Dostawa stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów komputerowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów komputerowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiekary Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-09-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrezydent Miasta Piekary Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-24
  • Numer ogłoszenia608178-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608178-N-2018 z dnia 2018-08-24 r.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie: Dostawa stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów komputerowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bytomska  84 , 41940   Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 939 379, e-mail um@um.piekary.pl, faks 32 287 22 69.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.piekary.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.piekary.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.piekary.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 215

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów komputerowych
Numer referencyjny: BZP.271-92/ORg/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia: Komputer PC – typ A w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. I – 8 sztuk ; Komputer PC – typ B w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. II – 2 sztuki ; Monitor LCD – typ A w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. III – 10 sztuk ; Zasilacz bezprzerwowy UPS w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. IV - 20 sztuk ; Notebook – typ A w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. V - 3 sztuki; Notebook – typ B w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VI - 2 sztuki; Notebook – typ C w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VII - 1 sztuka; Drukarka laserowa monochromatyczna A4 – typ A w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. VIII – 1 sztuka; Drukarka laserowa monochromatyczna A4 – typ B w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. IX – 8 sztuk; Drukarka laserowa monochromatyczna A4 – typ C w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. X – 1 sztuka; Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XI – 3 sztuki; Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 – typ A w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XII – 6 sztuk; Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 – typ B w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XIII – 1 sztuka; Skaner sieciowy A4 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XIV – 2 sztuki ; Skaner płaski A3 w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XV – 2 sztuki ; Skaner szczelinowy w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XVI – 2 sztuki ; Tablet – Typ A w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XVII – 1 sztuka ; Tablet – Typ B w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XVIII – 5 sztuk ; Projektor w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XIX – 1 sztuka; Router LTE w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XX – 1 sztuka ; Podkładka pod mysz w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XXI – 30 sztuk ; Ładowarka do tabletu w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XXII – 5 sztuk ; Konwerter HDMI w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XXIII – 3 sztuki ; Przełącznik KVM w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XXIV – 4 sztuki ; Adapter/łącznik w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XXV – 3 sztuki ; Klawiatura w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XXVI – 20 sztuk ; Monitor LCD – typ B w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XXVII – 1 sztuka ; Rejestrator w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XXVIII – 1 sztuka ; Kamera w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XXIX – 12 sztuk ; Przełącznik sieciowy PoE w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. XXX – 1 sztuka ; I - Komputer PC – typ A Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Zastosowanie - komputer będzie wykorzystywany do potrzeb aplikacji biurowych B Typ - komputer stacjonarny C Wydajność obliczeniowa - min. jeden procesor zgodny z architekturą x86-64 bit - komputer musi osiągać w teście wydajności BAPCo SYSMARK 2014 „Office Productivity” wynik min. 1100 pkt. - w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom, wykonawca złoży wraz z ofertą protokół z przeprowadzonych testów. Protokół powinien mieć formę wydruku komputerowego poświadczonego przez wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo. D Parametry pamięci masowej - technologia SSD - interfejs SATA III - pojemność min. 120 GB - kabel SATA z metalowymi zatrzaskami zabezpieczającymi E Pamięć operacyjna - min. 8 GB - min. 2 x gniazda pamięci (w tym jedno wolne) - możliwość rozbudowy pamięci do min. 16 GB F Karta graficzna - zintegrowana karta graficzna VGA - rozdzielczość min. 1920x1080 przy 60 Hz G Karta dźwiękowa - zintegrowana z płytą główną H Napęd optyczny - wbudowana nagrywarka DVD+/-RW - interfejs SATA III - kabel SATA z metalowymi zatrzaskami zabezpieczającymi I Interfejsy dostępne (wyprowadzone) z tyłu obudowy - min. 1 x port klawiatura/mysz PS/2 - min. 2 x USB 2.0 - min. 4 x USB 3.0 - min. 1 x D-sub - min. 1 x DVI - min. 1 x HDMI - min. 1 x RJ45 - min. 1 x wejście audio - min. 1 x wyjście audio - min. 1 x mikrofon J Czytnik kart pamięci - wewnętrzny - obsługiwane karty pamięci min. SD, SDHC, MicroSD - gniazda dostępne z przodu obudowy K Interfejs sieciowy - 10/100/1000 Mbit/s, Ethernet RJ45 L Zasilacz - min. 500 Watt - układ PFC: Aktywny - zabezpieczenia min. OVP (zabezpieczenie przed zbyt wysokim napięciem), OPP (zabezpieczenie przeciążeniowe), UVP (zabezpieczenie przed zbyt niskim napięciem na liniach wyjściowych), SCP (zabezpieczenie przeciwzwarciowe) M Obudowa - obudowa typu Midi Tower (możliwość otwarcia boków bez użycia narzędzi i bez utraty gwarancji) - min. 1 port USB 2.0 oraz 1 port USB 3.0 zintegrowane, umiejscowione w górnej części z przodu obudowy w odległości nie większej niż 10 cm od górnej krawędzi obudowy - kolor obudowy z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) N Klawiatura - klawiatura standard (min. 102 klawisze) - długości kabla min. 1,8 m - interfejs USB - gwarancja czytelności opisu klawiszy (nieścieralności), w czasie okresu gwarancyjnego - kolor klawiatury z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) O Mysz - mysz optyczna, min. 3-klawiszowa z rolką - długość kabla min. 1.8 m - rozdzielczość min. 1000 dpi - interfejs USB - kolor myszy z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) - podkładka pod mysz P Kable - min. 1 x kabel sieciowy (patchcord) RJ-45 o długości min. 3 m - min. 1 x kabel zasilający R System operacyjny - w pełni kompatybilny z dostarczanym sprzętem, pozwalający na uruchomienie wszystkich programów funkcjonujących obecnie w systemie informatycznym UM oraz zainstalowanie i obsłużenie wszystkich obecnie posiadanych przez Urząd urządzeń peryferyjnych tj. drukarek, skanerów, czytników kart, czytników kodów itp, pozwalający na ich stabilną i poprawną pracę. - umożliwiający uruchamianie i poprawne działanie aplikacji pracujących w trybie 32-bit oraz aplikacji pracujących w trybie 64-bit - obsługa usług katalogowych Active Directory - licencja nieograniczona w czasie (bezterminowa), nie wymagająca subskrypcji (czasowego odnowienia) - obecnie w Urzędzie Miasta na stacjach roboczych zainstalowany jest system MS Windows 10 Professional - do urządzenia musi zostać dołączony nośnik instalacyjny w formie CD, pendrive lub w formie cyfrowej w wersji zgodnej z oferowaną, - licencja musi być nowa nigdzie nie używana, pochodząca z legalnego kanału dystrybucji na terenie kraju. II – Komputer PC – typ B Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Zastosowanie - komputer będzie wykorzystywany do potrzeb aplikacji biurowych B Typ - komputer stacjonarny C Wydajność obliczeniowa - min. jeden procesor zgodny z architekturą x86-64 bit - komputer musi osiągać w teście wydajności BAPCo SYSMARK 2014 „Office Productivity” wynik min. 1100 pkt. - w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom, wykonawca złoży wraz z ofertą protokół z przeprowadzonych testów. Protokół powinien mieć formę wydruku komputerowego poświadczonego przez wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo. D Parametry pamięci masowej - technologia SSD - interfejs SATA III - pojemność min. 120 GB - kabel SATA z metalowymi zatrzaskami zabezpieczającymi E Pamięć operacyjna - min. 8 GB - min. 2 x gniazda pamięci (w tym jedno wolne) - możliwość rozbudowy pamięci do min. 16 GB F Karta graficzna - zintegrowana karta graficzna VGA - rozdzielczość min. 1920x1080 przy 60 Hz G Karta dźwiękowa - zintegrowana z płytą główną H Napęd optyczny - wbudowana nagrywarka DVD+/-RW - interfejs SATA III - kabel SATA z metalowymi zatrzaskami zabezpieczającymi I Interfejsy dostępne (wyprowadzone) z tyłu obudowy - min. 1 x port klawiatura/mysz PS/2 - min. 2 x USB 2.0 - min. 4 x USB 3.0 - min. 1 x D-sub - min. 1 x DVI - min. 1 x HDMI - min. 1 x RJ45 - min. 1 x wejście audio - min. 1 x wyjście audio - min. 1 x mikrofon J Czytnik kart pamięci - wewnętrzny - obsługiwane karty pamięci min. SD, SDHC, MicroSD - gniazda dostępne z przodu obudowy K Interfejs sieciowy - 10/100/1000 Mbit/s, Ethernet RJ45 L Zasilacz - min. 500 Watt - układ PFC: Aktywny - zabezpieczenia min. OVP (zabezpieczenie przed zbyt wysokim napięciem), OPP (zabezpieczenie przeciążeniowe), UVP (zabezpieczenie przed zbyt niskim napięciem na liniach wyjściowych), SCP (zabezpieczenie przeciwzwarciowe) M Obudowa - obudowa typu Midi Tower (możliwość otwarcia boków bez użycia narzędzi i bez utraty gwarancji) - min. 1 port USB 2.0 oraz 1 port USB 3.0 zintegrowane, umiejscowione w górnej części z przodu obudowy w odległości nie większej niż 10 cm od górnej krawędzi obudowy - kolor obudowy z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) N Klawiatura - klawiatura standard (min. 102 klawisze) - długości kabla min. 1,8 m - interfejs USB - gwarancja czytelności opisu klawiszy (nieścieralności), w czasie okresu gwarancyjnego - kolor klawiatury z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) O Mysz - mysz optyczna, min. 3-klawiszowa z rolką - długość kabla min. 1.8 m - rozdzielczość min. 1000 dpi - interfejs USB - kolor myszy z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) - podkładka pod mysz P Kable - min. 1 x kabel sieciowy (patchcord) RJ-45 o długości min. 3 m - min. 1 x kabel zasilający R System operacyjny - w pełni kompatybilny z dostarczanym sprzętem, pozwalający na uruchomienie wszystkich programów funkcjonujących obecnie w systemie informatycznym UM oraz zainstalowanie i obsłużenie wszystkich obecnie posiadanych przez Urząd urządzeń peryferyjnych tj. drukarek, skanerów, czytników kart, czytników kodów itp, pozwalający na ich stabilną i poprawną pracę. - umożliwiający uruchamianie i poprawne działanie aplikacji pracujących w trybie 32-bit oraz aplikacji pracujących w trybie 64-bit - obsługa usług katalogowych Active Directory - licencja nieograniczona w czasie (bezterminowa), nie wymagająca subskrypcji (czasowego odnowienia) - obecnie w Urzędzie Miasta na stacjach roboczych zainstalowany jest system MS Windows 10 Professional - do urządzenia musi zostać dołączony nośnik instalacyjny w formie CD, pendrive lub w formie cyfrowej w wersji zgodnej z oferowaną, - licencja musi być nowa nigdzie nie używana, pochodząca z legalnego kanału dystrybucji na terenie kraju. S Wymagania dodatkowe 1. W ramach dostawy licencji, w oparciu o przeznaczenie oprogramowania Oferent jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia dla jednego pracownika Zamawiającego z zakresu Obsługa i rozwiązywanie problemów w systemie Windows 10 Professional lub dostarczenia stosownego vouchera ważnego min. 12 miesięcy na tego typu szkolenie. 2. Szczegółowy opis wymagań dotyczących szkolenia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy Zakres II.T 3. Szkolenie musi zostać zorganizowane w terminie dogodnym dla Zamawiającego. T Obsługa i rozwiązywanie problemów w systemie Windows 10 Professional 1. Cel szkolenia: Szkolenie pozwalające zdobyć wiedzę i umiejętności praktyczne potrzebne do obsługi i rozwiązywania problemów administratora systemu Windows 10 Professional. 2. Wykaz minimalnych zagadnień z zakresu szkolenia/kursu: - Wdrażanie metodologii rozwiązywania problemów (Wprowadzenie do pracy - rola EDST, Przegląd procedur rozwiązywania problemów, Narzędzia do rozwiązywania problemów w systemie Windows 10) - Rozwiązywanie problemów - ustawienia startowe - Rozwiązywanie problemów - system operacyjny, usługi - Odzyskiwanie danych chronionych funkcją BitLocker - Awarie sterownika urządzenia - rozwiązywanie problemów - Przegląd rozwiązywania problemów sprzętowych - Rozwiązywanie problemów - błędy fizyczne - Monitorowanie systemu - Konfiguracja rejestru - Rozwiązywanie problemów ze zdalnymi komputerami (Korzystanie z pulpitu zdalnego, Używanie pomocy zdalnej, Windows PowerShell) - Rozwiązywanie problemów z sieciami - problemy z łącznością - Problemy z Group Policy (Przegląd Group Policy, Likwidacja błędów konfiguracji klienta i GPO) - Rozwiązywanie problemów z logowaniem - Rozwiązywanie problemów z ustawieniami użytkownika - Rozwiązywanie problemów z połączeniami VPN - Rozwiązywanie problemów z DirectAccess - Rozwiązywanie problemów z dostępem do zasobów w domenie (rozwiązywanie problemów z uprawnieniami NTFS, odzyskiwanie plików zaszyfrowanych przez EFS, dostępy do drukarek) - Konfiguracja i rozwiązywanie problemów rejestracji urządzenia - Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z folderami roboczymi - Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z Onedrive - Rozwiązywanie problemów z instalacją aplikacji komputerowych - Rozwiązywanie problemów z aplikacjami stacjonarnymi - Zarządzanie systemem - Windows StoreApps - Rozwiązywanie problemów z aplikacjami intranetowymi - Aktywacja systemu Windows - rozwiązywanie problemów - Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z wydajnością komputera - Aktualizacje systemu Windows - Odzyskiwanie plików w systemie Windows 10 - Odzyskiwanie systemu operacyjnego - Odzyskiwanie systemu operacyjnego 3. Metody realizacji szkolenia: - Szkolenie musi być realizowane w formie naprzemiennie następujących po sobie wykładów oraz ćwiczeń praktycznych, łączących wiedzę merytoryczną z praktycznymi przykładami jej wykorzystania. - Czas trwania szkolenia min. 40 godzin. - Szkolenie dla jednego uczestnika. - Szkolenie musi odbywać się u Zamawiającego lub w ośrodku szkoleniowym oddalonym od siedziby Zamawiającego nie więcej niż 120 km lub w trybie on-line. - W ramach realizacji szkolenia uczestnik musi otrzymać materiały szkoleniowe w postaci skryptów i podręczników zawierających treści z zakresu szkolenia, w formie papierowej lub elektronicznej. - Szkolenie nie musi być szkoleniem autoryzowanym przez producenta technologii. - Szkolenie musi być prowadzone w języku polskim. - Materiały ze szkolenia muszą być w języku polskim lub angielskim. III – Monitor LCD Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ monitora - LCD z podświetleniem LED B Matryca - IPS lub TN TFT C Przekątna ekranu - min. 21,5 cala D Proporcje ekranu - ekran panoramiczny min. 16:9 E Zalecana rozdzielczość maksymalna - min. 1920 x 1080 przy 60 Hz F Kąt widzenia poziomy - min. 170 stopni G Kąt widzenia pionowy - min. 160 stopni H Liczba wyświetlanych kolorów - min. 16,7 mln I Jasność - min. 250 cd/m2 J Typy gniazd - min. 1 x D-sub - min. 1 x DVI-D - min. 1 x HDMI - min. 1 x audio K Obudowa - kolor obudowy z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) - ekran monitora usadowiony na podstawce (nóżka, stopka) na wysokości co najmniej 5 cm - mierzone od podstawy stopki do dolnej krawędzi ekranu - regulacja kąta pochylenia - wbudowane głośniki - wbudowane zasilanie L Wyposażenie - kabel HDMI - HDMI o dł. min. 1.8 m., - kabel stereo minijack - minijack o dł. min. 1.8 m. - kabel zasilający. IV – Zasilacz UPS Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Moc wyjściowa (W/VA) - min. 450 W / 750 VA B Typ akumulatora - 1 x 12V/7Ah C Czas przełączania - max. 5 ms D Gniazda - min. 6 gniazd europejskich typu F w tym: • min. 3 gniazda z podtrzymaniem bateryjnym • min. 3 gniazda z ochroną przeciwprzepięciową E Komunikacja - min. 1 x USB – port do komunikacyjny z stacją roboczą - obsługa systemu operacyjnego Windows 10 F Sygnalizacja akustyczno-diodowa pracy z akumulatora - tak G Waga (kg) - max. 6 kg H Kolor obudowy - kolor obudowy z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) I Okablowanie - kabel pozwalający na podłączenie zasilacza do komputera - kabel zasilający V – Notebook – typ A Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ - komputer przenośny/notebook B Zastosowanie - komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych C Wydajność obliczeniowa - min. jeden procesor zgodny z architekturą x86-64 bit - notebook musi osiągać w teście wydajności BAPCo SYSMARK 2014 „Office Productivity” wynik min. 750 pkt. - w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom, wykonawca złoży wraz z ofertą protokół z przeprowadzonych testów. Protokół powinien mieć formę wydruku komputerowego poświadczonego przez wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo. D Parametry pamięci masowej - technologia SSD - pojemność min. 240 GB E Pamięć operacyjna - min. 8 GB F Ekran - LCD z podświetlaniem LED - antyodblaskowy lub matowy - przekątna ekranu min. 15,6" - nominalna rozdzielczość min. 1920x1080 G Karta graficzna - zintegrowana H Karta dźwiękowa - zintegrowana - wbudowany system głośników min. stereo I Napęd optyczny - wbudowana nagrywarka DVD+/-RW J Interfejsy zintegrowane z obudową - 1 x DC-in (wejście zasilania) - min. 1 x USB Typu-C - min. 2 x USB 3.0 - min. 1 x HDMI - min. 1 x wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - min. 1 x RJ45 K Bluetooth - zintegrowany L Czytnik kart pamięci - zintegrowany - obsługiwane karty pamięci min. SD, SDHC M Karta sieciowa - zintegrowana - 10/100/1000 Mbit/s, Ethernet RJ45 N Bezprzewodowa karta sieciowa - zintegrowana - Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac O Wyposażenie standardowe - touchpad - zintegrowana kamera - zintegrowany mikrofon - zintegrowana wydzielona klawiatura numeryczna - zasilacz prądu przemiennego P Obudowa - kolor obudowy z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) R Torba - torba o rozmiarach dostosowanych do wielkości notebook’a S Mysz - mysz optyczna, min. 3-klawiszowa z rolką - rozdzielczość min. 1000 dpi - bezprzewodowa z nanoodbiornikiem na USB - łączność radiowa w częstotliwości 2,4 GHz - kolor myszy z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) T Kable - min. 1 x kabel sieciowy (patchcord) RJ-45 o długości min. 3 m U System operacyjny - w pełni kompatybilny z dostarczanym sprzętem, pozwalający na uruchomienie wszystkich programów funkcjonujących obecnie w systemie informatycznym UM oraz zainstalowanie i obsłużenie wszystkich obecnie posiadanych przez Urząd urządzeń peryferyjnych tj. drukarek, skanerów, czytników kart, czytników kodów itp, pozwalający na ich stabilną i poprawną pracę. - umożliwiający uruchamianie i poprawne działanie aplikacji pracujących w trybie 32-bit oraz aplikacji pracujących w trybie 64-bit - obsługa usług katalogowych Active Directory - licencja nieograniczona w czasie (bezterminowa), nie wymagająca subskrypcji (czasowego odnowienia) - obecnie w Urzędzie Miasta na stacjach roboczych zainstalowany jest system MS Windows 10 Professional - do urządzenia musi zostać dołączony nośnik instalacyjny w formie CD, pendrive lub w formie cyfrowej w wersji zgodnej z oferowaną, - licencja musi być nowa nigdzie nie używana, pochodząca z legalnego kanału dystrybucji na terenie kraju. VI – Notebook – typ B Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ - komputer przenośny/notebook B Zastosowanie - komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych C Wydajność obliczeniowa - min. jeden procesor zgodny z architekturą x86-64 bit - notebook musi osiągać w teście wydajności BAPCo SYSMARK 2014 „Office Productivity” wynik min. 900 pkt. - w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom, wykonawca złoży wraz z ofertą protokół z przeprowadzonych testów. Protokół powinien mieć formę wydruku komputerowego poświadczonego przez wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo. D Parametry pamięci masowej - technologia SSD - pojemność min. 240 GB E Pamięć operacyjna - min. 8 GB F Ekran - LCD z podświetlaniem LED - antyodblaskowy lub matowy - przekątna ekranu min. 17,3" - nominalna rozdzielczość min. 1600x900 G Karta graficzna - zintegrowana H Karta dźwiękowa - zintegrowana - wbudowany system głośników min. stereo I Napęd optyczny - wbudowana nagrywarka DVD+/-RW J Interfejsy zintegrowane z obudową - 1 x DC-in (wejście zasilania) - min. 2 x USB 3.0 - min. 1 x USB Typu-C - min. 1 x HDMI - min. 1 x wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - min. 1 x RJ45 K Bluetooth - zintegrowany L Czytnik kart pamięci - zintegrowany - obsługiwane karty pamięci min. SD, SDHC M Karta sieciowa - zintegrowana - 10/100/1000 Mbit/s, Ethernet RJ45 N Bezprzewodowa karta sieciowa - zintegrowana - Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac O Wyposażenie standardowe - touchpad - zintegrowana kamera - zintegrowany mikrofon - zintegrowana wydzielona klawiatura numeryczna - zasilacz prądu przemiennego P Obudowa - kolor obudowy z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) R Torba - torba o rozmiarach dostosowanych do wielkości notebook’a S Mysz - mysz optyczna, min. 3-klawiszowa z rolką - rozdzielczość min. 1000 dpi - bezprzewodowa z nanoodbiornikiem na USB - łączność radiowa w częstotliwości 2,4 GHz - kolor myszy z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) T Kable - min. 1 x kabel sieciowy (patchcord) RJ-45 o długości min. 3 m U System operacyjny - w pełni kompatybilny z dostarczanym sprzętem, pozwalający na uruchomienie wszystkich programów funkcjonujących obecnie w systemie informatycznym UM oraz zainstalowanie i obsłużenie wszystkich obecnie posiadanych przez Urząd urządzeń peryferyjnych tj. drukarek, skanerów, czytników kart, czytników kodów itp, pozwalający na ich stabilną i poprawną pracę. - umożliwiający uruchamianie i poprawne działanie aplikacji pracujących w trybie 32-bit oraz aplikacji pracujących w trybie 64-bit - obsługa usług katalogowych Active Directory - licencja nieograniczona w czasie (bezterminowa), nie wymagająca subskrypcji (czasowego odnowienia) - obecnie w Urzędzie Miasta na stacjach roboczych zainstalowany jest system MS Windows 10 Professional - do urządzenia musi zostać dołączony nośnik instalacyjny w formie CD, pendrive lub w formie cyfrowej w wersji zgodnej z oferowaną, - licencja musi być nowa nigdzie nie używana, pochodząca z legalnego kanału dystrybucji na terenie kraju. VII – Notebook – typ C Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A B C A Typ - komputer przenośny/notebook B Zastosowanie - komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych oraz projektowych C Wydajność obliczeniowa - min. jeden procesor zgodny z architekturą x86-64 bit - notebook musi osiągać w teście wydajności BAPCo SYSMARK 2014 „Office Productivity” wynik min. 1400 pkt. - w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom, wykonawca złoży wraz z ofertą protokół z przeprowadzonych testów. Protokół powinien mieć formę wydruku komputerowego poświadczonego przez wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo. D Parametry pamięci masowej Dysk 1: - technologia SSD M.2 - pojemność min. 240 GB Dysk 2: - technologia HDD - pojemność min. 1000 GB E Pamięć operacyjna - min. 16 GB F Ekran - LCD z podświetlaniem LED - antyodblaskowy lub matowy - przekątna ekranu min. 15,6" - nominalna rozdzielczość min. 1920x1080 G Karta graficzna - dedykowana - pamięć własna min. 4096 MB H Karta dźwiękowa - zintegrowana - wbudowany system głośników min. stereo I Interfejsy zintegrowane z obudową - 1 x DC-in (wejście zasilania) - min. 3 x USB 3.0 - min. 1 x HDMI - min. 1 x wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - min. 1 x RJ45 J Bluetooth - zintegrowany K Czytnik kart pamięci - zintegrowany - obsługiwane karty pamięci min. SD, SDHC L Karta sieciowa - zintegrowana - 10/100/1000 Mbit/s, Ethernet RJ45 M Bezprzewodowa karta sieciowa - zintegrowana - Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac N Wyposażenie standardowe - touchpad - zintegrowana kamera - zintegrowany mikrofon - zintegrowana wydzielona klawiatura numeryczna - zasilacz prądu przemiennego O Obudowa - kolor obudowy z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) P Torba - torba o rozmiarach dostosowanych do wielkości notebook’a R Mysz - mysz optyczna, min. 3-klawiszowa z rolką - rozdzielczość min. 1000 dpi - bezprzewodowa z nanoodbiornikiem na USB - łączność radiowa w częstotliwości 2,4 GHz - kolor myszy z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) S Kable - min. 1 x kabel sieciowy (patchcord) RJ-45 o długości min. 3 m T System operacyjny - w pełni kompatybilny z dostarczanym sprzętem, pozwalający na uruchomienie wszystkich programów funkcjonujących obecnie w systemie informatycznym UM oraz zainstalowanie i obsłużenie wszystkich obecnie posiadanych przez Urząd urządzeń peryferyjnych tj. drukarek, skanerów, czytników kart, czytników kodów itp, pozwalający na ich stabilną i poprawną pracę. - umożliwiający uruchamianie i poprawne działanie aplikacji pracujących w trybie 32-bit oraz aplikacji pracujących w trybie 64-bit - obsługa usług katalogowych Active Directory - licencja nieograniczona w czasie (bezterminowa), nie wymagająca subskrypcji (czasowego odnowienia) - obecnie w Urzędzie Miasta na stacjach roboczych zainstalowany jest system MS Windows 10 Professional - do urządzenia musi zostać dołączony nośnik instalacyjny w formie CD, pendrive lub w formie cyfrowej w wersji zgodnej z oferowaną, - licencja musi być nowa nigdzie nie używana, pochodząca z legalnego kanału dystrybucji na terenie kraju. VIII – Drukarka laserowa monochromatyczna A4 – typ A Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Funkcje urządzenia - drukowanie B Technologia druku - monochromatyczny druk laserowy C Prędkość druku - A4: min. 45 str./min mono D Jakość druku - min. 1200 x 1200 dpi E Normatywny cykl pracy - min. 150 000 str./miesiąc F Druk dwustronny - tak, automatyczny G Obsługiwane formaty papieru - podajnik 1: główny min. A4, A5, B5, - podajnik 2: wielofunkcyjny min. A4, A5, A6, B5, letter, legal H Podajnik papieru - podajnik 1: główny na min. 500 arkuszy - podajnik 2: uniwersalny na min. 100 arkuszy I Łączność - min. 1 x USB 2.0 - min. 1 x RJ45 (10/100 Mbps Ethernet) J Języki drukowania - min. PCL 6 K Obsługiwane systemy operacyjne - Windows 7(32bit, 64bit), 8(32bit, 64bit), 10(32bit, 64bit) L Materiały eksploatacyjne - kabel zasilający - kabel USB typ A – USB typ B o dł. min. 1.8 m. - kabel sieciowy (patchcord) RJ-45, min. 3 m - dodatkowy oryginalny toner kompatybilny z drukarką, napełniony w 100% (nie startowy) IX – Drukarka laserowa monochromatyczna A4 – typ B Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Funkcje urządzenia - drukowanie B Technologia druku - monochromatyczny druk laserowy C Prędkość druku - A4: min. 25 str./min mono D Rozdzielczość drukowania - min. 600 x 600 dpi E Normatywny cykl pracy - min. 8000 str./miesiąc F Druk dwustronny - tak, automatyczny G Języki drukowania - min. PCL 6 H Obsługiwane formaty papieru - podajnik 1: główny min. A4, A5, B5, letter, legal, C5, DL - podajnik 2: otwór ręcznego podawania min. A4, A5, B5, letter, legal, C5, DL I Podajnik papieru - podajnik 1: główny na min. 250 arkuszy - podajnik 2: otwór ręcznego podawania J Łączność - min. 1 x USB 2.0 - min. 1 x RJ45 (10/100 Mbps Ethernet) K Obsługiwane systemy operacyjne - Windows 7(32bit, 64bit), 8(32bit, 64bit), 10(32bit, 64bit) L Materiały eksploatacyjne - kabel zasilający - kabel USB typ A – USB typ B o dł. min. 1.8 m. - kabel sieciowy (patchcord) RJ-45, min. 3 m - dodatkowy oryginalny toner kompatybilny z drukarką, napełniony w 100% (nie startowy) X – Drukarka laserowa monochromatyczna A4 – typ C Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Funkcje urządzenia - drukowanie - urządzenie dostosowane do drukowania nalepek kontrolnych na szyby pojazdów zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. 2017 poz. 2355 z późn. zm.) - urządzenie musi współpracować z programem Autolabel do drukowania numerów rejestracyjnych na szyby pojazdów B Technologia druku - monochromatyczny druk laserowy C Prędkość druku - A4: min. 47 str./min mono D Rozdzielczość drukowania - min. 600 x 600 dpi E Normatywny cykl pracy - min. 200 000 str./miesiąc F Druk dwustronny - tak, automatyczny G Języki drukowania - min. PCL5e, PCL 6, XPS H Obsługiwane formaty papieru - podajnik 1: główny min. A4, A5, B5 - podajnik 2: uniwersalny min. A4, A5, B5, letter, legal, C5, DL I Podajnik papieru - podajnik 1: główny na min. 500 arkuszy - podajnik 2: uniwersalny na min. 100 arkuszy J Łączność - min. 1 x USB 2.0 typ A - min. 1 x USB 2.0 typ B - min. 1 x RJ45 (10/100/1000 Mbps Ethernet) K Obsługiwane systemy operacyjne - Windows 7(32bit, 64bit), 8(32bit, 64bit), 10(32bit, 64bit) L Materiały eksploatacyjne - kabel zasilający - kabel USB typ A – USB typ B o dł. min. 1.8 m. - kabel sieciowy (patchcord) RJ-45, min. 3 m - dodatkowe 2 oryginalne tonery kompatybilne z drukarką, napełnione w 100% (nie startowe) XI – Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Funkcje urządzenia - drukowanie, skanowanie, kopiowanie, faksowanie B Technologia druku - kolorowy druk laserowy C Jakość druku - min. 600 x 600 dpi D Druk dwustronny - tak, automatyczny E Normatywny cykl pracy - min. 100 000 str./miesiąc F Drukowanie - prędkość drukowania: • A4: min. 30 str./min mono • A4: min. 30 str./min kolor - podajniki papieru: • podajnik 1: uniwersalny na min. 100 arkuszy • podajnik 2: kaseta na min. 250 arkuszy - obsługiwane formaty papieru w poszczególnych podajnikach: • podajnik 1: min. A4, A5, A6, B5, B6, letter, legal • podajnik 2: min. A4, A5, A6, B5, B6, letter, legal G Kopiowanie - obsługa kopiowania (czarno-białe oraz kolorowe) - kopiowanie dwustronne (automatyczne) - funkcja kopiowania 2w1 oraz 4w1 H Skanowanie - skaner kolorowy - typ skanera: płaski oraz automatyczny podajnik dokumentów ADF na min. 75 arkuszy - dwustronne skanowanie z automatycznego podajnika dokumentów ADF - rozdzielczość skanowana min. 600 x 600 dpi - format skanowania: A4 - prędkość skanowania: • min. 40 ipm (obrazów na minutę) w trybie mono, rozdzielczość 300 dpi, format A4 • min. 30 ipm (obrazów na minutę) w trybie kolor, rozdzielczość 300 dpi, format A4 - format skanowania min. JPEG, TIFF, PDF - skanowanie do: USB, folder sieciowy, FTP I Faksowanie - prędkość przesyłania faksu: min. 33,6 kb/s J Łączność - min. 1 x USB 2.0 - min. 1 x RJ45 (10/100/1000 Mbps Ethernet) K Języki drukowania - PCL 6 L Obsługiwane systemy operacyjne - Windows 10(32bit, 64bit) M Materiały eksploatacyjne - kabel zasilający - kabel USB typ A – USB typ B o dł. min. 1.8 m. - kabel sieciowy (patchcord) RJ-45, min. 3 m - dodatkowe oryginalne tonery K, C, M, Y kompatybilne z drukarką, napełnione w 100% (nie startowe) XII – Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 – Typ A Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Funkcje urządzenia - drukowanie, skanowanie, kopiowanie, faksowanie B Technologia druku - monochromatyczny druk laserowy C Prędkość druku - A4: min. 33 str./min mono D Jakość druku - min. 600 x 600 dpi E Normatywny cykl pracy - min. 50 000 str./miesiąc F Druk dwustronny - tak, automatyczny G Obsługiwane formaty papieru - podajnik 1: główny min. A4, A5, B5, Legal, Letter - podajnik 2: uniwersalny min. A4, A5, B5, Legal, Letter, Monarch, DL, C5 - podajnik 3: automatyczny podajnik ADF min. A4, A5, B5, B6, Legal, Letter H Podajnik papieru - podajnik 1: główny na min. 250 arkuszy - podajnik 2: uniwersalny na min. 50 arkuszy - podajnik 3: automatyczny podajnik ADF na min. 50 arkuszy I Kopiowanie - obsługa kopiowania - kopiowanie dwustronne (automatyczne) J Skanowanie - typ skanera: płaski oraz automatyczny podajnik dokumentów ADF - dwustronne skanowanie z automatycznego podajnika dokumentów ADF - skaner kolorowy - format skanowania min. JPEG, TIFF, PDF - skanowanie do: USB, folder sieciowy, FTP K Faksowanie - prędkość przesyłania faksu: 33,6 kb/s - faksowanie dwustronne L Łączność - min. 1 x USB 2.0 - min. 1 x RJ45 (10/100/1000 Mbps Ethernet) M Języki drukowania - PCL 6 N Obsługiwane systemy operacyjne - Windows 7(32bit, 64bit), 8(32bit, 64bit), 10(32bit, 64bit) O Materiały eksploatacyjne - kabel zasilający - kabel USB typ A – USB typ B o dł. min. 1.8 m. - kabel sieciowy (patchcord) RJ-45, min. 3 m - dodatkowy oryginalny toner kompatybilny z drukarką, napełniony w 100% (nie startowy) XIII – Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 – Typ B Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Funkcje urządzenia - drukowanie, skanowanie, kopiowanie B Technologia druku - monochromatyczny druk laserowy C Prędkość druku - A4: min. 34 str./min mono D Jakość druku - min. 600 x 600 dpi E Normatywny cykl pracy - min. 15 000 str./miesiąc F Druk dwustronny - tak, automatyczny G Obsługiwane formaty papieru - podajnik 1: główny min. A4, A5, A6 - podajnik 2: uniwersalny min. A4, Monarch, DL, C5 - podajnik 3: automatyczny podajnik ADF min. A4, A5, A6 H Podajnik papieru - podajnik 1: główny na min. 250 arkuszy - podajnik 2: uniwersalny na min. 1 arkusz - podajnik 3: automatyczny podajnik ADF na min. 50 arkuszy I Kopiowanie - obsługa kopiowania J Skanowanie - typ skanera: płaski oraz automatyczny podajnik dokumentów ADF - skaner kolorowy - format skanowania min. JPEG, PDF - skanowanie do: obrazu, pliku, FTP K Faksowanie - prędkość przesyłania faksu: 33,6 kb/s L Łączność - min. 1 x USB 2.0 - min. 1 x RJ45 (10/100 Mbps Ethernet) M Języki drukowania - PCL 6 N Obsługiwane systemy operacyjne - Windows 10(32bit, 64bit) O Materiały eksploatacyjne - kabel zasilający - kabel USB typ A – USB typ B o dł. min. 1.8 m. - kabel sieciowy (patchcord) RJ-45, min. 3 m - dodatkowy oryginalny toner kompatybilny z drukarką, napełniony w 100% (nie startowy) XIV – Skaner sieciowy A4 Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ - Skaner płaski z podajnikiem ADF - skanowanie w kolorze B Technologia skanowania - technologia CIS C Rozdzielczość optyczna - min. 600 x 600 dpi D Format skanowania dokumentu - rozmiar min. 216 x 297 mm - format: A4 E Podajnik ADF - dwustronne skanowanie z automatycznego podajnika dokumentów ADF F Format zapisu do pliku - JPEG, TIFF, PDF G Zaawansowane funkcje skanowania - przycinanie - prostowanie - obracanie - usuwanie pustych stron H Łączność - min. 1 x USB 2.0 - min. 1 x RJ45 I Obsługiwane systemy operacyjne - Windows 7(32bit, 64bit), 8(32bit, 64bit), 10(32bit, 64bit) J Wyposażenie - kabel USB typ A – USB typ B o dł. min. 1.8 m. - kabel sieciowy (patchcord) RJ-45, min. 3 m - kabel zasilający XV – Skaner płaski A3 Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ - Skaner płaski - skanowanie w kolorze B Technologia skanowania - technologia CIS C Rozdzielczość optyczna - min. 1200 x 1200 dpi D Format skanowania dokumentu - rozmiar min. 297 x 420 mm - format: A3 E Format zapisu do pliku - JPEG, TIFF, PDF F Łączność - min. 1 x USB 2.0 G Obsługiwane systemy operacyjne - Windows 7(32bit, 64bit), 8(32bit, 64bit), 10(32bit, 64bit) H Wyposażenie - kabel USB typ A – USB typ B o dł. min. 1.8 m. - kabel zasilający XVI – Skaner szczelinowy Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ - skaner szczelinowy A4 z podajnikiem ADF - skanowanie w kolorze B Rozdzielczość skanowania - min. 600 x 600 dpi C Obsługiwane typy nośników - A4, A5, A6, B5, B6, pocztówka, koperty, etykiety, karty D Prędkość skanowania - min. 35 str./min. w trybie kolor, rozdzielczość: 300 dpi E Normatywny cykl pracy - min. 4000 stron/dzień F Skanowanie dwustronne - tak, jednoprzebiegowe G Podajnik dokumentów ADF - pojemność podajnika min. 50 stron H Format zapisu do pliku - JPEG, TIFF, PDF I Zaawansowane funkcje skanowania - zapobiegnie pobrania więcej niż jednego arkusza - prostowanie - obracanie - pomijanie pustych stron J Łączność - min. 1 x USB 2.0 K Obsługiwane systemy operacyjne - Windows 7(32bit, 64bit), 8(32bit, 64bit), 10(32bit, 64bit) L Wyposażenie - kabel USB typ A – USB typ B o dł. min. 1.8 m. - kabel zasilający XVII – Tablet – Typ A Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Zastosowanie - urządzenie będzie wykorzystywane dla potrzeb biurowych B Typ - tablet dotykowy C Ekran - przekątna ekranu min. 9.7" - typ ekranu Super AMOLED - nominalna rozdzielczość min. 2048x1536 D Pamięć operacyjna - min. 4 GB E Parametry pamięci masowej - min. 32 GB F Łączność bezprzewodowa - Obsługa sieci min. 4G LTE - Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac - Bluetooth - GPS G Interfejsy zintegrowane z obudową - min. 1 x USB Typu-C (3.1) - min. 1 x wyjście słuchawkowe - min. 1 x czytnik kart pamięci min. micro SD - min. 1 x gniazdo kart SIM H Bateria - pojemności min. 6000 mAh I Kable - min. 1 x kabel USB Type-C - USB J Wyposażenie - zintegrowany mikrofon - zintegrowane głośniki - zintegrowana kamera z tyłu i z przodu obudowy - wbudowany czytnik linii papilarnych - dedykowane etui z klawiaturą QWERTY - zasilacz - dedykowany rysik K System operacyjny - w pełni kompatybilny z dostarczonym sprzętem, pozwalający na instalacje aplikacji poprzez sklep google play - licencja darmowa (bezterminowa) XVIII – Tablet Typ B Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Zastosowanie - urządzenie będzie wykorzystywane dla potrzeb biurowych B Typ - tablet dotykowy C Ekran - przekątna ekranu min. 10.1" - typ ekranu: min. IPS - nominalna rozdzielczość min. 1280x800 D Pamięć operacyjna - min. 2 GB E Parametry pamięci masowej - min. 16 GB F Łączność bezprzewodowa - Obsługa sieci min. 4G LTE - Wi-Fi 802.11 b/g/n - Bluetooth - GPS G Interfejsy zintegrowane z obudową - min. 1 x microUSB - min. 1 x wyjście słuchawkowe - min. 1 x czytnik kart pamięci min. micro SD - min. 1 x gniazdo kart SIM H Bateria - pojemności min. 5000 mAh I Kable - min. 1 x kabel microUSB - USB J Wyposażenie - zintegrowany mikrofon - zintegrowane głośniki - zintegrowana kamera z tyłu i z przodu obudowy - zasilacz - etui K System operacyjny - w pełni kompatybilny z dostarczonym sprzętem, pozwalający na instalacje aplikacji poprzez sklep google play oraz obsługę dotykową oprogramowania HDSesja – oprogramowanie do obsługi sesji Rady Miasta w Piekarach Śląskich. - licencja darmowa (bezterminowa) XIX – Projektor Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Zastosowanie - urządzenie będzie wykorzystywane do potrzeb biurowych B Typ - projektor C System projekcyjny - 3LCD D Obraz - rozdzielczość min. 1920x1080 - współczynnik proporcji min. 16:9 - natężenie światła min. 2500 lumenów - kontrast min. 60000:1 E Układ optyczny - rozmiar projekcji min. od 30 cali do 300 cali F Łączność bezprzewodowa - Wi-Fi 802.11 b/g/n - Miracast G Złącza zintegrowane - min. 1 x VGA - min. 2 x HDMI - min. 1 x USB 2.0 typu A - min. 1 x wyjście audio mini-jack H Wyposażenie - kabel zasilający - pilot z baterią - zintegrowane głośniki - torba XX – Router LTE Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ  Bezprzewodowy router LTE B Obsługiwane standardy  WAN: LTE/ HSPA+/HSPA/EDGE/GPRS/GSM  LAN: IEEE 802.3/802.3u  WLAN: IEEE 802.11 a/b/g/n/ac C Częstotliwości pracy - LTE min. 800/900/1800/2100/2600 MHz - HSPA/UMTS min. 900/2100 MHz - EDGE/GPRS/GSM min. 850/900/1800/1900 MHz - WiFi min. 2.4 GHz , 5 GHz D Ilość jednoczesnych połączeń klientów do routera - LAN min. 3 klientów - WiFi min. 64 klientów E Dodatkowe informacje - przepustowość min. 300 Mbps - wbudowana antena - możliwość podłączenia dwóch zewnętrznych anten - lokalne zarządzanie z poziomu przeglądarki internetowej - DHCP, DNS F Zabezpieczenia - wbudowany Firewall - filtrowanie adresów MAC - filtrowanie adresów IP - szyfrowanie WEP, WPA-PSK, WPA2-PSK - WPS G Interfejsy - min. 3 x Ethernet RJ45 - min. 1 x Port LAN/WAN - min. 1 x RJ11 - min. 1 x wbudowany slot na kartę micro SIM - min. 1 x USB 2.0 H Kompatybilność z systemami - Windows 7(32bit, 64bit), 8(32bit, 64bit), 10(32bit, 64bit) I Wyposażenie - kabel sieciowy RJ-45 o długości min. 3 m - zasilacz sieciowy - dwie dodatkowe anteny zewnętrzne kompatybilne z urządzeniem XXI – Podkładka pod mysz Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ podkładki - podkładka żelowa pod mysz z podpórką pod nadgarstek - antypoślizgowy spód - kolor podkładki czarny XXII – Ładowarka do tabletu Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ - ładowarka w pełni kompatybilna z tabletem Modecom FreeTAB 1004 XXIII – Konwerter HDMI Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ podkładki - konwerter sygnału HDMI do VGA z audio - obsługiwana rozdzielczość min. 1920 x 1080 B Złącza - wejście min. 1 x HDMI - wyjście min. 1 x VGA, 1 x 3,5 mm (minijack) audio stereo XXIV – Przełącznik KVM Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ - KVM do obsługi min. 2 komputerów - obsługiwana rozdzielczość min. 2048 x 1536 - wybór PC min. klawisz skrótu B Porty - porty PC min. 2 x USB (mysz), 2 x USB (klawiatura), 2 x VGA, 2 x wyjście audio minijack - porty konsoli min. 1 x USB (mysz), 1 x USB (klawiatura), 1 x VGA, 1 x wyjście audio minijack XXV – Adapter/łącznik Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ - adapter/łącznik VGA żeński – VGA żeński XXVI – Klawiatura Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Parametry - klawiatura standard (min. 102 klawisze) - długości kabla min. 1,8 m - interfejs USB - gwarancja czytelności opisu klawiszy (nieścieralności), w czasie okresu gwarancyjnego - kolor klawiatury z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) XXVII – Monitor LCD – typ B Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ monitora - LCD z podświetlaniem LED B Matryca - TN TFT C Przekątna ekranu - min. 27 cali D Proporcje ekranu - ekran panoramiczny min. 16:9 E Zalecana rozdzielczość maksymalna - min. 1920 x 1080 przy 75 Hz F Kąt widzenia poziomy - min. 170 stopni G Kąt widzenia pionowy - min. 160 stopni H Liczba wyświetlanych kolorów - min. 16,7 mln I Jasność - min. 300 cd/m2 J Złącza zintegrowane - min. 1 x D-sub - min. 1 x DiplayPort - min. 1 x HDMI - min. 1 x wyjście słuchawkowe K Obudowa - kolor obudowy z przewagą koloru czarnego (odcienie czerni, szary, grafitowy) - ekran monitora usadowiony na podstawce (nóżka, stopka) na wysokości co najmniej 5 cm - mierzone od podstawy stopki do dolnej krawędzi ekranu - regulacja kąta pochylenia - wbudowane głośniki - wbudowane zasilanie - standard VESA min. 100 x 100 mm L Wyposażenie - kabel zasilający - kabel HDMI - HDMI o dł. min. 1.8 m. - kabel stereo minijack - minijack o dł. min. 1.8 m. XXVIII – Rejestrator Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ - Rejestrator wideo IP B Parametry - obsługa min. 16 kamer IP - obsługa min. 4 dysków HDD o łącznej pojemności min. 24TB - obsługa archiwizacji na nośniku USB - rozdzielczość nagrywania dla każdej kamery min. 4MPx C Funkcje - wyszukiwanie nagrań po czasie i typie zdarzeń - harmonogram - liczba zalogowanych użytkowników jednocześnie min. 64 - obsługiwane protokoły http, HTTPS, IPV4, TCP/IP - detekcja ruchu - wykonywanie kopii zapasowych poprzez USB oraz sieć LAN - zgodność ze standardem ONVIF D Łączność - min. 1 x HDMI - min. 1 x D-Sub - min. 1 x USB 2.0 - min. 1 x USB 3.0 - min. 2 x RJ-45 E Dodatkowe informacje - kabel zasilający - współpraca z urządzeniem z Zakresu XXIX XXIX – Kamera Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A Typ - kamera IP B Parametry - rozdzielczość min. 3MPx / 20kl/s - obraz kolorowy - kąt widzenia min. 90 stopni - przystosowana do montażu na zewnątrz budynku (klasa szczelności min. IP67) - obudowa kopułkowa - zasilanie PoE - IR LED zasięg min. 30m - zgodność ze standardem ONVIF - kompresja wideo min. H.264 - ilość jednoczesnych połączeń min. 20 użytkowników C Łączność - min. 1 x RJ-45 (10/100Mbps) D Dodatkowe informacje - współpraca z urządzeniem z Zakresu XXVIII XXX – Przełącznik sieciowy PoE Nazwa i model oferowanego sprzętu ………………………………………………………………………………….. Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A B C 1 Typ obudowy - Obudowa rack, przeznaczona do montażu w szafie 19”, wraz z akcesoriami niezbędnymi do montażu 2 Porty - min. 24 porty RJ-45 10/100/1000 PoE+ z automatycznym wykrywaniem szybkości (10BASE-T typu IEEE 802.3, 100BASE-TX typu IEEE 802.3u, 1000BASE-T typu IEEE 802.3ab) - dupleks: 10BASE-T/100BASE-TX: pełny dupleks lub półdupleks, 1000BASE-T: tylko pełny dupleks - min. 2 porty 100/1000 SFP 3 Pamięć - min. 256 MB SDRAM - pojemność bufora pakietów min. 1,5 MB - pamięć flash min. 64 MB 4 Maksymalne opóźnienie - dla 100 Mb/s: maks. 7 mikro sec. - dla 1000 Mb/s: maks. 2 mikro sec. 5 Przepustowość - min. 77,3 mln p/s 6 Pojemność routowania/przełączenia - min. 52 Gb/s 7 Interfejs zarządzania - Przeglądarka internetowa 8 Zasilanie przez Ethernet - obsługa PoE - całkowita moc PoE min. 370W - PoE shut down mode 8 Wymagane protokoły ogólne - IEEE 802.1D MAC Bridges - IEEE 802.1p Priority - IEEE 802.1Q VLANs - IEEE 802.1s (MSTP) - IEEE 802.1w Rapid Reconfiguration of Spanning Tree - IEEE 802.3ad Link Aggregation Control Protocol (LACP) - IEEE 802.3x Flow Control - IEEE 802.3 Type 10BASE-T - IEEE 802.3i 10BASE-T - IEEE 802.3ab 1000BASE-T - IEEE 802.3z 1000BASE-X - IEEE 802.3af - IEEE 802.3at Power over Ethernet (PoE+) 9 Wymagane protokoły zarządzania siecią - SNMPv1, SNMPv2, SNMPv3 - DHCP - RMON: statystyki, historia, alarmy, zdarzenia - Port mirroring 10 Bezpieczeństwo - IEEE 802.1X Access Control - RADIUS Accounting - RADIUS - Management password - Secure Sockets Layer (SSL) 11 Kompatybilność - urządzenie musi w pełni współpracować z przełącznikami działającymi w sieci Zamawiającego. Przełączniki wykorzystywane u Zamawiającego to HP 5120-48G (JE069A), HP 5130 48G (JG934A). 12 Światłowodowe urządzenie nadawczo-odbiorcze (2 sztuki) - ilość portów min. 2 szt. LC single mode - typ modułu: SFP - prędkość min. 1 Gbit/s - pełna zgodność z zaoferowanym przełącznikiem

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30237200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 28
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: maksymalnie 28 dni kalendarzowych od daty udzielenia zamówienia (termin jest jednym z kryterium oceny ofert).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 wraz z wypełnionym z wykazem cen - Załącznik nr 1A. 2) Szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu według wzoru stanowiącego załącznik numer 5. 3) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 30,00
Czas dostawy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, co do przedmiotu umowy, jeśli konieczność zmiany wynika z faktu, że przedmiot umowy określony w ofercie Wykonawcy z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji. Wówczas zastępuje się go produktem nowszym o funkcjonalności nie gorszej niż określona w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie. Ewentualne koszty zmiany obciążają Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-03, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO): 1. Administratorem Pani/Pana danych jest Prezydent Miasta w Piekarach Śląskich z siedzibą przy ul. Bytomskiej 84, 41-940 Piekary Śląskie, tel.32/3939411, adres e-mail: um@piekary.pl. 2. Wyznaczony został Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych pod adresem – e-mal: dane.osobowe@piekary.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej. 3. Celem zbierania danych jest: prowadzenie procedury przetargowej, w wyniku której zostanie wybrany wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z postanowieniami ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm.). 4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania. 5. Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym i jest niezbędne do złożenia oferty w postępowaniu przetargowym. 6. Pani/Pana dane będą ujawniane i upubliczniane zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 1 oraz 92 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004, a ponadto udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, operatorowi pocztowemu, lub kurierowi w celu przekazania korespondencji papierowej, a także podmiotom przetwarzającym: - LTC spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Pabianickiej 159/161, 93-490 Łódź, której powierzono dane w związku z asystą techniczną elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta Piekary Śląskie. 7. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan iż przepisy RODO zostały naruszone. 8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. 9. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 10. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat- dokumentacja zamówień publicznych, 10 lat - umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.). Okres przetwarzania może ulec zmianie ze względu na inne przepisy prawa.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI