„Zakup i dostawa pomocy szkolno-dydaktycznych do prowadzenia zajęć oraz wyposażenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup i dostawa pomocy szkolno-dydaktycznych do prowadzenia zajęć oraz wyposażenie pracowni w meble laboratoryjne i sprzęt TIK w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna pn, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Kozłów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Jastrzębia”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Wola Goryńska”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJastrzębia
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-02-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jastrzębia
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-30
  • Numer ogłoszenia507717-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 507717-N-2020 z dnia 2020-01-30 r.

Gmina Jastrzębia: „Zakup i dostawa pomocy szkolno-dydaktycznych do prowadzenia zajęć oraz wyposażenie pracowni w meble laboratoryjne i sprzęt TIK w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna pn, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Kozłów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Jastrzębia”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Wola Goryńska”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny w ramach RPO Województwa Mazowieckiego 2014-2020. Edukacja dla rozwoju regionu. Działanie 10.1 Krztałcenie i rozwój dzieci i młodzierzy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastrzębia, krajowy numer identyfikacyjny 67022375800000, ul. Jastrzębia  110 , 26-631  Jastrzębia, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 384 05 05, e-mail infrastruktura@jastrzebia.pl, faks 48 384 05 04.
Adres strony internetowej (URL): www.jastrzebia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.jastrzebia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pomocą operatora pocztowego, gońca lub osobiście
Adres:
Urząd Gminy Jastrzębia, Jastrzębia 110, 26-631 Jastrzębia

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zakup i dostawa pomocy szkolno-dydaktycznych do prowadzenia zajęć oraz wyposażenie pracowni w meble laboratoryjne i sprzęt TIK w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna pn, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Kozłów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Jastrzębia”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Wola Goryńska”
Numer referencyjny: RI.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy szkolno-dydaktycznych do prowadzenia zajęć oraz wyposażenie pracowni w meble laboratoryjne i sprzęt TIK w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna pn, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Kozłów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Jastrzębia”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Wola Goryńska”. Zamówienie podzielone jest na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został zawarty w załącznikach nr 1-3 w SIWZ. 2. Część 1 zamówienia (Szkoła Podstawowa w Kozłowie, Szkoła Podstawowa w Lesiowie, Szkoła Podstawowa w Woli Goryńskiej) – „Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu „Szkoła XXI wieku w miejscowości Kozłów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Wola Goryńska” Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu „Szkoła XXI wieku w miejscowości Kozłów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Wola Goryńska” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Część 2 zamówienia (Szkoła Podstawowa w Lesiowie, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jastrzębi) – „Zakup i dostawa pomocy szkolno-dydaktycznych do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów” i „Szkoła XXI wieku w miejscowości Jastrzębia” Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy szkolno-dydaktycznych do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów” i „Szkoła XXI wieku w miejscowości Jastrzębia” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Część 3 zamówienia (Szkoła podstawowa w Lesiowie) – „Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w meble laboratoryjne w ramach projektu „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów” Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni w meble laboratoryjne w ramach projektu „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 5. Informacje dodatkowe dla wszystkich części zamówienia 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar, o którym mowa w pkt. III. SIWZ oraz w załącznikach nr 1 - 3 do SIWZ, w terminie wskazanym w formularzu ofert na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (wykaz miejsc - Szkoły Podstawowe na terenie Gminy Jastrzębia stanowi załącznik nr 4 do Umowy). 2) Niezwłocznie po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pomocy szkolno-dydaktycznych do prowadzenia zajęć oraz wyposażenie pracowni w meble laboratoryjne i sprzęt TIK dla czterech szkół podstawowych (w Kozłowie, Lesiowie, Jastrzębi i Woli Goryńskiej) na terenie gminy Jastrzębia wraz z podaniem konkretnej ilości, która ma być dostarczona do danych szkół wskazanych w załączniku nr 4 do umowy. 3) Towar będący przedmiotem opisanej w pkt. III.SIWZ oraz załącznikach do SIWZ dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, posiadać certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy. 5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem, itp. 6) Wszelkie wykonane przez Wykonawcę dostawy do szkół i czynności wchodzące w zakres zadań, o których mowa w § 1 wzoru umowy będą podlegać dwóm odbiorom: ilościowemu i jakościowemu. 7) Do chwili dokonania odbioru ilościowego przez Zamawiającego pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem utraty bądź uszkodzenia przedmiotu odbioru ponosi Wykonawca. Z chwilą dokonania przez Zamawiającego odbioru ilościowego (potwierdzonego protokołem odbioru ilościowego) ryzyko utraty bądź uszkodzenia przedmiotu odbioru przechodzi na Zamawiającego. 8) Zamawiający dokona odbioru ilościowego po dostarczeniu przez Wykonawcę towaru zgodnego z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu Umowy (SIWZ) do czterech szkół na terenie gminy Jastrzębia Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 4 do umowy w obecności i przy udziale przedstawiciela/przedstawicieli Wykonawcy. 9) Potwierdzeniem odbioru ilościowego będzie Protokół odbioru ilościowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy), sporządzony w oparciu o otrzymane od Wykonawcy i podpisane bez zastrzeżeń Potwierdzenia odbioru towaru ze wszystkich SP wymienionych w załączniku nr 4 do wzoru umowy. 10) W każdej ze szkół wskazanych przez Zamawiającego osoba upoważniona dokona niezwłocznie odbioru jakościowego dostarczonego przez Wykonawcę towaru, potwierdzając jego jakość oraz zgodność z zakresem przedmiotowym. 11) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył towar niezgodny z opisem przedmiotu umowy lub jest on niekompletny, posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiający odmówi jego odbioru umieszczając w Potwierdzeniu odbioru towaru stosowne zastrzeżenia określające rodzaj i liczbę braków lub błędów. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, nie dłuższego jednak niż 7 dni, usunięcia stwierdzonych braków lub błędów i zgłoszenia gotowości do ponownego odbioru, przy czym usunięcie braków ilościowych i/lub jakościowych odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12) Potwierdzeniem odbioru jakościowego będzie Protokół odbioru jakościowego (załącznik nr 2 do wzoru umowy) sporządzony w oparciu o otrzymane od Wykonawcy i podpisane bez zastrzeżeń Potwierdzenia odbioru towaru ze wszystkich szkół wymienionych w załączniku nr 4 do wzoru umowy. 13)Za datę wykonania przez Wykonawcę przedmiotu Umowy uznaje się datę podpisania przez Strony Protokołu Odbioru Końcowego, stanowiącego załącznik nr 3 do wzoru umowy, potwierdzającego wykonanie bez zastrzeżeń wszelkich dostaw i czynności wchodzących w zakres zadań, o których mowa w § 1 do wzoru umowy bez zastrzeżeń. 14) Zamawiający informuje wykonawcę, o wynikającym z Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2018, poz. 2191) uprawnieniu do przesyłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem platformy. W przypadku zamiaru złożenia ustrukturyzowanej faktury wykonawca proszony jest o poinformowanie Zamawiającego o swoim zamiarze w terminie 7 dni przed terminem jej złożenia. Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy informacje o numerze konta na platformie PEF, na które należy przesłać fakturę. 15) Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt TIK gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu końcowego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w którym okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. 16) Informacje dotyczące procesora laptopa na podstawie wyniku Passmark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php zamawiający nie wymaga przedłożenia wydruku wyniku testu z ww. strony. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji na podstawie danych pobranych ze strony, wg stanu na dzień składania ofert. Uwaga! Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.

II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30231320-6
32322000-6
38652110-4
30120000-6
39162100-6
39180000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia przez wykonawcę laptopa wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku wykonawca obowiązany jest każdorazowo przedłożyć zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu, opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody zamawiającego, którą udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma stosowne wymagane dokumenty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-07, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu „Szkoła XXI wieku w miejscowości Kozłów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Wola Goryńska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu „Szkoła XXI wieku w miejscowości Kozłów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów”, „Szkoła XXI wieku w miejscowości Wola Goryńska”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar, o którym mowa w pkt. III. SIWZ oraz w załącznikach nr 1 - 3 do SIWZ, w terminie wskazanym w formularzu ofert na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (wykaz miejsc - Szkoły Podstawowe na terenie Gminy Jastrzębia stanowi załącznik nr 4 do Umowy). 2) Niezwłocznie po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pomocy szkolno-dydaktycznych do prowadzenia zajęć oraz wyposażenie pracowni w meble laboratoryjne i sprzęt TIK dla czterech szkół podstawowych (w Kozłowie, Lesiowie, Jastrzębi i Woli Goryńskiej) na terenie gminy Jastrzębia wraz z podaniem konkretnej ilości, która ma być dostarczona do danych szkół wskazanych w załączniku nr 4 do umowy. 3) Towar będący przedmiotem opisanej w pkt. III.SIWZ oraz załącznikach do SIWZ dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, posiadać certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy. 5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem, itp. 6) Wszelkie wykonane przez Wykonawcę dostawy do szkół i czynności wchodzące w zakres zadań, o których mowa w § 1 wzoru umowy będą podlegać dwóm odbiorom: ilościowemu i jakościowemu. 7) Do chwili dokonania odbioru ilościowego przez Zamawiającego pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem utraty bądź uszkodzenia przedmiotu odbioru ponosi Wykonawca. Z chwilą dokonania przez Zamawiającego odbioru ilościowego (potwierdzonego protokołem odbioru ilościowego) ryzyko utraty bądź uszkodzenia przedmiotu odbioru przechodzi na Zamawiającego. 8) Zamawiający dokona odbioru ilościowego po dostarczeniu przez Wykonawcę towaru zgodnego z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu Umowy (SIWZ) do czterech szkół na terenie gminy Jastrzębia Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 4 do umowy w obecności i przy udziale przedstawiciela/przedstawicieli Wykonawcy. 9) Potwierdzeniem odbioru ilościowego będzie Protokół odbioru ilościowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy), sporządzony w oparciu o otrzymane od Wykonawcy i podpisane bez zastrzeżeń Potwierdzenia odbioru towaru ze wszystkich SP wymienionych w załączniku nr 4 do wzoru umowy. 10) W każdej ze szkół wskazanych przez Zamawiającego osoba upoważniona dokona niezwłocznie odbioru jakościowego dostarczonego przez Wykonawcę towaru, potwierdzając jego jakość oraz zgodność z zakresem przedmiotowym. 11) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył towar niezgodny z opisem przedmiotu umowy lub jest on niekompletny, posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiający odmówi jego odbioru umieszczając w Potwierdzeniu odbioru towaru stosowne zastrzeżenia określające rodzaj i liczbę braków lub błędów. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, nie dłuższego jednak niż 7 dni, usunięcia stwierdzonych braków lub błędów i zgłoszenia gotowości do ponownego odbioru, przy czym usunięcie braków ilościowych i/lub jakościowych odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12) Potwierdzeniem odbioru jakościowego będzie Protokół odbioru jakościowego (załącznik nr 2 do wzoru umowy) sporządzony w oparciu o otrzymane od Wykonawcy i podpisane bez zastrzeżeń Potwierdzenia odbioru towaru ze wszystkich szkół wymienionych w załączniku nr 4 do wzoru umowy. 13)Za datę wykonania przez Wykonawcę przedmiotu Umowy uznaje się datę podpisania przez Strony Protokołu Odbioru Końcowego, stanowiącego załącznik nr 3 do wzoru umowy, potwierdzającego wykonanie bez zastrzeżeń wszelkich dostaw i czynności wchodzących w zakres zadań, o których mowa w § 1 do wzoru umowy bez zastrzeżeń. 14) Zamawiający informuje wykonawcę, o wynikającym z Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2018, poz. 2191) uprawnieniu do przesyłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem platformy. W przypadku zamiaru złożenia ustrukturyzowanej faktury wykonawca proszony jest o poinformowanie Zamawiającego o swoim zamiarze w terminie 7 dni przed terminem jej złożenia. Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy informacje o numerze konta na platformie PEF, na które należy przesłać fakturę. 15) Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt TIK gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu końcowego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w którym okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. 16) Informacje dotyczące procesora laptopa na podstawie wyniku Passmark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php zamawiający nie wymaga przedłożenia wydruku wyniku testu z ww. strony. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji na podstawie danych pobranych ze strony, wg stanu na dzień składania ofert. Uwaga! Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 30231320-6, 32322000-6, 38652110-4, 30120000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy szkolno-dydaktycznych do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów” i „Szkoła XXI wieku w miejscowości Jastrzębia”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy szkolno-dydaktycznych do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów” i „Szkoła XXI wieku w miejscowości Jastrzębia” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar, o którym mowa w pkt. III. SIWZ oraz w załącznikach nr 1 - 3 do SIWZ, w terminie wskazanym w formularzu ofert na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (wykaz miejsc - Szkoły Podstawowe na terenie Gminy Jastrzębia stanowi załącznik nr 4 do Umowy). 2) Niezwłocznie po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pomocy szkolno-dydaktycznych do prowadzenia zajęć oraz wyposażenie pracowni w meble laboratoryjne i sprzęt TIK dla czterech szkół podstawowych (w Kozłowie, Lesiowie, Jastrzębi i Woli Goryńskiej) na terenie gminy Jastrzębia wraz z podaniem konkretnej ilości, która ma być dostarczona do danych szkół wskazanych w załączniku nr 4 do umowy. 3) Towar będący przedmiotem opisanej w pkt. III.SIWZ oraz załącznikach do SIWZ dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, posiadać certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy. 5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem, itp. 6) Wszelkie wykonane przez Wykonawcę dostawy do szkół i czynności wchodzące w zakres zadań, o których mowa w § 1 wzoru umowy będą podlegać dwóm odbiorom: ilościowemu i jakościowemu. 7) Do chwili dokonania odbioru ilościowego przez Zamawiającego pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem utraty bądź uszkodzenia przedmiotu odbioru ponosi Wykonawca. Z chwilą dokonania przez Zamawiającego odbioru ilościowego (potwierdzonego protokołem odbioru ilościowego) ryzyko utraty bądź uszkodzenia przedmiotu odbioru przechodzi na Zamawiającego. 8) Zamawiający dokona odbioru ilościowego po dostarczeniu przez Wykonawcę towaru zgodnego z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu Umowy (SIWZ) do czterech szkół na terenie gminy Jastrzębia Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 4 do umowy w obecności i przy udziale przedstawiciela/przedstawicieli Wykonawcy. 9) Potwierdzeniem odbioru ilościowego będzie Protokół odbioru ilościowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy), sporządzony w oparciu o otrzymane od Wykonawcy i podpisane bez zastrzeżeń Potwierdzenia odbioru towaru ze wszystkich SP wymienionych w załączniku nr 4 do wzoru umowy. 10) W każdej ze szkół wskazanych przez Zamawiającego osoba upoważniona dokona niezwłocznie odbioru jakościowego dostarczonego przez Wykonawcę towaru, potwierdzając jego jakość oraz zgodność z zakresem przedmiotowym. 11) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył towar niezgodny z opisem przedmiotu umowy lub jest on niekompletny, posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiający odmówi jego odbioru umieszczając w Potwierdzeniu odbioru towaru stosowne zastrzeżenia określające rodzaj i liczbę braków lub błędów. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, nie dłuższego jednak niż 7 dni, usunięcia stwierdzonych braków lub błędów i zgłoszenia gotowości do ponownego odbioru, przy czym usunięcie braków ilościowych i/lub jakościowych odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12) Potwierdzeniem odbioru jakościowego będzie Protokół odbioru jakościowego (załącznik nr 2 do wzoru umowy) sporządzony w oparciu o otrzymane od Wykonawcy i podpisane bez zastrzeżeń Potwierdzenia odbioru towaru ze wszystkich szkół wymienionych w załączniku nr 4 do wzoru umowy. 13)Za datę wykonania przez Wykonawcę przedmiotu Umowy uznaje się datę podpisania przez Strony Protokołu Odbioru Końcowego, stanowiącego załącznik nr 3 do wzoru umowy, potwierdzającego wykonanie bez zastrzeżeń wszelkich dostaw i czynności wchodzących w zakres zadań, o których mowa w § 1 do wzoru umowy bez zastrzeżeń. 14) Zamawiający informuje wykonawcę, o wynikającym z Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2018, poz. 2191) uprawnieniu do przesyłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem platformy. W przypadku zamiaru złożenia ustrukturyzowanej faktury wykonawca proszony jest o poinformowanie Zamawiającego o swoim zamiarze w terminie 7 dni przed terminem jej złożenia. Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy informacje o numerze konta na platformie PEF, na które należy przesłać fakturę. 15) Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt TIK gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu końcowego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w którym okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. 16) Informacje dotyczące procesora laptopa na podstawie wyniku Passmark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php zamawiający nie wymaga przedłożenia wydruku wyniku testu z ww. strony. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji na podstawie danych pobranych ze strony, wg stanu na dzień składania ofert. Uwaga! Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w meble laboratoryjne w ramach projektu „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni w meble laboratoryjne w ramach projektu „Szkoła XXI wieku w miejscowości Lesiów”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar, o którym mowa w pkt. III. SIWZ oraz w załącznikach nr 1 - 3 do SIWZ, w terminie wskazanym w formularzu ofert na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (wykaz miejsc - Szkoły Podstawowe na terenie Gminy Jastrzębia stanowi załącznik nr 4 do Umowy). 2) Niezwłocznie po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pomocy szkolno-dydaktycznych do prowadzenia zajęć oraz wyposażenie pracowni w meble laboratoryjne i sprzęt TIK dla czterech szkół podstawowych (w Kozłowie, Lesiowie, Jastrzębi i Woli Goryńskiej) na terenie gminy Jastrzębia wraz z podaniem konkretnej ilości, która ma być dostarczona do danych szkół wskazanych w załączniku nr 4 do umowy. 3) Towar będący przedmiotem opisanej w pkt. III.SIWZ oraz załącznikach do SIWZ dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, posiadać certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy. 5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem, itp. 6) Wszelkie wykonane przez Wykonawcę dostawy do szkół i czynności wchodzące w zakres zadań, o których mowa w § 1 wzoru umowy będą podlegać dwóm odbiorom: ilościowemu i jakościowemu. 7) Do chwili dokonania odbioru ilościowego przez Zamawiającego pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem utraty bądź uszkodzenia przedmiotu odbioru ponosi Wykonawca. Z chwilą dokonania przez Zamawiającego odbioru ilościowego (potwierdzonego protokołem odbioru ilościowego) ryzyko utraty bądź uszkodzenia przedmiotu odbioru przechodzi na Zamawiającego. 8) Zamawiający dokona odbioru ilościowego po dostarczeniu przez Wykonawcę towaru zgodnego z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu Umowy (SIWZ) do czterech szkół na terenie gminy Jastrzębia Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 4 do umowy w obecności i przy udziale przedstawiciela/przedstawicieli Wykonawcy. 9) Potwierdzeniem odbioru ilościowego będzie Protokół odbioru ilościowego (załącznik nr 1 do wzoru umowy), sporządzony w oparciu o otrzymane od Wykonawcy i podpisane bez zastrzeżeń Potwierdzenia odbioru towaru ze wszystkich SP wymienionych w załączniku nr 4 do wzoru umowy. 10) W każdej ze szkół wskazanych przez Zamawiającego osoba upoważniona dokona niezwłocznie odbioru jakościowego dostarczonego przez Wykonawcę towaru, potwierdzając jego jakość oraz zgodność z zakresem przedmiotowym. 11) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca dostarczył towar niezgodny z opisem przedmiotu umowy lub jest on niekompletny, posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiający odmówi jego odbioru umieszczając w Potwierdzeniu odbioru towaru stosowne zastrzeżenia określające rodzaj i liczbę braków lub błędów. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, nie dłuższego jednak niż 7 dni, usunięcia stwierdzonych braków lub błędów i zgłoszenia gotowości do ponownego odbioru, przy czym usunięcie braków ilościowych i/lub jakościowych odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12) Potwierdzeniem odbioru jakościowego będzie Protokół odbioru jakościowego (załącznik nr 2 do wzoru umowy) sporządzony w oparciu o otrzymane od Wykonawcy i podpisane bez zastrzeżeń Potwierdzenia odbioru towaru ze wszystkich szkół wymienionych w załączniku nr 4 do wzoru umowy. 13)Za datę wykonania przez Wykonawcę przedmiotu Umowy uznaje się datę podpisania przez Strony Protokołu Odbioru Końcowego, stanowiącego załącznik nr 3 do wzoru umowy, potwierdzającego wykonanie bez zastrzeżeń wszelkich dostaw i czynności wchodzących w zakres zadań, o których mowa w § 1 do wzoru umowy bez zastrzeżeń. 14) Zamawiający informuje wykonawcę, o wynikającym z Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2018, poz. 2191) uprawnieniu do przesyłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem platformy. W przypadku zamiaru złożenia ustrukturyzowanej faktury wykonawca proszony jest o poinformowanie Zamawiającego o swoim zamiarze w terminie 7 dni przed terminem jej złożenia. Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy informacje o numerze konta na platformie PEF, na które należy przesłać fakturę. 15) Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt TIK gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu końcowego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w którym okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. 16) Informacje dotyczące procesora laptopa na podstawie wyniku Passmark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php zamawiający nie wymaga przedłożenia wydruku wyniku testu z ww. strony. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji na podstawie danych pobranych ze strony, wg stanu na dzień składania ofert. Uwaga! Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39180000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do komputera- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI