Kursy podnoszące jakość procesu kształcenia dorosłych z podziałem na zadania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kursy podnoszące jakość procesu kształcenia dorosłych z podziałem na zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Kaliski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-14
  • Numer ogłoszenia502659-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502659-N-2020 z dnia 2020-01-14 r.

Powiat Kaliski: Kursy podnoszące jakość procesu kształcenia dorosłych z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu „Podniesienie jakości procesu kształcenia dorosłych w Zespole Szkół im. St. Mikołajczyka w Opatówku”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Plac Św. Józefa  5 , 62-800  Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.kalisz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiat.kalisz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiat.kalisz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy, kurier, osobiste doręczenie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna pok. 8

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy podnoszące jakość procesu kształcenia dorosłych z podziałem na zadania
Numer referencyjny: ZP.272.1.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są kursy zawodowe mające na celu uzyskanie uprawnień zwiększających kwalifikacje zawodowe i poszerzające możliwości uzyskania lepszej pracy przez uczestników kursów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ oraz Istotnych Postanowieniach umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań, których zakres prac obejmuje: 1) W zakresie zadania nr 1 pn.: „Kurs operatora wózków widłowych”: a) przeprowadzenie kursu: -przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 65 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); -przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; -miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku; b) pierwszy egzamin zewnętrzny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie). 2) W zakresie zadania nr 2 pn.: „Kurs obsługi kombajnu zbożowego”: a) przeprowadzenie kursu: -przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 55 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); -przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; -miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku; 3) W zakresie zadania nr 3 pn.: „Kurs spawacza MAG”: a) przeprowadzenie kursu: - przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 150 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); - przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; - miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku; b) pierwszy egzamin zewnętrzny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie). 4) W zakresie zadania nr 4 pn.: „ Kurs obsługi ładowarki czołowej”: c) przeprowadzenie kursu: - przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 40 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); - przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; - miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku; d) pierwszy egzamin zewnętrzny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie). 5) W zakresie zadania nr 5 pn.: „Kurs prawa jazdy kategorii C”: a) przeprowadzenie kursu: -przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 50 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); -przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; -miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku/ jazdy próbne w promieniu 50 km od Zespołu Szkół; b) pierwszy egzamin zewnętrzny – teoretyczny i praktyczny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie). 6) W zakresie zadania nr 6 pn.: „Kurs prawa jazdy kategorii C+E”: a) przeprowadzenie kursu: -przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 45 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); -przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; -miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku/ jazdy próbne w promieniu 50 km od Zespołu Szkół; b) pierwszy egzamin zewnętrzny – teoretyczny i praktyczny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie). 7) W zakresie zadania nr 7 pn.: „Kurs klasyfikacji na przewóz rzeczy”: a) przeprowadzenie kursu: -przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 140 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); -przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; -miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku/ jazdy próbne w promieniu 50 km od Zespołu Szkół; b) pierwszy egzamin zewnętrzny – teoretyczny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie). 2. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego, 80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej.

II.5) Główny kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80212000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości stanowiącej nie więcej niż 40% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą polegały na wykonaniu podobnych usług jak te o których mowa w ust. IV SIWZ i będą wykonane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Udzielenie zamówienia podobnego będzie możliwie w sytuacji wygenerowania oszczędności w projekcie oraz uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej na zwiększenie liczby godzin przewidzianych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-04-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy wszystkich zadań)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy wszystkich zadań)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zadanie 1 Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą (Instruktorem) posiadającą uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego wymagane przy prowadzeniu kursów wózków widłowych, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, Zadanie 2 Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą (Instruktorem) posiadającą uprawnienie zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, Zadanie nr 3 Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą (Instruktorem) posiadającą uprawnienie zgodnie z Rozporządzeniem ministra gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych, oraz z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-14/IS-41- szkolenie i egzaminowanie spawaczy pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, Zadanie nr 4 Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą (Instruktorem) posiadającą uprawnienie zgodnie rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, Zadanie nr 5 Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą (Instruktorem) posiadającą uprawnienie zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, Zadanie nr 6 Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą (Instruktorem) posiadającą uprawnienie zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, Zadanie nr 7 Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą (Instruktorem) posiadającą uprawnienie zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, wykształcenia i kwalifikacji zawodowych - niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty - sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Formularz oświadczenia dotyczącego doświadczenia Instruktora - sporządzony wg załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zaświadczenie wystawione przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego (WODR) lub Instytucję nadzorującą o procencie zdawalności egzaminów praktycznych i teoretycznych za okres od 1 stycznia 2019r. do 31 grudnia 2019r.: a) w zakresie egzaminu na prawo jazdy kategorii C – dotyczy zadania nr 5, b) w zakresie egzaminu na prawo jazdy kategorii C +E – dotyczy zadania nr 6, (zwane dalej Zaświadczeniem). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. XVI pkt 11 SIWZ). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 6. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7. Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena (dla wszystkich zadań) 60,00
doświadczenie Instruktora (dla zadań nr 1,2,3,4,7) 40,00
doświadczenie Instruktora (dla zadań nr 5,6) 20,00
procentowa zdawalność egzaminów (dla zadań nr 5,6) 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) zmiany osoby, wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji zadania, o której mowa w § 2 ust. 1 Istotnych postanowień umowy (z zastrzeżeniem § 2 ust. 3), 2) zmiany terminu realizacji zamówienia: a) w związku ze zmianą harmonogramu realizacji projektu i wynikającymi z tego wszelkimi konsekwencjami lub zmianą umowy o dofinansowanie projektu zawartej z Instytucją Zarządzającą WRPO, b) z powodu zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, c) z uwagi na zmiany liczby uczestników kursu, 3) zmiany liczby uczestników kursu: a) z powodu rezygnacji uczestnika lub zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, b) w związku ze zmianą harmonogramu realizacji projektu i wynikającymi z tego wszelkimi konsekwencjami lub zmianą umowy o dofinansowanie projektu zawartej z Instytucją Zarządzającą WRPO, 4) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany liczby uczestników kursu, b) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług o kwotę wnikającą ze zmiany stawki podatku od towarów i usług, 5) zmian podyktowanych zmianami przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, a zmiana ta polega na dostosowaniu jej postanowień do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Powiat Kaliski - Starosta Kaliski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Kaliszu Plac Świętego Józefa 5,62-800 Kalisz, nr tel. (62) 501-43-01, email: starosta@powiat.kalisz.pl. 2) Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: tel. (62)5014233, email: iod@powiat.kalisz.pl, adres do korespondencji - Starostwo Powiatowe w Kaliszu Plac Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz. 3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa: -ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, -ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2019 r. poz. 533). 4) Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez czas trwania umowy, a następnie przez okres przechowywania dokumentacji postępowania lub umowy zgodnie z właściwą kategorią archiwalną, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zmawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków Unii Europejskiej. 5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o: -art. 8 ustawy Pzp, -art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, -art. 139 ust. 3 ustawy Pzp, -przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępnie do informacji publicznej (Dz. U. z 2018r. poz. 1330 ze zm.), -przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiającego. 6) Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. 7) Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. 8) Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia Zmawiający może zadać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych. Konsekwencje niepodania określonych w tych przepisach danych wynikają z ustawy Pzp np. brak możliwości udziału w postępowaniu. 9) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osobowe mogą być przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 10) W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują osobie, której dane dotyczą następujące uprawnienia: -prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, -prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, z tym że skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub jego załączników, -prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, -prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa, -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 11) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 13) Prawo dostępu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i uzupełnienia podlegają ograniczeniu po przekazaniu akt zawierających dane osobowe do archiwum zakładowego, na mocy art. 22b ust. 4 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Kurs operatora wózków widłowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zadania nr 1 pn.: „Kurs operatora wózków widłowych”: a) przeprowadzenie kursu: -przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 65 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); -przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; -miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku; b) pierwszy egzamin zewnętrzny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80212000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie Instruktora 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Kurs obsługi kombajnu zbożowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zadania nr 2 pn.: „Kurs obsługi kombajnu zbożowego”: a) przeprowadzenie kursu: -przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 55 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); -przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; -miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80212000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie Instruktora 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Kurs spawacza MAG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zadania nr 3 pn.: „Kurs spawacza MAG”: a) przeprowadzenie kursu: - przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 150 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); - przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; - miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku; b) pierwszy egzamin zewnętrzny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80212000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie Instruktora 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Kurs obsługi ładowarki czołowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zadania nr 4 pn.: „ Kurs obsługi ładowarki czołowej”: a) przeprowadzenie kursu: - przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 40 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); - przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; - miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku; b) pierwszy egzamin zewnętrzny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80212000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie Instruktora 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Kurs prawa jazdy kategorii C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zadania nr 5 pn.: „Kurs prawa jazdy kategorii C”: a) przeprowadzenie kursu: -przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 50 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); -przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; -miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku/ jazdy próbne w promieniu 50 km od Zespołu Szkół; b) pierwszy egzamin zewnętrzny – teoretyczny i praktyczny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80212000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie Instruktora 20,00
procentowa zdawalność egzaminów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Kurs prawa jazdy kategorii C+E
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zadania nr 6 pn.: „Kurs prawa jazdy kategorii C+E”: a) przeprowadzenie kursu: -przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 45 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); -przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; -miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku/ jazdy próbne w promieniu 50 km od Zespołu Szkół; b) pierwszy egzamin zewnętrzny – teoretyczny i praktyczny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80212000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie Instruktora 20,00
procentowa zdawalność egzaminów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Kurs klasyfikacji na przewóz rzeczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zadania nr 7 pn.: „Kurs klasyfikacji na przewóz rzeczy”: a) przeprowadzenie kursu: -przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 140 h dla jednego uczestnika (1 h – 60 min.); -przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób; -miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku/ jazdy próbne w promieniu 50 km od Zespołu Szkół; b) pierwszy egzamin zewnętrzny – teoretyczny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80212000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie Instruktora 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B - Turek, Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI