Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka w podziale na części współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-04
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-23
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00095023
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka w podziale na części współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224438406

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka w podziale na części współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6db6f3e-a444-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329992/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sprzęt informatyczny

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” w ramach ZIT

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.
Wejście na platformę następuje poprzez link: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 17 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 17 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.11.2022.MRO.MLU/ TP1-d

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:
Część 1 – zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8
w Dzielnicy Białołęka ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e037/20, pn. „Przyjazne przedszkole dla wszystkich dzieci”,
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 428 w Warszawie, ul. Myśliborska 35 w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e035/20, pn. „Wyrównujemy szanse na lepszy start”,
Część 3 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 430 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e034/20, pn. "Podróż poza horyzonty - Przedszkole z oddziałami integracyjnymi 430",
Część 4 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 431 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e036/20 „Zwyczajni, niezwyczajni- działamy, wiedzę zdobywamy”,
realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” w ramach ZIT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ), formularz cenowy – załącznik nr 5 do SWZ, w tym załącznik nr 1 a/b/c/d do OPZ oraz załącznik nr 1 do OFERTY oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ).
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby był ubezpieczony w okresie realizacji umowy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą, niż wartość złożonej oferty brutto w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z wymogami SWZ. Dostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz
z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego. Szczegółowe zapisy znajdują się
w §2 wzoru umowy.

2.4. Rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowe zapisy zawiera Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SWZ
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.7. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.8. Gwarancja jakości
Gwarancja jakości udzielona na okres wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzona odrębnym dokumentem gwarancyjnym. Szczegółowe warunki zawiera wzór umowy.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213200-7 - Komputer tablet

38652100-1 - Projektory

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8.1. Kryteria oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
 cena brutto za realizację całego zamówienia; waga kryterium - 100 %
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 pkt.
W kryterium cena - 100 pkt.
Komisja przetargowa przedstawi Kierownikowi Zamawiającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli takiej, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.
8.2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.
2) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi w ppkt 8.1 SIWZ.
3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów
w kryterium cena.
A. dla kryterium - cena (C):
najniższa cena ofertowa brutto
C = -------------------------------------------- x waga kryterium
cena oferty badanej
Sposób wyliczenia punktów oferty (P):
P = C
gdzie:
P - ilość punktów oferty badanej
C - ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
W przypadku wątpliwości, czy oferta zawiera rażąco niską cenę, zamawiający skorzysta z możliwości jej sprawdzenia zgodnie z art. 90 Ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:
Część 1 – zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8
w Dzielnicy Białołęka ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e037/20, pn. „Przyjazne przedszkole dla wszystkich dzieci”,
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 428 w Warszawie, ul. Myśliborska 35 w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e035/20, pn. „Wyrównujemy szanse na lepszy start”,
Część 3 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 430 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e034/20, pn. "Podróż poza horyzonty - Przedszkole z oddziałami integracyjnymi 430",
Część 4 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 431 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e036/20 „Zwyczajni, niezwyczajni- działamy, wiedzę zdobywamy”,
realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” w ramach ZIT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ), formularz cenowy – załącznik nr 5 do SWZ, w tym załącznik nr 1 a/b/c/d do OPZ oraz załącznik nr 1 do OFERTY oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ).
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby był ubezpieczony w okresie realizacji umowy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą, niż wartość złożonej oferty brutto w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z wymogami SWZ. Dostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz
z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego. Szczegółowe zapisy znajdują się
w §2 wzoru umowy.

2.4. Rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowe zapisy zawiera Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SWZ
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.7. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.8. Gwarancja jakości
Gwarancja jakości udzielona na okres wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzona odrębnym dokumentem gwarancyjnym. Szczegółowe warunki zawiera wzór umowy.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213200-7 - Komputer tablet

38652100-1 - Projektory

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8.1. Kryteria oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
 cena brutto za realizację całego zamówienia; waga kryterium - 100 %
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 pkt.
W kryterium cena - 100 pkt.
Komisja przetargowa przedstawi Kierownikowi Zamawiającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli takiej, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.
8.2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.
2) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi w ppkt 8.1 SIWZ.
3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów
w kryterium cena.
A. dla kryterium - cena (C):
najniższa cena ofertowa brutto
C = -------------------------------------------- x waga kryterium
cena oferty badanej
Sposób wyliczenia punktów oferty (P):
P = C
gdzie:
P - ilość punktów oferty badanej
C - ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
W przypadku wątpliwości, czy oferta zawiera rażąco niską cenę, zamawiający skorzysta z możliwości jej sprawdzenia zgodnie z art. 90 Ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:
Część 1 – zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8
w Dzielnicy Białołęka ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e037/20, pn. „Przyjazne przedszkole dla wszystkich dzieci”,
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 428 w Warszawie, ul. Myśliborska 35 w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e035/20, pn. „Wyrównujemy szanse na lepszy start”,
Część 3 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 430 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e034/20, pn. "Podróż poza horyzonty - Przedszkole z oddziałami integracyjnymi 430",
Część 4 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 431 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e036/20 „Zwyczajni, niezwyczajni- działamy, wiedzę zdobywamy”,
realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” w ramach ZIT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ), formularz cenowy – załącznik nr 5 do SWZ, w tym załącznik nr 1 a/b/c/d do OPZ oraz załącznik nr 1 do OFERTY oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ).
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby był ubezpieczony w okresie realizacji umowy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą, niż wartość złożonej oferty brutto w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z wymogami SWZ. Dostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz
z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego. Szczegółowe zapisy znajdują się
w §2 wzoru umowy.

2.4. Rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowe zapisy zawiera Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SWZ
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.7. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.8. Gwarancja jakości
Gwarancja jakości udzielona na okres wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzona odrębnym dokumentem gwarancyjnym. Szczegółowe warunki zawiera wzór umowy.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213200-7 - Komputer tablet

38652100-1 - Projektory

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8.1. Kryteria oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
 cena brutto za realizację całego zamówienia; waga kryterium - 100 %
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 pkt.
W kryterium cena - 100 pkt.
Komisja przetargowa przedstawi Kierownikowi Zamawiającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli takiej, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.
8.2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.
2) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi w ppkt 8.1 SIWZ.
3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów
w kryterium cena.
A. dla kryterium - cena (C):
najniższa cena ofertowa brutto
C = -------------------------------------------- x waga kryterium
cena oferty badanej
Sposób wyliczenia punktów oferty (P):
P = C
gdzie:
P - ilość punktów oferty badanej
C - ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
W przypadku wątpliwości, czy oferta zawiera rażąco niską cenę, zamawiający skorzysta z możliwości jej sprawdzenia zgodnie z art. 90 Ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego do Przedszkoli w Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:
Część 1 – zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8
w Dzielnicy Białołęka ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e037/20, pn. „Przyjazne przedszkole dla wszystkich dzieci”,
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola nr 428 w Warszawie, ul. Myśliborska 35 w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e035/20, pn. „Wyrównujemy szanse na lepszy start”,
Część 3 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 430 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e034/20, pn. "Podróż poza horyzonty - Przedszkole z oddziałami integracyjnymi 430",
Część 4 - zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkola nr 431 w Warszawie w ramach projektu nr RPMA.10.01.04-14-e036/20 „Zwyczajni, niezwyczajni- działamy, wiedzę zdobywamy”,
realizowanych przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałania 10.1.4 „Edukacja przedszkolna” w ramach ZIT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ), formularz cenowy – załącznik nr 5 do SWZ, w tym załącznik nr 1 a/b/c/d do OPZ oraz załącznik nr 1 do OFERTY oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ).
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby był ubezpieczony w okresie realizacji umowy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą, niż wartość złożonej oferty brutto w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z wymogami SWZ. Dostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz
z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego. Szczegółowe zapisy znajdują się
w §2 wzoru umowy.

2.4. Rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowe zapisy zawiera Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do SWZ
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.7. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.8. Gwarancja jakości
Gwarancja jakości udzielona na okres wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzona odrębnym dokumentem gwarancyjnym. Szczegółowe warunki zawiera wzór umowy.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213200-7 - Komputer tablet

38652100-1 - Projektory

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8.1. Kryteria oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
 cena brutto za realizację całego zamówienia; waga kryterium - 100 %
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 pkt.
W kryterium cena - 100 pkt.
Komisja przetargowa przedstawi Kierownikowi Zamawiającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli takiej, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.
8.2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.
2) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi w ppkt 8.1 SIWZ.
3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów
w kryterium cena.
A. dla kryterium - cena (C):
najniższa cena ofertowa brutto
C = -------------------------------------------- x waga kryterium
cena oferty badanej
Sposób wyliczenia punktów oferty (P):
P = C
gdzie:
P - ilość punktów oferty badanej
C - ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
W przypadku wątpliwości, czy oferta zawiera rażąco niską cenę, zamawiający skorzysta z możliwości jej sprawdzenia zgodnie z art. 90 Ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.4. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
3.4.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie należy sporządzić w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.4.2. Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
 aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 3 i pkt 6 ustawy pzp – załącznik 2a do SWZ,
 aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp – załącznik nr 4 do SWZ,
Dokumenty muszą być sporządzone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3.2. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania.
Na podstawie art. 107 ust 1 w związku z art. 105 ustawy pzp Zamawiajacy żąda złożenia wraz z ofertą, dokumentów wskazanych w pkt 9 opisu przedmiotu zamówienia – zał nr 1 do SWZ, tj:
W celu potwierdzenia spełnienia wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży wraz z ofertą potwierdzone za zgodność z oryginałem karty produktu, certyfikaty CE, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski, które muszą być przypisane w sposób niebudzący wątpliwości do konkretnej pozycji Formularza cenowego (zał nr 5 do SWZ)-właściwego dla każdej z części, do której przystępuje Wykonawca.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być sporządzone w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wystawcę tych dokumentów lub elektroniczną kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z pkt 3 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z pkt 3.7 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę konstrukcji hali o wymiarach 10204 m- Zabierzów Bocheński
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę konstrukcji hali o wymiarach 10204 m. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI