijanie konstrukcji). • Tworzenie konstrukcji spawanej (rodzaje spoin, przygotowanie technologiczne do tworzenia spoin). • Rysunek techniczny (pojedynczej części, złożenia wraz z listą części, tworzenie szablonów wraz z częściami). Zakres zaawansowany: • Prezentacja projektu (tworzenie i edycja prezentacji, animacje modelu). • Szkic 3D (elementy konstrukcyjne, narzędzia do tworzenia szkicu, wykorzystanie wiązań i parametryzacji). • Wstawianie znormalizowanych elementów do złożeń. • Tworzenie projektu wielobryłowego (tworzenie kilku brył w konstrukcji jednej części, operacje boolean, przekształcenie projektu w złożenie). • Tworzenie autorskich narzędzi (iFeature, iPart, iAssembly). • Konstrukcja ramowa (biblioteka znormalizowanych ram, wstawianie i obróbka ram). • Wykorzystanie gotowych modułów do generowania (połączenia gwintowane i taśmowe, tworzenie wałów). • Wizualizacja projektu (zarządzanie materiałami, oświetleniem i kamerą, rendering sceny, tworzenie animacji). 8. Pracownia/Sala do prowadzenia kursu: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk wyposażonych w oprogramowanie niezbędne do realizacji kursu. Pracownia wyposażona jest w projektor multimedialny. 9. Kwalifikacje osoby/osób prowadzących kurs: • Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów w zakresie oprogramowania Autodesk Inventor. 10. Podmiot realizujący: • Wymagane posiadanie statusu Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego (ATC) oraz Autoryzowanego Centrum Certyfikacji (ACC) firmy Autodesk. 11. Egzamin certyfikacyjny: nie jest wymagany dla uzyskania certyfikatu ukończenia kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80531000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia/kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Kurs Design for EMC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Czas trwania kursu: 16 godzin. 2. Termin realizacji: październik 2021 r. 3. Miejsce odbywania kursu: siedziba zamawiającego tj. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów. 4. Forma organizacji zajęć: liczba spotkań do uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 m-c przed rozpoczęciem kursu, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron. 5. Liczba uczestników: 16 studentów. 6. Program kursu musi obejmować następujące zagadnienia: • Zjawiska związane z kompatybilnością elektromagnetyczną (EMC). • Identyfikowanie i eliminowanie zaburzeń elektromagnetycznych (filtrowanie). • Zasady i przykłady dobrego projektowania obwodów drukowanych spełniających wymagania EMC. • Przykłady złego projektowania niespełniającego wymagań EMC. • Projektowanie obudowy i okablowania dla urządzenia – ekranowanie. • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów podczas testów EMC. • Planowanie poszczególnych faz projektu urządzenia – od schematu przez obwód drukowany aż po obudowę. • Czym kierować się podczas wyboru laboratorium do testów EMC. 7. Pracownia/Sala do prowadzenia kursu: uczelnia zapewnia salę wykładową z projektorem multimedialnym lub pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk. 8. Kwalifikacje osoby/osób prowadzących kurs: • Doświadczenie w pracy na stanowisku projektanta, inżyniera lub specjalisty EMC poparte minimum 2 – letnim doświadczeniem. • Minimum 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów z zakresu projektowania układów elektronicznych pod kątem kompatybilności elektromagnetycznej. 9. Podmiot realizujący: • brak dodatkowych wymagań. 10. Egzamin certyfikacyjny: nie jest wymagany dla uzyskania certyfikatu ukończenia kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80531000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkolenia/kursu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu pn. Manicure, pedicure, stylizacja i przedłużanie paznokci - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu pn. Manicure, pedicure, stylizacja i przedłużanie paznokci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Tarnów: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tarnowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: Usługi szkoleniowe w zakresie kardiologii do realizacji projektu edukacyjnego