Serwis central i sieci telefonicznych w lokalizacjach siedziby IAS w Gdańsku, podległych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Serwis central i sieci telefonicznych w lokalizacjach siedziby IAS w Gdańsku, podległych jej urzędów oraz w placówkach PUCS w Gdyni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-11-20
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-09
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00485753
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis central i sieci telefonicznych w lokalizacjach siedziby IAS w Gdańsku, podległych jej urzędów oraz w placówkach PUCS w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 75/76

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@gdansk.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis central i sieci telefonicznych w lokalizacjach siedziby IAS w Gdańsku, podległych jej urzędów oraz w placówkach PUCS w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4b1975d-7713-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131615/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Serwis central telefonicznych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4b1975d-7713-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej RODO, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk, tel. 58 300 23 00, adres e mail: is@mf.gov.pl ,
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email iod.gdansk@mf.gov.pl ,
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak postępowania: 2201-ILZ.260.34.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanego dalej pzp:
a) upoważnieni przez Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku,
b) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z
dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.),
c) podmioty przetwarzające - którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych,d) podmioty upoważnione na podstawie
przepisów prawa.e) podmioty uczestniczące w realizacji umowy.
5) Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia swoich danych.
6) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z pzp.
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
10) Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych , c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
11) Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2201-ILZ-2.260.34.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1
Do zakresu świadczonych przez Wykonawcę usług serwisu central telefonicznych i urządzeń telefonicznych należy:
1) serwis central telefonicznych wymienionych poniżej zgodnym z częścią zamówienia,
2) serwis w celu utrzymania stałej sprawności technicznej wewnętrznej sieci telefonicznej przewodowej,
3) serwis aparatów telefonicznych przyłączonych do centrali telefonicznych wymienionych poniżej zgodnym z częścią zamówienia,
4) programowa zmiana konfiguracji central telefonicznych w tym zmiany zapowiedzi głosowych,
5) doradztwo w zakresie organizacji oraz minimalizacji kosztów łączności,
6) współpraca w imieniu Zamawiającego z dostawcami usług telefonicznych w zakresie pomiarów oraz lokalizacji uszkodzeń linii miejskich,
7) sporządzanie na wniosek Zamawiającego raportów komputerowych zrealizowanych rozmów telefonicznych dla central telefonicznych (które umożliwiają ich wykonanie)
w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Usługi, o których mowa w ust. 1, będą wykonywane z częstotliwością co dwa miesiące – 6 razy w roku 2024 i co dwa miesiące – 6 razy w roku 2025. Wykonanie prac zostanie potwierdzone w protokole wykonania serwisu sporządzonym przez Wykonawcę, podpisanym przez strony umowy.
3. Koszty wszelkich napraw, awarii central i urządzeń telefonicznych, do których nie wymaga się użycia części zamiennych, będą realizowane w ramach przedmiotowej umowy.
4. Nie zalicza się do zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę tj. serwisem central telefonicznych i urządzeń telefonicznych:
1) modernizacji sprzętu, usuwania uszkodzeń powstałych z winy Zamawiającego,
np. uszkodzenia mechaniczne (uszkodzenia losowe, dewastacja),
2) rozbudowy centrali telefonicznej oraz sieci telefonicznej,
3) przenoszenia linii telefonicznych w terminach innych niż określone w punkcie 2.
5. W przypadku konieczności wykonania prac, o których mowa w ust. 4 warunki ich wykonania objęte zostaną odrębnym zamówieniem.
6. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia, bądź jego część za pośrednictwem podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany określić w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ w jakim zakresie zamierza korzystać z podwykonawstwa. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia realizacji zamówienia, bądź jego części bez wymaganych uprawnień Podwykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego, naprawa powinna nastąpić nie później jednak niż w terminie dwóch dni roboczych od czasu reakcji.
8. W zakresie części 1: Urząd Skarbowy w Pruszczu Gd, ul. Łukasiewicza 2, Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Słupsku, ul. Poznańska 42, Urząd Skarbowy w Starogardzie Gdańskim, ul. Lubichowska 4 – Wykonawca musi posiadać wydane przez producenta certyfikaty techniczne przeszkolenia i egzaminu z instalacji i zarządzania centralami telefonicznymi, które posiada Zamawiający: PLATAN LIBRA.
9. W ramach umowy Wykonawca gwarantuje poprawne działanie urządzeń.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: reakcja na awarię

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
Do zakresu świadczonych przez Wykonawcę usług serwisu central telefonicznych i urządzeń telefonicznych należy:
1. czynności dla systemu BusinessPhone 250:
- bieżące programowe zmiany konfiguracji użytkowej,
- bieżąca korekta czasu systemowego (letni/zimowy),
- identyfikacja i usuwanie usterek i awarii sprzętowych,
- identyfikacja i usuwanie usterek programowych,
- kontrola łączy ISDN oraz poprawności współpracy z operatorami publicznymi,
- kontrola stanu zabezpieczeń nad napięciowych,
- kontrola zasilania awaryjnego,
- kontrola infrastruktury systemu łączności bezprzewodowej DECT (radiobazy, karty),
- optymalizacja oprogramowania (service pack),
- przegląd i kasowanie logów alarmowych, analiza błędów;
2) czynności dla systemu MX-One 4.xx Telephony System:
- sprawdzanie statusu systemu i logu alarmów systemowych, analiza i diagnoza problemu w przypadku wystąpienia poważniejszych alarmów i podjęcie odpowiednich czynności prowadzących do ich usunięcia,
- sprawdzanie stanu łączy miejskich ISDN PRA/BRA oraz łączy prywatnych pomiędzy centralami MX-One i BP250 i odblokowywanie ich. W przypadku braku możliwości zdalnego odblokowania wizyta serwisowa w miejscu zainstalowania łącza,
- sprawdzanie statusu telefonów IP we wszystkich lokalizacjach. W przypadku niewłaściwego statusu próba restartu lub zdalnego zalogowania ew. interwencja lokalna na miejscu. Wizyta serwisowa w miejscu zainstalowania aparatu,
- sprawdzanie możliwości wykonywania oraz jakości wszelkiego typu połączeń (wychodzących, przychodzących, wewnętrznych) w ruchu miejskim oraz pomiędzy lokalizacjami. W przypadku wystąpienia problemów diagnoza ich przyczyny, jeżeli problem leży poza systemem MX-ONE np. w sieci LAN czy WAN próba udokumentowania problemów z siecią - zapisanie do logu aktualnych parametrów sieci,
- sprawdzanie statusu taryfikacji i monitorowanie fizycznych plików taryfikacyjnych na dysku MX-One oraz poprawności ich archiwizacji przez skrypty systemowe,
- okresowe wykonywanie backupów systemowych typu config_mirror i safety backup, okresowe kopiowanie plików backupów systemowych z serwera (LIM 1) na komputer serwisowy,
- oczyszczenie serwerów z różnego rodzaju plików tymczasowych np. core reports, stare pliki taryfikacyjne, log, tracing,
- sprawdzenie serwerów MX-One na poziomie systemu operacyjnego, systemu plików - sprawdzenie logów systemowych, wolnego miejsca na dysku, błędów na dysku,
- sprawdzenie stanu zasilaczy 230V/48V i akumulatorów zasilania awaryjnego,
- testowe przełączenie serwerów/MGW w tryb zasilania awaryjnego,
- fizyczne sprawdzenie portów abonenckich i portów translacji.
3) serwis aparatów telefonicznych przyłączonych do centrali telefonicznych wymienionych poniżej zgodnym z częścią zamówienia,
4) doradztwo w zakresie organizacji oraz minimalizacji kosztów łączności,
5) współpraca w imieniu Zamawiającego z dostawcami usług telefonicznych w zakresie pomiarów oraz lokalizacji uszkodzeń linii miejskich,
6) programowej zmiany konfiguracji central telefonicznych,
7) sporządzanie na wniosek Zamawiającego raportów komputerowych zrealizowanych rozmów telefonicznych dla central telefonicznych (które umożliwiają ich wykonanie)
w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Wykonawca będzie utrzymywał pogotowie serwisowe, przez 24 godziny na dobę, również w dni wolne od pracy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego, naprawa powinna nastąpić nie później jednak niż w terminie dwóch dni roboczych od czasu reakcji.
4. Koszty wszelkich napraw, awarii central i urządzeń telefonicznych do których nie wymaga się użycia części zamiennych będą realizowane w ramach przedmiotowej umowy.
5. Nie zalicza się do zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę tj. serwisu central telefonicznych i urządzeń telefonicznych:
1) modernizacji sprzętu, usuwania uszkodzeń powstałych z winy Zamawiającego, np. uszkodzenia mechaniczne (uszkodzenia losowe, dewastacja),
2) prac dotyczących rozbudowy centrali telefonicznej,
6. W przypadku konieczności wykonania prac, o których mowa w ust. 5 warunki ich wykonania objęte zostaną odrębnym zamówieniem.
7. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia, bądź jego część za pośrednictwem podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany określić w formularzu ofertowym w jakim zakresie zamierza korzystać z podwykonawstwa. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia realizacji zamówienia, bądź jego części bez wymaganych uprawnień Podwykonawcy.
8. Kontrola telefonicznego łącza do monitoringu SSNiW, SAP.
9. W ramach umowy Wykonawca gwarantuje poprawne działanie urządzeń.
10. Usługi, o których mowa w ust. 1-9, będą wykonywane z częstotliwością jeden raz w miesiącu. Wykonanie prac zostanie potwierdzone w protokole wykonania serwisu sporządzonym przez Wykonawcę, podpisanym przez strony umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50330000-7 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: reakcja na awarię

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ustawy pzp:
1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
W zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum jedną usługę o podobnym charakterze (tj. polegającą na serwisowaniu central telefonicznych) o wartości minimum:
- 75 000,00 zł brutto – dla części 1,
- 75 000,00 zł brutto – dla części 2
W przypadku składnia przez Wykonawcę oferty na obie części - będzie brana pod uwagę wartość łączna - minimum dla obu części 150 000,00 zł brutto w budynkach użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2. Wśród wymienionych usług Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej usługi ( na podstawie odrębnych umów i dla różnych zamawiających) a trwającej min. 12 miesięcy przed dniem otwarcia ofert spełniających warunki dla poszczególnych części zamówienia. Dodatkowo dla części 2 wymagane jest doświadczenie w zakresie serwisu systemu Aastra MX-One.
3. W zakresie części 1: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku – obiekt ul. Żaglowa 2 ; Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Władysława IV; Urząd Skarbowy w Kościerzynie, ul. Staszica 6 – Wykonawca musi posiadać wydane przez producenta certyfikaty techniczne przeszkolenia i egzaminu z instalacji i zarządzania centralami telefonicznymi, które posiada Zamawiający: PLATAN LIBRA.
Istnieje możliwość ograniczenia zakresu zamówienia przez zamawiającego do 90% wartości zamówienia.
4. Uwaga:
Pod pojęciem budynku użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony
na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109;
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
- Na potwierdzenie warunku zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca załącza do oferty wykaz wykonanych/wykonywanych usług (Załącznik nr 5 do SWZ), który powinien uwzględniać usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie opisanym w dokumentach zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W zakresie części 1: Urząd Skarbowy w Pruszczu Gd, ul. Łukasiewicza 2, Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Słupsku, ul. Poznańska 42, Urząd Skarbowy w Starogardzie Gdańskim, ul. Lubichowska 4 – Wykonawca musi posiadać wydane przez producenta certyfikaty techniczne przeszkolenia i egzaminu z instalacji i zarządzania centralami telefonicznymi, które posiada Zamawiający: PLATAN LIBRA.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W zakresie części 1: Urząd Skarbowy w Pruszczu Gd, ul. Łukasiewicza 2, Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Słupsku, ul. Poznańska 42, Urząd Skarbowy w Starogardzie Gdańskim, ul. Lubichowska 4 – Wykonawca musi posiadać wydane przez producenta certyfikaty techniczne przeszkolenia i egzaminu z instalacji i zarządzania centralami telefonicznymi, które posiada Zamawiający: PLATAN LIBRA.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile składa pełnomocnik;
- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu ( jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 8 pzp.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy określa §12 wzoru umowy, stanowiącego załączniki nr 6A 9dla cz. 1) i 6B (dla cz. 2) do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie audiogramu i tympanogramu- Puławy
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie audiogramu i tympanogramu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI