Dostawa wyposażenia komputerowego i biurowego oraz sprzętu RTV i audio - ZP-39/2

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyposażenia komputerowego i biurowego oraz sprzętu RTV i audio - ZP-39/23
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-10-06
  • ZamawiającySzpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00416274
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia komputerowego i biurowego oraz sprzętu RTV i audio - ZP-39/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia komputerowego i biurowego oraz sprzętu RTV i audio - ZP-39/23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dda5b05-5c5d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014348/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa wyposażenia komputerowego i biurowego oraz sprzętu RTV i audio

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-39/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie dostawy pierwszego wyposażenia inwestycyjnego - wyposażenia komputerowego i biurowego oraz sprzętu RTV i audio na potrzeby oddziału szpitalnego i Izby Przyjęć zlokalizowanych na I piętrze i parterze w budynku nr 102 Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SP ZOZ w Krakowie, w zakresie:
- Pakietu I – Sprzęt komputerowy i biurowy – I piętro (załącznik nr 1.1 do SWZ),
stanowiącego jednocześnie Formularz cenowy.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o wytyczne Zamawiającego określone w szczegółowym opisie wyposażania - Wyciągu z dokumentacji pn.: „Dokumentacja projektowa wyposażenia, Szczegółowy opis wyposażenia, Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie budynek nr 102 – I piętro i pomieszczenia Izby Przyjęć” autorstwa Biura Projektów Piotr Wolarek z siedzibą w Krakowie, która stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Ponadto przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie z wymaganiami i ustaleniami z Zamawiającym, a także zgodnie z zapisami projektu umowy – załącznika nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie dostawy pierwszego wyposażenia inwestycyjnego - wyposażenia komputerowego i biurowego oraz sprzętu RTV i audio na potrzeby oddziału szpitalnego i Izby Przyjęć zlokalizowanych na I piętrze i parterze w budynku nr 102 Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SP ZOZ w Krakowie, w zakresie:
- Pakietu II – Sprzęt komputerowy i biurowy – Izba Przyjęć (załącznik nr 1.2 do SWZ),
stanowiącego jednocześnie Formularz cenowy.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o wytyczne Zamawiającego określone w szczegółowym opisie wyposażania - Wyciągu z dokumentacji pn.: „Dokumentacja projektowa wyposażenia, Szczegółowy opis wyposażenia, Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie budynek nr 102 – I piętro i pomieszczenia Izby Przyjęć” autorstwa Biura Projektów Piotr Wolarek z siedzibą w Krakowie, która stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Ponadto przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie z wymaganiami i ustaleniami z Zamawiającym, a także zgodnie z zapisami projektu umowy – załącznika nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie dostawy pierwszego wyposażenia inwestycyjnego - wyposażenia komputerowego i biurowego oraz sprzętu RTV i audio na potrzeby oddziału szpitalnego i Izby Przyjęć zlokalizowanych na I piętrze i parterze w budynku nr 102 Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SP ZOZ w Krakowie, w zakresie:
- Pakietu III – Sprzęt RTV i audio (załącznik nr 1.3 do SWZ),
stanowiącego jednocześnie Formularz cenowy.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o wytyczne Zamawiającego określone w szczegółowym opisie wyposażania - Wyciągu z dokumentacji pn.: „Dokumentacja projektowa wyposażenia, Szczegółowy opis wyposażenia, Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie budynek nr 102 – I piętro i pomieszczenia Izby Przyjęć” autorstwa Biura Projektów Piotr Wolarek z siedzibą w Krakowie, która stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Ponadto przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie z wymaganiami i ustaleniami z Zamawiającym, a także zgodnie z zapisami projektu umowy – załącznika nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanej dostawy z wymaganymi przez Zamawiającego cechami, Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w następującej postaci:
- w ramach Pakietu I:
Oświadczenie Wykonawcy – na wzorze stanowiącym załącznik nr 2.2 do SWZ, w przedmiocie spełniania przez zaoferowane wyposażenie, tj. komputer typu all-in-one, laptop, oprogramowanie – pakiet biurowy wymagań określonych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie wyposażania - Wyciągu z dokumentacji pn.: „Dokumentacja projektowa wyposażenia, Szczegółowy opis wyposażenia, Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie budynek nr 102 – I piętro i pomieszczenia Izby Przyjęć”.
Zamawiający dokona weryfikacji zgodności zaoferowanego wyposażenia pod względem spełniania wymagań na podstawie informacji zawartych w Oświadczeniu Wykonawcy – załączniku nr 2.2 do SWZ.
- w ramach Pakietu II:
Oświadczenie Wykonawcy – na wzorze stanowiącym załącznik nr 2.3 do SWZ, w przedmiocie spełniania przez zaoferowane wyposażenie, tj. komputer typu all-in-one, laptop, oprogramowanie – pakiet biurowy wymagań określonych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie wyposażania - Wyciągu z dokumentacji pn.: „Dokumentacja projektowa wyposażenia, Szczegółowy opis wyposażenia, Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie budynek nr 102 – I piętro i pomieszczenia Izby Przyjęć”.
Zamawiający dokona weryfikacji zgodności zaoferowanego wyposażenia pod względem spełniania wymagań na podstawie informacji zawartych w Oświadczeniu Wykonawcy – załączniku nr 2.3 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie Wykonawcy - wg. wzorów Załącznika nr 2.2 do SWZ i Załącznika nr 2.3 do SWZ i informacje w nim zawarte.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferty składane w zakresie:
- Pakietu I muszą być zabezpieczone wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100);
- Pakietu II muszą być zabezpieczone wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 06.10.2023r.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający przewidział szczegółowo w paragrafie 11 wzoru umowy - załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-06 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że (zgodnie z zapisami SWZ) z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie:
- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .

W ramach niniejszego postępowania Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia wymagane w SWZ, w tym między innymi: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy, Załączniki nr 1.1 – 1.3 do SWZ - Formularze cenowe – dla Pakietów I - III (w zależności na który pakiet składa ofertę), Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 2.2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie spełniania wymagań dotyczących oferowanego wyposażenia (przedmiotowy środek dowodowy) – Pakiet I, Załącznik nr 2.3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie spełniania wymagań dotyczących oferowanego wyposażenia (przedmiotowy środek dowodowy) – Pakiet II, Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI