Zakup urządzeń informatycznych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup urządzeń informatycznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwierklaniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-01
  • ZamawiającyGMINA ŚWIERKLANIEC
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-23
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00221475
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup urządzeń informatycznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIERKLANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup urządzeń informatycznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2800368-f15b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023138/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego, serwerów oraz macierzy dyskowej w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Cyfrowa gmina

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D lok. B/J, 53-680 Wrocław; numer telefonu 71/787 35 34; adres e-mail: helpdesk@logintrade.net
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz jeżeli dotyczy: podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych przez Zamawiającego w Specyfikacji warunków zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w rozdziale 34 specyfikacji warunków zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w rozdziale 34 specyfikacji warunków zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

11 sztuk laptopów wraz z oprogramowaniem dla dzieci z rodzin pegeerowskich jako wsparcie w rozwoju cyfrowym (Granty PPGR). Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do zamawiającego laptopy zostaną przekazane mieszkańcom Gminy. Minimalna wymagana gwarancja i rękojmia dla laptopów – 36 miesięcy. W celu realizacji usługi serwisowej laptopy należy odebrać bezpośrednio od mieszkańca i zwrócić bezpośrednio do mieszkańca. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ (1a – dla laptopów). Parametry techniczne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia są wymaganiem minimalnym dla nabywanego sprzętu. Jeżeli przedmiot zamówienia w którymkolwiek miejscu został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę albo przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza produkty lub rozwiązania równoważne opisywanym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W części 1. przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
• cena brutto (C) - maksymalnie 80 punktów,
• jakość (J) - wielkość pamięci operacyjnej i pojemność dysku – maksymalnie 20 punktów.
1.a. Ranking ofert przy uwzględnieniu kryterium ceny ustalony będzie wg wzoru:
C = (Cn / Cb) x 80 pkt, gdzie:
C- ilość punktów za cenę,
Cn - najniższa cena brutto,
Cb - cena brutto oferty badanej.
Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Stosowną informację o ewentualnym obowiązku podatkowym Zamawiającego należy zawrzeć w formularzu ofertowym.
1.b. Ranking ofert przy uwzględnieniu kryterium jakości ustalony będzie w następujący sposób:
• Pamięć operacyjna:
Minimalna wymagana pamięć – 8 GB. Za zaoferowanie minimalnej wymaganej pamięci zamawiający nie przyzna punktów. Za zaoferowanie dodatkowych 4 GB (czyli łącznie 12 GB) zamawiający przyzna 5 punktów. Za zaoferowanie dodatkowych 8 GB (czyli łącznie 16 GB) zamawiający przyzna 10 punktów. Jeżeli wykonawca zaoferuje pamięć większą niż 8 GB, ale inną niż 12 lub 16 GB, zamawiający nie przyzna punktów. Jeżeli wykonawca wpisze w formularzu ofertowym wielkość mniejszą niż 8 GB, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
• Pojemność dysku:
Minimalna wymagana pojemność dysku – 240 GB. Za zaoferowanie dysku o pojemności od 240 do 256 GB zamawiający nie przyzna punktów. Za zaoferowanie dysku o pojemności 512 GB zamawiający przyzna 10 punktów. W przypadku zaoferowania dysku o pojemności większej niż 256 GB, ale innej niż 512 GB, zamawiający nie przyzna punktów. W przypadku zaoferowania pojemności dysku mniejszej niż 240 GB zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.
1.c. Maksymalna ilość dodatkowych punktów w kryterium jakości wynosi 20.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: wielkość pamięci operacyjnej i pojemność dysku

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2 sztuki serwera i 1 macierz dyskowa wraz przeprowadzeniem szkolenia stacjonarnego dla pracowników Urzędu Gminy Świerklaniec w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania. Minimalna wymagana gwarancja dla serwerów i macierzy – 36 miesięcy. W części 2 postępowania (serwery i macierz) gwarancja i rękojmia stanowią kryterium oceny ofert. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ (1b dla serwerów i macierzy). Parametry techniczne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia są wymaganiem minimalnym dla nabywanego sprzętu. Jeżeli przedmiot zamówienia w którymkolwiek miejscu został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę albo przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza produkty lub rozwiązania równoważne opisywanym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W części 2. przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
• cena brutto (C) - maksymalnie 80 punktów,
• gwarancja (G) – wydłużenie minimalnej wymaganej gwarancji jakości i rękojmi za wady – maksymalnie 20 punktów.
2.a. Ranking ofert przy uwzględnieniu kryterium ceny ustalony będzie wg wzoru:
C = (Cn / Cb) x 80 pkt, gdzie:
C- ilość punktów za cenę,
Cn - najniższa cena brutto,
Cb - cena brutto oferty badanej.
Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Stosowną informację o ewentualnym obowiązku podatkowym Zamawiającego należy zawrzeć w formularzu ofertowym.
2.b. Minimalna wymagana gwarancja jakości i rękojmia za wady dla serwerów i macierzy wynosi 36 miesięcy. Za zaoferowanie minimalnej gwarancji i rękojmi zamawiający nie przyzna punktów. Za wydłużenie gwarancji i rękojmi o 12 miesięcy (łącznie 48 miesięcy) zamawiający przyzna 10 punktów. Za wydłużenie gwarancji i rękojmi o 24 miesiące (łącznie 60 miesięcy) zamawiający przyzna 20 punktów. Za zaoferowanie gwarancji i rękojmi dłuższej niż 36 miesięcy, ale innej niż 48 lub 60 miesięcy, zamawiający nie przyzna punktów. Jeżeli wykonawca zaoferuje gwarancję i rękojmię krótszą niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwrancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne zmiany, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy muszą być zgodne z treścią art. 455 Prawa zamówień publicznych.
2. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie Strony.
3. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmian umowy, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-01 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-01 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI