Organizacja szkoleń z metodyki zarządzania projektami IPMA na poziomie D oraz na

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja szkoleń z metodyki zarządzania projektami IPMA na poziomie D oraz na poziomie C dla student i pracow dyd , Realizacja szkoleń z wykorzystaniem BRANŻOWEJ SYMULACJI BIZNESOWEJ dla student.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-03-22
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016996
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja szkoleń z metodyki zarządzania projektami IPMA na poziomie D oraz na poziomie C dla student i pracow dyd , Realizacja szkoleń z wykorzystaniem BRANŻOWEJ SYMULACJI BIZNESOWEJ dla student.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 17 7432175

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja szkoleń z metodyki zarządzania projektami IPMA na poziomie D oraz na poziomie C dla student i pracow dyd , Realizacja szkoleń z wykorzystaniem BRANŻOWEJ SYMULACJI BIZNESOWEJ dla student.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9497a7fb-8319-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POWR.NK .18.001 - ŚCIEŻKA 2 - Nowa jakość - zintegrowany program rozwoju Politechniki Rzeszowskiej

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.2.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.3.Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Organizacja szkoleń z metodyki zarządzania projektami IPMA na poziomie D oraz na poziomie C dla studentów i pracowników dydaktycznych , Realizacja szkoleń z wykorzystaniem BRANŻOWEJ SYMULACJI BIZNESOWEJ dla studentów. Szkolenia w ramach realizacji projektu "NOWA JAKOŚĆ"” – znak sprawy: NA/P/28/2021.4.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.5.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.6.Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.7.Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).8.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).9.Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:a) stały dostęp do sieci Internet;b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.10. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.11. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.12. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.Dokładne zapisy zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest POLITECHNIKA RZESZOWSKA, Al. Powstańców Warszawy 12 , 35-959 Rzeszów.Tel.: 17 17 7432175, e-mail: dorzech@prz.edu.pl2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Pan Michał Mazur, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@prz.edu.pl;3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Organizacja szkoleń z metodyki zarządzania projektami IPMA na poziomie D oraz na poziomie C dla studentów i pracowników dydaktycznych , Realizacja szkoleń z wykorzystaniem BRANŻOWEJ SYMULACJI BIZNESOWEJ dla studentów. Szkolenia w ramach realizacji projektu "NOWA JAKOŚĆ" – znak sprawy: NA/P/28/2021 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.28.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.28.4. Zamawiający informuje, że;1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;Szczegółowe informacje zawiera SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NA/P/28/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja szkoleń z metodyki zarządzania projektami IPMA na poziomie D oraz na poziomie C dla studentów i pracowników dydaktycznych.Liczba uczestników: 63 osoby (IPMA D) 3 osoby (IPMA C)Czas trwania szkolenia IPMA D: min. 72h szkolenioweCzas trwania szkolenia IPMA C: min. 16h szkoleniowychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - CenaLiczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * wagagdzie:- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert- Cof - cena podana w ofercie2 - Doświadczenie w realizacji szkoleń w metodyce IPMADysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem który:- posiada doświadczenie w realizacji szkoleń w metodyce IPMA zakończonych procesem certyfikacji dla co najmniej 60 osób w ciągu ostatnich dwóch lat- 0 punktów- posiada doświadczenie w realizacji szkoleń w metodyce IPMA zakończonych procesem certyfikacji dla co najmniej 120 osób w ciągu ostatnich dwóch lat- 20 punktów3 - Doświadczenie w realizacji szkoleń w innych metodykach projektowych, aniżeli IPMADysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem który:- posiada doświadczenie w realizacji szkoleń w innych metodykach projektowych, aniżeli IPMA (np. PRINCE2, SCRUM, Agile, ITIL, MoV, MoP, MoR), zakończonych procesem certyfikacji dla co najmniej 60 osób w ciągu ostatnich dwóch lat- 0 punktów- posiada doświadczenie w realizacji szkoleń w innych metodykach projektowych, aniżeli IPMA (np. PRINCE2, SCRUM, Agile, ITIL, MoV, MoP, MoR), zakończonych procesem certyfikacji dla co najmniej 120 osób w ciągu ostatnich dwóch lat- 20 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w realizacji szkoleń w metodyce IPMA

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w realizacji szkoleń w innych metodykach projektowych, aniżeli IPMA

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1 - CenaLiczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * wagagdzie:- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert- Cof - cena podana w ofercie2 - Doświadczenie w realizacji szkoleń w metodyce IPMADysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem który:- posiada doświadczenie w realizacji szkoleń w metodyce IPMA zakończonych procesem certyfikacji dla co najmniej 60 osób w ciągu ostatnich dwóch lat- 0 punktów- posiada doświadczenie w realizacji szkoleń w metodyce IPMA zakończonych procesem certyfikacji dla co najmniej 120 osób w ciągu ostatnich dwóch lat- 20 punktów3 - Doświadczenie w realizacji szkoleń w innych metodykach projektowych, aniżeli IPMADysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem który:- posiada doświadczenie w realizacji szkoleń w innych metodykach projektowych, aniżeli IPMA (np. PRINCE2, SCRUM, Agile, ITIL, MoV, MoP, MoR), zakończonych procesem certyfikacji dla co najmniej 60 osób w ciągu ostatnich dwóch lat- 0 punktów- posiada doświadczenie w realizacji szkoleń w innych metodykach projektowych, aniżeli IPMA (np. PRINCE2, SCRUM, Agile, ITIL, MoV, MoP, MoR), zakończonych procesem certyfikacji dla co najmniej 120 osób w ciągu ostatnich dwóch lat- 20 punktów

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja szkoleń z wykorzystaniem BRANŻOWEJ SYMULACJI BIZNESOWEJ dla studentów. Liczba uczestników: 120 osóbCzas trwania szkolenia: 8h szkoleniowychCzas dostępu do symulacji: w czasie szkolenia oraz 3 miesiące po szkoleniuForma szkolenia: onlineSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - CenaLiczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * wagagdzie:- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert- Cof - cena podana w ofercie2 - Doświadczenie dydaktyczne Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem który:- posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć dla studentów (stanowisko asystenta/adiunkta/profesora/wykładowcy) w okresie ostatnich 5 lat - 0 punktów- posiada co najmniej czteroletnie doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć dla studentów (stanowisko asystenta/adiunkta/profesora/wykładowcy) w okresie ostatnich 5 lat - 20 punktów3 - Doświadczenie w prowadzeniu zajęćDysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem który:- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem oferowanych symulacji biznesowych w wymiarze min 50 godzin w okresie ostatnich 5 lat - 0 punktów- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem oferowanych symulacji biznesowych w wymiarze min 100 godzin w okresie ostatnich 5 lat - 20 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie dydaktyczne

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu zajęć

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1 - CenaLiczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * wagagdzie:- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert- Cof - cena podana w ofercie2 - Doświadczenie dydaktyczne Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem który:- posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć dla studentów (stanowisko asystenta/adiunkta/profesora/wykładowcy) w okresie ostatnich 5 lat - 0 punktów- posiada co najmniej czteroletnie doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć dla studentów (stanowisko asystenta/adiunkta/profesora/wykładowcy) w okresie ostatnich 5 lat - 20 punktów3 - Doświadczenie w prowadzeniu zajęćDysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem który:- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem oferowanych symulacji biznesowych w wymiarze min 50 godzin w okresie ostatnich 5 lat - 0 punktów- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem oferowanych symulacji biznesowych w wymiarze min 100 godzin w okresie ostatnich 5 lat - 20 punktów

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:Zad 1: a) Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem który spełni wszystkie wymogi tj.:-posiada wymagane kwalifikacje do prowadzenia szkoleń z metodyki IPMA na poziomie D i C, - posiada co najmniej trzy certyfikaty innych metodyk projektowych (w celu ich porównania w czasie szkoleń z metodyką IPMA i wskazania różnic i podobieństw), np. PRINCE2, Agile, ITIL, PMP, SCRUM, MoR, MoV, MoP, P30.- posiada doświadczenie w realizacji szkoleń w metodyce IPMA zakończonych procesem certyfikacji dla co najmniej 60 osób w ciągu ostatnich dwóch lat- posiada doświadczenie w realizacji szkoleń w innych metodykach projektowych, aniżeli IPMA (np. PRINCE2, SCRUM, Agile, ITIL, MoV, MoP, MoR), zakończonych procesem certyfikacji dla co najmniej 60 osób w ciągu ostatnich dwóch latb) posiada status autoryzowanej jednostki szkoleniowej IPMA i/lub przynależność do Polskiej Izby Firm SzkoleniowychZad 2:a) Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem który spełni wszystkie wymogi tj.:- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne- posiada doświadczenie biznesowe (min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej) - posiada certyfikat trenera oferowanych symulacji biznesowych - posiada co najmniej dwu letnie doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć dla studentów (stanowisko asystenta/adiunkta/profesora/wykładowcy) w okresie ostatnich 5 lat - posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem oferowanych symulacji biznesowych w wymiarze min 50 godzin w okresie ostatnich 5 lat - posiada własną autorską symulacje biznesową i/lub doświadczenie pracy z przedstawioną symulacją w okresie ostatnich 2 lat Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 8 SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osóbWykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określone w wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-20

2021-03-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu audytora energetycznego- Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu audytora energetycznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI