Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz sieciowego w ramach projektu pn. „Rozwój...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz sieciowego w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług w obszarze zdrowia w Zespole Szpitali Miejskich w Chorzowie” (3)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-04-21
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00115600
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz sieciowego w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług w obszarze zdrowia w Zespole Szpitali Miejskich w Chorzowie” (3)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323499298

1.5.8.) Numer faksu: 323499299

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz sieciowego w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług w obszarze zdrowia w Zespole Szpitali Miejskich w Chorzowie” (3)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d56e71a9-ac0d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Rozwój e-usług w obszarze zdrowia w Zespole Szpitali Miejskich w Chorzowie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsmchorzow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej „Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
d) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia, informacje oraz dokumenty przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń, informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt 9 załącznika nr 1 do SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/5/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 181271,05 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem (1). 14 sztuk.

4.2.5.) Wartość części: 86271,05 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

32400000-7 - Sieci

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:

I. KRYTERIUM DLA PAKIETU 1:
A. Pc – cena – 60%
B. Pg – gwarancja – 20%
C. Ps – czas dojazdu serwisu gwarancyjnego – 20%
Na sumaryczną ocenę oferty Wykonawcy składają się punkty otrzymane w poszczególnych kryteriach.

A. Kryterium „Cena” (Pc) sposób oceny ofert
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.

Liczba punktów (Pc) = najniższa cena/cena badanej oferty x 100 x 60 %

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt

B. Kryterium „Gwarancja” (Pg) sposób oceny ofert:
Ocena ofert w kryterium gwarancja zostanie przeprowadzona wg następującej skali:
36 miesięcy – 0 punktów
48 miesięcy – 10 punktów
60 miesięcy – 20 punktów
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 20 pkt

C. Kryterium „Czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego” (Ps) sposób oceny ofert:
Ocena ofert w kryterium czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego zostanie przeprowadzona w odniesieniu do zaoferowanego czasu przyjazdu serwisu gwarancyjnego i będzie dokonywana wg następujących zasad:
 Czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego do 3 h od rejestracji zgłoszenia – 20 pkt,
 Czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego powyżej 3 h, ale nie dłużej niż do 8 h od rejestracji zgłoszenia– 10 pkt,
 Czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego powyżej 8 h, ale nie dłużej niż do 24 h od rejestracji zgłoszenia – 0 pkt
Wykonawcy, który nie poda w ofercie czasu przyjazdu serwisu gwarancyjnego zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca dokonuje serwisu gwarancyjnego w terminie do 24 godzin od rejestracji zgłoszenia.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu serwisu gwarancyjnego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – System ochrony i akceleracji aplikacji sieciowych wraz z wdrożeniem. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Rozwój e-usług w obszarze zdrowia w Zespole Szpitali Miejskich w Chorzowie” i jest dofinansowane ze środków zewnętrznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL 2014-2020) dla osi priorytetowej: II Cyfrowe Śląskie dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych.

4.2.5.) Wartość części: 95000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32400000-7 - Sieci

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:

II. KRYTERIUM DLA PAKIETU 2:
Pc – cena - 60 %
Pg – gwarancja - 40 %
Na sumaryczną ocenę oferty Wykonawcy składają się punkty otrzymane w poszczególnych kryteriach.
A. Kryterium „Cena” (Pc) sposób oceny ofert
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.

Liczba punktów (Pc) = najniższa cena/cena badanej oferty x 100 x 60 %

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt

B. Kryterium „Gwarancja” (Pg) sposób oceny ofert:
Ocena ofert w kryterium Gwarancja (Pg) zostanie przeprowadzona wg następującej skali:
36 miesięcy – 0 punktów
48 miesięcy – 20 punktów
60 miesięcy – 40 punktów
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 40 pkt

Pc + Pg = Ocena końcowa oferty (dla kryterium II)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie ustanawia warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie ustanawia warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie ustanawia warunku.
d) zdolności technicznej i zawodowej – warunek ten zostanie spełniony, jeśli:
1) Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawę związaną z przedmiotem zamówienia, tzn. dostawę zestawów komputerowych stacjonarnych i/lub komputerów wraz z konfiguracją, instalacją o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto, poparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – dotyczy Pakietu 1;
2) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne, która:
A) posiada certyfikat jednego z czołowych dostawców rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego, takiego jak Checkpoint, Barracuda, Fortinet, Cisco lub równoważnego– dotyczy Pakietu 2;
B) uczestniczyła w co najmniej 2 wdrożeniach systemów ochrony i akceleracji aplikacji sieciowych w układzie HA, gdzie wartość zamówienia (dostawa sprzętu wraz z wdrożeniem) wynosiła co najmniej 70 000,00 zł
– dotyczy Pakietu 2;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ) , zawierający co najmniej 1 dostawę związaną z przedmiotem zamówienia tzn.:
- dostawę zestawów komputerowych stacjonarnych i/lub komputerów wraz z wraz z konfiguracją, instalacją o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto – dotyczy Pakietu 1;
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
Wyjaśnienie. Dowodami, o których mowa powyżej, są:
- poświadczenia, z których wynika, iż dostawę zrealizowano z rzetelnością lub w sposób potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy lub
- oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego została wykonana dostawa wskazana w wykazie (Załącznik nr 5 do SWZ), Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów.
UWAGA: nie można łączyć kilku zamówień na dostawę w celu uzyskania wymaganej kwotowo wartości.
UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia do oceny spełnienia warunku będzie ich łączny potencjał. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę (na wezwanie Zamawiającego), Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
b) Oświadczenia Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ) potwierdzającego, iż dysponuje on co najmniej jedną osobą wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz która:
I. posiada wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne;
II. posiada certyfikat jednego z czołowych dostawców rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego, takiego jak Checkpoint, Barracuda, Fortinet, Cisco lub równoważnego;
III. uczestniczyła w co najmniej 2 wdrożeniach systemów ochrony i akceleracji aplikacji sieciowych w układzie HA, gdzie wartość zamówienia (dostawa sprzętu wraz z wdrożeniem) wynosiła co najmniej 70 000,00 zł – dotyczy Pakietu 2;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

PAKIET 1:
a) Próbka: w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych wszystkich wymaganych testów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oprogramowanie testujące, komputer w zaoferowanej konfiguracji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) do testu wraz z dokładnym opisem metodyki przeprowadzonego testu wydajności PassMark PerformanceTest 10 i wynikami uprzednio wykonanymi przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu. Zamawiający wymaga, aby procesor osiągał w teście wydajności PassMark PerformanceTest 10 wynik dostępny: (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 17028 punktów Passmark CPU Mark. Wynik testu procesora z dnia 25.03.2022 r. zawiera załącznik nr 8 do SWZ – „dołączyć do oferty” zgodnie z pkt. 9.1 f) SWZ,
b) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany procesor osiąga w teście wydajności PassMark PerformanceTest 10 wynik dostępny: (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 17028 punktów Passmark CPU Mark zgodnie z wynikiem testu procesora z dnia 25.03.2022 r. tj. zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ,
c) Karty katalogowe lub inne materiały informacyjne potwierdzające oferowane parametry Monitora opisane w OPZ, które zaoferował Wykonawca,
d) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. Wykonawca sporządza oświadczenie w oparciu o dokumentację producenta stacji roboczej wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. [https://www.kape.gov.pl], zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności w odniesieniu do zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram,
e) Oświadczenie producenta komputera (lub inny dokument producenta komputera) oraz raport badawczy głośności wykonany przez notyfikowane laboratorium/jednostkę potwierdzający, że poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (tryb IDLE przy uruchomionym systemie Microsoft Windows) wynosi nie więcej niż 22 dB,
f) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane modele komputerów posiadają certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows Pro 10 64 bit.
g) Oświadczenie, iż firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera
h) Deklaracja zgodności (potwierdzająca oznakowanie wyrobu symbolem CE) - oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach Nowego Podejścia oraz w normach zharmonizowanych
i) Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy lub producenta z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001.
Wymagania w zakresie pkt 5.13 c) SWZ: Zamawiający wymaga złożenia kart katalogowych lub materiałów informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia, pochodzących od producenta i zawierających potwierdzenie parametrów ujętych w OPZ. Jeżeli ww. dokumenty nie są dostępne Wykonawca może przygotować katalog w oparciu o informacje uzyskane od producenta.
PAKIET 2: Zamawiający nie wymaga

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

PAKIET 1:
a) Próbka: w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych wszystkich wymaganych testów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oprogramowanie testujące, komputer w zaoferowanej konfiguracji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) do testu wraz z dokładnym opisem metodyki przeprowadzonego testu wydajności PassMark PerformanceTest 10 i wynikami uprzednio wykonanymi przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu. Zamawiający wymaga, aby procesor osiągał w teście wydajności PassMark PerformanceTest 10 wynik dostępny: (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 17028 punktów Passmark CPU Mark. Wynik testu procesora z dnia 25.03.2022 r. zawiera załącznik nr 8 do SWZ – „dołączyć do oferty” zgodnie z pkt. 9.1 f) SWZ,
b) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany procesor osiąga w teście wydajności PassMark PerformanceTest 10 wynik dostępny: (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 17028 punktów Passmark CPU Mark zgodnie z wynikiem testu procesora z dnia 25.03.2022 r. tj. zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ,
c) Karty katalogowe lub inne materiały informacyjne potwierdzające oferowane parametry Monitora opisane w OPZ, które zaoferował Wykonawca,
d) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. Wykonawca sporządza oświadczenie w oparciu o dokumentację producenta stacji roboczej wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. [https://www.kape.gov.pl], zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności w odniesieniu do zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram,
e) Oświadczenie producenta komputera (lub inny dokument producenta komputera) oraz raport badawczy głośności wykonany przez notyfikowane laboratorium/jednostkę potwierdzający, że poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (tryb IDLE przy uruchomionym systemie Microsoft Windows) wynosi nie więcej niż 22 dB,
f) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane modele komputerów posiadają certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows Pro 10 64 bit.
g) Oświadczenie, iż firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera
h) Deklaracja zgodności (potwierdzająca oznakowanie wyrobu symbolem CE) - oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach Nowego Podejścia oraz w normach zharmonizowanych
i) Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy lub producenta z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001.
Wymagania w zakresie pkt 5.13 c) SWZ: Zamawiający wymaga złożenia kart katalogowych lub materiałów informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia, pochodzących od producenta i zawierających potwierdzenie parametrów ujętych w OPZ. Jeżeli ww. dokumenty nie są dostępne Wykonawca może przygotować katalog w oparciu o informacje uzyskane od producenta.
PAKIET 2: Zamawiający nie wymaga

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta powinna składać się z następujących dokumentów:
a) Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz (zał. nr 1 do SWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Wykonawca wypełnia również informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto oraz pozostałe kryteria) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt 12.7) SWZ,
b) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,
c) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ,
d) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 SWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”,
e) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy,
f) Próbka o której mowa w pkt 5.13 a) SWZ. Próbka powinna być złożona na adres: SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów w Biurze Podawczym z dopiskiem: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz sieciowego w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług w obszarze zdrowia w Zespole Szpitali Miejskich w Chorzowie (3)”. Numer postępowania: ZSM/ZP/5/2022 nie otwierać przed 21.04.2022 r. godz. 09:00,
g) Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.28. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 c) SWZ składa na wezwanie Zamawiającego Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.29. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.
5.30. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5.31. Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, oraz pełnomocnictwo sporządza w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym W przypadku gdy Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, lub pełnomocnictwo, sporządzi jako dokument w postaci papierowej i opatrzy własnoręcznym podpisem, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty te należy wczytać na Platformę: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl poprzez zakładkę Korespondencja., poza zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby oraz przedmiotowymi środkami dowodowymi które należy dołączyć do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.).
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne postanowienia dotyczące wskazania stron.
3. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 424).
4. Zmiany postanowień Umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
1) w przypadku przerwy w pracach spowodowanej działaniem siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego,
3) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych i tym podobnych), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy (z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą powodować zmiany terminu zakończenia realizacji Umowy, ani też wysokości wynagrodzenia, ani obniżenia parametrów technicznych i jakościowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia):
a) zmiana oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/oprogramowania w sytuacji wprowadzenia na rynek przez Wykonawcę lub osobę trzecią nowszej wersji sprzętu/oprogramowania,
b) zmiana oferowanego przez Wykonawcę sprzętu lub oprogramowania w sytuacji ujawnienia się powszechnie występujących wad zaoferowanego sprzętu/oprogramowania,
4) zmiany oferowanego przez Wykonawcę sprzętu o ile nowe oprogramowanie posiada parametry i właściwości równoważne lub lepsze niż pierwotnie zaoferowane,
5) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w UPZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
6) w przypadku przestojów i przypadków zwłoki z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu nie może być dłuższy niż okres trwania udokumentowanych przestojów i przypadków zwłoki,
5. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsmchorzow. ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wgranie systemu Linux do laptopa firmy Lenovo- Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wgranie systemu Linux do laptopa firmy Lenovo. Będę w mieście (Zabrze) od 10.05 do 12.05.2024 więc mogę tylko w takim terminie oddać komputer. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI