Opieka serwisowa Platformy e-usług

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opieka serwisowa Platformy e-usług
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-03-10
  • ZamawiającyMAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00071362
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opieka serwisowa Platformy e-usług

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013272620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mazowieckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mazowieckie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opieka serwisowa Platformy e-usług

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4b4b5ee-9934-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej: przetarg@mazowieckie.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w rozdziale 1 pkt 1.6. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOU-IV.272.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług opieki serwisowej dla Platformy e-usług, wykonanej w ramach projektu „Wdrożenie i popularyzacja e-usług realizowanych przez administrację rządową w województwie mazowieckiem”(WIPER), poprzez świadczenie: usługi Utrzymania (w tym wsparcia technicznego) oraz usługi rozwoju (w ramach Zleceń Nadzoru Autorskiego, w wymiarze do 400 godzin, w okresie trwania umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia błędu kategorii A

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia błędu kategorii B

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia błędu kategorii C

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, wykonuje co najmniej:
- 2 (dwie) usługi dotyczące opieki serwisowej i wsparcia użytkowników systemów e-urząd, w skład którego wchodzi system, na którym udostępniane są usługi elektroniczne, zintegrowany z co najmniej dwoma rozwiązaniami
z poniższych:
a) systemem elektronicznym obiegu dokumentów,
b) Profilem Zaufanym lub jego poprzednikiem,
c) płatnościami elektronicznymi,
d) opracowania wzorów formularzy elektronicznych do przekazania do CRWDE (Centralne Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych),
oraz zapewnienia systemu obsługi zgłoszeń błędów.
Łączna wartość tych usług nie może być niższa niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) brutto, przy czym wartość jednej usługi nie może być niższa niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto.
LUB:
- 2 (dwie) usługi polegające na wdrożeniu systemu informatycznego lub opracowywaniu i implementacji modyfikacji do systemu e-urząd, w skład którego wchodzi system, na którym udostępniane są usługi elektroniczne
i wdrożenie obejmowało integracje z co najmniej dwoma rozwiązaniami
z poniższych:
a) systemem elektronicznym obiegu dokumentów,
b) Profilem Zaufanym lub jego poprzednikiem,
c) płatnościami elektronicznymi,
d) opracowania wzorów formularzy elektronicznych do przekazania do CRWDE (Centralne Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych),
w których zakres weszło w szczególności:
1) wykonanie analizy i projektu technicznego,
2) wdrożenie systemu informatycznego,
3) przeprowadzenie testów akceptacyjnych,
4) przeszkolenie użytkowników oraz administratorów,
5) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
6) świadczenie usługi wsparcia systemu.
Łączna wartość tych usług nie może być niższa niż: 800 000 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) brutto, przy czym wartość jednej usługi nie może być niższa niż: 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) brutto.
Wyżej wymienione usługi i warunki mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień.

2. Dysponuje zespołem projektowym Wykonawcy posiadającym następujące kompetencje :
1) koordynator opieki serwisowej - 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
a) wyksztalcenie wyższe,
b) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert zrealizował w roli Koordynatora opieki serwisowej przynajmniej 1 (jeden) projekt informatyczny (zakończony do dnia składania ofert) o wartości nie mniejszej niż: 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto;
2) Analityk systemowy - co najmniej 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
a) wyksztalcenie wyższe,
b) co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie: zbierania, specyfikacji i dokumentowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, kontroli spełniania wymagań, opracowywania założeń i identyfikowania ograniczeń systemowych,
c) co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie projektowania i modelowania systemów lub modelowania modelu danych, doświadczenie w zakresie modelowania procesów biznesowych oraz specyfikacji wymagań dla systemów informatycznych z wykorzystaniem UML w co najmniej 2 projektach,
d) znajomość zagadnień związanych z usługami sieciowymi oraz szyną integracyjną ESB;
3) Programista systemów informatycznych - co najmniej 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
a) wyksztalcenie wyższe,
b) co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie programowania,
c) doświadczenie w programowaniu i wdrażaniu systemów w oparciu o bazę danych PostgreSQL, technologie Tomcat, języki oprogramowania: Java, Groovy,
d) udział jako programista w co najmniej trzech projektach, które obejmowały wdrożenie systemu, z czego co najmniej w ramach jednego z tych projektów brał udział w przeprowadzeniu integracji między systemami,
4) Tester oprogramowania - co najmniej 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
a) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w testowaniu oprogramowania,
b) certyfikat ISTQB Foundation lub certyfikat równoważny potwierdzający umiejętności testowania aplikacji;
5) Specjalista ds. wsparcia technicznego użytkowników - co najmniej 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
a) co najmniej 2 letnie doświadczenie w charakterze specjalisty ds. wsparcia użytkowników dla systemów wdrażanych przez Wykonawcę , a także systemu elektronicznego obiegu dokumentów.
Jedna osoba może pełnić w projekcie najwyżej dwie funkcje, przy czym funkcja programisty nie może być łączona z funkcją testera.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:
2.1. Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy;
2.2. Muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, należy złożyć oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP, zaś miniPortal jest miejscem, w którym Wykonawca znajdzie opublikowany przez Zamawiającego formularz postępowania oraz może zaszyfrować ofertę. Cały proces szyfrowania odbywa się na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI