Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” oraz na potrzeby projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzarna Górna
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-01
  • ZamawiającyGMINA CZARNA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00204770
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” oraz na potrzeby projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134619009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czarna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” oraz na potrzeby projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee193f62-e7ed-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078195/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” oraz potrzeby projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego: „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 oraz „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej urzad@czarna.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art.13 ust.1i2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Czarna z siedzibą w Czarnej Górnej nr 74, 38-710 Czarna;
2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: urzad@czarna.pl; 3)Pani/a dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” oraz na potrzeby projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR””4)prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 5)odbiorcami Pani/a danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 178 oraz art. 74 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także art. 6 ustawy o dostępie do informacji publicznej; 6)Pani/a dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7)obowiązek podania przez Panią/na danych osobowych bezpośrednio Pani/a dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;8)w odniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;9) posiadaPan/i/:a)na pdst. art.15RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/a dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art.16RODOprawo do sprostowania Pani/a danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZPoraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art.18RODOprawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art.18ust.2RODO(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/a dotyczących narusza przepisyRODO;10)nie przysługuje Pani/u: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/a danych osobowych jest art.6ust.1lit.cRODO;11)przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest UrządOchronyDanychOsobowych, ul.Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: serwera – szt. 1, systemu backup - NAS – szt. 1, oprogramowania do wirtualizacji – szt.1, oprogramowania domenowego – szt. 1, switcha - szt. 1 oraz usługi informatycznej w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania a także diagnozy cyberbezpieczeństwa.
Diagnoza cyberbezpieczeństwa musi zostać przeprowadzona zgodnie z wymaganiami konkursu programu "Cyfrowa Gmina” a także zgodnie z zakresem oraz z formularzem zamieszczonym w dokumentacji konkursowej projektu „Cyfrowa Gmina” dostępnym na stronach Centrum Projektów Polska Cyfrowa (https://www.gov.pl/web/cppc/cyfrowa-gmina) - Formularz informacji związanych z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa - załącznik nr 8.
Diagnoza musi zostać przeprowadzona przez osobę posiadającą uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu.
Opis przedmiotu zamówienia w ramach części 1 określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy dotyczące części 1, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawiera Załącznik nr 7.1 do SWZ.
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby w trakcie instalacji, wdrożenia i uruchamiania sprzętu informatycznego oraz migracji danych, Wykonawca zapewnił nieprzerwane funkcjonowanie w szczególności Urzędu Gminy Czarna oraz pozostałych jednostek funkcjonujących w budynku Urzędu Gminy (Przychodni NZOZ oraz pracowni fizjoterapii).
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia oraz przedstawienia Zamawiającemu Planu Wdrożenia uwzględniającego fakt wykonania wdrożenia bez przerywania bieżącej pracy Urzędu Gminy Czarna oraz pozostałych jednostek funkcjonujących w budynku Urzędu Gminy (Przychodni NZOZ oraz pracowni fizjoterapii).
2. Wszystkie urządzenia, produkty wchodzące w zakres zamówienia powinny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, nie poleasingowy w oryginalnych opakowaniach producenta (zgodnie ze słownikiem PWN oznacza - dopiero co zrobiony, nie używany, nie zniszczony, niedawno nabyty, świeżo powstały, nierefabrykowany).
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach.
5. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
6. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 i art. 16 pkt 1 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
7. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
8. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przeważające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmuje, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona.
9. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością, Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia Wykonawcę i/lub niezależne jednostki badawcze, mogące potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczonego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ.
11. W przypadku zastosowania sprzętu równoważnego, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia sprzętów zamiennych w stosunku do dokumentacji. Nie złożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje sprzęt i rozwiązania podane w OPZ;
12. Wykonawca musi zagwarantować możliwość ewentualnych napraw dostarczonego sprzętu. Dane teleadresowe punktu serwisowego Wykonawca wskaże w protokole odbioru dostarczonego sprzętu.
13. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia określonymi w OPZ. W protokole odbioru powinien być wskazany niepowtarzalny numer identyfikacyjny każdej sztuki sprzętu.
14. Kody CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
48820000-2 Serwery
32420000-3 Urządzenia sieciowe
48823000-3 Serwery plików
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania,
51000000-9 Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
79417000-0 Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48823000-3 - Serwery plików

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena – 60%
- Długość dodatkowej gwarancji – 20%
- Cena dodatkowej gwarancji – 20 %
przy czym 1% = 1 pkt

Cena – 60 %
Zamawiający dokona oceny kryterium wg następującego wzoru:


Co=Cmin/Cb x 60 pkt

Co – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium Cena (C)
Cmin – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – zaproponowana cena oferty badanej

. Długość dodatkowej gwarancji (G) – 20%

W ramach kryterium oceniania jest długość gwarancji zaoferowanej ponad czas gwarancji minimalnej (12 m-cy),
Lp. Nazwa
1. Serwer
2. System Backupu - NAS
3. Oprogramowanie do wirtualizacji
4. Switch
Za zaoferowania dodatkowych okresów gwarancyjnych – 12 miesięcznych Zamawiający przyzna w każdej pozycji dodatkowo 1 pkt. Maksymalnie Wykonawca może zaoferować 60 m-cy gwarancji. Wtedy otrzyma dodatkowo 4 pkt. Punkty przyznawane będą zgodnie z tabelą poniżej.

Długość gwarancji (m-ce) 12 24 36 48 60
Liczba punktów 0 1 2 3 4

Łączna maksymalna liczba punktów w ramach kryterium wynosi 16.
Następnie oferty zostaną ocenione zgodnie z poniższym wzorem

G = (Liczba punktów ocenianej oferty/ 16) x 20

Na dostarczany sprzęt i oprogramowanie musi być udzielona gwarancja producenta danego sprzętu/oprogramowania.
Zamawiający w każdym wypadku wymaga gwarancji na min. 12 m-cy. Nieokreślenie terminu gwarancji w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty.
W formularzu należy podać długość gwarancji w m-cach dla danej pozycji. Dopuszcza się podanie wyłącznie gwarancji w okresach 24, 36, 48, 60 m-cy. Podanie innej wielkości spowoduje przyznanie punktów wg niższego przedziału np., podanie gwarancji o długości 30 m-cy = 1 pkt.
Podanie gwarancji dłuższej niż 60 m-cy spowoduje przyznanie 4 pkt.

Cena dodatkowej gwarancji – 20%

W powyższym kryterium oceniany będzie koszt dodatkowej gwarancji (ponad okres minimalny) zaoferowany przez Wnioskodawcę.
Koszt dodatkowej gwarancji należy podać w formularzu ofertowym. Koszt ten stanowi koszt niekwalifikowany dla Zamawiającego.

Zamawiający dokona oceny kryterium wg następującego wzoru:

CGo=CGmin/CGb x 20 pkt

CGo – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium Cena dodatkowej gwarancji (CG)
CGmin – najniższa zaproponowana cena dodatkowej gwarancji wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
CGBb – zaproponowana cena dodatkowej gwarancji oferty badanej

Łączna liczba punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kategoriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena dodatkowej gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu grantowego pn. ”Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 2 komputerów stacjonarnych, 75 laptopów oraz 6 tabletów.
Opis przedmiotu zamówienia w ramach części 2 został określony w Załączniku nr 2 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy dotyczące części 2, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawiera Załącznik nr 7.2 do SWZ.
2. Wszystkie urządzenia, produkty wchodzące w zakres zamówienia powinny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, nie poleasingowy w oryginalnych opakowaniach producenta (zgodnie ze słownikiem PWN oznacza - dopiero co zrobiony, nie używany, nie zniszczony, niedawno nabyty, świeżo powstały, nierefabrykowany).
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach.
5. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
6. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 i art. 16 pkt 1 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
7. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
8. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przeważające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmuje, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona.
9. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością, Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia Wykonawcę i/lub niezależne jednostki badawcze, mogące potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczonego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ.
11. W przypadku zastosowania sprzętu równoważnego, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia sprzętów zamiennych w stosunku do dokumentacji. Nie złożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje sprzęt i rozwiązania podane w OPZ;
12. Wykonawca musi zagwarantować możliwość ewentualnych napraw dostarczonego sprzętu. Dane teleadresowe punktu serwisowego Wykonawca wskaże w protokole odbioru dostarczonego sprzętu.
13. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia określonymi w OPZ. W protokole odbioru powinien być wskazany niepowtarzalny numer identyfikacyjny każdej sztuki sprzętu, który umożliwi indywidualną identyfikację sprzętu przekazanego ostatecznym beneficjentom projektu (ostatecznie Gmina Czarna przekazuje zakupiony sprzęt mieszkańcom Gminy Czarna).
14. Kody CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: - Cena zamówienia (brutto);
- Długość gwarancji.
1) Cena zamówienia (brutto) – waga 70 pkt
Oferta z najniższą ceną otrzyma najwyższą liczbę punktów tj. 70, pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów wg następującego wzoru:
Pc= (Cmin/Cn)x70
gdzie:
Pc – ocena punktowa oferty „n” za kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto (ogólna wartość zamówienia) spośród ważnych i nie odrzuconych ofert.
Cn – cena brutto oferty badanej.
2) Długość gwarancji - waga 30 pkt
Minimalna długość gwarancji wynosi 24 miesiące
Udzielenie gwarancji niższej niż 24 miesiące spowoduje odrzucenie oferty,
Długość gwarancji
Liczba zdobytych punktów
24 m-ce 5 pkt

36 m-cy 15 pkt

48 m-cy 20 pkt

60 m-cy 30 pkt

W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi wynikami, Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w dół do niższego wyniku.
Wartość punktowa (W) przyznana dla każdej oferty to: suma punktów uzyskanych w kryterium cena – (C), gwarancja i rękojmia - (G) czyli: W= C + G

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę końcową. Maksymalna ilość punktów do uzyskania 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1) dla części 1 „Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”:
4.1.1) Wiedza i doświadczenie
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystępujący do postępowania wykazał, iż w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał min. 1 zamówienie polegające na dostawie, montażu, instalacji i konfiguracji sprzętu sieciowego i komputerowego w postaci serwerów, systemu backupu oraz przełączników i systemu domenowego o wartości min. 70 000,00 zł brutto.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 8.1 do SWZ oraz dołączyć dokumenty potwierdzające zakres i prawidłowość realizacji zamówienia.
Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli do oferty zostanie dołączone wyłącznie oświadczenie Wykonawcy o fakcie dokonania dostaw i/lub lista klientów, na rzecz których wykonano dostawy.
4.1.2) Potencjał techniczny
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie spełnienia wymagań postawionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia przedstawił dokumenty potwierdzające spełnienie warunków technicznych dla urządzeń:
a) Serwer – karta katalogowa oraz wyniki testów procesora
b) System backupu NAS – karta katalogowa oraz wyniki testów procesora
c) Switch– karta katalogowa
4.1.3) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia osobę posiadającą uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu, tj. min. jeden z poniższych certyfikatów:
1. Certified Internal Auditor (CIA);
2. Certified Information System Auditor (CISA);
3. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób;
4. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
5. Certified Information Security Manager (CISM);
6. Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);
7. Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);
8. Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
9. Systems Security Certified Practitioner (SSCP);
10. Certified Reliability Professional;
11. Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 8.1 do SWZ oraz dołączyć kopie certyfikatów wskazanej osoby potwierdzone za zgodność z oryginałem.
4.2) dla części 2 „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR””:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje: : - co najmniej jedną dostawę w zakresie: dostawy komputerów stacjonarnych, laptopów i tabletów o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł (z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana oraz z załączeniem dowodów czy dostawa ta została wykonana należycie). – Załącznik nr 8.2 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
2) odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG,
3) Wykaz dostaw:
3.1) Dla części 1 : „Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”:
Wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał min. 1 zamówienie polegające na dostawie, montażu, instalacji i konfiguracji sprzętu sieciowego i komputerowego w postaci serwerów, systemu backupu oraz przełączników i systemu domenowego o wartości min. 70 000,00 zł brutto. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 8.1 do SWZ oraz dołączyć dokumenty potwierdzające zakres i prawidłowość realizacji zamówienia.
3.2) Dla części 2: „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR””:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje: : - co najmniej jedną dostawę w zakresie: dostawy komputerów stacjonarnych, laptopów i tabletów o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł (z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana oraz z załączeniem dowodów czy dostawa ta została wykonana należycie). – Załącznik nr 8.2 do SWZ
4)Wykaz osób:
Dla części 1: „Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. osobę posiadającą uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu, tj. min. jeden z poniższych certyfikatów:
1. Certified Internal Auditor (CIA);
2. Certified Information System Auditor (CISA);
3. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę̨ oceniającą̨ zgodność́, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób;
4. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność́, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
5. Certified Information Security Manager (CISM);
6. Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);
7. Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);
8. Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
9. Systems Security Certified Practitioner (SSCP);
10. Certified Reliability Professional;
11. Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert.
5) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków technicznych:
Dla części 1: „Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”:
Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków technicznych dla urządzeń:
a) Serwer – karta katalogowa oraz wyniki testów procesora
b) System backupu NAS – karta katalogowa oraz wyniki testów procesora
c) Switch– karta katalogowa

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu i udostępnionego również na ePUAP. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-01 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę gniazda do ładowania telefonu- Dubiecko
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę gniazda do ładowania telefonu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI