Rozszerzenie przestrzeni dyskowej na macierzach obsługujących sieciowy serwer plików...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozszerzenie przestrzeni dyskowej na macierzach obsługujących sieciowy serwer plików wraz z doposażeniem jednostek Dolnego Śląska w dyski SSD
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-11-23
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-15
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00494918
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozszerzenie przestrzeni dyskowej na macierzach obsługujących sieciowy serwer plików wraz z doposażeniem jednostek Dolnego Śląska w dyski SSD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 478713973

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozszerzenie przestrzeni dyskowej na macierzach obsługujących sieciowy serwer plików wraz z doposażeniem jednostek Dolnego Śląska w dyski SSD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee915d44-82fb-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/37/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.28 Rozszerzenie przestrzeni dyskowej na macierzach obsługujących sieciowy serwer plików wraz z doposażeniem jednostek Dolnego Śląska w dyski twarde SSD

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy: platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl
3. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu (Platformy) Zamawiający prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 1010202, cwk@platformazakupowa.pl
I. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert). Składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw lub pocztą elektroniczną na adres: adam.balicki@wr.policja.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail) o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
5. Zamawiający zgodnie § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga: od dnia 17 sierpnia 2021 r. ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer prze firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie jest dopuszczalne.
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
6.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
6.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
1. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl).
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku „W sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.
1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl, tel. 47 8713598
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy PZP.
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie w celu archiwalnym przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt ;
1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp (brak możliwości zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia).
1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.8. posiada Pani/Pan:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
1.8.2. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3. Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
3.1. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).
3.2. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania) lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO z tym, że zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp zgłoszenie żądania ograniczenia przewarzania danych osobowych, nie ogranicza przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PUZ-2380-131-072-131/2023/AB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 158789,11 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Część 1 postępowania obejmuje dostawę (sprzedaż wraz z dostarczeniem) 36 sztuk dysków SSD serwerowych.
1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 14 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy. W myśl art. 8 ust. 5 ustawy Pzp – Dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1. Cena ofertowa – waga 60% (cena oferty brutto) – maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów
1.1. Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:

Cena najniższa
C = ----------------------------------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty
2. Termin dostawy przedmiotu zamówienia – waga 40% – maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów.
2.1. Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium termin dostawy:
2.1.1. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 40 pkt;
2.1.2. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 8 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 34 pkt;
2.1.3. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 9 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 28 pkt;
2.1.4. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 22 pkt,
2.1.5. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 11 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 16 pkt,
2.1.6. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 12 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 10 pkt,
2.1.7. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 13 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 4 pkt,
2.1.8. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 1 pkt.
2.2. W przypadku zadeklarowania dostawy przedmiotu zamówienia w terminie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu dostawy przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy maksymalnemu terminowi i 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
2.4. W przypadku zaoferowania terminu dostawy przedmiotu zamówienia krótszego niż 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres minimalny, tj. 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednakże termin dostawy przedmiotu zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy i będzie stosowany przy liczeniu kar umownych.
3. Zamawiający informuje, że przyznając punkty będzie kierował się zasadą: 1% = 1 punkt.
4. Liczba punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów za ww. kryteria stanowić będzie podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający wybierze wykonawcę, którego oferta uzyskała największą ilość punktów. Wartość punktowa dla każdego z kryteriów obliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (cyfra po drugiej cyfrze po przecinku nie będzie brana pod uwagę).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. Część 2 postępowania obejmuje dostawę (sprzedaż wraz z dostarczeniem) 10 sztuk dysków HDD serwerowych.
1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 14 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy. W myśl art. 8 ust. 5 ustawy Pzp – Dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1. Cena ofertowa – waga 60% (cena oferty brutto) – maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów
1.1. Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:

Cena najniższa
C = ----------------------------------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty
2. Termin dostawy przedmiotu zamówienia – waga 40% – maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów.
2.1. Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium termin dostawy:
2.1.1. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 40 pkt;
2.1.2. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 8 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 34 pkt;
2.1.3. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 9 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 28 pkt;
2.1.4. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 22 pkt,
2.1.5. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 11 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 16 pkt,
2.1.6. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 12 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 10 pkt,
2.1.7. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 13 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 4 pkt,
2.1.8. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 1 pkt.
2.2. W przypadku zadeklarowania dostawy przedmiotu zamówienia w terminie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu dostawy przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy maksymalnemu terminowi i 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
2.4. W przypadku zaoferowania terminu dostawy przedmiotu zamówienia krótszego niż 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres minimalny, tj. 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednakże termin dostawy przedmiotu zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy i będzie stosowany przy liczeniu kar umownych.
3. Zamawiający informuje, że przyznając punkty będzie kierował się zasadą: 1% = 1 punkt.
4. Liczba punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów za ww. kryteria stanowić będzie podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający wybierze wykonawcę, którego oferta uzyskała największą ilość punktów. Wartość punktowa dla każdego z kryteriów obliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (cyfra po drugiej cyfrze po przecinku nie będzie brana pod uwagę).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Część 3 postępowania obejmuje dostawę (sprzedaż wraz z dostarczeniem) 347 sztuk dysków SSD 500 GB do komputerów stacjonarnych/laptopów.
1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 14 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy. W myśl art. 8 ust. 5 ustawy Pzp – Dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1. Cena ofertowa – waga 60% (cena oferty brutto) – maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów
1.1. Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:

Cena najniższa
C = ----------------------------------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty
2. Termin dostawy przedmiotu zamówienia – waga 40% – maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów.
2.1. Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium termin dostawy:
2.1.1. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 40 pkt;
2.1.2. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 8 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 34 pkt;
2.1.3. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 9 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 28 pkt;
2.1.4. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 22 pkt,
2.1.5. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 11 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 16 pkt,
2.1.6. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 12 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 10 pkt,
2.1.7. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 13 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 4 pkt,
2.1.8. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 1 pkt.
2.2. W przypadku zadeklarowania dostawy przedmiotu zamówienia w terminie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu dostawy przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy maksymalnemu terminowi i 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
2.4. W przypadku zaoferowania terminu dostawy przedmiotu zamówienia krótszego niż 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres minimalny, tj. 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednakże termin dostawy przedmiotu zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy i będzie stosowany przy liczeniu kar umownych.
3. Zamawiający informuje, że przyznając punkty będzie kierował się zasadą: 1% = 1 punkt.
4. Liczba punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów za ww. kryteria stanowić będzie podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający wybierze wykonawcę, którego oferta uzyskała największą ilość punktów. Wartość punktowa dla każdego z kryteriów obliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (cyfra po drugiej cyfrze po przecinku nie będzie brana pod uwagę).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.4. Część 4 postępowania obejmuje dostawę (sprzedaż wraz z dostarczeniem) 100 sztuk dysków SSD 250 GB do komputerów stacjonarnych/laptopów
1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 14 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy. W myśl art. 8 ust. 5 ustawy Pzp – Dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota

4.2.6.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1. Cena ofertowa – waga 60% (cena oferty brutto) – maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów
1.1. Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:

Cena najniższa
C = ----------------------------------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty
2. Termin dostawy przedmiotu zamówienia – waga 40% – maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów.
2.1. Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium termin dostawy:
2.1.1. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 40 pkt;
2.1.2. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 8 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 34 pkt;
2.1.3. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 9 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 28 pkt;
2.1.4. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 22 pkt,
2.1.5. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 11 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 16 pkt,
2.1.6. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 12 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 10 pkt,
2.1.7. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 13 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 4 pkt,
2.1.8. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 1 pkt.
2.2. W przypadku zadeklarowania dostawy przedmiotu zamówienia w terminie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu dostawy przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy maksymalnemu terminowi i 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
2.4. W przypadku zaoferowania terminu dostawy przedmiotu zamówienia krótszego niż 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres minimalny, tj. 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednakże termin dostawy przedmiotu zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy i będzie stosowany przy liczeniu kar umownych.
3. Zamawiający informuje, że przyznając punkty będzie kierował się zasadą: 1% = 1 punkt.
4. Liczba punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów za ww. kryteria stanowić będzie podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający wybierze wykonawcę, którego oferta uzyskała największą ilość punktów. Wartość punktowa dla każdego z kryteriów obliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (cyfra po drugiej cyfrze po przecinku nie będzie brana pod uwagę).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.5. Część 5 postępowania obejmuje dostawę (sprzedaż wraz z dostarczeniem) 200 sztuk adapterów dysków
1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 14 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy. W myśl art. 8 ust. 5 ustawy Pzp – Dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota

4.2.6.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1. Cena ofertowa – waga 60% (cena oferty brutto) – maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów
1.1. Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:

Cena najniższa
C = ----------------------------------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty
2. Termin dostawy przedmiotu zamówienia – waga 40% – maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów.
2.1. Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium termin dostawy:
2.1.1. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 40 pkt;
2.1.2. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 8 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 34 pkt;
2.1.3. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 9 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 28 pkt;
2.1.4. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 22 pkt,
2.1.5. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 11 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 16 pkt,
2.1.6. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 12 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 10 pkt,
2.1.7. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 13 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 4 pkt,
2.1.8. zadeklarowanie dostawy zamówionych produktów w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy – 1 pkt.
2.2. W przypadku zadeklarowania dostawy przedmiotu zamówienia w terminie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu dostawy przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy maksymalnemu terminowi i 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
2.4. W przypadku zaoferowania terminu dostawy przedmiotu zamówienia krótszego niż 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres minimalny, tj. 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednakże termin dostawy przedmiotu zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy i będzie stosowany przy liczeniu kar umownych.
3. Zamawiający informuje, że przyznając punkty będzie kierował się zasadą: 1% = 1 punkt.
4. Liczba punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów za ww. kryteria stanowić będzie podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający wybierze wykonawcę, którego oferta uzyskała największą ilość punktów. Wartość punktowa dla każdego z kryteriów obliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (cyfra po drugiej cyfrze po przecinku nie będzie brana pod uwagę).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10. Zawartość oferty – do oferty należy dołączyć:
10.1.Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ (w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
10.2.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ (w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
10.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy przedstawiają:
 oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
 pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 5.2).
10.4.Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – o ile ofertę składa pełnomocnik (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 5.2 powyżej).
11. Uzupełnianie i wyjaśnianie oświadczeń i dokumentów
11.1.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ (o niepodleganiu wykluczeniu) albo pełnomocnictwa, lub będą one niekompletne lub będą zawierały błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:
a. oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie, lub
b. zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
11.2.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty na wezwanie, o którym mowa w ust. 1, aktualne na dzień ich złożenia.
11.3.Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu, w tym pełnomocnictwa oraz innych dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania.
11.4.Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub podmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
12. Ofertę, oświadczenia zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ.
13. Oferta oraz oświadczenia muszą być złożone w oryginale.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
10.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy przedstawiają:
oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 5.2).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia może nastąpić także w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-23 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 14 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy. W myśl art. 8 ust. 5 ustawy Pzp – Dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt do siedziby Zamawiającego – magazyn Wydziału Teleinformatyki Komendy Wojewódzkiej Policji, ul. Podwale 31-33, Wrocław.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię opiekunkę dla 89-letniej chodzącej kobiety, z zamieszkaniem - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię opiekunkę dla 89-letniej chodzącej kobiety, z zamieszkaniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI