Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „ Konkurencyjność uczniów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „ Konkurencyjność uczniów ZSB w Rybniku na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Budowlanych
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-07
  • Numer ogłoszenia601137-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 601137-N-2019 z dnia 2019-10-07 r.

Zespół Szkół Budowlanych: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „ Konkurencyjność uczniów ZSB w Rybniku na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„ Konkurencyjność uczniów ZSB w Rybniku na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Budowlanych, krajowy numer identyfikacyjny 24180228400000, ul. ul. Świerklańska  42 , 44-200  Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 42 22 796, e-mail zsbrybnik@gmail.com, faks 32 42 22 279.
Adres strony internetowej (URL): www.zsbrybnik.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SZKOŁA PUBLICZNA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://zsb.bip.edukacja.rybnik.eu/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zsb.bip.edukacja.rybnik.eu/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zespół Szkół Budowlanych , 44-200 Rybnik ,ul. Świerklańska 42

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „ Konkurencyjność uczniów ZSB w Rybniku na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
Numer referencyjny: ZSB.343.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego w ramach projektu „ Konkurencyjność uczniów ZSB w Rybniku na rynku pracy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.2. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT: 2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwa zadania: Zadanie nr 1- pn. „ Zakup i dostawa komputerów”: 1. Komputer przenośny (parametry minimalne jak określono w załączniku nr 5 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia/opis oferowanego towaru- 28 szt.), 2. Zestaw komputerowy (parametry minimalne jak określono w załączniku nr 5 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia/opis oferowanego towaru- 15 szt.) Zadanie nr 2- pn. „Zakup i dostawa robotów edukacyjnych”: robot edukacyjny (parametry minimalne jak określono w załączniku nr 5 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia/opis oferowanego towaru- 9 szt.)

II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213000-5
39162100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 135424,14
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)Formularz oferty- załącznik nr 1A-B do SIWZ. 2)Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a)Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://zsb.bip.edukacja.rybnik.eu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa komputerów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów o parametrach nie gorszych niż (Opis minimalnych wymagań): KOMPUTER PRZENOŚNY ( LAPTOP) nr 1- 28 szt. , I. Procesor- procesor dedykowany do pracy w komputerach mobilnych,osiągający wynik co najmniej 12000 pkt. w teście PassMark CPU Mark, według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net. Wspierany w pełnym zakresie przez systemy Windows 10. II. Pamięć RAM- min. 8 GB, Możliwość rozbudowy do minimum 20 GB, 2 złącza pamięci, z czego jedno musi pozostać wolne, III. Dysk Twardy -min. 240 GB SSD M.2 +, IV.Wyświetlacz-Przekątna 17”, rozdzielczość 1920x1080 (FullHD), matowa (warstwa przeciwodblaskowa), podświetlenie LED. V.Karta graficzna- zintegrowana w procesorze z możliwością dynamicznego przydzielania pamięci w obrębie pamięci systemowej,możliwość pracy na trzech ekranach jednocześnie (2 zewnętrznych oraz 1 wbudowanym w notebooka),osiągająca wynik co najmniej 4000 pkt w teście PassMark GPU Mark według wyników opublikowanych na stronie http://www.videocardbenchmark.net/Obsługa DirectX12,Obsługa OpenGL 4.4. VI.Multimedia- zintegrowana karta dźwiękowa, wbudowane głośniki stereo,wbudowany mikrofon,Wbudowana kamera internetowa HD. VII.Komunikacja wbudowana karta WiFi, umożliwiająca współpracę z sieciami bezprzewodowymi w standardzie IEEE 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth 4, Karta sieci przewodowych 10/100/1000BaseT Gigabit Ethernet (RJ45),VIII.Złącza, porty- wszystkie wymienione poniżej porty muszą być zintegrowane z komputerem, tj. niedopuszczalne jest stosowanie jakiegokolwiek systemu przejściówek, urządzeń zewnętrznych. 3x złącze monitora zewnętrznego. Dopuszczalne typy portów: VGA (D-Sub), HDMI, DisplayPort, mini DisplayPort, USB-C, 1x uniwersalne złącze audio (mikrofon i słuchawki) lub rozdzielnie za pomocą 2 złączy, 2x USB 3.0 lub nowsze,1x RJ-45 Ethernet,Czytnik kart pamięci SD,Złącze zasilania. IX.Obudowa-kolorystyka obudowy w odcieniach czarnych grafitowych lub srebrnych brak elementów błyszczących, Szkielet obudowy i zawiasy notebooka wykonany z wzmacnianego metalu. X.Klawiatura-zintegrowana z obudową,podświetlana ze zintegrowaną klawiaturą numeryczną. XI.Urządzenia wskazujące- Wielodotykowy Touchpad, XII.Bateria i zasilanie- Bateria o pojemności min. 50Whr Zasilacz o mocy min. 65W. XIII.Oprogramowanie- Windows 10 64bit - lub równoważny (nowy system operacyjny, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu), system operacyjny w polskiej wersji językowej, zainstalowany na laptopie,zamawiający akceptuje w zamawianych komputerach system operacyjny Windows 10Pro Academiczamawiający wymaga, by oprogramowanie posiadało oryginalne atrybuty legalności i wszystkie niezbędne oznakowania uwiarygodniające oryginalność.zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalności licencji u producenta oprogramowania. 2. ZESTAW KOMPUTEROWY - 15 szt. 1. Jednostka centralna Procesor- klasy x86, dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, osiągający wynik co najmniej 11000 pkt. w teście PassMark CPU Mark, według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net. Wspierany w pełnym zakresie przez systemy Windows 7 i Windows 10. Pamięć RAM min. 8 GB Możliwość rozbudowy do 32 GB, 2 złącza DIMM, z czego jedno gniazdo musi pozostać wolne, Dysk Twardy SSD min. 256GB Napęd Optyczny Napęd DVD Płyta główna Zaprojektowana i wykonana przez producenta jednostki centralnej komputera, wyposażona w min.: 1 złącze PCI Express x16, 1 złącze PCI Express w jednym z wariantów: x1, x2, x4, x8, x16, obsługa procesorów wielordzeniowych wspierających wirtualizację, rozwiązanie sprzętowe zintegrowane w płycie głównej komputera zapewniające możliwość przywrócenia BIOS w przypadku jego uszkodzenia (ataki wirusów itp.) lub nieudanej aktualizacji bez pośrednictwa jakichkolwiek urządzeń zewnętrznych i w sytuacji, gdy obraz na monitorze nie jest wyświetlany i/lub nie ma możliwości wprowadzania znaków za pomocą konsoli tekstowej. możliwość, ustawienia hasła na BIOS. możliwość wyłączania portów USB z poziomu BIOS. Karta dźwiękowa zintegrowana, zgodna ze standardem High Definition, Karta sieciowa zintegrowana, 10/100/1000 Mbps, technologie WoL, PXE 2.1, Karta graficzna zintegrowana, z możliwością dynamicznego przydzielania pamięci w obrębie pamięci systemowej, ze wsparciem dla DirectX 11 możliwość pracy na 3 ekranach jednocześnie, Porty I/O Wszystkie wymienione poniżej porty muszą być zintegrowane z komputerem, tj. niedopuszczalne jest stosowanie jakiegokolwiek systemu przejściówek lub urządzeń zewnętrznych. 1x wyjście audio z tyłu obudowy 1x uniwersalne złącze audio (wejście mikrofonowe lub wyjście na słuchawki) lub 2 osobne złącza audio (wejście mikrofonowe lub wyjście na słuchawki) z przodu obudowy 4x USB 2.0 lub nowszych (z czego min. 2 porty z przodu obudowy), 1x USB 3.0, 1x DisplayPort, 1x DVI, HDMI lub VGA, 1x RS-232, 1x RJ-45. Nie dopuszcza się możliwości zasłonięcia złączy USB znajdujących się na panelu przednim jakimikolwiek zaślepkami, maskownicami utrudniającymi wzrokową weryfikację ich użycia – np. obecności klucza USB czy innego urządzenia podłączonego do złączy na panelu przednim obudowy komputera. Obudowa, zasilacz obsługa kart PCI Express o pełnym profilu; przycisk Power mechaniczny (nie dotykowy); obudowa w kolorze czarnym lub grafitowym, matowa; Zasilacz o mocy nie mniejszej niż 400 W i sprawnością co najmniej 89% przy 50% obciążeniu, minimum 1 wewnętrzna zatoka 3,5 cala z kompletem montażowym (sanki); minimum 1 wewnętrzna zatoka 2,5 cala z kompletem montażowym (sanki); otwierana boczna ściana obudowy umożliwiająca dostęp do wszystkich podzespołów komputera; obudowa zapewniająca możliwość bez narzędziowej obsługi w zakresie otwarcia obudowy (nie dopuszcza się żadnego rodzaju śrub w tym np. motylkowych), wymiany i instalacji kart rozszerzeń i dysków twardych (możliwość interwencyjnego, szybkiego zabezpieczenia przez użytkownika dysku twardego) bez konieczności użycia narzędzi, wbudowany wewnątrz obudowy komputera głośnik, napęd optyczny niezasłonięty zaślepkami lub maskownicami. Oprogramowanie Windows 10 64bit - lub równoważny (nowy system operacyjny, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu), Do każdego komputera należy dostarczyć nośniki instalacyjne/recovery producenta sprzętu z systemem operacyjnym Windows 10. System operacyjny obsługujący w pełnym zakresie oferowany procesor. Zamawiający akceptuje w zamawianych komputerach system operacyjny Windows 10Pro Academic Zamawiający wymaga, by oprogramowanie posiadało oryginalne atrybuty legalności i wszystkie niezbędne oznakowania uwiarygodniające oryginalność. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalności licencji u producenta oprogramowania. Certyfikaty i normy Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu. Klawiatura-Typ klawiatury: Wyspowa, Złącze: USB, Układ klawiatury: Angielski (EU), Konstrukcja powinna posiadać następujące cechy: Ciche klawisze, Ergonomiczna, Kompaktowa, Pełnowymiarowa, Podświetlana, Klawiatura powinna posiadać: - funkcję anti-ghosting. - minimalnie 10 przycisków multimedialnych, ułatwiających obsługę gier czy filmów. Powinna posiadać też specjalną podpórkę pod nadgarstki, składane nóżki, umożliwiające regulowanie wysokości urządzenia, a także estetyczne podświetlenie. Mysz -Rodzaj myszy: Optyczna, Złącze: USB, Profil myszy: Uniwersalna, Czułość optyczna (DPI): od 3000, Liczba przycisków: od 4, Rolka przewijania: 1 rolka, Rolka z przyciskiem, Monitor LCD- Rodzaj LCD, Przekątna Minimum 22 cale , Proporcje obrazu 16:9 (panoramiczny), Typ matrycy IPS, matowa (warstwa przeciwodblaskowa), podświetlanie LED, Rozdzielczość nominalna 1920x1080 piksele. Kontrast min. 1000:1. Jasność min. 250 cd/m². Czas reakcji matrycy: Maksymalnie 6 ms (od szarego do szarego). Złącza1x DisplayPort (wersja 1.2), 1x HDMI (wersja 1.4), 1x VGA. Obudowa: Czarna lub grafitowa, matowa (nie błyszcząca). Okablowanie:kabel zasilający, DisplayPort, kabel HDMI.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 30213000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 123466,21
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 20,00
długość gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji - zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa robotów edukacyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa robotów edukacyjnych o parametrach nie gorszych niż (opis minimalnych wymagań): I.Sterownik robota - Roboty do nauki podstaw programowania (składane z klocków). Procesor 32 bit, 300 MHz ARM9, 64 MB RAM, 16 MB pamięci Flash Możliwość pracy na bateriach / akumulatorach AA (6 szt.) lub z wykorzystaniem dedykowanego akumulatora,4 porty do podłączenia efektorów, 4 porty do podłączenia czujników (częstotliwość pracy – 1000 próbek na sekundę), ekran monochromatyczny, rozdz. 178x128 px; wbudowany głośnik; wbudowana klawiatura podświetlana (6 przycisków, 3 kolory) do pracy bez wykorzystania zewnętrznego komputera, wbudowany obrazkowy język programowania do tworzenia prostych aplikacji (maks. długość programu: 16 bloków, możliwość zapętlenia programu) wbudowany program do akwizycji i wizualizacji danych pomiarowych z podłączonych czujników oprogramowanie układowe na licencji otwartej port USB do połączenia z komputerem lub z innym sterownikiem, port USB do podłączenia karty WiFi, pamięci USB (do 32 GB) lub kolejnego sterownika, wbudowany czytnik kart microSD (do 32 GB) możliwość pracy kilku sterowników w trybie kaskadowym – do 4 sterowników mechanizm automatycznego wykrywania dedykowanych serwomotorów i czujników (odpowiednik Plug&Play). II. Serwomotor duży – dwie sztuki: dokładność pozycjonowania do 1 stopnia; 160 - 170 obr./min, moment obrotowy: 0.21 N*m; moment trzymający: 0.42 N*m. III. Serwomotor średni: dokładność pozycjonowania do 1 stopnia; 240-250 obr./min moment obrotowy: 0.08 N*m; moment trzymający: 0.12 N*m. IV.Ultradźwiękowy czujnik odległości -zasięg od 3 do 250 cm, dokładność pomiaru do +/- 1 cm mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota tryby pracy (pomiar, wykrywanie innych czujników) sygnalizowane podświetleniem. V.Czujnik dotyku – dwie sztuki mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota VI.Czujnik żyroskopowy- pomiar kąta obrotu z dokładnością +/- 3 st; tryb pracy żyroskopu z prędkością do 440 st./s częstotliwość próbkowania: przynajmniej 1 kHz, lub szybciej mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota VII. Czujnik koloru / światła- rozpoznawanie 8 kolorów, 3 tryby pracy: pomiar światła odbitego (kolor czerwony), rozpoznawanie kolorów, pomiar natężenia światła otoczenia, częstotliwość próbkowania: przynajmniej 1 kHz, mechanizm automatycznego wykrywania przez sterownik robota . VIII. Akumulator litowo-jonowy- pojemność minimalna 2050 mAh, możliwość ładowania bez wyciągania z robota. IX. Przechowywanie -Zestaw w dedykowanej skrzynce plastikowej z przegrodami do sortowania części, konstrukcja pokrywy (specjalne zagłębienia) umożliwia stabilne ustawianie kilku skrzynek na sobie. Zestaw zawiera 7 kabli do łączenia silników i czujników ze sterownikiem oraz kabel USB do połączenia sterownika z komputerem X.Części konstrukcyjne- elementy modułowe gąsienic, koła zębate, koła z oponami (minimum 2 rozmiary), zębatki, belki konstrukcyjne, elementy łączące, osie krzyżowe o różnej długości, kulka podporowa, pełniąca funkcję koła kastora. Możliwość montażu robota bez wykorzystywania narzędzi.Dedykowane instrukcje budowy różnych typów robotów: wahadło odwrócone, robot mobilny, ramię z końcówką roboczą, model taśmy produkcyjnej, itd. XI. Programowanie- Możliwość programowania sterownika w języku graficznym dedykowanym, w języku JAVA, C, PYTHON, assembler i innych oraz z poziomu środowisk LabView i Simulink. Możliwości dołączonego programowania graficznego: moduł programowania moduł akwizycji i analizy danych pomiarowych (tryb rejestracji pomiarów, tryb oscyloskopu, operacje matematyczne na zbiorach danych, wizualizacja, eksport danych do plików csv) zintegrowane narzędzie dokumentowania pracy tworzenie własnych scenariuszy zajęć licencja wielostanowiskowa edukacyjna kompatybilne ze środowiskiem Windows (Win XP i nowsze) oraz Mac OS X, wersja uproszczona dla systemów iOS (iPady) oraz Chromium XII.Materiały dydaktyczne: ponad 40 samouczków pokazujących działanie robota w różnych konfiguracjach 5 instrukcji gotowych robotów z przykładowymi programami,15 otwartych projektów konstrukcyjno – programistycznych z przykładowymi rozwiązaniami. Integracja z oprogramowaniem dedykowanym dla robota elektroniczna wersja podręcznika metodycznego dla nauczycieli (wersja polska), podręcznik dla nauczycieli do nauki programowania graficznego (wersja polska), podręcznik dla nauczycieli do nauki programowania w języku tekstowym RobotC (wersja polska), ćwiczenia wykonalne przy użyciu zestawu bazowego robota.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11957,93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykanania zamówienia 20,00
długość gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji - zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wyświetlacza w hammer Energy - Zawiercie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania14-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wyświetlacza w hammer Energy.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup oprogramowania SIEM
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Rybnik: Wykonanie inwentaryzacji kanalizacji deszczowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: „Zakup wraz z dostawą 40 zestawów komputerowych stacjonarnych”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Podlaskiego OW NFZ w Białymstoku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI