Kompleksowa realizacja konferencji i tutoringu online dla 95 beneficjentów Programu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa realizacja konferencji i tutoringu online dla 95 beneficjentów Programu BLISKO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-04-08
  • ZamawiającyNarodowe Centrum Kultury
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00104890
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
kompleksowa realizacja konferencji i tutoringu online dla 95 beneficjentów Programu BLISKO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140468418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-231

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

kompleksowa realizacja konferencji i tutoringu online dla 95 beneficjentów Programu BLISKO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ba4d6ab-b0cf-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054333/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.38 Kompleksowa realizacja konferencji i tutoring online dla beneficjentów Programu BLISKO

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/pn/nck

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/nck

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków

dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowe Centrum Kultury z siedzibą w Warszawie, ul. Płocka 13 (kod pocztowy: 01-231), tel: 22 21 00 100
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Narodowym Centrum Kultury jest Pani Marta Kaźmierska, kontakt: iod@nck.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową realizację konferencji i tutoringu online dla 95 beneficjentów Programu BLISKO o nr DZP.261.19.2022 prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 2 upzp;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
­ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
­ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
­ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
­ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
­ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
­ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
­ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.19.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja konferencji, spotkań wprowadzających i konsultacji online dla 95 beneficjentów, którzy realizują konkurs dotacyjny BLISKO, instrument wykonawczy NPRCz 2.0 na lata 2021-2025, Kierunku interwencji 4.1., w Priorytecie 4 Konkursu wieloletniego, dalej zw. „Konkursem”. 49 beneficjentów realizuje Konkurs w latach 2021-2022 (dalej zw. „Beneficjenci BLISKO 2021-2022”), a 46 beneficjentów realizuje Konkurs w latach 2022-2023 (dalej zw. „Beneficjenci BLISKO 2022-2023”).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający określa zakres zamówienia podstawowego: kompleksowa realizacja konferencji i tutoringu online 95 beneficjentów Programu BLISKO w ramach której Wykonawca zapewnia konsultacje on-line dla beneficjentów w liczbie 10 h dla 1 Beneficjenta.
2. Zamawiający określa zakres zamówienia realizowanego w prawie opcji: realizacja dodatkowych konsultacji on-line w wymiarze maksymalnie 100 h łącznie dla wszystkich Beneficjentów.
3. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji dot. dodatkowych godzin konsultacji on-line w sytuacji, gdy wystąpi taka potrzeba zgłaszana ze strony Beneficjentów, a więc po wykorzystaniu przez nich podstawowej liczby godzin opisanej w ust. 1). Beneficjenci będą powiadamiać o takiej potrzebie Wykonawcę. Wykonawca do końca każdego miesiąca zgłosi Zamawiającemu liczbę planowanych dodatkowych godzin konsultacji on-line; Zamawiający może wyrazić w formie pisemnej zgodę na planowaną liczbę h dodatkowych konsultacji w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania informacji. Rozliczenie godzin dodatkowych będzie następowało co miesiąc na podstawie faktury dot. realizacji usługi dodatkowych godzin konsultacji on-line. Wykonawca może wystawić taką fakturę po potwierdzeniu protokołem odbioru realizacji dodatkowych godzin (szczegóły płatności i rozliczenia zamówienia realizowanego w ramach opcji zostały opisane w par. 9 IPU).
4. Cena za realizację usługi z wykorzystaniem prawa opcji dot. liczby godzin konsultacji dodatkowych wynika ze stawki godzinowej zaoferowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
5. Skorzystanie z prawa opcji nie wiąże się z koniecznością zawierania aneksu do umowy. Wystarczy, że zamawiający pisemnie poinformuje wykonawcę o swojej decyzji skorzystania z prawa opcji, zgodnie z warunkami umownymi.
6. Szczegółowy dot. realizacji prawa opcji są zawarte w par. 10 IPU.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 51

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie animatorów/tutorów

4.3.6.) Waga: 45

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 godzinę dodatkowych konsultacji on-line opisanych w ppkt. 2.4. OPZ (zamówienie realizowane w ramach prawa opcji)

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1. Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 usługę wieloletniego (min. dwuletniego) procesu rozwoju kompetencji grupy bibliotekarzy z różnych placówek polegającej na organizacji mentoringu lub tutoringu (moduł usługi obowiązkowy) oraz szkoleń (1) i/lub konferencji online/stacjonarnych (2) [moduły (1) i (2) mogą wystąpić w dowolnej konfiguracji, musi wystąpić minimum jeden) tj.:
a) usługa polegająca na organizacji mentoringu lub tutoringu i szkoleń (1)
lub
b) usługa polegająca na organizacji mentoringu lub tutoringu i konferencji online/stacjonarnych (2)
lub
c) usługa polegająca na organizacji mentoringu lub tutoringu i szkoleń (1) i konferencji online/stacjonarnych (2)
sfinansowanej ze środków publicznych o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto.
4.1.1. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie wykonanie jednego przedmiotu zamówienia na podstawie jednej lub więcej umów, pod warunkiem, że umowy dotyczą jednego i tego samego zamówienia realizowanego w kolejnych latach. W przypadku wykazania usługi świadczonej nadal Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że usługa ta do dnia składania oferty została zrealizowana poprawnie w takim zakresie, który jest wystarczający do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (zrealizowana wartość danej umowy, czas trwania realizacji, jej zakres oraz źródło finansowania).
4.1.2. Zamawiający uzna, że wykazana usługa spełnia wymagania Zamawiającego jeśli zakończenie realizacji usługi miało miejsce w okresie wyznaczonym przez Zamawiającego w ppkt. 4.1. SWZ.
4.2. osób:
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniające minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca wskaże osoby (w liczbie zapewniającej terminowe i prawidłowe wykonanie zamówienia), które muszą być dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
4.2.1. Koordynator projektu:
1) Wymagana liczba osób: 2
2) Minimalne doświadczenie zawodowe koordynatora projektu:
pełnienie roli koordynatora projektu w przynajmniej trzech zakończonych projektach podnoszących kompetencje kadry kultury, przy czym koordynator projektu może pełnić jednocześnie rolę animatora/tutora, o którym w ppkt. 4.2.2. poniżej, przy czym musi spełniać warunki określone dla koordynatora projektu i animatora/tutora. Zamawiający jako jeden projekt rozumie jeden przedmiot zamówienia (jedną usługę), nawet jeśli realizowany był na podstawie kilku umów (np. ze względu na dofinansowanie projektu w kolejnych latach i konieczność zawierania kolejnych umów dot. tego samego projektu).
4.2.2. Animator/tutor:
1) Wymagana liczba osób: 15 animatorów/tutorów, przy czym 1 animator/tutor może prowadzić konsultacje dla minimalnie 4 i maksymalnie 10 beneficjentów.
2) Minimalne wykształcenie i doświadczenie zawodowe animatorów/tutorów:
wykształcenie wyższe (tj. tytuł magistra lub licencjata) zdobyte na jednym (lub więcej) z wymienionych poniżej kierunków studiów:
- andragogika;
- animacja kultury;
- antropologia kultury;
- arteterapia;
- bibliotekoznawstwo;
- dziennikarstwo;
- etnologia;
- filmoznawstwo;
- filologia;
- filozofia;
- historia;
- historia sztuki;
- komunikacja międzykulturowa,
- kulturoznawstwo;
- marketing kultury;
- pedagogika;
- politologia;
- polonistyka;
- psychologia;
- resocjalizacja
- socjologia;
- teatrologia;
- zarządzanie kulturą;
- zarządzanie organizacjami pozarządowymi;
- zarządzanie projektami;
- zarządzanie zasobami ludzkimi;


lub posiadają wykształcenie wyższe (tj. tytuł magistra lub licencjata lub inżyniera) innego kierunku studiów niż wymienione, ale ukończyli studia podyplomowe na jednym z w/w kierunków;
Zamawiający uzna wykształcenie animatora/tutora za spełniające powyższy warunek jeśli Wykonawca wskaże ukończenie przez animatora/tutora kierunku wymienionego powyżej wraz ze specjalizacją.
Przykład 1 – Wykonawca wskaże wykształcenie animatora/tutora: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.
Zamawiający uzna je za spełniające warunek, gdyż jest to specjalizacja pedagogiki.
Przykład 2 - Wykonawca wskaże wykształcenie animatora/tutora: bibliotekoznawstwo i informacja naukowo-techniczna;
Zamawiający uzna je za spełniające warunek, gdyż jest to specjalizacja bibliotekoznawstwa.
3) Minimalne doświadczenie zawodowe:
- stworzenie diagnozy potrzeb i/lub potencjału społeczności lokalnej (1) lub koordynowania projektów społecznych (2) lub kulturalnych (3) lub ewaluacji projektów społecznych (4) lub kulturalnych (5) we współpracy z państwowymi lub samorządowymi instytucjami kultury lub organizacjami pozarządowymi (min. 2 z wyżej wymienionych w dowolnej konfiguracji, wskazane doświadczenie może dotyczyć jednego projektu);
- przeprowadzenie szkoleń (1) lub tutoringu (2) lub webinarów (3) lub warsztatów (4) z zakresu podnoszenia kompetencji kadr kultury (co najmniej w wymiarze 50 godzin szkoleniowych (1) lub godzin konsultacji tutorskich (2) lub godzin webinarów (3) lub godzin warsztatowych (4), w tym min. 15 godzin w formule online).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług, o których mowa w Rozdziale XIV, ppkt 4.1., wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Wykonawca do usług zrealizowanych na rzecz Zamawiającego nie musi dołączać dowodów należytego wykonania usługi - załącznik nr 5 do SWZ;
b) wykaz osób, o których mowa w Rozdziale XIV, ppkt 4.2., skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia oraz podstawą do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

wykaz animatorów/tutorów z informacjami niezbędnymi do oceny oferty zgodnie z kryterium „doświadczenie animatorów/tutorów” opisanym w Rozdziale XVII ust. 6 SWZ - sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

. Ustala się, iż nie stanowią istotnej zmiany umowy w szczególności następujące przypadki:
a. zmiana danych teleadresowych Stron;
b. zmiana danych rejestrowych Stron;
c. zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób uprawnionych do roboczych kontaktów w toku realizacji umowy. Wymaga się, aby zmiany takie były zgłaszane drugiej Stronie umowy w formie pisemnej.
4. Dopuszcza się zmianę osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje Przedmiot Zamówienia na inne osoby pod warunkiem wykazania, że spełniają one wymagania Zamawiającego określone w SWZ. Wykonawca obowiązany jest w takim przypadku złożyć dokumenty analogiczne dla tych osób jak w postępowaniu przetargowym.
5. Zmiana taka jest skuteczna z chwilą jej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy.
6. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego w tym w szczególności siły wyższej, powodujących konieczność wydłużenia terminów określonych w Harmonogramie lub zmiany sposobu realizacji Przedmiotu umowy wskazanego w OPZ, Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia tych terminów o czas niezbędny na przezwyciężenie przeszkód powodujących konieczność zmiany tego Harmonogramu lub zmianę sposobu realizacji Przedmiotu umowy, na taki sposób, który umożliwia realizację Przedmiotu umowy. Każda zmiana Przedmiotu umowy wymaga zawarcia aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/nck

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie trzech wykonawców, których oferty zgodnie z kryteriami określonym w postępowaniu uzyskają największą łączną liczbę punktów.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. C+KWP
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. C+kwalifikacja wstępna przyspieszona. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI