Rozbudowa przestrzeni dyskowej systemu rejestracji produkcji wizyjnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa przestrzeni dyskowej systemu rejestracji produkcji wizyjnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-05-06
  • ZamawiającyPolskie Radio - Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00138455
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa przestrzeni dyskowej systemu rejestracji produkcji wizyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226455127

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa przestrzeni dyskowej systemu rejestracji produkcji wizyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7acac6b8-c6c1-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczno – sprzętowe
umożliwiające pracę na Platformie
1. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 10 i nowsze,
b) Edge;
c) Google Chrome;
d) Mozilla Firefox;
e) Opera.
2. Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub
nowszy;
g) dysponowanie sprzętem komputerowym, na którym możliwa jest praca na przeglądarkach
wymienionych w pkt. 1.
3. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej
przesyła się w formatach danych określonych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).
Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane
osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w
dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie
realizacji zamówienia i umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.B5.57.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.1.zadanie nr 1 przedmiotu zamówienia, obejmujące rozbudowę przestrzeni dyskowej Systemu Rejestracji Produkcji Wizyjnej poprzez dostawę wraz z wdrożeniem urządzenia celem rozbudowy o dodatkową wydajność i pojemność

4.2.6.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.2.zadanie nr 2 przedmiotu zamówienia, obejmujące wsparcie dla posiadanego przez Zamawiającego urządzenia Quantum QXS 12G, o numerze seryjnym: 00C0FF26C8C9 oraz dla posiadanych 12 Licencji pozwalających na dostęp do plików poprzez protokoły blokowe Fibre Channel.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72590000-7 - Profesjonalne usługi komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Przed wyborem ofert najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia
oświadczenia wykonawcy, w zakresie podstawy wykluczenia, określonej w pkt 10.1.5 [art. 108 ust. 1
pkt 5) ustawy], o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym
postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i
konsumentów, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, albo – w przypadku
zaistnienie tego faktu – oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (podmiotowy środek dowodowy)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o podstawy wskazane w pkt
10.1, wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są przedłożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowić będzie dowód
potwierdzający, że wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie
okoliczności wymienionych w pkt. 10.1 - tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki
dowodowe.
12.2 Składając ofertę, poza oświadczeniem, o których mowa w pkt. 12.1 wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
12.2.1 wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
12.2.2 pełnomocnictwo – w przypadku, gdy wykonawca ustanawia pełnomocnika(ów) do reprezentowania go w
postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, stosownie do postanowień art. 58 ust. 2 ustawy
zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w 10.1, wraz z ofertą
oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie sporządza się zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ
13.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie wraz z ofertą składają również dokumenty, oświadczenia wymienione
w pkt 12. 3.
13.4 W przypadku, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie oceniona najwyżej
Zamawiający, przed wyborem oferty najkorzystniejszej, w terminie wskazanym w pkt 12.3, wezwie wykonawców wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia do złożenia przez każdego z tych wykonawców aktualnego na dzień złożenia
oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, zgodnie z wymogami pkt 12.3, sporządzonego wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
13.5 Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy PZP
oraz SWZ dotyczące wykonawców.
13.6 Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej.
2. Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień Umowy:
1) w zakresie terminu, wskazanego w § 4 ust. 1 – w przypadku, gdy ogłoszony stan epidemiczny lub stan epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2 lub ich następstwa skutkować będą czasowym zawieszeniem albo wstrzymaniem transportu lub produkcji Sprzętu lub jego elementów składowych, lub innymi utrudnieniami w transporcie lub produkcji – poprzez jego wydłużenie o przewidywany, czas występowania utrudnień, zawieszenia bądź wstrzymania transportu, produkcji, nie dłuższy jednak niż kolejne 6 tygodni, liczone od upływu terminu wskazanego w § 4 ust. 1 pod warunkiem określonym w § 10 ust. 3 oraz pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. utrudnień,
2) polegające na zmianie typu lub modelu Sprzętu – w przypadku, gdy ogłoszony stan epidemiczny lub stan wywołanej wirusem SARS-CoV-2 lub ich następstwa skutkować będą zaprzestaniem jego produkcji, co zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta oraz łącznym spełnieniem poniższych warunków:
a) zmiana typu lub modelu sprzętu nie wpłynie na wysokości wynagrodzenia, wskazanego w § 8 ust. 1 pkt 1),
b) zamienny sprzęt spełniać będzie minimalne wymogi określone w Załączniku nr 1 Załączniku 2 do Umowy,
c) przekazane przez Wykonawcę dokumentacje techniczne producentów tego sprzętu, potwierdzą, że Sprzęt zamienny spełnia wymogi oraz posiada cechy i parametry, o których mowa w lit. b),
3) w zakresie przedmiotu Umowy, poprzez zmianę zaoferowanego modelu Sprzętu - w przypadku braku dostępności Sprzętu na rynku europejskim, co zostanie udokumentowane oświadczeniem producenta o minimum 5 tygodniowym wstrzymaniu lub wycofaniu z produkcji oferowanego modelu i pod warunkiem, że model zamiennego Sprzętu będzie posiadał parametry techniczne i funkcjonalne spełniające wymogi określone w Załączniku nr 1 do Umowy i jednocześnie parametry te nie będą gorsze od wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy oraz pod warunkiem, że zmiana modelu Sprzętu w stosunku do zaoferowanego nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 pkt 1),
4) w zakresie podwykonawstwa – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania usług z udziałem podwykonawcy – pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie, nie później 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia ww. konieczności świadczenia usług z udziałem podwykonawcy:
a) wykaże powody, dla których świadczenie usług wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskaże część przedmiotu Umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania,
c) poda nazwy (firmy) podwykonawcy,
5) w zakresie podwykonawstwa oferty w przypadku zmiany podwykonawców wymienionych
w §5 ust 3, pod warunkiem wskazania nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed planowaną zmianą, powodu dla którego konieczna jest przedmiotowa zmiana i nazwy (firmy) podwykonawcy,
6) w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa,
7) w przypadku wystąpienia w okresie realizacji Umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1, zdarzeń Okoliczności Siły Wyższej innych niż wskazane w ust. 2 pkt 1) – 3), poprzez dostosowanie jej postanowień i warunków wykonania przedmiotu Umowy w zakresie i celu umożliwiającym wykonane Umowy w warunkach będący następstwem wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej.
4. Zmiany niniejszej Umowy następują na wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://polskieradio.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI