Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie oraz dla pracowników pomocy i integracji społecznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-19
  • ZamawiającyWojewództwo Pomorskie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00300116
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie oraz dla pracowników pomocy i integracji społecznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie oraz dla pracowników pomocy i integracji społecznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ead3c790-170b-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i spotkań na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@pomorskie.eu (nie dotyczy składania ofert wraz z załącznikami).
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy, na adres mailowy wskazany w ofercie Wykonawcy.
6. Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego, bezpośrednio na Platformie zakupowej oraz na poczcie elektronicznie – pod adresem wskazanym w ofercie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kb/s;
2) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”.
Ponadto Zamawiający informuję, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować programem do archiwizacji np. 7-Zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do aktualnej Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: Instrukcja składania ofert.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: Instrukcje dla Wykonawców. Pozostałe informacje zawarte na Platformie, a nie dotyczące technicznego z niej korzystania, nie są wiążące dla Wykonawców.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego
z siedzibą przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk, tel. 58 326 87 58 adres e-mail: zamowienia@pomorskie.eu
W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@pomorskie.eu
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
4. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego nas okresu archiwizacji.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan prawo:
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.53.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmie usługę przygotowania i przeprowadzenia dwóch szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych w ramach Wojewódzkiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2021-2030 i Wojewódzkiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022-2030:
1) szkolenia dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, w oparciu o „Wytyczne ministra do spraw zabezpieczenia społecznego z dnia 15 kwietnia 2022 roku do prowadzenia szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie na lata 2022-2023” „Praca ze sprawcą przemocy w rodzinie (diagnoza sytuacji i stopnia zagrożenia, diagnoza przyczyn występowania ze strony sprawcy zachowań przemocowych, diagnoza potrzeb członków rodziny z problemem przemocy, w tym osób doznających przemocy, dzieci i osób stosujących przemoc, metody interwencji, udzielanie wsparcia i pomoc psychoterapeutyczna, prawna, socjalna, pedagogiczna, z zachowaniem zasad podmiotowości i dobrowolności w korzystaniu ze środków oddziaływania, monitorowanie sytuacji rodzin z problemem przemocy)” (4 grupy maksymalnie po 20 osób na grupę),
2) specjalistyczne szkolenia umożliwiające uzyskanie certyfikatu specjalisty w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla osób pracujących w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie „Praca w ramach programów oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych z osobami stosującymi przemoc w rodzinie. Praca w ramach programów psychologiczno-terapeutycznych z osobami stosującymi przemoc w rodzinie. Praca w ramach programów wspierających dla osób stosujących przemoc w rodzinie zmierzających do utrwalenia i wzmocnienia zmian zapoczątkowanych oddziaływaniami korekcyjno-edukacyjnymi lub psychologiczno-terapeutycznymi” (1 grupa 20-osobowa), w formule stacjonarnej dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, w tym przedstawicieli jednostek organizacyjnych pomocy społecznej oraz specjalistycznych ośrodków wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości (Policji, Żandarmerii Wojskowej, Straży Miejskiej, prokuratorów, sędziów, kuratorów sądowych, Służby Więziennej itd.), gminnych komisji rozwiązywania problemów alkoholowych, oświaty (nauczycieli, nauczycieli przedszkolnych, pedagogów szkolnych, psychologów, pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych itd.), ochrony zdrowia (lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych itd.), instytucji, kościołów i związków wyznaniowych oraz organizacji pozarządowych działających na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz na rzecz ochrony rodziny, innych podmiotów mogących być członkami gminnych zespołów interdyscyplinarnych lub grup roboczych do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz innych osób bezpośrednio pracujących z osobami doznającymi przemocy w rodzinie i z osobami stosującymi przemoc.
Szkolenia odbędą się z dotacji Ministerstwa rodziny i Polityki Społecznej i budżetu województwa pomorskiego.

Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w: Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załączniki do SWZ: nr 1.1. dla Części nr 1) oraz projekcie umowy (stanowiącym załączniki do SWZ: nr 2.1. dla Części 1).
Zamawiający, działając na podstawie art. 95 ust. 1 i 2 ustawy informuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę/ów na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, które Zamawiający wskazuje jako wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, są to czynności wymagające nadzoru ze strony Wykonawcy, z wyjątkiem:

• czynności które wymagają prowadzenia działalności gospodarczej,
• czynności, które są wykonywane bezpośrednio i wyłącznie przez Wykonawcę.

Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności administracyjno - biurowe w trakcie realizacji zamówienia, tj. między innymi czynności związane z:

1) zapewnieniem materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń;
2) monitorowaniem uczestnictwa w szkoleniach;
3) przygotowywaniem dokumentacji z przebiegu szkoleń;
4) bieżącym kontaktem z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
Wymagania zostały szczegółowo opisane w § 2 ust. 3 projektu umowy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o którym mowa ust 17:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w ust. 17-18. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego- nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę,
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
lub:
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy zostały określone w §2 ust. 8 oraz w §7 projektu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość prawa opcji w zakresie zwiększenia przedmiotu zamówienia maksymalnie o 4 grup szkoleniowych w zakresie wybranych tematów szkoleniowych, pod warunkiem, że zaoferowana przez wykonawcę cena za organizację szkolenia w ramach wybranego przez Zamawiającego tematu/tematów (zgodnie z formularzem ofertowym) nie ulegnie zwiększeniu. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w sytuacji, gdy liczba osób chętnych na szkolenia znacząco przekroczy zakładaną przez Zamawiającego liczbę uczestników. Prawo opcji polega na tym, że Zamawiający może zlecić organizację szkolenia dla maksymalnie 4 dodatkowych grup szkoleniowych, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji w mniejszym zakresie lub gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji najpóźniej w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy.
Zasady realizacji przedmiotu umowy objęte prawem opcji dotyczące w szczególności zakresu i sposobu realizacji, sposobu zapłaty, kar umownych itp. będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego zamówienia.
Przy czym jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, to zamówione w ramach prawa opcji szkolenia dla maksymalnie 4 dodatkowych grup szkoleniowych w zakresie wybranych przez zamawiającego tematów szkoleniowych wskazanych w OPZ musi zostać zrealizowane w terminie do 2 miesięcy od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022 roku .
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa powyżej, szkolenie dla dodatkowej grupy musi zostać zrealizowane, zgodnie z wymogami zawartymi w: OPZ (stanowiącym załączniki do SWZ: nr 1.1. dla Części nr 1) oraz projekcie umowy (stanowiącym załącznik do SWZ: nr 2.1. dla Części 1).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium oceny ofert.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się jedynym kryterium oceny ofert jakim jest cena oferty brutto - znaczenie 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmie usługę przygotowania i przeprowadzenia szkolenia „Radzenie sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych, a wypalenie zawodowe” dla pracowników pomocy i integracji społecznej z terenu województwa pomorskiego.

1) Czas trwania szkolenia: Czas trwania szkolenia dla każdej z grup wynosi 2 dni. Zajęcia muszą odbywać się w następujące po sobie dni robocze (od poniedziałku do piątku), z następującym rozkładem godzin: pierwszego dnia – 8 godzin, drugiego dnia – 8 godzin. Szkolenie realizowane będzie w 2 grupach szkoleniowych. Zajęcia dla każdej grupy szkoleniowej trwać będą 16 h.
2) Zakres tematyczny: Elementy psychologii konfliktu. Style rozwiązywania konfliktów. Postawy wobec konfliktu. Rozwiązywanie konfliktów bez porażek. Konflikt a stres i wypalenie zawodowe. „Dobry” i „Zły” stres, czyli rola stresu w naszym życiu. Objawy stresu – jak na nie reagować. FEEDBACK – twórcza analiza niepowodzeń. Moje relacje z moja pracą. Aspekty: kontroli, nagradzania, społeczności, wartości a syndrom wypalenia zawodowego. Role grupowe, kto najszybciej się wypala? Relacje a wypalenie i poziom motywacji (aspekt społeczności). Objawy i przyczyny wypalenia zawodowego. Kryzys pomagania. Zapobieganie wypaleniu zawodowemu: Rozwijanie w sobie indywidualnej odporności na stres. Procedury antystresowe.
3) Uczestnicy: Szkoleniem objętych zostanie 40 osób (średnio po 20 osób w każdej z grup szkoleniowych).
4) Kadra dydaktyczna: Szkolenie prowadzone będzie przez trenera posiadającego wykształcenie wyższe psychologiczne, który w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert przeprowadził min. 40 godzin szkoleń z zakresu rozwiazywania konfliktów i/lub przeciwdziałania stresowi i/lub wypaleniu zawodowemu.
Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w: Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załączniki do SWZ: nr 1.2. dla Części nr 2) oraz projekcie umowy (stanowiącym załączniki do SWZ: nr 2.2. dla Części 2.2).

Zamawiający, działając na podstawie art. 95 ust. 1 i 2 ustawy informuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę/ów na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, które Zamawiający wskazuje jako wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, są to czynności wymagające nadzoru ze strony Wykonawcy, z wyjątkiem:

• czynności które wymagają prowadzenia działalności gospodarczej,
• czynności, które są wykonywane bezpośrednio i wyłącznie przez Wykonawcę.

Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności administracyjno - biurowe w trakcie realizacji zamówienia, tj. między innymi czynności związane z:

1) zapewnieniem materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń;
2) monitorowaniem uczestnictwa w szkoleniach;
3) przygotowywaniem dokumentacji z przebiegu szkoleń;
4) bieżącym kontaktem z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
Wymagania zostały szczegółowo opisane w § 2 ust. 3 projektu umowy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o którym mowa ust 17:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w ust. 17-18. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego- nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę,
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
lub:
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy zostały określone w §2 ust. 8 oraz w §7 projektu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość prawa opcji w zakresie zwiększenia przedmiotu zamówienia maksymalnie o 2 grupy szkoleniowe pod warunkiem, że zaoferowana przez wykonawcę cena za organizację szkolenia (zgodnie z formularzem ofertowym) nie ulegnie zwiększeniu. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w sytuacji, gdy liczba osób chętnych na szkolenia znacząco przekroczy zakładaną przez Zamawiającego liczbę uczestników. Prawo opcji polega na tym, że Zamawiający może zlecić organizację szkolenia dla maksymalnie 2 dodatkowych grup szkoleniowych, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji w mniejszym zakresie lub gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji najpóźniej w terminie do 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy.
Zasady realizacji przedmiotu umowy objęte prawem opcji dotyczące w szczególności zakresu i sposobu realizacji, sposobu zapłaty, kar umownych itp. będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego zamówienia. Przy czym jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, to zamówione w ramach prawa opcji szkolenia dla maksymalnie 2 dodatkowych grup szkoleniowych musi zostać zrealizowane w terminie do 15 grudnia 2022 roku.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa powyżej, szkolenie dla dodatkowej grupy musi zostać zrealizowane, zgodnie z wymogami zawartymi w: OPZ (stanowiącym załączniki do SWZ: nr 1.2. dla Części nr 2) oraz projekcie umowy (stanowiącym załącznik do SWZ: nr 2.2. dla Części nr 2).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium oceny ofert.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się jedynym kryterium oceny ofert jakim jest cena oferty brutto - znaczenie 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał należycie co najmniej:

1) dla Części nr 1: trzy odrębne usługi polegające na organizacji szkoleń/ kursów/ spotkań/ seminariów/ warsztatów obejmujących m.in. zapewnienie osoby pełniącej funkcję prowadzącej szkolenie (trenera/szkoleniowca) oraz usługi hotelarskiej, trwających minimum 18-godzin każde (w formie stacjonarnej) o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto
Przez trzy odrębne usługi rozumie się roboty wykonane na podstawie trzech różnych zleceń/umów.
UWAGA:
a) Zamawiający informuje, iż pod pojęciem godziny rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 minut
b) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot,
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców,
d) Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych usług dla wszystkich części zamówienia, na które Wykonawca złoży ofertę, o ile spełniają one warunki wskazane przez Zamawiającego dla poszczególnych części,
e) w przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę usługi rozliczenie nastąpiło w walucie innej niż w PLN, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych usług przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego - opublikowanych na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na stronie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, Zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym samym:
1) zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz usług zrealizowanych lub realizowanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
 referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane
 oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
(wykaz usług należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ)
2) jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia,
3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 670 ze zm.), o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
2. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, Zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego.
3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., składane są zgodnie z przepisami rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, warunek udziału w postępowaniu wskazany w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1) winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII. I. ust. 2 oraz VII.II. ust. 1 SWZ, oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VIII ust. 2 SWZ. Oświadczenia te stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale X SWZ.
Oświadczenia składają odrębnie:
-każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).
W takim przypadku oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
-podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, oraz pełnomocnictwa do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli pełnomocnictwo to nie wynika z treści tej umowy lub dokumentów załączonych do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zmawiający działając w oparciu o art. 455 Pzp przewiduje zmiany umowy w następującym zakresie:
1) zmiana terminu realizacji umowy,
2) zmiana warunków i terminów płatności,
3) zmiana trenerów/szkoleniowców, o których mowa w § 2 ust. 2 umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących sytuacjach:
1) w zakresie wskazanym w ust. 2 pkt 1 – w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji umowy lub innych terminów umownych, która jest wynikiem wystąpienia siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania wszelkich czynności będących przedmiotem umowy (np. klęski żywiołowej, obostrzeń związanych z pandemią i/lub znacznego wzrostu zachorowalności) lub w przypadku zaistnienia okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, co zostanie potwierdzone uzgodnieniami mailowymi pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym,
2) w zakresie wskazanym w ust. 2 pkt 2 – w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia.
3) w zakresie wskazanym w ust. 2 pkt 3 – w przypadku konieczności zmiany trenera/szkoleniowca oraz dodania dodatkowych trenerów/szkoleniowców osoba nowo wskazana przez Wykonawcę posiadać będzie wykształcenie zgodne z wymaganiami wskazanymi przez zamawiającego w OPZ oraz doświadczenie nie mniejsze niż wskazane przez Zamawiającego w OPZ. Zmiana ta będzie każdorazowo wymagała zgody Zamawiającego wyrażonej za pośrednictwem korespondencji
e-mail.
4. Wszelkie istotne zmiany umowy będą wprowadzane aneksem pisemnie pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1ustawy Pzp. oraz na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .
2. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Dotyczy SEKCJI 4.2.10) niniejszego ogłoszenia:
Zgodnie z rozdziałem VI SWZ: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022 r.
Zamawiający wskazał w:
- Rozdziale IX SWZ Dokumenty składane razem z ofertą.
- Rozdziale XVI SWZ Opis sposobu przygotowywania oferty.
- Rozdziale XVII SWZ Sposób oraz termin składania ofert.
- Rozdziale XIX SWZ Sposób obliczenia ceny
- Rozdziale XXI SWZ Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego
- Rozdziale XXII SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone
do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu groomera- Tczew
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu groomera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI