Usługi wsparcia technicznego i utrzymania w stałej sprawności technicznej Centrum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi wsparcia technicznego i utrzymania w stałej sprawności technicznej Centrum Przetwarzania Danych wykorzystywanego na potrzeby projektu Śląskiej Karty Usług Publicznych oraz serwerowni GZM/ZTM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek metropolitalny
  • Termin składania wniosków2022-03-25
  • Zamawiający"GÓRNOŚLĄSKO - ZAGŁĘBIOWSKA METROPOLIA"
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00086266
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi wsparcia technicznego i utrzymania w stałej sprawności technicznej Centrum Przetwarzania Danych wykorzystywanego na potrzeby projektu Śląskiej Karty Usług Publicznych oraz serwerowni GZM/ZTM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "GÓRNOŚLĄSKO - ZAGŁĘBIOWSKA METROPOLIA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367882926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Barbary 21A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-053

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@metropoliagzm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.metropoliagzm.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek metropolitalny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wsparcia technicznego i utrzymania w stałej sprawności technicznej Centrum Przetwarzania Danych wykorzystywanego na potrzeby projektu Śląskiej Karty Usług Publicznych oraz serwerowni GZM/ZTM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6304850-a363-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015717/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Świadczenie usług konserwacyjno - serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego

1.3.26 Serwis infrastruktury CPD – UPS w ramach utrzymania systemu ŚKUP w okresie przejściowym

1.3.27 Serwis klimatyzacji w serwerowni Centrum Przetwarzania Danych 3

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zp@metropoliagzm.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Ofertę oraz pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz.U. z 2021 r. poz. 670). Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, oraz do Formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePuap).
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej – datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
7. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pomocą dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal „Formularz do komunikacji” jako załączniki lub za pomocą poczty elektronicznej, email: zp@metropoliagzm.pl., z tym, że Zamawiający preferuje komunikację za pomocą poczty elektronicznej.
8. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej – datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
9. Wiadomości przekazywane drogą elektroniczną powinny w sposób jednoznaczny wskazywać numer postępowania oraz dane identyfikujące Wykonawcę.
10. Pojemność jednej wiadomości na skrzynce – do 20 MB.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty ani żadnego dokumentu czy oświadczenia wskazanego w Rozdziale 8 SWZ składanego wraz z ofertą, przy użyciu poczty elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO) informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląsko- Zagłębiowska Metropolia,
z siedzibą przy ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice, adres email: kancelaria@metropoliagzm.pl, strona internetowa: bip.metropoliagzm.pl.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych pod adresem email: daneosobowe@metropoliagzm.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie „Usługi wsparcia technicznego i utrzymania w stałej sprawności technicznej Centrum Przetwarzania Danych wykorzystywanego na potrzeby projektu Śląskiej Karty Usług Publicznych oraz serwerowni GZM/ZTM”, numer sprawy ZP.270.4.2022,
b) archiwizacji dokumentacji.
4) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) obowiązek prawny administratora (art. 6 ust.1 lit. c RODO) wynikający z przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (ustawy Pzp) oraz aktów wykonawczych do ustawy,
b) obowiązek ciążący na administratorze wynikający z art. 6 ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) .
5) Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych oraz podmiotom lub osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, podmiotom świadczącym usługi informatyczne Zamawiającemu, operatorowi pocztowemu lub kurierowi w przypadku korespondencji tradycyjnej. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane na stronach prowadzonego postępowania oraz zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe i wynika z wymogów ustawowych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy Pzp.
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że:
a) skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
b) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.270.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – usługa utrzymania w stałej sprawności technicznej serwerów i macierzy dyskowych, urządzeń sieci komputerowej oraz monitorowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem całej infrastruktury oraz koordynacja działań i zgłoszeń w sytuacjach awaryjnych CPD „ŚKUP”

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42961100-1 - System kontroli dostępu

50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

50341000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych

50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-04 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę: Q = A + C Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,C – punkty przyznane w poszczególnych kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto C - Oferowany maksymalny czas dojazdu do serwerowni1) Kryterium „Łączna cena ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x 70Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt.
Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.2) Liczba punktów w kryterium „Oferowany maksymalny czas dojazdu do serwerowni” (C) przyznawana będzie następująco: 2 godziny – 0 punktów1 godzina – 20 punktów 30 minut – 30 punktów. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany maksymalny czas dojazdu do serwerowni

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – usługa utrzymania w stałej sprawności technicznej systemów zasilania awaryjnego CPD „ŚKUP” oraz serwerowni GZM/ZTM,

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-04 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę: Q = A + B
+ D Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej1) Kryterium „Łączna cena
ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x 70Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco: Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin
przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco: Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb
24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – usługa utrzymania w stałej sprawności technicznej systemów niskoprądowych i monitoringu, CPD „ŚKUP”,

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42961100-1 - System kontroli dostępu

50341000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych

72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-21 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę: Q = A + B
+ D Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej1) Kryterium „Łączna cena
ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x 70Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco: Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin
przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco: Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb
24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – usługa utrzymania w stałej sprawności technicznej systemów klimatyzacji i generatorów wody lodowej CPD „ŚKUP” oraz serwerowni GZM/ZTM,

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-04 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę: Q = A + B
+ D Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej1) Kryterium „Łączna cena
ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x 70Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco: Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin
przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco: Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb
24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – usługa utrzymania w stałej sprawności technicznej systemów gaszenia gazem CPD „ŚKUP” oraz serwerowni GZM/ZTM,

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-21 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę: Q = A + B
+ D Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej1) Kryterium „Łączna cena
ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x 70Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco: Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin
przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco: Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb
24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – usługa wsparcia producenta Hitachi dla macierzy dyskowych CPD „ŚKUP”,

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-04 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę: Q = A + B
+ D Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej1) Kryterium „Łączna cena
ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x 70Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco: Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin
przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco: Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb
24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – usługa wsparcia dla urządzeń producenta Imperva zabezpieczających infrastrukturę Centrum Przetwarzania Danych CPD „ŚKUP”,

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-04 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę: Q = A + B
+ D Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej1) Kryterium „Łączna cena
ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x 70Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco: Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin
przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco: Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb
24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – usługa wsparcia dla urządzeń serwerowych, macierzowych oraz sieciowych producenta HPE CPD „ŚKUP”,

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-04 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę: Q = A + B
+ D Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej1) Kryterium „Łączna cena
ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x 70Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco: Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin
przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco: Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb
24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 – usługa wsparcia dla urządzeń serwerowych, macierzowych oraz sieciowych producenta HPE serwerowni GZM/ZTM

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę: Q = A + B
+ D Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej1) Kryterium „Łączna cena
ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x 70Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco: Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin
przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco: Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb
24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 - usługa wsparcia dla urządzeń sieciowych producenta Cisco serwerowni GZM/ZTM

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę: Q = A + B
+ D Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej1) Kryterium „Łączna cena
ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x 70Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco: Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin
przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco: Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb
24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 - usługa wsparcia dla urządzeń serwerowych oraz macierzowych producenta Fujitsu serwerowni GZM/ZTM

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę: Q = A + B
+ D Gdzie: Q – łączna ocena – suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach A,B,D – punkty przyznane w poszczególnych kryteriach, gdzie: A - Łączna cena ofertowa zadania brutto B - Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera D - Oferowany tryb obsługi serwisowej1) Kryterium „Łączna cena
ofertowa zadania brutto” (A) obliczana będzie według następującego wzoru: A= (Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty ocenianej) x 70Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania w tym „cena brutto” to 70 pkt. Wyliczona wartość jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.2) Liczba punktów w kryterium „Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera” (B) przyznawana będzie następująco: Za każdą zadeklarowaną godzinę powyżej czterech godzin
przyznany będzie jeden punkt, maksymalnie do 20 punktów za 24 godziny na rok. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 20 pkt.3) Liczba punktów w kryterium „Oferowany tryb obsługi serwisowej” (D) przyznawana będzie następująco: Następny dzień roboczy – 0 punktów Tryb
24/7/365 – 10 punktów Maksymalna ilość punktów do uzyskania w tym kryterium to 10 pkt. Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępna liczba godzin konsultacji inżyniera

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany tryb obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik;
3. Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
– z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
5. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności właściwych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych
i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 1 SWZ, składa każdy
z wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach, które zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiące załączniki od nr 4.1 do nr 4.11 do SWZ - stosowanie do zadania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI