Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych i laptopów.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych i laptopów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-03-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Hematologii i Transfuzjologii
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-14
  • Numer ogłoszenia525381-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 525381-N-2019 z dnia 2019-03-14 r.

Instytut Hematologii i Transfuzjologii: Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych i laptopów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych i laptopów.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, krajowy numer identyfikacyjny 28848400000000, ul. ul. Indiry Gandhi  14 , 02-776  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 349 62 22, e-mail zaopat@ihit.waw.pl, faks 022 349 62 23.
Adres strony internetowej (URL): www.ihit.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ihit.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych i laptopów.
Numer referencyjny: IHIT/P/11/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawę zestawów komputerowych i laptopów z podziałem na 6 części. 1 część obejmuje dostawę komputerów stacjonarnych z dwoma monitorami ciekłokrystalicznymi i z oprogramowaniem systemowym wg specyfikacji dla Zestaw komputerowy stacjonarny - 2 sztuki. 2 część obejmuje laptopy z oprogramowaniem systemowym wg specyfikacji dla Laptop typ 1 - 2 sztuki. 3 część obejmuje laptop z oprogramowaniem systemowym wg specyfikacji dla Laptop typ 2. 4 część obejmuje laptop z oprogramowaniem systemowym wg. specyfikacji dla Laptop typ 3. 5 część obejmuje zestawy komputerowe z monitorem ciekłokrystalicznym wg specyfikacji dla Zestaw komputerowy typ 1 - 10 sztuk. 6 część obejmuje zestaw komputerowy z monitorem ciekłokrystalicznym wg specyfikacji dla Zestaw komputerowy typ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik Nr 1A do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, Załącznik Nr 4 do SIWZ – wzór umowy. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe jak opisane w załączniku nr 1A do SIWZ. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały użyte nazwy własne/marki produktów lub producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za równoważność Zamawiający rozumie konieczność zapewnienia przez oferowany produkt, produktów równoważnych wg funkcjonalności i zgodnych z parametrami technicznymi nie gorszymi niż produkt wskazany przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie żąda w tym zakresie oświadczeń.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale. Oferta musi zawierać - Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; - Oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
W częsciach 1-4 - Cena 60,00
W częsciach 1-4 Kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” 20,00
W częsciach 1-4 Kryterium „Termin dostawy” 20,00
W częściach 5-6 - Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik Nr 1A do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, Załącznik Nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-25, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zestaw komputerowy z dwoma monitorami ciekłokrystalicznymi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania minimalne - wyszczególnienie PARAMETR/ WARUNEK GRANICZNY 1. Procesor wyposażony min. w 6 rdzeni, 12 MB pamięci podręcznej, minimalne taktowanie 3,2 GHz, minimum 36 miesięcy gwarancji 2. Pamięć RAM komputera co najmniej 32 GB, DDR4, 2666 MHz 3. Pojemność jednej kości pamięci RAM: co najmniej 8 GB 4. Karta sieciowa zintegrowana o szybkości 100/1000 Mbit/s 5. Karta graficzna: zintegrowana lub dedykowana, z obsługą minimum dwóch monitorów za pomocą złącz DVI/VGA/HDMI/DisplayPort 6. Szybkość transferu danych pomiędzy płytą główną a każdym z oferowanych dysków twardych co najmniej 6 Gbit/s. 7. Podstawowy dysk twardy (na system operacyjny): pojemność minimum 240 GB SSD M.2 8. Dwa dodatkowe dyski twarde HDD o pojemności 3TB każdy, 3,5 cala, 5400 rpm Połączenia między dyskami RAID1 9. Technologia zastosowanego dysku twardego: SATA III lub równoważna (identyczna szybkość wymiany danych) 10. Napęd optyczny nagrywarka DVD±RW lub lepszy. 11. Komunikacja napędu optycznego z płytą główną z szybkością co najmniej 6 Gbit/s. 12. Złącza zewnętrzne (co najmniej): D-SUB, DVI, HDMI, 5 złączy USB co najmniej wersja 2.0 (w tym 2 z przodu komputera), 2 złącza USB wersja 3.0, RJ-45, wejście na mikrofon, wejście/wyjście liniowe, wyjście słuchawkowe 13. Obudowa typu Micro Tower lub podobna (pionowa) 14. Wymagany dodatkowy wentylator (chassis fan) wtłaczający zimne lub wysysający ciepłe powietrze do/z odbudowy 15. Zasilacz o mocy minimum 500W, sprawność zasilacza minimum 85%, certyfikowany 16. System operacyjny: Windows 10 Pro PL 64-bit lub równoważny 17. Wersja systemu operacyjnego umożliwiająca użytkowanie komputera w firmach, w sieciach lokalnych 18. Współpraca systemu operacyjnego dołączonego do komputera z usługą Active Directory (AD) używaną przez Zamawiającego 19. Dołączona klawiatura i mysz. Urządzenia podłączone do gniazd USB 20. Karta dźwiękowa zintegrowana 21. Okablowanie: w zestawie 22. Gwarancja na zestaw minimum 24 miesiące. Gwarancja producenta. Typ gwarancji nbd (naprawa w miejscu u klienta w okresie gwarancji) 23. Serwis wykonywany będzie przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta 24. Monitory: a) Przekątna ekranu co najmniej 21,5 cala, b) FULL HD, c) proporcje 16:9, d) rozdzielczość 1920x1080, e) technologia podświetlenia matrycy: LED, f) czas reakcji minimum 5 ms, g) regulowana wysokość, h) złącza pozwalająca na pracę z powyższym zestawem i) jasność monitora co najmniej 250 cd/m2 j) kontrast (statyczny) monitora co najmniej 1000:1 k) wielkość plamki co najwyżej 0,25 mm l) cyfrowa regulacja ustawień monitora m) częstotliwość odświeżania obrazu co najmniej 60Hz n) funkcjonalność redukcji migotania obrazu o) należy dołączyć kabel zasilający, kabel sygnałowy umożliwiające uruchomienie urządzenia p) w przypadku zaoferowania monitora niewyposażonego we wbudowane głośniki, należy dołączyć standardowe głośniki zewnętrzne 25. Montaż po stronie dostawcy, zamawiający otrzymuje sprzęt przetestowany, gotowy do pracy. Płyta główna i obudowa trwale oznaczona logo producenta zestawu. 26. Urządzenie fabrycznie nowe wprowadzone do sprzedaży nie wcześniej niż w styczeń 2018 roku. Urządzenie wyprodukowane nie wcześniej niż czerwiec 2018.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 48000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Laptop typ 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania minimalne - wyszczególnienie PARAMETR/ WARUNEK GRANICZNY 1. Procesor 4-rdzeniowy, 8-wątkowy, 6 MB SmartCache) o wydajności wg Passmark min 7600 pkt Przykład: Intel Core i5-8250U 2. Pamięć RAM komputera co najmniej 8 GB, DDR4, taktowanie co najmniej 2 GHz 3. Karta sieciowa zintegrowana o szybkości 10/100/1000 Mbit/s 4. Karta graficzna: zintegrowana Przykład: Intel UHD Graphics 620 5. Dysk o pojemności minimum 240 GB SSD Dysk HDD o pojemności 1000 GB SATA 6. Złącza zewnętrzne (co najmniej): USB 3.0 – 2 szt., HDMI – 1 szt., RJ-45 (LAN) – 1 szt., DC-in (zasilanie) – 1 szt., Wejście mikrofonowe – 1 szt., Wyjście słuchawkowe – 1 szt. 7. Karta dźwiękowa zintegrowana zgodna z Intel High Definition Audio, wbudowany mikrofon i głośniki stereo 8. Ekran: przekątna ekranu min. 15,4”, rozdzielczość ekranu 1920x1080 (Full HD), matowy 9. Kamera internetowa 1.0 Mpix 10. Łączność: T-Base 10/100/1000 Mbps, WiFi 802.11 a/b/g/n/ac 11. Zasilacz 12. Dołączona mysz optyczna (podłączona do gniazda USB) 13. Bateria Li-Ion min. 2750 mAh 14. System operacyjny: Windows 10 Pro PL 64-bit lub równoważny 15. Współpraca systemu operacyjnego dołączonego do komputera z usługą Active Directory (AD) używaną przez Zamawiającego 16. Gwarancja minimum 24 miesiące. Gwarancja producenta. Typ gwarancji nbd (naprawa w miejscu u klienta w okresie gwarancji) 17. Serwis wykonywany będzie przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta 18. Urządzenie fabrycznie nowe wprowadzone do sprzedaży nie wcześniej niż w styczeń 2018 roku. Urządzenie wyprodukowane nie wcześniej niż czerwiec 2018.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 48000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Laptop typ 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania minimalne - wyszczególnienie PARAMETR/ WARUNEK GRANICZNY 1. Procesor 4-rdzeniowy, 8-wątkowy, 6 MB SmartCache) o wydajności wg Passmark min 7600 pkt  Przykład: Intel Core i5-8250U 2. Pamięć RAM komputera co najmniej 12 GB, DDR4, taktowanie co najmniej 2 GHz 3. Karta sieciowa zintegrowana o szybkości 10/100/1000 Mbit/s 4. Karta graficzna: zintegrowana Przykład: Intel UHD Graphics 620 5. Dysk o pojemności minimum 256 GB SSD Dysk HDD o pojemności 1000 GB SATA 6. Złącza zewnętrzne (co najmniej): USB 3.0 – 2 szt., HDMI – 1 szt., RJ-45 (LAN) – 1 szt., DC-in (zasilanie) – 1 szt., Wejście mikrofonowe – 1 szt., Wyjście słuchawkowe – 1 szt. 7. Karta dźwiękowa zintegrowana zgodna z Intel High Definition Audio, wbudowany mikrofon i głośniki stereo 8. Ekran: przekątna ekranu 14”, rozdzielczość ekranu 1920x1080 (Full HD), matowy 9. Kamera internetowa 1.0 Mpix 10. Łączność: T-Base 10/100/1000 Mbps, WiFi 802.11 a/b/g/n/ac 11. Zasilacz 12. Dołączona mysz optyczna (podłączona do gniazda USB) 13. Bateria Li-Ion min. 4000 mAh 14. System operacyjny: Windows 10 Pro PL 64-bit lub równoważny 15. Współpraca systemu operacyjnego dołączonego do komputera z usługą Active Directory (AD) używaną przez Zamawiającego 16. Gwarancja minimum 24 miesiące. Gwarancja producenta. Typ gwarancji nbd (naprawa w miejscu u klienta w okresie gwarancji) 17. Serwis wykonywany będzie przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta 18. Urządzenie fabrycznie nowe wprowadzone do sprzedaży nie wcześniej niż w styczeń 2018 roku. Urządzenie wyprodukowane nie wcześniej niż czerwiec 2018.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 48000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Laptop typ 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania minimalne - wyszczególnienie PARAMETR/ WARUNEK GRANICZNY 1. Procesor 4-rdzeniowy, 8-wątkowy, 6 MB SmartCache) o wydajności wg Passmark min 7600 pkt  Przykład: Intel Core i5-8250U 2. Pamięć RAM komputera co najmniej 16 GB, DDR4, taktowanie co najmniej 2 GHz 3. Karta sieciowa zintegrowana o szybkości 10/100/1000 Mbit/s 4. Karta graficzna: zintegrowana Przykład: Intel UHD Graphics 620 5. Dysk o pojemności minimum 120 GB SSD Dysk HDD o pojemności minimum 1000 GB SATA 6. Złącza zewnętrzne (co najmniej): USB 3.0 – 2 szt., HDMI – 1 szt., RJ-45 (LAN) – 1 szt., DC-in (zasilanie) – 1 szt., Wejście mikrofonowe – 1 szt., Wyjście słuchawkowe – 1 szt. 7. Karta dźwiękowa zintegrowana zgodna z Intel High Definition Audio, wbudowany mikrofon i głośniki stereo 8. Ekran: przekątna ekranu min. 15,4”, rozdzielczość ekranu 1920x1080 (Full HD), matowy 9. Kamera internetowa 1.0 Mpix 10. Łączność: T-Base 10/100/1000 Mbps, WiFi 802.11 a/b/g/n/ac 11. Zasilacz 12. Dołączona mysz optyczna bezprzewodowa 13. Bateria Li-Ion min. 2750 mAh 14. System operacyjny: Windows 10 Pro PL 64-bit lub równoważny 15. Współpraca systemu operacyjnego dołączonego do komputera z usługą Active Directory (AD) używaną przez Zamawiającego 16. Gwarancja minimum 24 miesiące. Gwarancja producenta. Typ gwarancji nbd (naprawa w miejscu u klienta w okresie gwarancji) 17. Serwis wykonywany będzie przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta 18. Urządzenie fabrycznie nowe wprowadzone do sprzedaży nie wcześniej niż w styczeń 2018 roku. Urządzenie wyprodukowane nie wcześniej niż czerwiec 2018.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 48000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zestaw komputerowy z monitorem ciekłokrystalicznym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania minimalne - wyszczególnienie PARAMETR/ WARUNEK GRANICZNY Zestaw komputerowy używany wyprodukowany po 2014 roku. 1. Intel Core i5-3470 4 rdzenie 4 wątki 3.2 GHz Turbo do 3.6GHz lub równoważny (za równoważy uważa się procesor 4-rdzeniowy, który w teście PassMark CPU Mark ma liczbę punktów powyżej 6670) 2. Pamięć RAM komputera co najmniej 8 GB, DDR4, 2666 MHz 3. Karta sieciowa zintegrowana o szybkości 100/1000 Mbit/s 4. Karta graficzna: zintegrowana lub dedykowana, DVI/VGA/HDMI/DisplayPort 5. Dysk twardy: pojemność minimum 240 GB SSD 6. Napęd optyczny nagrywarka DVD±RW lub lepszy. 7. Złącza zewnętrzne (co najmniej): D-SUB, DVI, HDMI, 4 złącza USB co najmniej wersja 2.0 (w tym 2 z przodu komputera), 2 złącza USB wersja 3.0, RJ-45, wejście na mikrofon, wejście/wyjście liniowe, wyjście słuchawkowe 8. Obudowa typu Micro Tower lub podobna (pionowa) z możliwością pracy w poziomie 9. Wymagany dodatkowy wentylator (chassis fan) wtłaczający zimne lub wysysający ciepłe powietrze do/z odbudowy 10. Zasilacz o mocy minimum 500W, sprawność zasilacza minimum 85%, certyfikowany 11. System operacyjny: Windows 10 Pro PL 64-bit lub równoważny 12. Wersja systemu operacyjnego umożliwiająca użytkowanie komputera w firmach, w sieciach lokalnych 13. Współpraca systemu operacyjnego dołączonego do komputera z usługą Active Directory (AD) używaną przez Zamawiającego 14. Dołączona klawiatura i mysz. Urządzenia podłączone do gniazd USB 15. Karta dźwiękowa zintegrowana 16. Okablowanie: w zestawie 17. Gwarancja: minimum 12 miesięcy. W przypadku awarii dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego (pozostają u Zamawiającego) 19. Monitor używany: a) Przekątna minimum 21,5” b) Wejście: DVI-D, VGA c) Wbudowane 2 porty USB d) Regulacja wysokości e) Kolor czarny lub czarno-szary f) Monitory nie mogą posiadać uszkodzonych pikseli/subpikseli g) Gwarancja minimum 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 48000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zestaw komputerowy z monitorem ciekłokrystalicznym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania minimalne - wyszczególnienie PARAMETR/ WARUNEK GRANICZNY 1. Zestaw komputerowy używany wyprodukowany po 2014 roku. 2. Intel Core i5-3470 4 rdzenie 4 wątki 3.2 GHz Turbo do 3.6GHz lub równoważny (za równoważy uważa się procesor 4-rdzeniowy, który w teście PassMark CPU Mark ma liczbę punktów powyżej 6670) 3. Pamięć RAM komputera co najmniej 8 GB 4. Karta sieciowa zintegrowana o szybkości 100/1000 Mbit/s 5. Karta graficzna: zintegrowana 6. Dysk twardy: pojemność minimum 240 GB SSD 7. Napęd optyczny nagrywarka DVD±RW lub lepszy. 8. Złącza zewnętrzne (co najmniej): LAN, DisplayPort, Audio 9. Obudowa typu All-in-Oneq 10. System operacyjny: Windows 10 Pro PL 64-bit lub równoważny 11. Wersja systemu operacyjnego umożliwiająca użytkowanie komputera w firmach, w sieciach lokalnych 12. Współpraca systemu operacyjnego dołączonego do komputera z usługą Active Directory (AD) używaną przez Zamawiającego 13. Dołączona klawiatura i mysz. Urządzenia podłączone do gniazd USB 14. Karta dźwiękowa zintegrowana 15. Okablowanie: w zestawie 16. Monitor: a) Przekątna minimum 21,5” b) Nie może posiadać uszkodzonych pikseli/subpikseli 17. Gwarancja: minimum 12 miesięcy. W przypadku awarii dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego (pozostają u Zamawiającego)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 48000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę Acer nitro 5- Przasnysz
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę Acer nitro 5. Zniekształca obraz DVD VCD płyty DVD pc. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI