SR.272.d.15.2022.RG Dostawa, montaż i uruchomienie 2 interaktywnych monitorów dotykowych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SR.272.d.15.2022.RG Dostawa, montaż i uruchomienie 2 interaktywnych monitorów dotykowych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków UE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-28
  • ZamawiającyPowiat Nowodworski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00125573
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SR.272.d.15.2022.RG Dostawa, montaż i uruchomienie 2 interaktywnych monitorów dotykowych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków UE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SR.272.d.15.2022.RG Dostawa, montaż i uruchomienie 2 interaktywnych monitorów dotykowych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków UE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e3e7748-bfc5-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001165/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 SR.272.d.15.2022.RG Dostawa, montaż i uruchomienie 2 interaktywnych monitorów dotykowych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków UE

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

W ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy: platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem, oraz w instrukcji dla wykonawców znajdującej się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Sposób sporządzenia, wysłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U .UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 z późn. zmianami) – dalej jako „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych jest Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, reprezentowane przez Starostę Nowodworskiego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl, tel. 55 247 36 71.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@nowydworgdanski.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r., o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 528 ze zm.) oraz innych ustaw i przepisów regulujących wykonywanie zadań powiatu. W zakresie w jakim załatwienie sprawy odbywa się w sposób milczący, podstawą przetwarzania danych osobowych są również przepisy art. 122a – 122h ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.).
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SR.272.d.15.2022.RG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa, montaż i uruchomienie 2 interaktywnych monitorów dotykowych”.
1) monitor interaktywny o minimalnej przekątnej ekranu 75” – 1 szt.,
2) monitor interaktywny o minimalnej przekątnej ekranu 86” – 1 szt.,
2. Miejsce dostawy, montażu i uruchomienia: Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Żuławskiej 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. 3 Maja 3.
3. Zamówienie publiczne w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
4. Szczegółowy optymalny opis przedmiotu zamówienia z minimalnymi wymaganiami technicznymi wg. wykazu:
1) monitor interaktywny o minimalnej przekątnej ekranu 75”:
Ekran:
• podświetlenie LED;
• przekątna min. 75" cali;
• rozdzielczość min.4K (3840 x 2160);
• jasność: nie mniej niż400 cd/m2;
• kąt widzenia min. 178 stopni;
• kontrast dynamiczny: nie mniej niż 5000:1;
• szyba matowa, antyodblaskowa, wzmacniana z hartowanym szkłem min. 7h w skali Mohsa;
• żywotność matrycy min. 50 000 godzin;
• RAM nie mniej niż 2 GB RAM;
• ROM nie mniej niż 16 GB ROM;
• wsparcie systemu operacyjnego min. Windows, MacOs;
Wejścia:
• VGA min. 1 szt., HDMI min. 2 szt;
• USB A 3.0 min. 3 szt., USB-C z możliwością przesyłania obrazu min. 1 szt.;
• Audio Jack.
Oprogramowanie:
• system ANDROID wersja nie niższa niż 8.0;
• język menu trybu Android, ustawień monitora POLSKI;
• aplikacja do nanoszenia notatek;
• tryb białej tablicy;
• odtwarzanie plików audio, wideo, obrazów, plików PDF, plików Office;
• wbudowana przeglądarka internetowa;
• menadżer plików;
• możliwość instalowania bezpłatnych aplikacji Android ze sklepu producenta monitora (bez reklam);
• oprogramowanie do przygotowywania i prowadzenia lekcji. Możliwość pracy online i offline. Dostęp do gotowych zasobów i ćwiczeń online. Możliwość tworzenia lekcji, ćwiczeń, powtórek dla uczniów. Praca w systemie m.in. Android, Windows, MacOs.
• oprogramowanie do udostępniania zawartości ekranu działające w ramach jednej aplikacji w obu kierunkach z możliwością dotyku (z urządzeń mobilnych typu: laptopy, tablety, smartfony na monitor oraz z monitora na urządzenia mobilne);
• oprogramowanie do zdalnego zarządzania monitorami minimum na 5 lat (funkcjonalności min.: włączenie, wyłączenie monitora, zdalne instalowanie aplikacji, zdalna aktualizacja oprogramowania i diagnostyka monitora, możliwość podpięcia się bezpośrednio do systemu Android w celu diagnostyki i pomocy). Oprogramowanie bez dodatkowych kosztów subskrypcji. Oprogramowanie ma umożliwić podpięcie monitorów interaktywnych do posiadanego przez szkołę systemu zarządzania monitorami Remote Management MDM. Oprogramowanie bez dodatkowych kosztów subskrypcji;
• oprogramowanie działające z poziomu przeglądarki internetowej do zdalnego tworzenia i przesyłania informacji, alertów bezpieczeństwa, komunikatów na minimum 5 lat. Dostęp do min. 200 bezpłatnych gotowych szablonów do wykorzystania przez szkołę. Możliwość edycji i tworzenia własnych szablonów. Możliwość wykorzystania plików min. jpg, mp4, kanałów RSS, kodów QR na szablonie z logo instytucji. Oprogramowanie ma umożliwić podpięcie monitorów interaktywnych do posiadanego przez szkołę systemu do zarządzania monitorami i wyświetlania informacji, alertów bezpieczeństwa, komunikatów itp. Oprogramowanie bez dodatkowych kosztów subskrypcji.
Wyposażenie i akcesoria:
• pilot do bezprzewodowego sterowania urządzeniem z bateriami;
• piórko/długopis/pisak jako narzędzie do dotyku/rysowania min. 2 szt.;
• głośniki wbudowane min. 2 x 15W;
• gniazdo RJ45;
• gniazdo OPS;
• oryginalny moduł Wi-Fi producenta;
• moduł Bluetooth;
• okablowanie: kable USB do obsługi dotyku (typu: A-B i USB-C), kabel HDMI min. 10m, kabel zasilający min. 3m;
• uchwyt montażowy w zestawie w standardzie VESA.
2) monitor interaktywny o minimalnej przekątnej ekranu 86”:
Ekran:
• podświetlenie LED;
• przekątna min. 86 cali;
• rozdzielczość min.4K (3840 x 2160);
• jasność: nie mniej niż400 cd/m2;
• kąt widzenia min. 178 stopni;
• kontrast dynamiczny: nie mniej niż 5000:1;
• szyba matowa, antyodblaskowa, wzmacniana z hartowanym szkłem 7h w skali Mohsa;
• żywotność matrycy min. 50 000 godzin;
• RAM nie mniej niż 2 GB RAM;
• ROM nie mniej niż 16 GB ROM;
• wsparcie systemu operacyjnego min. Windows, MacOs;
Wejścia:
• VGA min. 1 szt., HDMI min. 2 szt;
• USB A 3.0 min. 3 szt., USB-C z możliwością przesyłania obrazu min. 1 szt.;
• Audio Jack.
Oprogramowanie:
• system ANDROID wersja nie niższa niż 8.0;
• język menu trybu Android, ustawień monitora – POLSKI;
• aplikacja do nanoszenia notatek;
• tryb białej tablicy;
• odtwarzanie plików audio, wideo, obrazów, plików PDF, plików Office;
• wbudowana przeglądarka internetowa;
• menadżer plików;
• możliwość instalowania bezpłatnych aplikacji Android ze sklepu producenta monitora (bez reklam);
• oprogramowanie do przygotowywania i prowadzenia lekcji. Możliwość pracy online i offline. Dostęp do gotowych zasobów i ćwiczeń online. Możliwość tworzenia lekcji, ćwiczeń, powtórek dla uczniów. Praca w systemie m.in. Android, Windows, MacOs;
• oprogramowanie do udostępniania zawartości ekranu działające w ramach jednej aplikacji w obu kierunkach z możliwością dotyku (z urządzeń mobilnych typu: laptopy, tablety, smartfony na monitor oraz z monitora na urządzenia mobilne);
• oprogramowanie do zdalnego zarządzania monitorami minimum na 5 lat (funkcjonalności min.: włączenie, wyłączenie monitora, zdalne instalowanie aplikacji, zdalna aktualizacja oprogramowania i diagnostyka monitora, możliwość podpięcia się bezpośrednio do systemu Android w celu diagnostyki i pomocy). Oprogramowanie bez dodatkowych kosztów subskrypcji. Oprogramowanie ma umożliwić podpięcie monitorów interaktywnych do posiadanego przez szkołę systemu zarządzania monitorami Remote Management MDM. Oprogramowanie bez dodatkowych kosztów subskrypcji
• oprogramowanie działające z poziomu przeglądarki internetowej do zdalnego tworzenia i przesyłania informacji, alertów bezpieczeństwa, komunikatów na minimum 5 lat. Dostęp do min. 200 bezpłatnych gotowych szablonów do wykorzystania przez szkołę. Możliwość edycji i tworzenia własnych szablonów. Możliwość wykorzystania plików min. jpg, mp4, kanałów RSS, kodów QR na szablonie z logo instytucji. Oprogramowanie ma umożliwić podpięcie monitorów interaktywnych do posiadanego przez szkołę systemu do zarządzania monitorami i wyświetlania informacji, alertów bezpieczeństwa, komunikatów itp. Oprogramowanie bez dodatkowych kosztów subskrypcji.
5. Zamawiający wymaga gwarancji/rękojmi producenta minimum 24 miesiące.
6. Zamawiający wymaga żeby monitory funkcjonowały w ramach (posiadanego w szkole - Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim), systemu do wyświetlania informacji, komunikatów, alertów bezpieczeństwa ClevertouchLive.
7. Ponadto monitory mają zostać dopięte do posiadanego przez szkołę systemu do zdalnego zarządzania monitorami interaktywnymi - oprogramowania Remote Management MDM, dzięki któremu można zdalnie diagnozować monitor, instalować oprogramowanie, zrobić aktualizacje, włączyć i wyłączyć monitor, podpiąć się zdalnie do systemu Android na monitorze w celu pomocy zdalnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji/rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganymi cechami opisanymi w niniejszej SWZ Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, dokumentów: w zakresie sprzętu i oprogramowania, itd. – Karty katalogowe sprzętu, które muszą zawierać co najmniej wszystkie parametry określone w Opisie przedmiotu zamówienia.
2. Karty katalogowe muszą przestawiać zdjęcia sprzętu, który oferuje Wykonawca. W przypadku gdy Zamawiający dopuścił tolerancje w poszczególnych parametrach, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia – w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić dopuszczane tolerancje wymiarów i zaoferować sprzęt, który już w karcie katalogowej uwzględnia dopuszczalne tolerancje parametrów i wskazać konkretne parametry oferowanego sprzętu, mieszczących się w granicach tolerancji określonych przez Zamawiającego. Karty katalogowe lub inne dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia muszą zawierać niezbędne informacje, które umożliwią Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

3. Zamawiający informuje, iż w przypadku niezłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub w sytuacji, w której złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający nie wymaga innych oświadczeń lub dokumentów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielnie zamówienia zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia jest określony w załączniku nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-28 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pozostałe informacje.
1. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SWZ czynności, uprawnienia, obowiązki wykonawców i zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać zamawiającemu w SWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp.
2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
3. W przypadku, gdy wartości podane przez wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w SWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.
4. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa wyżej jeżeli: w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
5. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7. Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311-315 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania w przedmiotowym postępowaniu aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
11. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie strony internetowej i z 2-3 podstron- Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie strony internetowej i z 2-3 podstron. Tematyka usługi medyczne / medycyn naturalna. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI