Serwis central i sieci telefonicznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Serwis central i sieci telefonicznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, urzędów skarbowych województwa pomorskiego oraz Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-11-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-07
  • Numer ogłoszenia619832-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 619832-N-2019 z dnia 2019-11-07 r.

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku: Serwis central i sieci telefonicznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, urzędów skarbowych województwa pomorskiego oraz Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 00102119700000, ul. ul. Długa  75/76 , 80-831  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3002300, , e-mail przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl, ias.gdansk@mf.gov.pl, faks 58 3014318.
Adres strony internetowej (URL): www.pomorskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy: www.ias.gdansk@mf.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pomorskie.kas.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, kurierem, za pośrednictwem Poczty Polskiej itp.
Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis central i sieci telefonicznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, urzędów skarbowych województwa pomorskiego oraz Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
Numer referencyjny: 2201-ILN-2.260.25.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części, zamówienie podzielono na dwie części.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: serwis central i sieci telefonicznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, urzędów skarbowych województwa pomorskiego oraz Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1) Część 1 zamówienia WYKAZ CENTRAL TELEFONICZNYCH DO CZĘŚCI 1 Lp. Budynek/lokal Typ centrali Rok prod. 1. Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, ul. Długa 75/76 Alcatel OmniPCX Enterprise 2001 2. Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku, ul. Rzeźnicka 54/56 Ericsson BusinesPhone 250 2004 3. Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 43 Platan Libra 2012 4. Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku, ul. Żaglowa 2 Platan Delta 320 2008 5. Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku, ul. Żytnia 4/6 Alcatel OmniPCX Office 2003 6. Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Gdańsku, ul. Chłopska 3 Slican IPL-256 2014 7. Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Władysława IV 2/4 Alcatel A4400 2004 8. Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Hutnicza 25 Platan Libra JBW02 2017 9. Urząd Skarbowy w Bytowie, ul.1 Maja 16 Platan Optima 128 2010 10. Urząd Skarbowy w Chojnicach, ul. Młyńska 22 Karel SPS200M 2015 11. Urząd Skarbowy w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 5E Platan Cyfra 200 2005 12. Urząd Skarbowy w Kartuzach, ul. Kościerska 13 Alcatel OmniPCX Office 2010 13. Urząd Skarbowy w Kościerzynie, ul. Staszica 6 Platan Cyfra 200 2004 14. Urząd Skarbowy w Kwidzynie, ul. 3 Maja 6 Platan Libra 2019 15. Urząd Skarbowy w Lęborku, ul. Słupska 23 Slicat CCT 1668L 2009 16. Urząd Skarbowy w Malborku, ul. Kopernika 10 Platan Libra 2014 17. Urząd Skarbowy w Pruszczu Gdańskim, ul. Łukasiewicza 2 Platan Optima 128 2010 18. Urząd Skarbowy w Pucku, ul. Kmdr E. Szystowskiego 18 Platan Optima 2005 19. Urząd Skarbowy w Słupsku, ul. Szczecińska 59 Slican IPL-256 2016 20. Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Słupsku, ul. Poznańska 42 Platan Delta 2004 21. Urząd Skarbowy w Sopocie, ul. 23 Marca 9/11 Alcatel OmniPCX Office 2005 22. Urząd Skarbowy w Tczewie, ul. Gdańska 33 Karel SPS200M 2015 23. Urząd Skarbowy w Wejherowie, ul. Sobieskiego 346 Slican MAC-6400 2008 2) Część 2 zamówienia WYKAZ CENTRAL TELEFONICZNYCH DO CZĘŚCI 2 Lp. Budynek/lokal Typ centrali 1. Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Gdańsku, ul. Opłotki 1 Aastra MX-One, Ericsson BP 250 2. Oddział Celny „Basen Władysława IV” w Gdańsku, ul. Przemysłowa 18 Aastra MX-One 3. Oddział Celny „Nabrzeże Wiślane” w Gdańsku, ul. Śnieżna 1 (telefony VoIP) 4. Oddział Celny „DCT” w Gdańsku, ul. Andruszkiewicza 5 Aastra MX-One 5. Oddział Celny „Nabrzeże Kontenerowe” w Gdańsku, ul. Kontenerowa 7 Aastra MX-One 6. Oddział Celny „Port Lotniczy” w Gdańsku, ul. Słowackiego 210 Aastra MX-One 7. Dział Morski Zwalczania Przestępczości w Gdańsku, ul. Sucharskiego 70 (telefony VoIP) 8. Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Gdyni, ul. Północna 9A Aastra MX-One, Ericsson BP 250 9. Oddział Celny „Basen IV” w Gdyni, ul. Przemysłowa 9 Aastra MX-One 10. Oddział Celny „Basen V” w Gdyni, ul. Indyjska 13 Aastra MX-One 11. Oddział Celny „Baza Kontenerowa” w Gdyni, ul. Kwiatkowskiego 60 Aastra MX-One, Ericsson BP 250 12. Oddział Celny “Nabrzeże Bułgarskie” w Gdyni, ul. Energetyków 5 Aastra MX-One 13. Graniczny Referat Zwalczania Przestępczości w Gdyni, ul. Kwiatkowskiego 60 (telefony VoIP) 14. Referat Likwidacji Towarów i Magazyny Depozytowe w Gdyni, ul. Polska 17 (telefony VoIP) 15. Oddział Celny w Chojnicach, ul. Gdańska 110 Aastra MX-One 16. Oddział Celny w Kwidzynie, ul. Lotnicza 1 Aastra MX-One 17. Oddział Celny „Pocztowy” w Pruszczu Gd., ul. Handlowa 4 Aastra MX-One 18. Oddział Celny w Słupsku, ul. Portowa 13B Aastra MX-One 19. Oddział Celny w Tczewie, ul. Czatkowska 6 Aastra MX-One 20. Pokoje noclegowe Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku znajdujące się w obiekcie we Władysławowie, ul. Hryniewieckiego 3 Aastra MX-One * Zamawiający po wymianie centrali telefonicznej z uwagi na okoliczność dotrzymania warunków umowy gwarancyjnej producenta central telefonicznych dopuszcza możliwość rezygnacji ze świadczonych usług serwisu central telefonicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 50330000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy pzp Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum jedną usługę o podobnym charakterze (tj. polegającą na serwisowaniu central telefonicznych) o wartości minimum: - 100 000,00 zł brutto – dla części 1, - 150 000,00 zł brutto – dla części 2 w budynkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wśród wymienionych usług Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej usługi ( na podstawie odrębnych umów i dla różnych zamawiających) a trwającej min. 12 miesięcy przed dniem otwarcia ofert spełniających warunki dla poszczególnych części zamówienia. Dodatkowo dla części 2 wymagane jest doświadczenie w zakresie serwisu systemu Aastra MX-One. W zakresie części 1: Urząd Skarbowy w Kwidzynie – Wykonawca musi posiadać wydane przez producenta certyfikaty techniczne przeszkolenia i egzaminu z instalacji i zarządzania centralami telefonicznymi, które posiada Zamawiający: PLATON LIBRA. Uwaga: Pod pojęciem budynku użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Na potwierdzenie powyższego warunku wykonawca załącza do oferty wykaz wykonanych/wykonywanych usług (załącznik nr 4), który powinien uwzględniać usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)




Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 mcy przed upływem terminu składania ofert)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 3, 8 ustawy pzp oraz wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3), stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: a) Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług powinien być zgodny z warunkiem opisanym w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.3.3 (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4); b) Kopie wydanych przez producenta certyfikatów technicznych przeszkolenia i egzaminu z instalacji i zarządzania centralami telefonicznymi, które posiada Zamawiający w Urzędzie Skarbowym w Kwidzynie – dla PLATAN LIBRA w części 1. c) kopie akredytacji producenta systemu MX-One Server dla programu partnerskiego obejmującego jego rozwiązania i technologie oraz wydanych przez niego certyfikatów technicznych przeszkolenia i egzaminu z instalacji i zarządzania systemu MX-One Server w wersji 4.xx, którą posiada Zamawiający warunek dotyczy części 2 zamówienia. 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług powinien być zgodny z warunkiem opisanym w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.3.3 siwz (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, Wykonawcy składają w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. tj. informacji zamieszczanej niezwłocznie po otwarciu ofert na stronie internetowej Zamawiającego dotyczącej: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
reakcja na awarię 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust.1 ustawy pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy pzp, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia objętego zamówieniem. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) Zamawiający, dopuszcza: - aktualizacje danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.; - zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, powyższe dotyczy również sytuacji polegającej na tym, ze konieczna będzie zmiana terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia ze względu na uwarunkowania techniczne niezależne od stron, - zmianę z uwagi na działanie siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy – o czas występowania siły wyższej, Zamawiający dopuszcza również zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2) – 6) ustawy Pzp. - W przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi objęte umową, nastąpi odpowiednia zmiana wynagrodzenia wskazanego w umowie, odpowiednio o zmienioną stawkę podatku. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy. Wykonawca jest obowiązany pisemnie powiadomić Zamawiającego o zmianie. - Zmiana osób występujących w imieniu Zamawiającego oraz osoby reprezentującej wykonawcę nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy. - Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną przez Zamawiającego do Wykonawcy na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną. - Każda ze stron przedkładając drugiej stronie pisemną propozycję zmian spełniających określone wymogi wraz z tą propozycją przedłoży opis proponowanych zmian i harmonogram wykonania zmian z uzasadnieniem faktycznym. - Każda ze stron przedkładając drugiej stronie pisemną propozycję zmian spełniających określone wymogi wraz z tą propozycją przedłoży opis proponowanych zmian i harmonogram wykonania zmian z uzasadnieniem faktycznym. - Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7a i b do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Serwis central i sieci telefonicznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, urzędów skarbowych województwa pomorskiego oraz Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Do zakresu świadczonych przez Wykonawcę usług serwisu central telefonicznych i urządzeń telefonicznych należy: 1) serwis central telefonicznych wymienionych poniżej zgodnym z częścią zamówienia, 2) serwis w celu utrzymania stałej sprawności technicznej wewnętrznej sieci telefonicznej przewodowej, 3) serwis aparatów telefonicznych przyłączonych do centrali telefonicznych wymienionych poniżej zgodnym z częścią zamówienia, 4) doradztwo w zakresie organizacji oraz minimalizacji kosztów łączności, 5) współpraca w imieniu Zamawiającego z dostawcami usług telefonicznych w zakresie pomiarów oraz lokalizacji uszkodzeń linii miejskich, 6) sporządzanie na wniosek Zamawiającego raportów komputerowych zrealizowanych rozmów telefonicznych dla central telefonicznych (które umożliwiają ich wykonanie) w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2. Usługi, o których mowa w ust. 1, będą wykonywane z częstotliwością co dwa miesiące - 6 razy w roku 2020 i co dwa miesiące - 6 razy w roku 2021. Wykonanie prac zostanie potwierdzone w protokole wykonania serwisu sporządzonym przez Wykonawcę, podpisanym przez strony umowy. 3. Koszty wszelkich napraw, awarii central i urządzeń telefonicznych do których nie wymaga się użycia części zamiennych będą realizowane w ramach przedmiotowej umowy. 4. Nie zalicza się do zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę tj. serwisem central telefonicznych i urządzeń telefonicznych: 1) modernizacji sprzętu, usuwania uszkodzeń powstałych z winy Zamawiającego, np. uszkodzenia mechaniczne (uszkodzenia losowe, dewastacja), 2) prac dotyczących rozbudowy centrali telefonicznej, 5. W przypadku konieczności wykonania prac, o których mowa w ust. 4 warunki ich wykonania objęte zostaną odrębnym zamówieniem. 6. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia, bądź jego część za pośrednictwem podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany określić w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w jakim zakresie zamierza korzystać z podwykonawstwa. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia realizacji zamówienia, bądź jego części bez wymaganych uprawnień Podwykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego, naprawa powinna nastąpić nie później jednak niż w terminie dwóch dni roboczych od czasu reakcji. 8. Kontrola telefonicznego łącza do monitoringu SSNiW, SAP. 9. Programowej zmiany konfiguracji central telefonicznych w tym zmiany zapowiedzi głosowych, 10. W przypadku central telefonicznych objętych gwarancją – Urząd Skarbowy w Kwidzynie – Wykonawca musi posiadać wydane przez producenta certyfikaty techniczne przeszkolenia i egzaminu z instalacji i zarządzania centralami telefonicznymi, które posiada Zamawiający: PLATON LIBRA w części 1. 11. Dojazdy do poszczególnych obiektów. 12. W ramach umowy Wykonawca gwarantuje poprawne działanie urządzeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50330000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
reakcja na awarię 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Serwis central i sieci telefonicznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, urzędów skarbowych województwa pomorskiego oraz Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Do zakresu świadczonych przez Wykonawcę usług serwisu central telefonicznych i urządzeń telefonicznych należy: 1. czynności dla systemu BusinessPhone 250: - bieżące programowe zmiany konfiguracji użytkowej, - bieżąca korekta czasu systemowego (letni/zimowy), - identyfikacja i usuwanie usterek i awarii sprzętowych, - identyfikacja i usuwanie usterek programowych, - kontrola łączy ISDN oraz poprawności współpracy z operatorami publicznymi, - kontrola stanu zabezpieczeń nad napięciowych, - kontrola zasilania awaryjnego, - kontrola infrastruktury systemu łączności bezprzewodowej DECT (radiobazy, karty), - optymalizacja oprogramowania (service pack), - przegląd i kasowanie logów alarmowych, analiza błędów; 2) czynności dla systemu MX-One 4.xx Telephony System: - sprawdzanie statusu systemu i logu alarmów systemowych, analiza i diagnoza problemu w przypadku wystąpienia poważniejszych alarmów i podjęcie odpowiednich czynności prowadzących do ich usunięcia, - sprawdzanie stanu łączy miejskich ISDN PRA/BRA oraz łączy prywatnych pomiędzy centralami MX-One i BP250 i odblokowywanie ich. W przypadku braku możliwości zdalnego odblokowania wizyta serwisowa w miejscu zainstalowania łącza, - sprawdzanie statusu telefonów IP we wszystkich lokalizacjach. W przypadku niewłaściwego statusu próba restartu lub zdalnego zalogowania ew. interwencja lokalna na miejscu. Wizyta serwisowa w miejscu zainstalowania aparatu, - sprawdzanie możliwości wykonywania oraz jakości wszelkiego typu połączeń (wychodzących, przychodzących, wewnętrznych) w ruchu miejskim oraz pomiędzy lokalizacjami. W przypadku wystąpienia problemów diagnoza ich przyczyny, jeżeli problem leży poza systemem MX-ONE np. w sieci LAN czy WAN próba udokumentowania problemów z siecią - zapisanie do logu aktualnych parametrów sieci, - sprawdzanie statusu taryfikacji i monitorowanie fizycznych plików taryfikacyjnych na dysku MX-One oraz poprawności ich archiwizacji przez skrypty systemowe, - okresowe wykonywanie backupów systemowych typu config_mirror i safety backup, okresowe kopiowanie plików backupów systemowych z serwera (LIM 1) na komputer serwisowy, - oczyszczenie serwerów z różnego rodzaju plików tymczasowych np. core reports, stare pliki taryfikacyjne, log, tracing, - sprawdzenie serwerów MX-One na poziomie systemu operacyjnego, systemu plików - sprawdzenie logów systemowych, wolnego miejsca na dysku, błędów na dysku, - sprawdzenie stanu zasilaczy 230V/48V i akumulatorów zasilania awaryjnego, - testowe przełączenie serwerów/MGW w tryb zasilania awaryjnego, - fizyczne sprawdzenie portów abonenckich i portów translacji. 3) serwis aparatów telefonicznych przyłączonych do centrali telefonicznych wymienionych poniżej zgodnym z częścią zamówienia, 4) doradztwo w zakresie organizacji oraz minimalizacji kosztów łączności, 5) współpraca w imieniu Zamawiającego z dostawcami usług telefonicznych w zakresie pomiarów oraz lokalizacji uszkodzeń linii miejskich, 6) programowej zmiany konfiguracji central telefonicznych, 7) sporządzanie na wniosek Zamawiającego raportów komputerowych zrealizowanych rozmów telefonicznych dla central telefonicznych (które umożliwiają ich wykonanie) w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2. Wykonawca będzie utrzymywał pogotowie serwisowe, przez 24 godziny na dobę, również w dni wolne od pracy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego, naprawa powinna nastąpić nie później jednak niż w terminie dwóch dni roboczych od czasu reakcji. 4. Koszty wszelkich napraw, awarii central i urządzeń telefonicznych do których nie wymaga się użycia części zamiennych będą realizowane w ramach przedmiotowej umowy. 5. Nie zalicza się do zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę tj. serwisu central telefonicznych i urządzeń telefonicznych: 1) modernizacji sprzętu, usuwania uszkodzeń powstałych z winy Zamawiającego, np. uszkodzenia mechaniczne (uszkodzenia losowe, dewastacja), 2) prac dotyczących rozbudowy centrali telefonicznej, 6. W przypadku konieczności wykonania prac, o których mowa w ust. 5 warunki ich wykonania objęte zostaną odrębnym zamówieniem. 7. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia, bądź jego część za pośrednictwem podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany określić w formularzu ofertowym w jakim zakresie zamierza korzystać z podwykonawstwa. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia realizacji zamówienia, bądź jego części bez wymaganych uprawnień Podwykonawcy. 8. Kontrola telefonicznego łącza do monitoringu SSNiW, SAP. 9. W ramach umowy Wykonawca gwarantuje poprawne działanie urządzeń. 10. Usługi, o których mowa w ust. 1-9, będą wykonywane z częstotliwością jeden raz w miesiącu. Wykonanie prac zostanie potwierdzone w protokole wykonania serwisu sporządzonym przez Wykonawcę, podpisanym przez strony umowy. 11. Dojazdy do poszczególnych obiektów 12. Wykaz sprzętu poniżej zgodny z częścią zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50330000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
reakcja na awarię 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie gładzi na suficie oraz pomalowanie pokoju- Bielawa
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie gładzi na suficie oraz pomalowanie pokoju. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa dysków dla US w Zielonej Górze
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI