"Organizacja i przeprowadzenie szkoleń"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Organizacja i przeprowadzenie szkoleń"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-09
  • Numer ogłoszenia607883-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607883-N-2019 z dnia 2019-10-09 r.

Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej: "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt Gminy Miasta Tarnowa pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI w Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej „Słoneczne wzgórze” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.01.02-12-0314/17. Biuro projektu: Tarnów, ul. Wekslarska 2,
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej, krajowy numer identyfikacyjny 36719081000000, ul. Mickiewicza   2 , 33-100  Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146393034, 146393034, e-mail e.tutaj@zaz.tarnow.pl, m.sawczak@zaz.tarnow.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://zaz.tarnow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostaka budżetowa.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/zaztarnow

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście Adres: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze";
Adres:
33-100 Tarnów; ul. Sanguszków 28 A

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń"
Numer referencyjny: ZAZ/3/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie zastrzega
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla 60 osób – uczestników projektu pn. „OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI w Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej Zakładzie Aktywności Zawodowej Słoneczne Wzgórze” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2, z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie zostało podzielone na części. Zamawiający zgodnie z art. 36a ust.1 Ustawy PZP dopuszcza składanie ofert częściowych. 1) Część 1 - organizacja i przeprowadzenie szkoleń komputerowych dla 12 osób w tym: Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin Cel szkolenia/ program Kurs komputerowy z elementami pracownika obsługi biurowej /9 os./ 100 h – w tym 1 osoba niewidoma, 1 osoba mająca znaczny problem ze wzrokiem oraz 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim Cel: przygotowanie do obsługi programów biurowych (podstawy pracy z komputerem, podstawy pracy w sieci, przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne), korzystanie z Internetu, poczty elektronicznej i komputera pod systemem Windows oraz wykorzystania tych umiejętności do codziennej działalności zawodowej. Program: Organizacja i funkcjonowanie biura (organizacja pracy biurowej, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów, prowadzenie i obsługa korespondencji, prowadzenie rozmów, organizacja i obsługa spotkań) Komputer w pracy biurowej (budowa i obsługa komputera, korzystanie z usług internetowych, skanowanie, tworzenie i obróbka grafiki, redagowanie i formatowanie dokumentów, wykonywanie obliczeń, korzystanie z baz danych). Technika biurowa (urządzenia i sprzęt biurowy, urządzenia i sprzęt pomocniczy) poruszania się w sieci, przetwarzania tekstu oraz pracy w arkuszu kalkulacyjnym. Programowanie serwisów www /2 os./ 50 h Cel: zapoznanie uczestników z zasadami projektowania stron internetowych. Ponadto kurs zakłada zdobycie przez uczestników umiejętności tworzenia statycznych oraz dynamicznych stron internetowych oraz zapoznanie się z podstawami języka HTML, CSS oraz PHP i ich zastosowaniami w praktycznych zadaniach. Program: Grafika www, obsługa programu do projektowania stron www, Obsługa klienta FTP – publikacja strony, Porządkowanie i walidacja dokumentów, Tekst, kolor, listy, rysunki, łącza, tabele, formularze, style, Osadzanie obiektów multimedialnych na stronie, czcionki, dziedziczenie, pozycjonowanie Grafik komputerowy /1 os./ 50 h Cel: zdobycie przez uczestników wiadomości i umiejętności z zakresu grafiki komputerowej. Po ukończeniu szkolenia uczestnik: - ma uporządkowaną wiedzę z zakresu podstaw projektowania graficznego, rastrowej i wektorowej grafiki komputerowej oraz multimedialnych technik komputerowych - potrafi posługiwać się programami GIMP, CorelDraw, Photoshop Program: Teoretyczne podstawy grafiki komputerowej (podstawowe zagadnienia, rodzaje grafiki, kolor, modele barw, oprogramowanie dla grafiki, formaty plików, sprzęt komputerowy w grafice), Cechy grafika komputerowego, praca w zawodzie, Postawy prawne (prawo autorskie), Tworzenie i edycja obrazów rastrowych, Tworzenie i edycja obrazów wektorowych, Animacje, Tworzenie obrazów pod konkretne zastosowanie. 2) Część 2 - organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu hotelarstwa i gastronomii dla 34 osób w tym: Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin Cel szkolenia/ Program Pracownik utrzymania czystości /13 os./ 30 h – w tym 1 osoba niesłysząca Cel: Nabycie umiejętności sprzątania w nowoczesnych systemach utrzymania czystości, poznanie środków stosowanych podczas sprzątania, poznanie technik sprzątania, poznanie obsługi maszyn i urządzeń czyszczących. Program: Wiedza podstawowa, wprowadzenie Teoria sprzątania Chemia profesjonalna podstawy Technologie sprzątania Materiałoznawstwo Ćwiczenia praktyczne Podstawowe przepisy BHP Recepcjonista z podstawami języka angielskiego /11 os./ 50 h Cel: Zdobycie wiedzy i doskonalenie umiejętności obsługi gościa hotelowego, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy recepcji hotelowej, język angielski w hotelarstwie Program: Rola i znaczenie recepcji w hotelu Prawidłowa organizacja pracy w recepcji Profesjonalna obsługa klienta przez telefon Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych Etyka w zawodzie Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim Język angielski w obsłudze gości hotelowych Wykonywanie usług kelnerskich /3 os./ 50 h Cel: zdobycie wiedzy na temat pracy w restauracji oraz sprzedaży sugestywnej, nabycie umiejętności świadczenia usług kelnerskich podczas przyjęć okolicznościowych profesjonalna obsługa gości Program: planowanie posiłków i układanie prostego menu, organizacja przyjęć okolicznościowych i cateringu, przygotowanie sali konsumenckiej dla gości, doradzanie i udzielanie informacji dotyczących potraw, przyjmowanie i rejestrowanie zamówienia klienta, przyjmowanie należności, rozliczanie się z pobranych potraw i napojów oraz dziennego utargu, serwowanie potraw i napojów w zakładzie gastronomicznym i na przyjęciach, obsługa gości hotelowych w restauracji i pokoju hotelowym, współpraca w grupie, zarządzanie zespołem kelnerów podczas obsługi kelnerskiej i ocena ich pracy, ocena wielkości, świeżości, dekoracji oraz estetyki potraw i napojów przed podaniem ich konsumentowi Kucharz małej gastronomii /7 os./ 60 h Cel: teoretyczne i praktyczne, profesjonalne przygotowanie uczestników szkolenia do pracy w zawodzie kucharz małej gastronomii Program: teoretyczne, praktyczne, językowe i informatyczne obszary kompetencji zawodowych, z uwzględnieniem następujących zagadnień: Przepisy i normy w gospodarce żywnościowej, technologia gastronomiczna, wartości energetyczne produktów, zasady zdrowego żywienia, ocena towaroznawcza produktów, potrawy garmażeryjne i ich walory smakowe i odżywcze, właściwe dobieranie surowców do produkcji potraw i napojów i oszczędne gospodarowanie nimi, sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydanie wykonanych potraw i napojów, planowanie posiłków i układanie menu w małej gastronomii, stosowanie zasad zabezpieczenia jakości zdrowotnej potraw, utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie przepisów sanitarnych, sporządzanie kalkulacji potraw i napojów, obsługa kas fiskalnych, BHP w zakładach żywienia zbiorowego, kompetencje informatyczne niezbędne w zawodzie. 3) Część 3 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ogrodnictwa dla 9 osób: Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin Cel szkolenia/ program Ogrodnik terenów zieleni /9 os./ 30 h Cel: nabycie przez uczestników wiadomości z zakresu projektowania i pielęgnacji terenów zieleni Program: Wiadomości ogólne; Elementy projektowania i zakładania terenów zieleni; Analiza terenu; BHP; Zakładanie i pielęgnacja trawników, rabat kwiatowych i bylinowych; Sadzenie i pielęgnacja drzew i krzewów; 4) Część 4 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Siostra PCK I stopnia dla 5 osób: Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin Cel szkolenia/ program Siostra PCK I stopnia /5 os./ 60 h Cel: Przygotowanie do wykonania zawodu Siostra PCK Program: Podstawy prawne i etyczne, działalność PCK, Organizacja pracy opiekuna; Obserwacja chorego, Wykonywanie zabiegów, Techniki opieki, Zasady żywienia. Diety pacjentów; Zakres obowiązków siostry PCK; Zakres prac siostry PCK; Mierzenia ciśnienia, tętna, oddechu; Pierwsza pomoc; Opis wspólny dla wszystkich części zamówienia: 1. Efektem szkoleń będzie nabycie kwalifikacji lub kompetencji (konkretnych efektów uczenia się uzyskiwanych w toku szkolenia) w zakresach określonych w pkt. 1-4 w zależności od określonego rodzaju szkolenia, potwierdzonych odpowiednim dokumentem (np. certyfikatem), który powinien zawierać informacje na temat uzyskanych przez uczestnika efektów uczenia się. Poprzez uzyskanie kwalifikacji należy rozumieć formalny wynik oceny i walidacji uzyskany w momencie potwierdzenia przez upoważnioną do tego instytucję, że dana osoba uzyskała efekty uczenia się spełniające określone standardy. 2. Programy szkoleń powinny obejmować zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyczne. 3. Szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wymogami jakościowymi wsparcia tj.: - szkolenie dopasowane do poziomu uczestników – obowiązkowe jest zbadanie wyjściowego poziomu kompetencji rozwijanych w trakcie szkolenia i dostosowanie do nich programu szkoleniowego oraz wykorzystywanych metod; - programy szkoleniowe lub cele szkolenia powinny zawierać opis rezultatów uczenia – w taki sposób, by dostarczać uczestnikom odpowiedzi na pytanie: „Co będzie wiedział, rozumiał i/lub potrafił robić uczestnik, który ukończy to szkolenie?” 4. Materiały szkoleniowe muszą zawierać podsumowanie treści szkolenia i odwołania do źródeł wiedzy, na której zostało ono oparte, z poszanowaniem praw autorskich. 5. Podczas szkolenia wykorzystywane muszą być różnorodne, angażujące uczestników metody kształcenia oraz środki i materiały dydaktyczne, dostosowane do specyfiki i sytuacji osób uczących się. Metody te są adekwatne do deklarowanych rezultatów, treści szkolenia oraz specyfiki grupy (w tym jej wieku, wykształcenia i umiejętności). 6. Dokumentacja szkoleniowa musi obejmować: a) raporty podsumowujące ocenę efektów uczenia się; b) dokumentację egzaminacyjną (wyniki testów wraz ze skalą punktową lub oceny opisowe) c) program szkolenia (z uwzględnieniem tematów zajęć, harmonogram wraz z wymiarem czasowym, metody szkoleniowe); d) dziennik zajęć e) materiały szkoleniowe; f) listy obecności. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadkach niezależnych od Zamawiającego. Zastrzega sobie także prawo zwiększenia liczby uczestników szkolenia, jednak nie więcej, niż o dwie osoby z każdej części. 8. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia, o którym wyżej mowa, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, które będzie iloczynem faktycznej liczby uczestników szkolenia oraz jednostkowego kosztu szkolenia określonego w ofercie Wykonawcy. 9. W przypadku zbyt małej liczby osób do utworzenia grupy możliwe jest dołączenie uczestnika do już istniejącej grupy z poza projektu. 10. Ponieważ Zamawiający skieruje do odbycia szkolenia osoby dorosłe posiadające orzeczony stopień niepełnosprawności, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić wymagania w zakresie rodzaju niepełnosprawności tych osób, tj. dostosować sposób prowadzenia szkolenia oraz potencjał techniczny i kadrowy do skierowanych osób niepełnosprawnych. 11. Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie o skierowanych osobach z orzeczonym stopniem niepełnosprawności, wskazując rodzaj i stopień niepełnosprawności kierowanej osoby. 12. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić na zakończenie szkolenia wśród uczestników szkolenia ankietę oceniającą jakość i przydatność szkolenia. Wypełnione ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych po zakończeniu szkolenia. 13. Absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji zawierający m.in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Zaświadczenie i dokumenty szkoleniowe muszą być oznaczone: ▪ znakiem Fundusze Europejskie Program Regionalny, ▪ barwami RP wraz z nazwą „Rzeczpospolita Polska”, ▪ logotypem Województwa Małopolskiego, ▪ znakiem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. i Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 821/2014 z dnia 28 lipca 2014 r. ustanawiającego zasady stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego 3 i Rady (UE) nr 1303/2013 w zakresie szczegółowych uregulowań dotyczących transferu wkładów z programów i zarządzania nimi, przekazywania sprawozdań z wdrażania instrumentów finansowych, charakterystyki technicznej działań informacyjnych i komunikacyjnych w odniesieniu do operacji oraz systemu rejestracji i przechowywania danych (Dz. Urz. UE L 223 z 29.07.2014, str. 7) oraz ze szczegółowymi informacjami i przykładami, które zostały określone w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. Podręcznik oraz wzory materiałów w formie elektronicznej są dostępne w serwisie internetowym IZ RPO WM www.rpo.malopolska.pl. Zestawienie znaków zawsze występuje w wersji pełnokolorowej. Wyżej wymienione dokumenty muszą posiadać informacje: ▪ o projekcie w ramach którego prowadzone będą szkolenia: „OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI w Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej Zakładzie Aktywności Zawodowej Słoneczne Wzgórze” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Numer projektu RPMP.09.01.02-12-0314/17. ▪ dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 14. Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość. 15. Zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 17.00. 16. Miejsce szkolenia musi znajdować się w Tarnowie. 17. Program każdego szkolenia zakłada zajęcia nie dłużej niż 8 godzin dziennie. Należy przewidzieć 1 przerwę 15 minutową co 2 godziny zajęć. Jeśli zajęcia trwają powyżej 6 godzin należy przewidzieć 1 przerwę 45 minut. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: 1 przerwy kawowej (kawa, herbata, sok, woda mineralna, drobna przekąska/1 osobę) oraz w przypadku szkoleń trwających powyżej 6 godzin dziennie obiadu (zupa i drugie danie). 18. Teoretyczna cześć szkolenia powinna zostać przeprowadzone z uwzględnieniem technologii informatycznych takich jak np.: rzutnik/ projektor multimedialny/ tablica interaktywna, natomiast część praktyczna musi dać uczestnikom możliwość wykonywania konkretnych czynności na wskazanym stanowisku pracy. 19. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić konieczne materiały szkoleniowe. 20. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wśród uczestników szkolenia ankietę oceny szkolenia

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 35
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: dla Części 1 - 4 - Wykonawca jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 1065, z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy oraz aktualizację na 2019 rok. - w przypadku szkoleń, w których jest to wymagane Wykonawca posiada odpowiednie akredytacje, licencje, certyfikaty.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dla każdej Części 1 -4 - dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem kadrowym, tj.: ▪ minimum 1 osobą prowadzącą zajęcia na szkoleniu, która posiada: wykształcenie wyższe, co najmniej 2-letni staż pracy, kompetencje społeczne i metodyczne (kurs dydaktyczny lub przygotowujący do kształcenia dorosłych min. 60 godzin, lub doświadczenie w kształceniu dorosłych min.750 godzin) - dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym, tj. salą wykładową z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz dostępności sali dla osób niepełnosprawnych, wyposażoną w rzutnik/ projektor multimedialny/ tablicę interaktywną, odpowiednią ilość komputerów z właściwym oprogramowaniem (w przypadku szkoleń wymagających pracy na komputerze), sali warsztatowej odpowiednio wyposażonej do przeprowadzenia zajęć praktycznych (jeśli dotyczy). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. 2.1 Dysponowanie zasobami innego podmiotu. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Do oferty należy dołączyć oryginał zobowiązania, o którym mowa powyżej. 3) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 3 dni: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. • W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak Wykonawcy występujący samodzielnie tj. przy ocenie spełnienia warunków, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy Wykonawców, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów. • Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b) oświadczenia dotyczącego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, W celu potwierdzenia warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień, określonych w pkt 7 ppkt 2) lit a), Zamawiający dokona weryfikacji wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy. c) oświadczenia o dysponowaniu przez Wykonawcę salą warsztatową przystosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz odpowiednio wyposażoną do przeprowadzenia zajęć praktycznych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Do oferty należy dołączyć oryginał zobowiązania, o którym mowa powyżej. 2. W celu wykazania potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie - pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki określone w niniejszej specyfikacji oraz będzie posiadała wykształcenie, które nie spowoduje zmniejszenia liczby punków uzyskanych przez ofertę. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie, na co najmniej 2 dni robocze przed zaistniałą okolicznością. W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu. 2) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia - pod warunkiem, że proponowane miejsce szkolenia będzie spełniało warunki określone w niniejszej specyfikacji oraz będzie wyposażone w sprzęt, który nie spowoduje zmniejszenia liczby punków uzyskanych przez ofertę. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie na co najmniej 2 dni robocze przed zaistniałą okolicznością. W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu. 3) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Wykonawcy, Zamawiający może zmienić termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowego wymiaru godzin oraz okresu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń komputerowych dla 12 osób.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin Cel szkolenia/ program Kurs komputerowy z elementami pracownika obsługi biurowej /9 os./ 100 h – w tym 1 osoba niewidoma, 1 osoba mająca znaczny problem ze wzrokiem oraz 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim Cel: przygotowanie do obsługi programów biurowych (podstawy pracy z komputerem, podstawy pracy w sieci, przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne), korzystanie z Internetu, poczty elektronicznej i komputera pod systemem Windows oraz wykorzystania tych umiejętności do codziennej działalności zawodowej. Program: Organizacja i funkcjonowanie biura (organizacja pracy biurowej, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów, prowadzenie i obsługa korespondencji, prowadzenie rozmów, organizacja i obsługa spotkań) Komputer w pracy biurowej (budowa i obsługa komputera, korzystanie z usług internetowych, skanowanie, tworzenie i obróbka grafiki, redagowanie i formatowanie dokumentów, wykonywanie obliczeń, korzystanie z baz danych). Technika biurowa (urządzenia i sprzęt biurowy, urządzenia i sprzęt pomocniczy) poruszania się w sieci, przetwarzania tekstu oraz pracy w arkuszu kalkulacyjnym. Programowanie serwisów www /2 os./ 50 h Cel: zapoznanie uczestników z zasadami projektowania stron internetowych. Ponadto kurs zakłada zdobycie przez uczestników umiejętności tworzenia statycznych oraz dynamicznych stron internetowych oraz zapoznanie się z podstawami języka HTML, CSS oraz PHP i ich zastosowaniami w praktycznych zadaniach. Program: Grafika www, obsługa programu do projektowania stron www, Obsługa klienta FTP – publikacja strony, Porządkowanie i walidacja dokumentów, Tekst, kolor, listy, rysunki, łącza, tabele, formularze, style, Osadzanie obiektów multimedialnych na stronie, czcionki, dziedziczenie, pozycjonowanie Grafik komputerowy /1 os./ 50 h Cel: zdobycie przez uczestników wiadomości i umiejętności z zakresu grafiki komputerowej. Po ukończeniu szkolenia uczestnik: - ma uporządkowaną wiedzę z zakresu podstaw projektowania graficznego, rastrowej i wektorowej grafiki komputerowej oraz multimedialnych technik komputerowych - potrafi posługiwać się programami GIMP, CorelDraw, Photoshop Program: Teoretyczne podstawy grafiki komputerowej (podstawowe zagadnienia, rodzaje grafiki, kolor, modele barw, oprogramowanie dla grafiki, formaty plików, sprzęt komputerowy w grafice), Cechy grafika komputerowego, praca w zawodzie, Postawy prawne (prawo autorskie), Tworzenie i edycja obrazów rastrowych, Tworzenie i edycja obrazów wektorowych, Animacje, Tworzenie obrazów pod konkretne zastosowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin rozpoczęcia 30,00
Posiadanie znaku jakości MSUES lub podobnego przez Wykonawcę 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu hotelarstwa i gastronomii dla 34
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin Cel szkolenia/ Program Pracownik utrzymania czystości /13 os./ 30 h – w tym 1 osoba niesłysząca Cel: Nabycie umiejętności sprzątania w nowoczesnych systemach utrzymania czystości, poznanie środków stosowanych podczas sprzątania, poznanie technik sprzątania, poznanie obsługi maszyn i urządzeń czyszczących. Program: Wiedza podstawowa, wprowadzenie Teoria sprzątania Chemia profesjonalna podstawy Technologie sprzątania Materiałoznawstwo Ćwiczenia praktyczne Podstawowe przepisy BHP Recepcjonista z podstawami języka angielskiego /11 os./ 50 h Cel: Zdobycie wiedzy i doskonalenie umiejętności obsługi gościa hotelowego, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy recepcji hotelowej, język angielski w hotelarstwie Program: Rola i znaczenie recepcji w hotelu Prawidłowa organizacja pracy w recepcji Profesjonalna obsługa klienta przez telefon Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych Etyka w zawodzie Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim Język angielski w obsłudze gości hotelowych Wykonywanie usług kelnerskich /3 os./ 50 h Cel: zdobycie wiedzy na temat pracy w restauracji oraz sprzedaży sugestywnej, nabycie umiejętności świadczenia usług kelnerskich podczas przyjęć okolicznościowych profesjonalna obsługa gości Program: planowanie posiłków i układanie prostego menu, organizacja przyjęć okolicznościowych i cateringu, przygotowanie sali konsumenckiej dla gości, doradzanie i udzielanie informacji dotyczących potraw, przyjmowanie i rejestrowanie zamówienia klienta, przyjmowanie należności, rozliczanie się z pobranych potraw i napojów oraz dziennego utargu, serwowanie potraw i napojów w zakładzie gastronomicznym i na przyjęciach, obsługa gości hotelowych w restauracji i pokoju hotelowym, współpraca w grupie, zarządzanie zespołem kelnerów podczas obsługi kelnerskiej i ocena ich pracy, ocena wielkości, świeżości, dekoracji oraz estetyki potraw i napojów przed podaniem ich konsumentowi Kucharz małej gastronomii /7 os./ 60 h Cel: teoretyczne i praktyczne, profesjonalne przygotowanie uczestników szkolenia do pracy w zawodzie kucharz małej gastronomii Program: teoretyczne, praktyczne, językowe i informatyczne obszary kompetencji zawodowych, z uwzględnieniem następujących zagadnień: Przepisy i normy w gospodarce żywnościowej, technologia gastronomiczna, wartości energetyczne produktów, zasady zdrowego żywienia, ocena towaroznawcza produktów, potrawy garmażeryjne i ich walory smakowe i odżywcze, właściwe dobieranie surowców do produkcji potraw i napojów i oszczędne gospodarowanie nimi, sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydanie wykonanych potraw i napojów, planowanie posiłków i układanie menu w małej gastronomii, stosowanie zasad zabezpieczenia jakości zdrowotnej potraw, utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie przepisów sanitarnych, sporządzanie kalkulacji potraw i napojów, obsługa kas fiskalnych, BHP w zakładach żywienia zbiorowego, kompetencje informatyczne niezbędne w zawodzie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin rozpoczęcia szkoleń 30,00
Posiadanie znaku jakości MSUES lub podobnego przez Wykonawcę 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ogrodnictwa dla 9 osób
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin Cel szkolenia/ program Ogrodnik terenów zieleni /9 os./ 30 h Cel: nabycie przez uczestników wiadomości z zakresu projektowania i pielęgnacji terenów zieleni Program: Wiadomości ogólne; Elementy projektowania i zakładania terenów zieleni; Analiza terenu; BHP; Zakładanie i pielęgnacja trawników, rabat kwiatowych i bylinowych; Sadzenie i pielęgnacja drzew i krzewów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin rozpoczęcia szkoleń 30,00
Posiadanie znaku jakości MSUES lub podobnego przez Wykonawcę 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Siostra PCK I stopnia dla 5 osób:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa szkolenia/ ilość osób/ ilość godzin Cel szkolenia/ program Siostra PCK I stopnia /5 os./ 60 h Cel: Przygotowanie do wykonania zawodu Siostra PCK Program: Podstawy prawne i etyczne, działalność PCK, Organizacja pracy opiekuna; Obserwacja chorego, Wykonywanie zabiegów, Techniki opieki, Zasady żywienia. Diety pacjentów; Zakres obowiązków siostry PCK; Zakres prac siostry PCK; Mierzenia ciśnienia, tętna, oddechu; Pierwsza pomoc;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin rozpoczęcia szkoleń 30,00
Posiadanie znaku jakości MSUES lub podobnego przez Wykonawcę 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu pn. Manicure, pedicure, stylizacja i przedłużanie paznokci - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu pn. Manicure, pedicure, stylizacja i przedłużanie paznokci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.