Zakup monitorów i komputerów stacjonarnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup monitorów i komputerów stacjonarnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-10-23
  • ZamawiającyPolskie Radio - Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-12
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00440562
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup monitorów i komputerów stacjonarnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48226459291

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup monitorów i komputerów stacjonarnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-694a6952-68ce-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. dostępnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą”). Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustwowe.html
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się następującym znakiem sprawy: PRSA-BZP.27.30.2023
3. Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z niniejszym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów będzie dokumentowany przez Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy. Z wyjątkiem wskazanym w pierwszym zdaniu, Platforma służyć będzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomień i informacji związanych z niniejszym postępowaniem, w szczególności wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ, dotyczących przedłużenia terminu składnia ofert, wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, dotyczące dokonania poprawy omyłek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przedłużenia terminu związania ofertą i innych wymaganych ustawą.
4. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
5. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie.
6. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie, co najmniej, przy składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego kierowane w toku badania i oceny ofert.
7. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie:
https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
8. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A., stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ (dalej też: Instrukcja).
9. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest p. Jarosław Malczyk – Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 22 645 9291.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji zamówienia i umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PRSA-BZP.27.30.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1* przedmiotu zamówienia, obejmuje swoim zakresem dostawę monitorów. Zamawiający dla tego Zadania nr 1*, przewiduje opcję o której mowa w art. 441 ustawy Pzp. Szczegółowe regulacje w tym zakresie zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia – OPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 5A do SWZ.
*Na potrzeby prowadzonego postępowania i udzielanego zamówienia części na które został podzielony przedmiot zamówienia, zwane są przez Zamawiającego „Zadaniami”

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z możliwością skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
2. Zamówienie podstawowe, obejmuje 100 sztuk monitorów komputerowych.
3. Korzystając z prawa opcji, Zamawiający uprawniony będzie do rozszerzenia podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia o zakup maksymalnie 100 sztuk monitorów komputerowych.
1. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
2. Warunkiem uruchomienia zakresu opcjonalnego przedmiotu zamówienia jest złożenie przez Zamawiającego, pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji oraz precyzującego zakres, w jakim Zamawiający z tego prawa skorzysta.
3. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w trakcie realizacji Umowy w zakresie zamówienia gwarantowanego (podstawowego), tj. w ciągu 30 dni od dnia zawarcia Umowy.
4. Skorzystanie przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji nie stanowi zmiany Umowy.
5. Szczegółowe regulacje w tym zakresie zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia – OPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących: dla Zadania nr 1 – Załącznik nr 5A do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XVIII SWZ, która opublikowana zostanie na stronie internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie
dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem, tj.: https://polskieradio.logintrade.net.
2. Zamawiający oceni złożone oferty oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium: cena brutto oferty „Cena-O” – waga 100%, przy czym 1% = 1 pkt. Kryterium to (tj. Cena-O), zostało podzielone na 2 podkryteria:
1) podkryterium nr 1: cena brutto dla zamówienia podstawowego – „Cena-ZP” – 80% (80,00 punktów);
2) podkryterium nr 2: maksymalna cena brutto dla zamówienia objętego prawem opcji – „Cena-ZO” – 20% (20,00 punktów);
3. Punkty w ww. kryterium „Cena-O” będą obliczane z zastosowaniem następujących wzorów:
a) w Podkryterium nr 1 – „Cena-ZP”: cena (brutto) dla zamówienia podstawowego „Cena-ZP” równa się ilorazowi najniższej ceny (brutto) dla zamówienia podstawowego spośród wszystkich rozpatrywanych ofert i ceny (brutto) dla zamówienia podstawowego oferty badanej, pomnożonemu przez 80,
b) w Podkryterium nr 2 – „Cena-ZO”: maksymalna cena (brutto) dla zamówienia objętego prawem opcji „Cena-ZO” równa się ilorazowi najniższej maksymalnej ceny (brutto) dla zamówienia objętego prawem opcji spośród wszystkich rozpatrywanych ofert i maksymalnej ceny (brutto) dla zamówienia objętego prawem opcji oferty badanej, pomnożonemu przez 20,
c) W celu obliczenia punktów w kryterium – „Cena-O”, Zamawiający zsumuje punkty otrzymane za każde odpowiednio podkryterium, tj. „Cena-ZP” + „Cena-ZO”.
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert, dla Zadania nr1 (części nr 1) zostały zawarte w Rozdziale XVIII ust. 1 pkt 1) oraz ust. 2 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2* przedmiotu zamówienia, obejmuje swoim zakresem dostawę komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ oraz w projektowane postanowieniach umowy, stanowiące Załącznik nr 5A do SWZ.
*Na potrzeby prowadzonego postępowania i udzielanego zamówienia części na które został podzielony przedmiot zamówienia, zwane są przez Zamawiającego „Zadaniami”

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XVIII SWZ, która opublikowana zostanie na stronie internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie
dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem, tj.: https://polskieradio.logintrade.net.
2. Zamawiający oceni złożone oferty oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium: cena brutto oferty „Cena-O” – waga 100%, przy czym 1% = 1 pkt.
3. Punkty w ww. kryterium „Cena-O” będą obliczane z zastosowaniem następującego wzoru: cena (brutto) oferty „Cena-O” równa się
ilorazowi najniższej ceny (brutto) oferty spośród wszystkich rozpatrywanych ofert i ceny (brutto) oferty badanej pomnożony przez100.
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert, dla Zadania nr 2 (części nr 2) zostały zawarte w Rozdziale XVIII ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień złożenia, oświadczenia wykonawcy, w zakresie określonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 5) SWZ [w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp], o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej i dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od ww. innego wykonawcy. Wzór oświadczeń zawiera Załącznik nr 4 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Składając ofertę, poza oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1) wypełniony Formularz oferty wraz z wypełnionym Załącznikiem A (Wykaz oferowanego sprzętu) do tegoż Formularza oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
2) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy:
a) wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W pełnomocnictwie należy określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, wraz z oferta, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z Rozdziałem X ust. 1 SWZ, załącza do oferty wspólnej oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Złącznik nr 3 do SWZ i wytycznymi zawartymi w Rozdziale X ust.1 oraz złożone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 6 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają również dokumenty wymienione w Rozdziale X ust. 2 SWZ – w zakresie i sytuacjach tam określonych.
4. W przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający w terminie wskazanym w pkt Rozdziale X ust. 3 SWZ, wezwie wykonawców do złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia wskazanego w Rozdziale X ust. 3 SWZ. Postanowienia Rozdziału X ust. 4 – 6 SWZ mają zastosowanie.
5. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Pzp oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach i zakresie:
1) zmiany terminu realizacji Umowy Terminu, w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, o której mowa w § 9, pod warunkami określonymi w tym paragrafie, poprzez dostosowania warunków realizacji Umowy do warunków będących następstwem okoliczności Siły Wyższej i w zakresie niezbędnym do zakończenia realizacji Umowy;
2) w zakresie dotyczącym ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa;
3) w zakresie podwykonawstwa, gdy Wykonawca, składając ofertę, zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2, a w okresie realizacji, zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 14 dni kalendarzowych przed przystąpieniem do realizacji Umowy z udziałem podwykonawców, zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu Umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania zakresu czynności/prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu z nim;
4) w zakresie podwykonawstwa, w przypadku zmiany podwykonawców wymienionych w § 6 ust 3 Umowy, pod warunkiem wskazania nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed planowaną zmianą, powodu dla którego konieczna jest przedmiotowa zmiana i nazwy (firmy) podwykonawcy,
5) w zakresie przedmiotu Umowy, poprzez zmianę zaoferowanego typu i modelu Sprzętu - w przypadku braku dostępności Sprzętu na rynku europejskim, co zostanie udokumentowane oświadczeniem producenta o minimum 5 tygodniowym wstrzymaniu lub wycofaniu z produkcji oferowanego typu lub/i modelu i pod warunkiem, że:
a) zmiana typu lub modelu Sprzętu nie wpłynie na wysokości wynagrodzenia, wskazanego w § 5 ust. 1 Umowy,
b) typ i model zamienny Sprzęt spełniać będzie minimalne wymogi określone w Załączniku nr 1 oraz Załączniku nr 2 Umowy,
c) przekazane przez Wykonawcę dokumentacje techniczne producentów tego sprzętu, potwierdzą, że Sprzęt zamienny spełnia wymogi oraz posiada cechy i parametry, o których mowa w lit. b),
2. Zmiany postanowień Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniającej zmianę Umowy w jakimkolwiek zakresie, w tym wypełniania przesłanek określonych powyżej, Strony zobowiązują się do niezwłocznego podjęcia rozmów w tej kwestii.
4. Zmiana firmy/nazwy lub formy prawnej Stron, nie stanowi zmiany. Przedmiotową informację każda ze Stron zobowiązana jest przekazać w formie pisemnej na adres siedziby drugiej Strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-23 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez elektroniczną Platformę Przetargową Polskiego Radia S.A. dostępną pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-23 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w ramach każdego z Zadań (części), o których mowa w Rozdziale VI ust. 3 SWZ, na które został podzielony przedmiot zamówienia – w Zadaniu nr 1 dla zamówienia podstawowego oraz w Zadaniu nr 2 – szczegółowo opisanego w Załączniku nr 1 do SWZ, był zrealizowany w terminie 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w ramach Zadania nr 1 (części nr 1), na które został podzielony przedmiot zamówienia – dla zamówienia objętego prawem opcji – szczegółowo opisanego w Załączniku nr 1 do SWZ, był zrealizowany w terminie 30 dni kalendarzowych, liczonych od dnia złożenia, przez Zamawiającego, oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. Oświadczenie woli, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający ma prawo złożyć w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy
Szczegółowe regulację w tym zakresie zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących odpowiednio: dla Zadania nr 1 – Załącznik nr 5A do SWZ, dla Zadania nr 2 – Załącznik nr 5B do SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę niszczarki marki Felllowes- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę niszczarki marki Felllowes. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI