Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Lubiewko, Chrapów, Łęczyn, Podlesiec, Sarbinowo i Kępa Zagajna położone w jednostce ewidencyjnej: Dobiegniew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzelecko-Drezdenecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. St. Wyszyńskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957632380
1.5.8.) Numer faksu: 957631126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@fsd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Lubiewko, Chrapów, Łęczyn, Podlesiec, Sarbinowo i Kępa Zagajna położone w jednostce ewidencyjnej: Dobiegniew
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa0d45f2-bbd3-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010547/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów: Kępa Zagajna, Sarbinowo, Podlesiec, Lubiewko, Łęczyn, Chrapów gm. Dobiegniew
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/fsd
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/fsd
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
• w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
• w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:
a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg;
b) maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików;
Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich (adres: Ks. Stefana Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, e-mail: starosta@fsd.pl ; nr tel.: +48 95 763 23 80 ). W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.272.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Lubiewko, Chrapów, Łęczyn, Podlesiec, Sarbinowo i Kępa Zagajna położone w jednostce ewidencyjnej: Dobiegniew.
Zamówienie częściowe Nr 1 – Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Lubiewko, Chrapów, Łęczyn.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności (szczegółowy opis czynności znajduje się w warunkach technicznych do wykonania prac geodezyjno-kartograficznych, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ):
1 Wykonania analizy jakości i przydatności materiałów PZGiK;
2 Porównanie mapy z terenem;
3 Wykonanie prac geodezyjnych mających na celu pozyskanie danych dotyczących (prace polowe, kameralne):
- granic działek ewidencyjnych ( w tym ustalenie przebiegu granic i pomiar punktów granicznych),
- użytków gruntowych,
- budynków i lokali
- obiektów trwale związanych z budynkami,
- klasyfikacji gleboznawczej gruntów;
4 Wykonanie czynności związanych z pomiarami linii brzegu, której przebieg zostanie ustalony na zasadach określonych w przepisach art. 220 ustawy Prawo wodne lub §46 rozporządzenia o EGiB.;
5 Wykonanie czynności związanych z opracowaniem projektu operatu opisowo-kartograficznego;
6 Wyłożenie projektu operatu opisowo – kartograficznego oraz udział w rozpatrywaniu uwag złożonych w trakcie wyłożenia;
7 Opracowaniem dokumentacji niezbędnej do aktualizacji EGiB w formie plików modyfikujących oraz wykazów zmian danych ewidencyjnych dotyczących działek i budynków. Dokonanie podłączenia plików do bazy prowadzonej przez Starostę powiatu Strzelecko – Drezdeneckiego;
8 Złożenie operatu technicznego do PODGiK w Strzelcach Krajeńskich;
9 Wykonanie matryc „wyrysu z mapy ewidencyjnej” dla zmienionych działek.
Każde z zamówień częściowych podzielone zostało na następujące etapy:
1) Zamówienie częściowe nr 1 – obręb Lubiewko, Chrapów, Łęczyn w podziale na Etapy prac:
a) Etap I – obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale IV.1-18 Projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków – stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ,
b) Etap II - obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale IV.19-21 Projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków – stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będą:
Zamówienie częściowe nr 1 - Lubiewko, Chrapów, Łęczyn położone w jednostce ewidencyjnej: Dobiegniew.
4.2.5.) Wartość części: 178022,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30221000-4 - Cyfrowe mapy katastralne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 217 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %
2) Gwarancja i rękojmia - 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Lubiewko, Chrapów, Łęczyn, Podlesiec, Sarbinowo i Kępa Zagajna położone w jednostce ewidencyjnej: Dobiegniew.
Zamówienie częściowe: Nr 2 – Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Podlesiec, Sarbinowo, Kępa Zagajna;
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności (szczegółowy opis czynności znajduje się w warunkach technicznych do wykonania prac geodezyjno-kartograficznych, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ):
1 Wykonania analizy jakości i przydatności materiałów PZGiK;
2 Porównanie mapy z terenem;
3 Wykonanie prac geodezyjnych mających na celu pozyskanie danych dotyczących (prace polowe, kameralne) :
- granic działek ewidencyjnych ( w tym ustalenie przebiegu granic i pomiar punktów granicznych),
- użytków gruntowych,
- budynków i lokali
- obiektów trwale związanych z budynkami,
- klasyfikacji gleboznawczej gruntów;
4 Wykonanie czynności związanych z pomiarami linii brzegu, której przebieg zostanie ustalony na zasadach określonych w przepisach art. 220 ustawy Prawo wodne lub §46 rozporządzenia o EGiB.;
5 Wykonanie czynności związanych z opracowaniem projektu operatu opisowo-kartograficznego;
6 Wyłożenie projektu operatu opisowo – kartograficznego oraz udział w rozpatrywaniu uwag złożonych w trakcie wyłożenia;
7 Opracowaniem dokumentacji niezbędnej do aktualizacji EGiB w formie plików modyfikujących oraz wykazów zmian danych ewidencyjnych dotyczących działek i budynków. Dokonanie podłączenia plików do bazy prowadzonej przez Starostę powiatu Strzelecko – Drezdeneckiego;
8 Złożenie operatu technicznego do PODGiK w Strzelcach Krajeńskich;
9 Wykonanie matryc „wyrysu z mapy ewidencyjnej” dla zmienionych działek.
Każde z zamówień częściowych podzielone zostało na następujące etapy:
- Zamówienie częściowe nr 2 – obręb Podlesiec, Sarbinowo, Kępa Zagajna w podziale na Etapy prac:
a) Etap I – obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale IV.1-18 Projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków – stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ,
b) Etap II - obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale IV.19-21 Projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków – stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będą:
Zamówienie częściowe nr 2 - Podlesiec, Sarbinowo, Kępa Zagajna położone w jednostce ewidencyjnej: Dobiegniew.
4.2.5.) Wartość części: 174824,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30221000-4 - Cyfrowe mapy katastralne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 217 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %
2) Gwarancja i rękojmia - 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
O uzyskanie zamówienia mogą się ubiegać podmioty, które ubezpieczone są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej:
Zamówienie częściowe nr 1: 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 groszy);
Zamówienie częściowe nr 2: 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 groszy).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
W przypadku Wykonawcy, który złoży oferty na więcej niż jedno zamówienie częściowe, wysokość sumy gwarancyjnej ubezpieczenia musi być odpowiednio wyższa o kwotę wymaganą w danym zamówieniu częściowym.
zdolności technicznej lub zawodowej.
a) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Zamówienie częściowe nr 1 i 2:
wykonał należycie, zgodnie z przepisami art. 24a pgik co najmniej 3 opracowania, polegające na „modernizacji ewidencji gruntów i budynków”.
Łączna wartość tych usług winna wynosić min. 200.000,00 zł brutto dla każdego zadania. Opracowania dotyczą bezpośredniego wykonawstwa w/w prac lub nadzoru nad wykonywanymi pracami. W przypadku nadzoru należy podać wartość nadzorowanych prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne powyższy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
b) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia:
Zamówienie częściowe nr 1 i 2:
Wykonawcy wykażą dysponowanie min. 1 osobą uprawioną do kierowania pracami geodezyjnymi zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2021.1990 t.j.) w zakresie:
1-geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne;
a także:
2-rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
lub 5 – geodezyjne urządzanie terenów rolnych i leśnych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 9 do SWZ),
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.), f) art. 109 ust. 8 i 10 PZP - (wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 10 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Oświadczenia, o których mowa wyżej stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenia te składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 7 do SWZ),
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.
c) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień (jeżeli są wymagane), doświadczenia (jeżeli jest wymagane) wykształcenia (jeżeli jest wymagane) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zostały okreslone w załaczniku nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę nalezy złozyć za pośrednictwem Platformy Smart PZP https://portal.smartpzp.pl/fsd
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-21