Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-02
  • ZamawiającyPowiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00123617
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932112482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gliniana 20-22

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.praca.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9f74c90-eac4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005617/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Wsparcie techniczne dla środowiska Veeam na okres 12 miesięcy

1.3.9 Wsparcie techniczne dla MicroFocusEnterprise Messaging, NetIQ SecureLogin, Identity Assurance Client, Suse Linux Enterprise Server, x86&86-64, 1-2 Sockets with Unlimited Virtual Machines na 12 m-cy

1.3.10 Wsparcie techniczne dla Extreme Management Center i Extreme Control na okres 12 miesiecy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pup-wroclaw.logintrade.net/zapytania,wszystkie,propozycje.html?rodzaj=ustawowe

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pup-wroclaw.logintrade.net/zapytania,wszystkie,propozycje.html?rodzaj=ustawowe

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/ lub za pomocą poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.
2. Wymagania techniczne, jakie musi spełniać sprzęt Wykonawcy, aby mógł korzystać z platformy zakupowej:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe, co najmniej:
▪ Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,
▪ Google Chrome,
▪ Mozilla Firefox,
▪ Opera,
2) dostęp do sieci internet;
3) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
6) zainstalowany Acrobat Reader;
7) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf.
4. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: ZP.OI.3213.2.2021. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie sprawy.
5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie SWZ. Wyjaśnienia treści SWZ będą udzielane z zachowaniem zasad określonych w art. 284 ustawy Pzp:
1) Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później, niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert;
2) W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 2, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert;
3) Zamawiający odpowiada na pytania umieszczając treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na której została umieszczona SWZ (bez ujawniania źródła zapytania).
7. Wykonawca może złożyć wniosek o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem platformy zakupowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/ poprzez funkcjonalność umożliwiającą zadawanie pytań zgodnie z Instrukcją pn. Zadawanie pytań do przetargu, dostępnej pod adresem https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html lub za pomocą poczty elektronicznej przetargi.it@pup-wroclaw.pl.
8. Zaleca się, by Wykonawcy na bieżąco obserwowali stronę internetową prowadzonego postępowania / platformy zakupowej, ponieważ w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę SWZ Zamawiający udostępniani na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu niniejszym informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu z siedzibą: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22, w imieniu którego działa Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z IOD poprzez pocztę elektroniczną, którą należy kierować na adres: iod@pup-wroclaw.pl lub pisemnie na adres siedziby Urzędu;
3) Administrator przetwarza dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji zamówienia publicznego zgodnie z przepisami prawa z zakresu zamówień publicznych oraz finansów publicznych;
4) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
5) dane osobowe przetwarzane przez Administratora, podlegają zabezpieczeniom zapobiegającym nadużyciom lub niezgodnemu z prawem dostępowi lub przekazywaniu;
6) dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; jeżeli w powyższych okresach, zostanie wytoczone powództwo lub zostanie wszczęte postępowanie, w którym przetwarzane dane osobowe stanowią dowód, okres przetwarzania, przedłuża się do czasu prawomocnego zakończenia tego postępowania;
7) dane przetwarzane przez Administratora mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom realizującym usługi dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym o realizacji ich zadań, a także podmiotom, którym w oparciu o przepisy ustawy Pzp zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. W zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Urzędu;
8) prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania przysługuje zgodnie z art. 15 oraz art. 16 RODO; pozostałe prawa mogą być ograniczone, w sytuacjach kiedy Administrator jest prawnie zobowiązany do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa;
9) zgodnie z RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania klauzuli informacyjnej pracownikom, których dane osobowe będą udostępniane Zamawiającemu w celu przygotowania i złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.OI.3213.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania Veeam

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Kryterium nr 1: Cena (C) - 60 pkt, Kryterium nr 2: Termin dostawy wsparcia technicznego (T) - 40 pkt
1. Kryterium: Cena (C) Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru: C =Cn/Cb x W gdzie: C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”, Cn - najniższa cena ofertowa brutto, Cb – cena badanej oferty brutto i W-waga 60 pkt
2. Kryterium: Termin dostawy wsparcia technicznego (T)
Oferta z terminem dostawy wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów przyznaną według poniższej tabeli:
Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostawy wsparcia technicznego
Liczba pkt w kryterium termin dostawy wsparcia technicznego do 3 dni - 40 pkt, 4 - 7 dni - 25 pkt i 8 – 14 dni - 10 pkt
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył usługę wsparcia technicznego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy.
2. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu wykonania usługi, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany minimalny termin dostawy usługi, tj. termin 14 dni od dnia podpisania umowy.
3. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin dostawy usługi dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania umowy, oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca minimalnych wymagań Zamawiającego.
3. Całkowita liczba punktów (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru: S = C + T gdzie: S – całkowita liczba punktów badanej oferty, C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”, T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy wsparcia technicznego”
Punktacja przyznana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc do przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów (S).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla Micro Focus i SUSE

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Kryterium nr 1: Cena (C) - 60 pkt, Kryterium nr 2: Termin dostawy wsparcia technicznego (T) - 40 pkt
1. Kryterium: Cena (C) Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:


C =Cn/Cb x W

gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa brutto
Cb – cena badanej oferty brutto
W - waga = 60 pkt

2. Kryterium: Termin dostawy wsparcia technicznego (T)
Oferta z terminem dostawy wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów przyznaną według poniższej tabeli:
Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostawy wsparcia technicznego
Liczba pkt w kryterium termin dostawy wsparcia technicznego do 3 dni - 40 pkt, 4 - 7 dni - 25 pkt i 8 – 14 dni - 10 pkt
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył usługę wsparcia technicznego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy.
2. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu wykonania usługi, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany minimalny termin dostawy usługi, tj. termin 14 dni od dnia podpisania umowy.
3. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin dostawy usługi dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania umowy, oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca minimalnych wymagań Zamawiającego.

3. Całkowita liczba punktów (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:

S = C + T

gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy wsparcia technicznego”

Punktacja przyznana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc do przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów (S).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania Extreme Management Center i Extreme Control

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Kryterium nr 1: Cena (C) - 60 pkt, Kryterium nr 2: Termin dostawy wsparcia technicznego (T) - 40 pkt
1. Kryterium: Cena (C) Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:


C =Cn/Cb x W

gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa brutto
Cb – cena badanej oferty brutto
W - waga = 60 pkt

2. Kryterium: Termin dostawy wsparcia technicznego (T)
Oferta z terminem dostawy wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów przyznaną według poniższej tabeli:
Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostawy wsparcia technicznego
Liczba pkt w kryterium termin dostawy wsparcia technicznego do 3 dni - 40 pkt, 4 - 7 dni - 25 pkt i 8 – 14 dni - 10 pkt
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył usługę wsparcia technicznego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy.
2. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu wykonania usługi, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany minimalny termin dostawy usługi, tj. termin 14 dni od dnia podpisania umowy.
3. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin dostawy usługi dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania umowy, oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca minimalnych wymagań Zamawiającego.

3. Całkowita liczba punktów (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:

S = C + T

gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostawy wsparcia technicznego”

Punktacja przyznana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc do przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów (S).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy:
1) wobec których nie zachodzi podstawa do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
d) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ);
2) pełnomocnictwo (jeżeli oferta jest podpisana przez Pełnomocnika);
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się do udzielenia zamówienia), tj. oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ),
4) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp;
2) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego:
a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia,
b) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie obiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują te usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; w takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ) (jeśli dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pup-wroclaw.logintrade.net/zapytania,wszystkie,propozycje.html?rodzaj=ustawowe

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-02 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-31

2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy z obsługą komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI