IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujacych przypadkach::1) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia - w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, a także w przypadku wystąpienia innych ważnych przyczyn, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie, w tym personelu Wykonawcy wskazanego w ofercie, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, z zachowaniem wymogów SIWZ w zakresie żądanych kwalifikacji.2) zmniejszenia (ograniczenia) zakresu przedmiotu umowy w trakcie realizacji umowy oraz związanej z tym odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku zmniejszenia (ograniczenia) zakresu przedmiotu umowy na skutek:a) zamknięcia, remontu danego obiektu lub pomieszczeń,b) całkowitego wyłączenia z zakresu przedmiotu umowy obiektów objętych usługą konserwacji, z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia przez Zamawiającego.3) zmiany umowy w razie zaistnienia sytuacji określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2 do 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).4) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy poprzez jego podwyższenie lub obniżenie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2,3,6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).;5) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy zmiana ta jest związana lub jest konsekwencją zmiany o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 6 ustawy Prawo zamówień publicznych6) zmianę okresu obowiązywania niniejszej umowy poprzez jego przedłużenie o okres uzgodniony między stronami, z tym, że nie dłuższy niż ten, podczas którego - z powodu siły wyższej lub z powodu wystąpienia innego zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne niezależne od stron lub osoby trzecie - nie było możliwości realizacji umowy, bądź jej części; za siłę wyższą uznaje się powódź, pożar, huragan, tajfun, trąby powietrzne, sztormy, osuwiska, trzęsienia ziemi, inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania wojenne, zamieszki, strajki, działania o charakterze terrorystycznym, niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy działania władz i innych organów państwowych, epidemie, pandemie; obowiązek udowodnienia faktu wystąpienia siły wyższej i jej wpływu na termin realizacji umowy spoczywa na Wykonawcy;7) zmiany postanowień umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy pomimo zachowania należytej staranności, które uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy w terminach i na zasadach pierwotnie w niej przewidzianych. W takim wypadku strony mogą zmienić takie elementy i postanowienia umowy, na które wystąpienie przedmiotowych okoliczności miało wpływ. W przypadku gdy okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym będą miały wpływ na okres obowiązywania niniejszej umowy lub terminy w niej przewidziane to w takim przypadku strony mogą przesunąć okres termin ( okres) wykonania Umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju lub o okres potrzebny do zlikwidowania skutków wstąpienia przedmiotowych okoliczności, tak aby możliwa była realizacja niniejszej umowy.8) zmiany terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe ich zachowanie – poprzez ich przedłużenie o okres uzgodniony między stronami, z tym, że nie dłuższy niż ten podczas którego z powodu siły wyższej nie było możliwości realizacji umowy, bądź jej części; za siłę wyższą uznaje się powódź, pożar, huragan, tajfun, trąby powietrzne, sztormy, osuwiska, trzęsienia ziemi, inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania wojenne, zamieszki, strajki, działania o charakterze terrorystycznym, niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy działania władz i innych organów państwowych; zamknięcie granic, portów bądź lotnisk; zarazy, epidemie, pandemie, kradzież, zatonięcie ładunku; obowiązek udowodnienia faktu wystąpienia siły wyższej i jej wpływu na termin realizację umowy spoczywa na Wykonawcy;9) zmiany okresu obowiązywania umowy, – w przypadku, gdy z powodu wystąpienia okoliczności związanych z COVID – 19, nie było możliwości realizacji umowy, bądź jej części zgodnie z jej postanowieniami; w takim przypadku Zamawiający przewiduje zamianę okresu obowiązywania umowy poprzez jego przedłużenie o okres równy okresowi podczas którego z powodu wystąpienia okoliczności związanych z COVID – 19 nie było możliwości realizacji umowy zgodnie z jej postanowieniami.10) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d) zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 10 lit b, c i d) jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie oraz wskazaniem daty, od której nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem iż wynagrodzenie Wykonawcy może ewentualnie ulec zmianie wyłącznie o kwotę odpowiadającą różnicy pomiędzy kosztami jakie Wykonawca ponosił przed wprowadzoną zmianą a kosztami jakie ponosi po wprowadzeniu zmiany; Wraz z wnioskiem o zmianę, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty, z których wynika, w jakim zakresie zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 10 lit b, c i d) mają wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności:1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 10 lit b; 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 10 lit. c.;3) dokumenty (zestawienie), z których wynika różnica w ponoszonych przed niego kosztach w związku z gromadzeniem i dokonywaniem wpłat do pracowniczych planów kapitałowych przez zmianą obowiązujących w tym zakresie zasad i po zmianie, mających bezpośredni wpływ na koszty związane z realizacją zamówienia wraz z pisemnym zestawieniem pracowników wykonujących przedmiot umowy, którzy przystąpili do pracowniczych planów kapitałowych wraz z określeniem zakresu (części etatu/ ilości godzin), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 10 lit. d.4. W sytuacji, o której mowa w ust. 3 powyżej, każdorazowo Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do wezwania Wykonawcy o przedłożenie dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień w przypadku gdyby Zamawiający uznał, iż dokumenty przedstawione dotychczas przez Wykonawcę okazały się niewystarczające lub w przypadku gdyby wymagały uzupełnienia. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę wpływu zmian o których mowa w ust. 2 pkt 10) lit b), lit. c) i lit. d) na koszt wykonania umowy, Zamawiający odmówi dokonania zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia. W terminie do 30 dni od dnia przekazania kompletu dokumentów z których wynika, w jakim zakresie zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 10 lit b) c) i d) niniejszego paragrafu mają wpływ na koszty wykonania zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zakresie, w jakim akceptuje wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, lub informację o niezatwierdzeniu wniosku.5. Zmiany niniejszej umowy, o których mowa w ust. 2 pkt 10 lit. b), lit. c) i lit d) niniejszego paragrafu wymagają zawarcia przez strony aneksu do niniejszej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Przewidziana aneksem zmiana wynagrodzenia będzie obowiązywać od dnia wejście w życie zmian przepisów stanowiących podstawę tej zmiany.6. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę wpływu zmian o których mowa w ust. 2 pkt 10 niniejszego paragrafu na koszt wykonania umowy Zamawiający odmówi dokonania zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia.7. W przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy ulegnie obniżeniu stawka podatku od towarów i usług na usługi stanowiące przedmiot niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia aneksu do niniejszej umowy, na mocy którego pomniejszona zostanie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy w ten sposób, iż zostanie ono pomniejszone o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy i kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według nowej stawki obowiązującej po wprowadzeniu zmiany w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. Przedmiotowe postanowienie ma zastosowanie do tej części wynagrodzenia brutto Wykonawcy, do którego będzie miała zastosowanie obniżona stawka podatku VAT. W każdym przypadku podstawą wyliczenia kwoty podatku od towarów i usług jest kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy, która nie ulegnie zmianie na skutek zmiany stawki podatku VAT.8. W przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy ulegnie podwyższeniu stawka podatku od towarów i usług na usługi stanowiące przedmiot niniejszej umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy polegającej na zmianie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy w ten sposób, iż zostanie ono powiększone o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy i kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według nowej stawki obowiązującej po wprowadzeniu zmiany w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. Przedmiotowe postanowienie ma zastosowanie do tej części wynagrodzenia brutto Wykonawcy, do którego będzie miała zastosowanie podwyższona stawka podatku VAT. Powyższa zmiana może być jednak dokonana pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana w zakresie stawki podatku od towarów i usług miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W każdym przypadku podstawą wyliczenia kwoty podatku od towarów i usług będzie kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy, która nie ulegnie zmianie na skutek zmiany stawki podatku VAT. Zmiana wynagrodzenia wymaga stosownego aneksu dla swej ważności sporządzonego na piśmie.9. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. Stronę inicjującą zamianę zobowiązana jest przedstawić drugiej stronie stosowny wniosek, zawierający opis propozycji zmian oraz uzasadnienie zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
14.12.2020, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: