Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów z branży: elektryczno-elektronicznej,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów z branży: elektryczno-elektronicznej, administracyjno-usługowej, turystyczno-gastronomicznej, prawa jazdy kat. B, operatora wózka widłowego oraz kursów dla nauczycieli w ramach projektu: „Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół – utworzenie Centrum Kompetencji zawodowych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzesko
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStarostwo Powiatowe w Brzesku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-15
  • Numer ogłoszenia502932-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502932-N-2020 z dnia 2020-01-15 r.

Starostwo Powiatowe w Brzesku: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów z branży: elektryczno-elektronicznej, administracyjno-usługowej, turystyczno-gastronomicznej, prawa jazdy kat. B, operatora wózka widłowego oraz kursów dla nauczycieli w ramach projektu: „Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół – utworzenie Centrum Kompetencji zawodowych”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół – utworzenie Centrum Kompetencji zawodowych”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Dawid Studencki - pełnomocnik zamawiającego
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe mieszczące się w kategorii usług społecznych, o których mowa w art. 138 h PZP. Jako, że wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 138g ust. 1 pkt 1) PZP, do niniejszego postępowania ma zastosowanie przepis art. 138o PZP. W związku z tym przepisem Zamawiający decyduje, iż niniejsze postępowanie będzie prowadzone na podstawie przepisów ustawy PZP właściwych dla trybu przetargu nieograniczonego, poniżej kwoty wartości zamówienia określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP, za wyjątkiem art. 29 ust. 3a, art. 91 ust. 2a i art. 94 PZP.
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Głowackiego  51 , 32-800  Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail starosta.kbr@powiatypolskie.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://www.powiatbrzeski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.malopolska.pl/spbrzesko,m,314225,2019.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/spbrzesko,m,314225,2019.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, pokój nr 213 sekretariat II piętro;

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów z branży: elektryczno-elektronicznej, administracyjno-usługowej, turystyczno-gastronomicznej, prawa jazdy kat. B, operatora wózka widłowego oraz kursów dla nauczycieli w ramach projektu: „Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół – utworzenie Centrum Kompetencji zawodowych”
Numer referencyjny: ZP/1/2020/PZP/CKZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów z branży: elektryczno-elektronicznej, administracyjno-usługowej, turystyczno-gastronomicznej, prawa jazdy kat. B, operatora wózka widłowego oraz kursów dla nauczycieli w ramach projektu: „Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół – utworzenie Centrum Kompetencji zawodowych” – w podziale na 24 części wg poniższego zestawienia: • Część 1 – Kurs obsługi kas fiskalnych z fakturowaniem – ZSP Nr 1 w Brzesku • Część 2 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – ZSP Nr 1 w Brzesku • Część 3 – Kurs dokumentowania usług transportowych i obsługa komputerowych programów magazynowych (Insert-Subiekt) – ZSP Nr 1 w Brzesku • Część 4 – Kurs obsługi programu Płatnik – ZSP Nr 1 w Brzesku • Część 5 – Kurs obsługi programu finansowo-księgowego SYMFONIA – ZSP Nr 1 w Brzesku • Część 6 – Kurs grafiki komputerowej 3D w programie 3DS MAX – ZSP Nr 1 w Brzesku • Część 7 – Kurs obróbki cyfrowej zdjęć – ZSP Nr 1 w Brzesku • Część 8 – Kurs kelnerski – ZS w Szczurowej • Część 9 – Kurs wychowawcy kolonijnego – ZS w Szczurowej • Część 10 – Kurs obsługi kas fiskalnych – ZS w Czchowie • Część 11 – Kurs barmański I stopnia – ZS w Czchowie • Część 12 – Kurs grafiki komputerowej 3D w programie 3DS MAX – ZS w Czchowie • Część 13 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – ZS w Czchowie • Część 14 – Kurs spawacza metodą TIG – ZSTiB w Brzesku • Część 15 – Kurs elektrotechniki pojazdowej – ZSTiB w Brzesku • Część 16 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – grupa 1 – ZSTiB w Brzesku • Część 17 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – grupa 2 – ZSTiB w Brzesku • Część 18 – Kurs barmański I stopnia – ZSTiB w Brzesku • Część 19 – Rozwój kompetencji kadr – kurs modelowania i drukowania 3D – ZSTiB w Brzesku • Część 20 – Kurs prawa jazdy kat. B – ZSP Nr 1 w Brzesku • Część 21 – Kurs prawa jazdy kat. B – ZS w Czchowie • Część 22 – Kurs prawa jazdy kat. B – ZSTiB w Brzesku • Część 23 – Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem – ZSP Nr 1 w Brzesku • Część 24 – Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem – ZSTiB w Brzesku 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3.4. Kody CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80530000-8
80411200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 5.3.1.1. Dotyczy części nr 20, 21, 22: posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzony przez właściwy organ, umożliwiający świadczenie usług zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nd
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dotyczy każdej z części oddzielnie: 5.3.2.1.1. posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia tzn. wykonawca przeprowadził przynajmniej jedno szkolenie/kurs/wykład/warsztaty związane z doskonaleniem zawodowym osób w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. 5.3.2.1.2. dysponuje przynajmniej jedną osobą, która prowadzić będzie kurs objęty przedmiotem zamówienia w danej części, która posiada doświadczenie w prowadzeniu przynajmniej jednego szkolenia/kursu/wykładu/warsztatu związanego z doskonaleniem zawodowym osób w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (dopuszczalne jest wykazanie dysponowania osobą własną w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nd
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności: 6.3.2.1.1. w zakresie części nr 20, 21, 22 - dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do rejestru prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez właściwy organ, umożliwiający świadczenie usług zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ. 6.3.2.2. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 6.3.2.2.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.2.1.1. SIWZ. 6.3.2.2.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.2.1.2. SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nd
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Wypełniony i podpisany, w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę, formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postpowaniu, w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ; 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania znajdują się w załączniku nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.3.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części (składane na wezwanie Zamawiającego): 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności: 6.3.2.1.1. w zakresie części nr 20, 21, 22 - dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do rejestru prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez właściwy organ, umożliwiający świadczenie usług zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ. 6.3.2.2. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 6.3.2.2.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.2.1.1. SIWZ. 6.3.2.2.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.2.1.2. SIWZ. 6.3.3. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.2. składane są w ofercie dla tego lub tych Wykonawców, którzy spełniają określone warunki (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia przez osobę/osoby wskazane przez wykonawcę w treści oferty, dopuszczalna jest ich zmiana jedynie za zgodą Zamawiającego, na osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie gorszym niż osoby, które mają one zastąpić. 3. Zmiany zaakceptowanego harmonogramu nieprowadzące do zmiany końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 mogą być dokonywane za zgodą Lidera Szkolnego i Dyrektora Szkoły właściwego ze względu na nazwę zadania i nie stanowią zmiany umowy. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do złożenia pisemnej informacji o zmianie do Biura Projektu najpóźniej dzień przed planowaną zmianą w harmonogramie. Wszelkie pozostałe zmiany mogą być dokonywane wyłącznie pisemnie w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-24, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 – Kurs obsługi kas fiskalnych z fakturowaniem – ZSP Nr 1 w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 – Kurs obsługi kas fiskalnych z fakturowaniem – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin (w tym 10 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu –Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku, ul. Okulickiego 2; 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – ZSP Nr 1 w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 24 godziny w tym 16 godzin zajęć teoretycznych oraz 8 godzin zajęć praktycznych. W ramach części praktycznej dopuszczalna jest realizacja maksymalnie 2 godzin wspólnych (dla całej grupy). Pozostałe minimum 6 godzin praktycznych musi być zrealizowane indywidualnie dla każdego uczestnika. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni wolne od nauki szkolnej i soboty w godzinach 8:00 - 16:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się w granicach administracyjnych miasta Brzesko lub w promieniu maksymalnie 80 km od Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku. 4. Tematyka kursu ma być zgodna z wymogami ULC oraz do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego UAVO VLOS
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 – Kurs dokumentowania usług transportowych i obsługa komputerowych programów magazynowych (Insert-Subiekt) – ZSP Nr 1 w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 – Kurs dokumentowania usług transportowych i obsługa komputerowych programów magazynowych (Insert-Subiekt) – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 15 godzin ( 15 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu - Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku, ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4 – Kurs obsługi programu Płatnik – ZSP Nr 1 w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 – Kurs obsługi programu Płatnik – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 16 godzin (w tym 5 godzin zajęć teoretycznych, 11 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu – Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku, ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 15:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 15:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część 5 – Kurs obsługi programu finansowo-księgowego SYMFONIA – ZSP Nr 1 w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 – Kurs obsługi programu finansowo-księgowego SYMFONIA – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin (w tym 10 godzin zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 14 września 2020 roku, zakończenie nie później niż 20 listopada 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu – Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku, ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część 6 – Kurs grafiki komputerowej 3D w programie 3DS MAX – ZSP Nr 1 w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 – Kurs grafiki komputerowej 3D w programie 3DS MAX – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin zajęć praktycznych. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 14 września 2020 roku, zakończenie nie później niż 20 listopada 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu –Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku, ul. Okulickiego 2; 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-14
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część 7 – Kurs obróbki cyfrowej zdjęć – ZSP Nr 1 w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 – Kurs obróbki cyfrowej zdjęć – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 25 godzin (w tym 5 godziny zajęć teoretycznych, 20 godzin zajęć praktycznych) 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 14 września 2020 roku, zakończenie nie później niż 20 listopada 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu – Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku, ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-14
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Część 8 – Kurs kelnerski – ZS w Szczurowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 – Kurs kelnerski – ZS w Szczurowej 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 24 godziny (w tym 4 godzin zajęć teoretycznych, 20 godzin zająć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu: kurs powinien zostać przeprowadzony w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę przystosowanym do przeprowadzenia kursu, jednak nie dalej niż w promieniu do 30 km od Zespołu Szkół w Szczurowej. 4. Zamawiający wymaga aby kurs przeprowadzony był w dni nauki szkolnej w godzinach od 14:00 do 18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w soboty lub dni wolne od zajęć dydaktycznych w godzinach od 8:00 do 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Część 9 – Kurs wychowawcy kolonijnego – ZS w Szczurowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 – Kurs wychowawcy kolonijnego – ZS w Szczurowej 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu – Zespół Szkół w Szczurowej, ul. Rynek 14, 32-820 Szczurowa. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 15:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 15:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Część 10 – Kurs obsługi kas fiskalnych – ZS w Czchowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10 – Kurs obsługi kas fiskalnych – ZS w Czchowie 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 16 godzin (w tym 5 godzin zajęć teoretycznych, 11 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu – Zespół Szkół w Czchowie, ul. Sądecka 187, 32-860 Czchów. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 15:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 15:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Część 11 – Kurs barmański I stopnia – ZS w Czchowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11 – Kurs barmański I stopnia – ZS w Czchowie 1. Liczba uczestników kursu: 10 pełnoletnich uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin (w tym max. 8 godzin zajęć teoretycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu: kurs powinien zostać przeprowadzony w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę przystosowanym do przeprowadzenia kursu, jednak nie dalej niż w promieniu 10 km od Zespołu Szkół w Czchowie. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:15-18:15. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Część 12 – Kurs grafiki komputerowej 3D w programie 3DS MAX – ZS w Czchowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12 – Kurs grafiki komputerowej 3D w programie 3DS MAX – ZS w Czchowie 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin zajęć praktycznych. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu –Zespół Szkół w Czchowie, ul. Sądecka 187; 32-860 Czchów. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00 - 18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 15:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 15:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Część 13 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – ZS w Czchowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 13 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – ZS w Czchowie 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 24 godziny w tym 16 godzin zajęć teoretycznych oraz 8 godzin zajęć praktycznych. W ramach części praktycznej dopuszczalna jest realizacja maksymalnie 2 godzin wspólnych (dla całej grupy). Pozostałe minimum 6 godzin praktycznych musi być zrealizowane indywidualnie dla każdego uczestnika. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni wolne od nauki szkolnej i soboty w godzinach 8:00 - 15:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się w granicach administracyjnych miasta Czchów lub w promieniu maksymalnie 80km od Zespołu Szkół w Czchowie. 4. Tematyka kursu ma być zgodna z wymogami ULC oraz do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego UAVO VLOS
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Część 14 – Kurs spawacza metodą TIG – ZSTiB w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 14 – Kurs spawacza metodą TIG – ZSTiB w Brzesku 1. Liczba uczestników zajęć: 12 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 145 godzin (w tym 25 godzin zajęć teoretycznych, 120 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 4 lipca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu –Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku, ul. Piastowska 2; 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00 ( w godzinach, w których uczestnicy nie mają obowiązkowych zajęć edukacyjnych). Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Część 15 – Kurs elektrotechniki pojazdowej – ZSTiB w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 15 – Kurs elektrotechniki pojazdowej – ZSTiB w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 12 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin (w tym 10 godzin zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; ul. Piastowska 2; 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00 (w godzinach, w których uczestnicy nie mają obowiązkowych zajęć edukacyjnych). Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Część 16 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – grupa 1 – ZSTiB w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 16 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – grupa 1 – ZSTiB w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 24 godziny w tym 16 godzin zajęć teoretycznych oraz 8 godzin zajęć praktycznych. W ramach części praktycznej dopuszczalna jest realizacja maksymalnie 2 godzin wspólnych (dla całej grupy). Pozostałe minimum 6 godzin praktycznych musi być zrealizowane indywidualnie dla każdego uczestnika. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00 (w godzinach, w których uczestnicy nie mają obowiązkowych zajęć edukacyjnych). Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się w granicach administracyjnych miasta Brzesko lub w promieniu maksymalnie 80 km od Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku. 4. Tematyka kursu ma być zgodna z wymogami ULC oraz do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego UAVO VLOS
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Część 17 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – grupa 2 – ZSTiB w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 17 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – grupa 2 – ZSTiB w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 24 godziny w tym 16 godzin zajęć teoretycznych oraz 8 godzin zajęć praktycznych. W ramach części praktycznej dopuszczalna jest realizacja maksymalnie 2 godzin wspólnych (dla całej grupy). Pozostałe minimum 6 godzin praktycznych musi być zrealizowane indywidualnie dla każdego uczestnika. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00 (w godzinach, w których uczestnicy nie mają obowiązkowych zajęć edukacyjnych). Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się w granicach administracyjnych miasta Brzesko lub w promieniu maksymalnie 80 km od Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku. 4. Tematyka kursu ma być zgodna z wymogami ULC oraz do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego UAVO VLOS
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Część 18 – Kurs barmański I stopnia – ZSTiB w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 18 – Kurs barmański I stopnia – ZSTiB w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów pełnoletnich. 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin (w tym max. 8 godzin zajęć teoretycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu –miasto Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00 (w godzinach, w których uczestnicy nie mają obowiązkowych zajęć edukacyjnych). Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Część 19 – Rozwój kompetencji kadr – kurs modelowania i drukowania 3D – ZSTiB w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 19 – Rozwój kompetencji kadr – kurs modelowania i drukowania 3D – ZSTiB w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 nauczycieli. 2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin zajęć praktycznych. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu –Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku, ul. Piastowska 2; 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby kurs przeprowadzony był w dni nauki szkolnej w godzinach od 08:00 do 19:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w soboty i niedziele w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej w godzinach od 08:00 do 18:00. 4. Program kursu musi obejmować następujące zagadnienia z zakresu: technologii stosowanych w druku 3D, konstrukcji drukarek 3D, budowy i charakterystyki drukarki 3D, podstaw modelowania 3D pod wydruki, materiałów stosowanych w druku 3D, przygotowania drukarki do druku, planowania i wykonywania i kontrolowania drukowania 3D, rozwiązywania problemów występujących podczas druku, serwisowania i konserwacji drukarek 3D.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: - Część 20 – Kurs prawa jazdy kat. B – ZSP Nr 1 w Brzesku – 15 uczniów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń umożliwiających nabycie umiejętności do zdania teoretycznego i praktycznego egzaminu na kategorię B prawa jazdy. Kurs musi zostać prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia dla części teoretycznej prowadzone były w siedzibie szkoły odpowiedniej dla każdej z części (tj. ZSP nr 1 w Brzesku, ZS w Czchowie, ZSTiB w Brzesku). Zamawiający zapewnia salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych z dostępem do Internetu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80411200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Część 21 – Kurs prawa jazdy kat. B – ZS w Czchowie:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń umożliwiających nabycie umiejętności do zdania teoretycznego i praktycznego egzaminu na kategorię B prawa jazdy. Kurs musi zostać prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia dla części teoretycznej prowadzone były w siedzibie szkoły odpowiedniej dla każdej z części (tj. ZSP nr 1 w Brzesku, ZS w Czchowie, ZSTiB w Brzesku). Zamawiający zapewnia salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych z dostępem do Internetu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80411200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Część 22 – Kurs prawa jazdy kat. B – ZSTiB w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń umożliwiających nabycie umiejętności do zdania teoretycznego i praktycznego egzaminu na kategorię B prawa jazdy. Kurs musi zostać prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia dla części teoretycznej prowadzone były w siedzibie szkoły odpowiedniej dla każdej z części (tj. ZSP nr 1 w Brzesku, ZS w Czchowie, ZSTiB w Brzesku). Zamawiający zapewnia salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych z dostępem do Internetu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80411200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Część 23 – Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem – ZSP Nr 1 w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem. Kurs trwa 67 godzin, w tym 48 godzin zajęć teoretycznych oraz 19 godzin zajęć praktycznych w ramach projektu: „Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół – utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-28
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Część 24 – Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem – ZSTiB w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem. Kurs trwa 67 godzin, w tym 48 godzin zajęć teoretycznych oraz 19 godzin zajęć praktycznych w ramach projektu: „Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół – utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem z egzaminem UDT. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Brzesko: Endoprotezy cementowe stawu kolanowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Brzesko: Różne produkty spożywcze
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI