Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Dobry...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Dobry zawód – pewna praca II edycja ” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WP, Oś priorytetowa III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej młodzieży, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej młodzieży” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAgencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-04
  • Numer ogłoszenia605788-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605788-N-2019 z dnia 2019-10-04 r.

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Dobry zawód – pewna praca II edycja ” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WP, Oś priorytetowa III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej młodzieży, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej młodzieży” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Dobry zawód – pewna praca II edycja” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, Oś priorytetowa III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej młodzieży, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej młodzieży” RPO WP na lata 2014-2020 realizowany przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży, krajowy numer identyfikacyjny 45009475100000, ul. ul. M. C. Skłodowskiej  1 , 18-400  Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 216 33 26, , e-mail artur.duda@podlaskie.org.pl, , faks 86 216 33 26.
Adres strony internetowej (URL): www.podlaskie.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka akcyjna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
TAK

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.podlaskie.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
pocztą na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży, ul. M.C. Skłodowskiej 1 18-400 Łomża

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Dobry zawód – pewna praca II edycja ” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WP, Oś priorytetowa III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej młodzieży, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej młodzieży” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży.
Numer referencyjny: 3/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: REFLEKTOMETR OTDR (sztuk 1.) 1 Specyfikacja techniczna Wyświetlacz 7” (178-mm) dotykowy ekran o podwyższonej czytelności, 800 x 480 TFT Interfejsy Dwa porty USB 2.0 port RJ45 LAN 10/100 Mbit/s Pamięć 2 GB wbudowanej pamięci (typowo 20 000 tras OTDR) Bateria Akumulator litowo-ionowy 12 godzin wg standaru Telcordia (Bellcore) TR-NWT-001138 Zasilanie Adapter zasilanie AC/DC, wejście 100-240 VAC, 50-60 Hz Długości fal (nm) b 1310±20/1550±20/1625±10/1650±5 Dynamika (dB) c 39/38/39/39 Strefa martwa zdarzeniowa (m) d 0.5 Strefa martwa tłumieniowa (m) e 2.5 Strefa martwa PON(m) f 30 Zakres odległości (km) 0.1 do 400 Wbudwany port do testów aktywnych sieci 1625 nm: górnoprzepustowy >1595 nm izolacja >50dB od 1270 do 1585 nm 1650 nm: pasmowoprzepustowy 1650 nm ± 7nm izolacja >50dB poza1650 nm ± 10 nm Szerokość impulsu (ns) 3 do 20 000 Liniowość (dB/dB) ±0.03 Próg strat (dB) 0.01 Rozdzielczość strat (dB) 0.001 Rozdzielczość próbkowania (m) 0.04 do 10 Ilosć punktów próbkujących do 256 000 Niepewność odległości (m) g ±(0.75 + 0.0025 % x odległość + rozdzielczość próbkowania) Czas pomiaru Zdefioniowany przez użytkownika (maksymalnie 60 minut) Dokładność reflektancji (dB) ±2 Typowe odświeżanie trybu RT (Hz) 4 Specyfikacja techniczna (Liniowy miernik mocy) Zakres liniowego pomiaru mocy (dBm) 1490 nm: –65 do 18 1550 nm: –50 do 28 PONowy miernik mocy (nm) Dwa kanały: 1490/1550 Szerokopasmowy miernik mocy (nm) Jeden kanał: 1270 do 1625 Niepewność pomiaru mocy (dB) a ±0.2 Skalibrowane długości fal (nm) 1310, 1490, 1550 i 1625 Pasmo miernika mocy PON (nm) 1450 do 1530 Pasmo miernika szerokopasmowego (nm) 1270 do 1625 Rozdzielczość wyświetlacza (dB) 0.1 Straty odbiciowe miernika mocy PON (dB) a –55 ORL szerokopasmowego miernika mocy (dB) a –50 Specyfikacje ogólne Wymiary maksymalny(Wys. x Szer. x Dł.) 166 mm x 200 mm x 68 mm Waga (z bateriami) 1.5 kg (3.3 lb) Temperatura Pracy –10 °C do 50 °C (14 °F do 122 °F) Przechowywania –40 °C do 70 °C (–40 °F do 158 °F) a Wilgotność względna 0 % do 95 % nieskondensowana Miernik okablowania (sztuk 1.) 1 Wymiary jednostki maksymalne: • Wysokość: 25,4 cm • Szerokość: 12,7 cm • Głębokość: 5,3 cm Waga jednostki bez baterii: • Jednostka Główna: 1.18 kg, • Jednostka Zdalna: 1.12 kg Akumulator: • Litowo-jonowy, 7.4V DC, 6.6 Ah, • Napięcie wejściowe: 12V/2A DC, • Czas pracy: 18h (nowa bateria, test kat. 6 co 2.5 minuty, pełne podświetlenie ekranu), • Czas ładowania: 4h szybkiego ładowania z zasilaczem podłączonym do akumulatora, 6h przy baterii włożonej do testera Zasilanie: • Jednostka: DC 12-15V, 2A, • Zasilanie sieciowe: AC 110-240V Wyświetlacz: • Panoramiczny 110mm TFT, 480 x 272 px, 95 x 54mm powierzchni użytecznej Gniazda zewnętrzne: • Gniazdo adaptera: 168 pin ultra low Crosstalk, • Gniazdo mini-USB, • Gniazdo USB (tylko Jednostka Główna), • Port szeregowy (do użytku serwisowego), • Gniazdo słuchawkowe 2.5mm, • Gniazdo zasilania Zakres częstotliwości: • 1-500MHz Pamięć: • Niewymagająca zasilania pamięć flash, • Pojemność: 1700 pomiarów klasy ISO E/TIA-Kat 6 z wykresami graficznymi, • Testy mogą być skopiowane na pendrive USB o pojemności do 64 GB, • możliwy przesył danych na urządzenia mobilne (w zestawie USB Wi-Fi adapter) Mierzone parametry: • Prawidłowe podłączenie par, • Mapa połączeń (ang. Wiremap), • Informacje o parach, • Długość (metodą TDR), • Zwarcie par (ang. Shorted Pairs), • Złe rozszycie par (ang. Split Pairs), • Odwrócone pary (ang. Reversed Pairs), • Przewód przerwany (ang. Opens Circuits), • Brak przewodu (ang. Miswires), • Ciągłość ekranu (ang. Shield Continuity), • Odległość do otwarcia linii, • TDX (Time Domain Crosstalk), • TDRL (Time Domain Return Loss), • Odległość do zwarcia, • Generator sygnału akustycznego (ang. Tone Ge3nerator), • Rezystancja pętli DC • Pojemność, • NEXT, • Tłumienie (ang. Insertion loss), • ACR-N (wcześniej ACR), • Return loss, • Impedancja, • Opóźnienie propagacji, • Delay skew, • Power sum NEXT, • Power sum ACR-N (wcześniej power sum ACR), • ACR-F (wcześniej ELFEXT), • Power sum ACR-F (wcześniej power sum ELFEXT) Pomiar długości: • 0 - 605m, • Dokładność ±3% (±1m), • Rozdzielczość ekranu: 0.1m Obsługiwane typy kabla: • TIA/EIA Kategoria 3, 4, 5, 5E, 6 i 6A: 100Ω, • ISO/IEC Klasa C, D, E, EA, F, FA: 100Ω, • Kat 6/6A Klasa E/EA RJ-45 adaptery permanent link: kable ekranowane i nieekranowane Obsługiwane gniazda: • RJ45, Coax 50-75Ω (gniazdo BNC), przemysłowe M12, TERA, EC7 (MMCPRO3000) Generator sygnału akustycznego: • Zintegrowany z Jednostką Główną i Zdalną, • kompatybilny ze standardową analogową sondą indukcyjną 500 Hz/600 Hz, • sygnał wysyłany po dowolnym pinie Bezpiecznik wewnętrzny: • 100V @ 25mA Temperatura pracy: • Od 0°C do 50°C, nieskondensowane Temperatura przechowywania: • Od -20°C do 70°C, nieskondensowane Odporność na wstrząsy: • MIL-PRF-28800 F, Klasa 3 Obsługiwane języki: • polski, angielski, chiński, czeski, duński, francuski, hiszpański, holenderski, koreański, niemiecki, norweski, portugalski, rosyjski, szwedzki, włoski Dokładność: • Podstawowa: Certyfikowana przez ETL zgodnie z IEC 61935 Level IV/IIIe/III, • Channel/Permanent link: TIA 568-B.2-2 i IEC 61935 Level IV/IIIe/III Gwarancja: • Jeden (1) rok od daty zakupu, • Baterie i akcesoria: 90 dni od daty zakupu Tester diagnostyczny 1 Funkcje: • Pomiar miedzianych sieci LAN w trybie endpoint (punkt końcowy połączenia) • Obsługa protokołu IPv4 • Obsługa protokołu IPv6 • Zaawansowana mapa połączeń wraz z pomiarem długości pojedynczych żył kabla • Mapa połączeń kabli krosowanych • Mapa połączeń kabli dwuparowych • Mapa połączeń kabli przemysłowych • Informacje o parach • Prawidłowe podłączenie par • Odległość do przerwy w kablu • Odległość do zwarcia w parze skrętki • Zwarcie (ang. shorted pairs) • Złe rozszycie (ang. split pair) • Pary odwrócone (ang. reversed pairs) • Przerwa w kablu (ang. open circuits) • Brak przewodu (ang. miswires) • Ciągłość ekranu (ang. shield continuity) • Wykrycie PoE, PoE+ • Generator sygnału akustycznego • Test Ping • Traceroute (Trasowanie pakietów) • Hub Blink (Miganie diody portu w urządzeniu aktywnym w celu identyfikacji) • Możliwość zasilania testera z różnych źródeł (baterie AA, akumulator, zasilacz sieciowy) • Obsługa protokołu DHCP • Obsługa sieci 10/100/1000 Mb/s • Wymienne gniazda RJ45 • Kolorowy ekran LCD • Zapis/Eksport danych pomiarowych (PDF, CSV) • CDP - Cisco Discovery Protocol • EDP - Endpoint Discovery Protocol • LLDP - Link Layer Discovery Protocol • Obsługa VLAN • Skanowanie sieci • Monitorowanie ruchu w sieci • Obsługa protokołu 802.1x • Tryb pętli dla pomiaru miedzi • Tryb pętli dla pomiaru światłowodu • Pomiar kabli światłowodowych w trybie endpoint (punkt końcowy połączenia) • Wykrycie aktywnego włókna optycznego • Aktywna współpraca z jednostkami zdalnymi • Wykrycie usług POTS, ISDN, Ethernet • Przesył danych na urządzenia mobilne (USB Wi-Fi Adapter) Wymiary jednostki maksymalna: • Wysokość: 17,5 cm • Szerokość: 8,0 cm • Głębokość: 4,0 cm Waga jednostki bez baterii: • Jednostka Główna: 0.40 kg, • Jednostka Zdalna: 0.05 kg Akumulator: • Akumulator 6.0 Vdc, NiMH lub Standardowe baterie alkaliczne AA (4 szt.), • Czas pracy: 5h (standardowe testy) Zasilanie: • Jednostka: DC 12-15V, 2A, • Zasilanie sieciowe: AC 110-240V Wyświetlacz: • Kolorowy 3.5'' z dotykowym ekranem, LCD, QVGA, 320x240 px Gniazda zewnętrzne: • Gniazdo testowe RJ45 (wymienne), • Gniazdo zasilania, • Gniazdo USB (model IE, PRO i PLUS), • Gniazdo testowe na moduły optyczne SFP (model IE, PRO) Pamięć: • Niewymagająca zasilania pamięć flash, • Testy mogą zostać skopiowane na pendrive USB o pojemności do 64 GB oraz możliwy przesył danych na urządzenia mobilne (USB Wi-Fi Adapter - model IE, PRO i PLUS) Wykonywane testy: • Pomiar miedzianych sieci LAN w trybie endpoint, • IPv4, • IPv6, • Zaawansowana mapa połączeń, • Wykrycie PoE i PoE+, • Generator sygnału akustycznego, • Ping, • Traceroute, • Hub Blink, • DHCP, • EDP/CDP/LLDP (model IE, PRO i PLUS), • Virtual Lan VLAN (model IE, PRO i PLUS), • Skanowanie sieci (model IE, PRO i PLUS), • Monitorowanie ruchu w sieci (model IE, PRO i PLUS), • Kompatybilność z 802.1x (model IE, PRO), • Tryb loopback dla miedzi i światłowodu (model IE, PRO), • Pomiar kabli światł. w trybie endpoint (model IE, PRO), • Wykrycie usług POTS, ISDN, Ethernet, • Testowanie kabli PROFINET M12 (model IE), • Testowanie kabli światłowodowych PROFINET (model IE), • Porównanie NETMAP - identyfikacja zmian w sieci (model IE), • Kontrola stanu sieci (model IE), • Lista wszystkich szczegółów węzła sieci (model IE) Pomiar długości: • 0 - 181m Obsługiwane typy kabla miedzianego: • Gniazdo RJ45, • Kable skrętkowe ekranowane i nieekranowane, TIA/EIA Kategoria 3, 4, 5, 5E, 6 i 6A: 100 Ω, ISO/IEC Klasa C, D, E, EA, F, FA: 100 Ω Obsługiwane typy kabla światłowodowego: • Gniazdo LC duplex (model IE, PRO), • Kable światłowodowe multi- i jednomodowe Generator sygnału akustycznego: • Zintegrowany z Jednostką Główną, • kompatybilny ze standardową analogową sondą indukcyjną 500 Hz/600 Hz, • sygnał wysyłany po dowolnym pinie Temperatura pracy: • Od 0°C do 50°C, nieskondensowane Temperatura przechowywania: • Od -20°C do 70°C, nieskondensowane Obsługiwane języki: • angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, włoski Standardy bezpieczeństwa: • EN60950-1:2006, • IEC60960-1:2005, • UL1950 + Raport CB Kompatybilność elektromagnetyczna: • EN55022:2006, • EN55024:1998 /A1:2001 /A2:2003, • EN61000-3-2:2000 + A2 2005, • EN61000-3-3:1995 + A1 2001 + A2 2005 Gwarancja: • Jeden (1) rok od daty zakupu Router 1 Procesor: • 16-cores, • 1.2Ghz na każdy rdzeń Pamięć: • RAM: 2GB • 128MB NAND (wbudowana) Porty: • 12x portów SFP • 1x port SFP+ Rozszerzenia: • 1x RS232C asynchroniczny Inne: • Monitor prędkości wentylatora, beeper • Monitor napięcia, prądu i temperatury, slot SD Card Zasilanie: • 2 kable zasilające "IEC C14" 110-220VAC Chłodzenie: • Radiator + cooler Wymiary płyty: • 290x155 mm W zestawie: • Router (rack 19" 1U) z wyświetlaczem LCD, • 2 kable zasilające • moduł SFP RJ45, • uszy rakowe Switch 3 Sprzęt: • Architektura: ARM 32bit • Procesor minimalnie: 98DX3236 • Liczba rdzeni procesora: 1 • Częstotliwość taktowania procesora: 800 MHz • Wymiary maksymalny: 443 x 200 x 44 mm • Poziom licencji: 5 • Rozmiar pamięci RAM: 512 MB • Rozmiar pamięci flash 16 MB • Testowana temperatura otoczenia: -20 ... +60 °C Zasilanie: • Maksymalny pobór mocy: 43W • Ilość wejść zasilających AC: 2 • Zakres napięć AC: 100-240V Ethernet: • Ilość portów combo: 4 Łączność światłowodowa: • Ilość portów SFP: 20 • Ilość portów SFP+ : 4 Peryferia: • Port szeregowy: RJ45 Inne: • Monitor temperatury PCB • Monitor napięcia Switch 30 Procesor: • 400 MHz Pamięć: • 128MB RAM, • 16MB Flash Porty: • 8x 10/100/1000 Mbit/s Ethernet z Auto-MDI/X • 4x gniazda SFP • 1x port szeregowy (RJ45) Inne: • RESET, monitor napięcia i temperatury Zasilanie: • Poprzez wtyczkowy zasilacz 24V ( w komplecie ) • PoE na porcie Ethernet1 10-57V Wymiary maksymalny: • 200x143x44mm W zestawie: • CRS switch, zasilacz Router 30 Procesor: • 600 MHz Pamięć: • 128MB RAM, 128MB NAND Porty: • 8x 10/100/1000 Mbit/s Ethernet z Auto-MDI/X 1x gniazdo SFP Wireless: • Wbudowany moduł radiowy 2.4GHz 802.11b/g/n, do 30dBm • 2 anteny o zysku 4dbi Rozszerzenia: • 1x microUSB (opcjonalnie dla modemu 3G) • 1x port szeregowy (RJ45) Inne: • RESET, • monitor prędkości wentylatora, • ekran dotykowy LCD • Monitor napięcia, prądu i temperatury Zasilanie: • Wbudowany zasilacz 110/220V (gniazdo IEC C14), • kabel w komplecie • PoE in 8-57V 802.3af/at lub pasywne Maksymalny pobór mocy: • 13W Wymiary maksymalny: • 285x145x45mm Temperatura pracy: • -35C do +65C W zestawie: • Router, • kabel zasilający (zasilacz wbudowany), • kabel USB Pasywne przewody SFP+ 3 • Moduł 10GbE SFP+ Direct Attach Passive Copper Cable Assembly 1m. • Przepustowość 10Gbps. • Zgodność ze standardami: SFF-8431, SFF-8083, SFF-8432, SFF-8472. • Przewody są w całości zabezpieczenie przed zakłóceniami elektromagnetycznymi. • Rezystancja izolacji: 1000Mohm • Temperatura pracy: -10°C do 70°C. • RoHS, LSZH. • Moduł SFP 1.25Gbps, SC SM, 10dB (3km), WDM, TX1310/RX1550 Wkładka SFP WDM 60 • Dwukierunkowa transmisja na pojedynczym włóknie jednomodowym • Połączenie na odległości do 3km • Złącze typu LC • Długość fali Tx 1310nm, Rx 1550nm Przepustowość do 1.25Gbps • Model: SFP 1.25Gbps LC SM, 3km, WDM TX 1310/RX1550 • Włókno: jednomodowe 8.3/125, 8.7/125, 9/125, 10/125 µm • Port: 1x 1,25 Gbps LC • Typ modułu: SFP • WDM • Maksymalna odległość: 3km Zestaw komputerowy 61 Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów Typ Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna Procesor Procesor wielordzeniowy (min. 4 rdzenie), osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 8000 punktów (stan na dzień 02.08.2019 r., wyniki testów w załączeniu) Pamięć operacyjna RAM min. 4GB DDR4 2400MHz non-ECC możliwość rozbudowy do min 32GB, min. jeden slot wolny Parametry pamięci masowej 3.5” min. 500 GB SATA 7200 Komputer musi umożliwiać instalację min 2 HDD, Wydajność grafiki Oferowana karta graficzna musi osiągać w teście PassMark Performance Test wynik co najmniej 1200 punktów w G3D Rating, wynik dostępny na stronie : http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php (stan na dzień 02.08.2019 r., wyniki testów w załączeniu) Wyposażenie multimedialne Min 24-bitowa Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik 2W w obudowie komputera Port słuchawek i mikrofonu na przednim panelu, dopuszcza się rozwiązanie port combo, na tylnym panelu min. audio out. Obudowa Typu Small form factor z obsługą kart PCI Express wyłącznie o niskim profilu, wyposażona w min. 1 wnękę wewnętrznie umożliwiającą montaż dysku 3,5” lub 2 dysków 2,5”. Napęd optyczny w dedykowanej wnęce zewnętrznej slim. Obudowa fabrycznie przystosowana do pracy w orientacji poziomej i pionowej. Wyposażona w dystanse gumowe zapobiegające poślizgom obudowy i zarysowaniu lakieru. Nie dopuszcza się, aby w bocznych ściankach obudowy były usytuowane otwory wentylacyjne, cyrkulacja powietrza tylko przez przedni i tylny panel z zachowaniem ruchu powietrza przód -> tył. Suma wymiarów obudowy nie może przekraczać 70cm, waga max 8 kg, Zasilacz o mocy max. 200W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego i efektywności min. 85% przy obciążeniu zasilacza na poziomie 50% oraz o efektywności min. 82% przy obciążeniu zasilacza na poziomie 100%, Zasilacz w oferowanym komputerze musi się znajdować na stronie http://www.plugloadsolutions.com/80pluspowersupplies.aspx, do oferty należy dołączyć wydruk potwierdzający spełnienie wymogu 80plus, w przypadku, kiedy u producenta występuje kilka zasilaczy które są montowane na etapie produkcji w fabryce załączyć wydruki dla wszystkich zasilaczy. Wydruki 80plus musza być potwierdzone przez producenta lub dołączone oświadczenie producenta komputera, iż wskazane zasilacze przez wykonawcę spełniają 80plus. Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń, napędu optycznego, dysku 3,5” oraz 2,5”, bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych, śrub radełkowych). Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej raz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki). Obudowa musi posiadać wbudowany wizualny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, sygnalizacja oparta na zmianie statusów diody LED np. przycisk POWER [tzn. barw i miganie] w szczególności musi sygnalizować: uszkodzenie lub brak pamięci RAM, uszkodzenie płyty głównej [ w tym również portów I/O, chipset ], awarię CMOS baterii, awarię BIOS’u, awarię procesora. Oferowany system diagnostyczny nie może wykorzystywać minimalnej ilości wolnych slotów na płycie głównej, wymaganych wnęk zewnętrznych w specyfikacji i dodatkowych oferowanych przez wykonawcę, oraz nie może być uzyskany przez konwertowanie, przerabianie innych złączy na płycie głównej nie wymienionych w specyfikacji a które nie są dedykowane dla systemu diagnostycznego. Każdy komputer powinien być oznaczony niepowtarzalnym numerem seryjnym umieszonym na obudowie, oraz musi być wpisany na stałe w BIOS. Zgodność z systemami operacyjnymi Oferowane modele komputerów muszą poprawnie współpracować z zamawianymi systemami operacyjnymi (jako potwierdzenie poprawnej współpracy Wykonawca dołączy do oferty dokument w postaci wydruku potwierdzający certyfikację rodziny produktów bez względu na rodzaj obudowy, dodatkowo potwierdzony przez producenta oferowanego komputera ). Bezpieczeństwo Ukryty w laminacie płyty głównej układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego. Próba usunięcia dedykowanego układu doprowadzi do uszkodzenia całej płyty głównej. Zaimplementowany w BIOS system diagnostyczny z graficznym interfejsem użytkownika dostępny z poziomu szybkiego menu boot umożliwiający jednoczesne przetestowanie w celu wykrycia usterki zainstalowanych komponentów w oferowanym komputerze bez konieczności uruchamiania systemu operacyjnego. System oparty o funkcjonalności : testy uruchamiane automatycznie lub w trybie interaktywnym, możliwość powtórzenia testów. podsumowanie testów z możliwością zapisywania wyników, uruchamianie gruntownych testów, uruchamianie szybkich testów lub pojedynczego testu dla konkretnego podzespołu. Uruchamianie testów zdefiniowanych przez użytkownika, wyświetlanie wiadomości, które informują o stanie przeprowadzanych testów, wyświetlanie wiadomości o błędach, które informują o problemach napotkanych podczas testów. Test musi zawierać informację o nazwie komputera, wersji BIOS, numerze seryjnym komputera. Podawać dokładne informacje o wszystkich zainstalowanych komponentach, a w szczególności zawierać informacje o numerze seryjnym, typie i pojemności dysku twardego, informacji o obrotach wentylatora CPU, informacji o procesorze w tym model i taktowanie, informacji o pamięci w tym wielkość podana w MB, obsadzenie w konkretnym banku, typ pamięci wraz z taktowanie oraz SN i PN, wykaz temperatur CPU, pamięci, temperatury panującej wewnątrz. System działający nawet w przypadku braku dysku twardego lub w przypadku jego uszkodzenia, pozwalający na uzyskanie wyżej wymienionych funkcjonalności a w szczególności na przetestowanie : procesora i pamięci. W przypadku braku możliwości uruchomienia graficznego systemu diagnostycznego komputer musi zawierać w sobie dodatkowo niezależny system diagnostyczny wizualny oparty o sygnalizację świetlną informujący użytkownika o awarii (system opisany przy obudowie). Wirtualizacja Sprzętowe wsparcie technologi wirtualizacji realizowane łącznie w procesorze, chipsecie płyty główej oraz w BIOS systemu (możliwość włączenia/wyłączenia sprzętowego wsparcia wirtualizacji dla poszczególnych komponentów systemu). BIOS BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI, wyprodukowany przez producenta komputera, zawierający logo producenta komputera lub nazwę producenta komputera lub nazwę modelu oferowanego komputera, Pełna obsługa BIOS za pomocą klawiatury i myszy oraz samej myszy ( przez pełną obsługę za pomocą myszy rozumie się możliwość swobodnego poruszania się po menu we/wy oraz wł/wy funkcji bez używania klawiatury).. BIOS wyposażony w automatyczną detekcję zmiany konfiguracji, automatycznie nanoszący zmiany w konfiguracji w szczególności : procesor, wielkość pamięci, pojemność dysku. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera, bez dodatkowego oprogramowania (w tym również systemu diagnostycznego ) i podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: wersji BIOS, nr seryjnym komputera, dacie produkcji komputera, włączonej lub wyłączonej funkcji aktualizacji BIOS, ilości zainstalowanej pamięci RAM, prędkości zainstalowanych pamięci RAM, aktywnym kanale – dual channel, technologii wykonania pamięci, sposobie obsadzeniu slotów pamięci z rozbiciem na wielkości pamięci i banki, typie zainstalowanego procesora, ilości rdzeni zainstalowanego procesora, typowej prędkości zainstalowanego procesora, maksymalnej osiąganej prędkości zainstalowanego procesora, pamięci cache L2 zainstalowanego procesora, pamięci cache L3 zainstalowanego procesora, pojemności zainstalowanego lub zainstalowanych dyskach twardych podpiętych do dostępnych na płycie głównej portów SATA oraz M.2, rodzajach napędów optycznych, MAC adresie zintegrowanej karty sieciowej, zintegrowanym układzie graficznym, kontrolerze audio. Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń. Możliwość ustawienia hasła użytkownika umożliwiającego uruchomienie komputera (zabezpieczenie przed nieautoryzowanym uruchomieniem) oraz uprawniającego do samodzielnej zmiany tego hasła przez użytkownika (bez możliwości zmiany innych parametrów konfiguracji BIOS) przy jednoczesnym zdefiniowanym haśle administratora i/lub zdefiniowanym haśle dla dysku Twardego. Użytkownik po wpisaniu swojego hasła jest wstanie jedynie zmienić hasło dla dysku twardego. Możliwość włączenia/wyłączenia kontrolera SATA ( w tym w szczególności pojedynczo) Możliwość włączenia/wyłączenia kontrolera audio, Możliwość włączenia/wyłączenia układu TPM. Możliwość włączenia/wyłączenia wzbudzania komputera za pośrednictwem portów USB, Możliwość włączenia/wyłączenia funkcjonalności Wake On LAN Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych włączenia lub wyłączenia funkcji VT dla Direct I/O Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych włączenia lub wyłączenia dodatkowych funkcji sprzętowych Virtual Machine Mnitor (MVMM) Możliwość ustawienia portów USB w trybie „no BOOT”, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. Funkcja zbierania i zapisywania incydentów, Możliwość przeglądania i kasowania zdarzeń przebiegu procedury POST. Funkcja ta obejmuje datę i godzinę oraz opis incydentu kodu wizualnego systemu diagnostycznego. Funkcja pozwalająca na włączenie/wyłączenie automatycznego tworzenia recovery BIOS na dysku twardym lub na urządzeniu zewnętrznym podpiętym przez USB Możliwość wyłączania portów USB pojedynczo. Funkcja bezpiecznego usuwania danych oparta o JEDEC Oferowany BIOS musi posiadać poza swoją wewnętrzną strukturą menu szybkiego boot’owania które umożliwia min. : uruchamianie systemu z serwera za pośrednictwem zintegrowanej karty sieciowej, wejścia do BIOS, upgrade BIOS bez konieczności uruchamiania systemu operacyjnego. Certyfikaty i standardy Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) Urządzenia wyprodukowane są przez producenta, zgodnie z normą PN-EN ISO 50001 Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty) Certyfikat TCO, wymagana certyfikacja na stronie : http://tco.brightly.se/pls/nvp/!tco_search – załączyć do oferty wydruk z strony Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram Ergonomia Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 22 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę) Warunki gwarancji 3-letnia gwarancja NBD producenta świadczona na miejscu u klienta Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta – wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta Wsparcie techniczne producenta Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony. System operacyjny Zainstalowany system operacyjny Windows 10 Professional, udostępniający istotne dla szkół ustawienia zarządzania wraz z domyślnymi ustawieniami interfejsu specyficznymi dla szkolnictwa. Klucz licencyjny Windows 10 Professional musi być zapisany trwale w BIOS i umożliwiać instalację systemu operacyjnego na podstawie dołączonego nośnika bezpośrednio z wbudowanego napędu lub zdalnie bez potrzeby ręcznego wpisywania klucza licencyjnego. Wymagania dodatkowe Wbudowane porty: 1x DisplayPort v1.1a 1x HDMI 1.4 PS/2, 1x LAN 10/100/1000 wspierająca obsługę WoL (funkcja włączana przez użytkownika), Porty USB Panel przedni - 4x USB TYP-A w układzie 2x USB 3.1 i 2x USB 2.0 Panel Tylny - 4x USB TYP-A w układzie 2x USB 3.1 i 2x USB 2.0 Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) wszystkich portów USB TYP-A nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek lub przewodów połączeniowych itp. Zainstalowane porty nie mogą blokować instalacji kart rozszerzeń w złączach wymaganych w opisie płyty głównej. Wszystkie wymagane porty mają być w sposób stały zintegrowane z obudową (wlutowane w laminat płyty głównej). Płyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera, trwale oznaczona na etapie produkcji logiem producenta oferowanej jednostki dedykowana dla danego urządzenia; wyposażona w : 1 złącza PCI Express x16 Gen.3, 1 złącza PCI Epress x 1, 2 złącza DIMM z obsługą do 32GB DDR4 pamięci RAM, 2 złącza SATA w tym 1 szt SATA 3.0 1 złącze M.2 2280 dedykowane dla syków M.2 SATA lub NVMe 1 złącze M.2 WLAN 1 konektor do realizacji funkcji clear CMOS 1 konektor do realizacji funkcji clear Password Klawiatura USB w układzie polski programisty Mysz optyczna USB z rolką (scroll) Nagrywarka DVD +/-RW o prędkości min. 8x wraz z dołączonym oprogramowaniem Opakowanie musi być wykonane z materiałów podlegających powtórnemu przetworzeniu. Dodatkowe oprogramowanie Dołączone do oferowanego komputera oprogramowanie producenta z nieograniczoną licencją czasowo na użytkowanie umożliwiające : - upgrade i instalacje wszystkich sterowników, aplikacji dostarczonych w obrazie systemu operacyjnego producenta, BIOS’u z certyfikatem zgodności producenta do najnowszej dostępnej wersji, - możliwość przed instalacją sprawdzenia każdego sterownika, każdej aplikacji, BIOS’u bezpośrednio na stronie producenta przy użyciu połączenia internetowego z automatycznym przekierowaniem a w szczególności informacji : a. o poprawkach i usprawnieniach dotyczących aktualizacji b. dacie wydania ostatniej aktualizacji c. priorytecie aktualizacji d. zgodność z systemami operacyjnymi e. jakiego komponentu sprzętu dotyczy aktualizacja f. wszystkie poprzednie aktualizacje z informacjami jak powyżej od punktu a do punktu e. - wykaz najnowszych aktualizacji z podziałem na krytyczne (wymagające natychmiastowej instalacji), rekomendowane i opcjonalne - możliwość włączenia/wyłączenia funkcji automatycznego restartu w przypadku kiedy jest wymagany przy instalacji sterownika, aplikacji która tego wymaga. - rozpoznanie modelu oferowanego komputera, numer seryjny komputera, informację kiedy dokonany został ostatnio upgrade w szczególności z uwzględnieniem daty ( dd-mm-rrrr ) - sprawdzenia historii upgrade’u z informacją jakie sterowniki były instalowane z dokładną datą ( dd-mm-rrrr ) i wersją ( rewizja wydania ) - dokładny wykaz wymaganych sterowników, aplikacji, BIOS’u z informacją o zainstalowanej obecnie wersji dla oferowanego komputera z możliwością exportu do pliku o rozszerzeniu *.xml - raport uwzględniający informacje o : sprawdzaniu aktualizacji, znalezionych aktualizacjach, ściągniętych aktualizacjach , zainstalowanych aktualizacjach z dokładnym rozbiciem jakich komponentów to dotyczyło, błędach podczas sprawdzania, instalowania oraz możliwość exportu takiego raportu do pliku *.xml od razu spakowany z rozszerzeniem *.zip. Raport musi zawierać z dokładną datą ( dd-mm-rrrr ) i godziną z podjętych i wykonanych akcji/zadań w przedziale czasowym do min. 1 roku. Tablica interaktywna 1 Parametry monitora: • Panel: D-LED 65" • Kontrast: 4000:1 • Jasność: 350cd/m2 • Proporcje obrazu: 16:9 • Głębia koloru: 10 bit, 1,07 mld kolorów • Obszar wyświetlania: 1428,5x803,5mm • Tryb wyświetlania: 16:9/4:3/punkt do punktu/pełny ekran • Rozdzielczość: 4K Ultra HD 3840x2160 • Ekran: szyba hartowana aż 4mm z powłoką Anti Glare • Tryb dźwięku: D/K; B/G; I; M • Kąt widzenia: 178° • Żywotność panelu: 50 000h • Rozmiar pixela [mm]: 0,372 x 0,372 • Czas reakcji: 8ms • Przedział napięcia: AC (100~240)V-50-60Hz • Głośniki: 2x15W • Zużycie prądu max/tryb czuwania: Max. 230W/ < 1W • Plug&Play • Technologia dotyku: IR • Wejścia: HDMI 2.0 x2; HDMI 1.4 x1; VGA x1; VGA Audio-In x1; YPBPR x1; AV x1; USB 3.0 x1; USB 2.0 x1; RJ45 x1; czytnik kart SD x1; gniazdo Touch USB x2;gniazdo OPS x 1; RS232 x1; USB2,0 (wspólne dla Android'a oraz PC) x 3; Display Port x1 • Wyjścia: AV-Out x1; wyjście słuchawkowe; SPDIF x1; wyjście HDMI x1; • Wymiary maksymalny: 1545 x 926,5 x 99,3 mm • Certyfikaty produktu: CE, ROHS, ISO 9001, ISO 14001 • Gwarancja: 2 lata Pozostałe: • Wbudowany Android: o Android 8.0 o CPU: 2 x ARM Cortex-A73@1.5GHz ; 2 x ARM Cortex-A53@1.5GHz o GPU: ARM Mali-G51450MHz o RAM: 4GB o WiFi (2.4 oraz 5GHz) o 32GB pamieć wewnętrznej o Wsparcie dla przeglądarek HTML 5 o Pełne wsparcie dla rozdzielczości 4K z częstotliwością odświeżania 60Hz o Obsługiwane udostępnianie ekranu (z dotykiem) za pomocą sieci o Obsługuje menedżer plików o Wsparcie lokalne i online dla odtwarzania muzyki • Dołączone akcesoria: o Uchwyt montażowy ścienny VESA 400x400 o Pilot z bateriami o Pisaki interaktywne (4 szt) o Przewód audio o Przewód HDMI o Przewód USB o Przewód VGA o Przewód zasilający o Skrócona instrukcja obsługi Parametry modułu dotyku: • Prędkość kursora: 200 dot/s • Obiekty odczytu: Palec, wskaźnik lub inny nieprzezroczysty obiekt • Punkty dotyku: 32 punkty dotyku • Dokładność pozycjonowania: < 1 mm • Rozdzielczość dotyku: 32768*32768 • Ciągły czas reakcji: <5 ms • Połączenie USB 2.0, USB 3.0 • System OS: Windows, Linux, Android, Mac Monitor 61 Typ ekranu Ekran ciekłokrystaliczny, min. 21,5”, panoramiczny 16:9, Rozmiar plamki 0,248 mm Jasność 250 cd/m2 Kontrast 1000:1 typowy Kąty widzenia (pion/poziom) 160/170 stopni Czas reakcji matrycy max. 5ms (od czerni do bieli) Rozdzielczość maksymalna 1920x1080 przy częstotliwości 60 Hz Częstotliwość odświeżania poziomego 30 – 83 kHz Częstotliwość odświeżania pionowego 56 – 76 Hz Color Gamut 85% (CIE 1976) 72% (CIE 1931) Głębia koloru 16,7 miliona kolorów Powłoka powierzchni ekranu Przeciwodlbaskowa, utwardzona min. 3H Podświetlenie LED Regulacja pochylenia Tak, od -5 do +21 stopni lub regulacja min. 26 stopni Pobór energii 18W standardowo, 24W maksymalnie 0,3W (max) czuwanie Bezpieczeństwo Monitor musi być wyposażony w tzw. Kensington Slot - gniazdo zabezpieczenia przed kradzieżą. Wbudowane w monitor narzędzie diagnostyczne umożliwiające zdiagnozowanie problemu wyświetlania obrazu na ekranie (kwestia karty graficznej czy monitora) Waga Maksymalnie 3.7 kg z podstawą Złącza Display Port , VGA Gwarancja 3 lata na miejscu u klienta Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Certyfikaty TCO, CE, Dyrektywa RoHS 2011/65/EU, ISO 13406-2 lub ISO 9241 Inne Kabel zasilania, kabel DP

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30214000-2
30213000-5
30231300-0
48000000-8
30236000-2
38552000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia na dostawę sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Dobry zawód – pewna praca II edycja ” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WP, Oś priorytetowa III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej młodzieży, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej młodzieży” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży (nr postępowania 3/2019) (dalej zwanego „Postępowaniem”) Zamawiający – AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A. 18-400 Łomża, ul. M.C. Skłodowskiej 1 zapewnia, że powierzone przez Wykonawcę dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U.UE.L.2016.119.1) – dalej zwanego „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych. W celu wykonania obowiązku wynikającego z art. 13 oraz 14 RODO niniejszym przekazujemy informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania danych osobowych Wykonawcy: I. Administrator danych osobowych Administratorem danych osobowych jest Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży Administrator). Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez ww. adres korespondencyjny, jak również poprzez adres e-mail: arr.lomza@podlaskie.org.pl Administrator dba o to by dane były zbierane tylko w zakresie niezbędnym do wskazanego celu i tylko przez okres w jakim jest to niezbędne. II. Rodzaj danych osobowych Administrator przetwarza jedynie dane osobowe obejmujące dane osobowe w zakresie: a) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres poczty elektronicznej, adres korespondencyjny, numer telefonu/faxu, adres zamieszkania, NIP, REGON, PESEL – Wykonawców będących osobami fizycznymi, b) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres poczty elektronicznej, numer telefonu/faxu – pełnomocników oraz osób wskazanych przez Wykonawcę do kontaktu, c) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, adres zamieszkania, informacje o karalności ( o ile były wymagane) członków organów spółek kapitałowych, wspólników spółek osobowych, prokurentów spółek będących Wykonawcami, d) imię, nazwisko, stanowisko służbowe, informacje dot. doświadczenia i kwalifikacji, uprawnień, podstawy dysponowania osób wskazanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, e) inne dane osobowe przekazane przez Wykonawcę niezbędne do przeprowadzenia Postępowania. Przez Wykonawcę należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. III. Zakres i cele przetwarzania danych osobowych Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej jako „ustawa Pzp”:, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W ramach swojej działalności Administrator zbiera i przetwarza Pana/Pani dane osobowe: a) w celu przygotowania i przeprowadzenia Postępowania oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO); b) w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora w celu świadczenia usług na rzecz Zamawiającego (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO); c) w celu zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego związanego z czynnościami dokonywanymi elektronicznie w tym za pośrednictwem strony pierog.pl (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO); d) w celu archiwizacji dokumentów, w szczególności umów i dokumentów dot. rozliczeń (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit c RODO); e) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO); f) w celu prowadzenia korespondencji e-mailowej i tradycyjnej oraz kontaktu telefonicznego związanych z prowadzonym Postępowaniem (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit c i f RODO). IV. Obowiązki Wykonawców w związku z przekazaniem danych osobowych W przypadku udostępnienia Administratorowi przez Wykonawcę danych osobowych swojego personelu niezależnie od podstawy dysponowania, pełnomocników, członków organów, prokurentów, wspólników, kontrahentów, współpracowników, osób do kontaktu, Administrator zobowiązuje Wykonawców do poinformowania osób, których dane zostały przekazane o fakcie i zakresie przekazanych danych, o danych kontaktowych Administratora oraz zasadach przetwarzania danych wskazanych w niniejszej Informacji. V. Odbiorcy danych W związku z prowadzonym przez Administratora Postępowaniem w zakresie w jakim jest to niezbędne Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności: a) Zamawiającemu na rzecz którego przeprowadzane jest Postępowanie, b) osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, c) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, c) podmiotom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych i sprzętu, e) innym podmiotom w zakresie w jakim Administrator będzie do tego zobowiązany przepisami prawa, w tym Krajowej Izbie Odwoławczej, organom kontrolującym. VI. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy Administrator nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych poza EOG. VII. Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą przedmiotem profilowania. VIII. Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia Postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres przetwarzania może być przedłużony w granicach prawa w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych niezbędne jest do dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Po okresie przetwarzania dane będą usuwane lub zanonimizowane. IX. Uprawnienia osób których dane dotyczą Z zastrzeżeniem sytuacji określonych w przepisach prawa Pani/Panu przysługują następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do treści swoich danych, b) prawo do sprostowania niezgodności lub błędów w przetwarzanych danych lub ich uzupełnienia, c) prawo do informacji o przetwarzanych danych w tym o celach i podstawach przetwarzania, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, e) prawo do skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa, w tym RODO. Wnioski dot. realizacji niniejszych uprawnień należy składać pisemnie lub elektronicznie na adres wskazany w pkt I. Z uwagi na regulacje ustawy Pzp oraz cel gromadzenia i przetwarzania danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO; b) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. X. Bezpieczeństwo danych Administrator dokłada starań, aby zapewnić bezpieczeństwo powierzonych mu danych osobowych.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do Specyfikacji), 2) oświadczenie wskazane w rozdziale VIII ust. 1 Specyfikacji, 3) oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym wspólnicy spółki cywilnej) – oferta musi być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców (wspólników) w niniejszym postępowaniu – zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym na podstawie art. 23 ust. 2 Ustawy, które należy załączyć do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na zestaw komputerowy 20,00
termin dostawy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: 1) wycofania z sieci dystrybucji oferowanego modelu sprzętu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego modelu sprzętu pod warunkiem, że spełnia on wszystkie parametry określone w OPZ i ofercie Wykonawcy, a zmiana ta nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca, przed dostawą jest zobowiązany złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające brak możliwości dostarczenia sprzętu określonego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz wskazać model i typ proponowanego sprzętu wraz z zapewnieniem o spełnieniu parametrów określonych w jego ofercie. 2) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadkach określonych w pkt. 1, nie więcej jednak niż o 7 dni; 3) rezygnacji przez Zamawiającego z części dostawy i w związku z tym obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy. 4) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadkach wskazanych w § 4 ust. 4 5) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich lub rachunkowych w treści umowy, 6) zmiana nazwy, adresu, Stron umowy, 7) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, 8) zmiany zgodne z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.,). 2. Zmiana umowy wymaga aneksu w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-14, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż dwóch kamer w biurze oraz alarmu-Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż dwóch kamer w biurze. Są to dwa pomieszczenia o długości 8 m. oraz montaż alarmu. Jedne drzwi wejściowe oraz dwa okna balkonowe. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI