Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z akcesoriami – 2 części: Część Nr 1 – Dostawa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z akcesoriami – 2 części: Część Nr 1 – Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami, Część Nr 2 – Dostawa zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNarodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-27
  • Numer ogłoszenia609128-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609128-N-2018 z dnia 2018-08-27 r.

Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM: Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z akcesoriami – 2 części: Część Nr 1 – Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami, Część Nr 2 – Dostawa zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, krajowy numer identyfikacyjny 102404300000, ul. ul. Andrzeja Sołtana  7 , 05400   Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 273 17 00, 273 17 01, e-mail w.wozniak@polatom.pl, faks 22 718 03 50.
Adres strony internetowej (URL): www.polatom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.polatom.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.polatom.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu) w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta (opakowanie) zawierająca ofertę winna być zaadresowana do Zamawiającego na adres podany w punkcie I SIWZ i opatrzona nazwą oraz dokładnym adresem Wykonawcy, a także oznaczona w sposób następujący: "OFERTA - Nr sprawy: 31/P/2018, Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z akcesoriami – 2 części, Część Nr ...(wpisać numer i nazwę oferowanej części), Nie otwierać przed 05.09.2018 r. przed godz. 12:05."
Adres:
Oferty należy składać do dnia 05.09.2018 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 OTWOCK, Budynek Nr 24, Pokój Nr 122 A – Sekretariat. Oferty zostaną otwarte dnia 05.09.2018 r. o godz. 12:05 w siedzibie Zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 OTWOCK, Budynek Nr 24, Pokój Nr 128 A.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z akcesoriami – 2 części: Część Nr 1 – Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami, Część Nr 2 – Dostawa zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami.
Numer referencyjny: 31/P/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami (Część Nr 1 zamówienia) oraz dostawa zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami (Część Nr 2 zamówienia). Dodatkowo Zamawiający wymaga instalacji i uruchomienia wybranej losowo przez Zamawiającego próby statystycznej liczącej 10 zestawów komputerowych stacjonarnych oraz 2 zestawy komputerowych przenośnych. Ponadto, wymagane jest od Wykonawcy wypakowanie dostarczonego sprzętu z opakowań fabrycznych i odbiór tych opakowań, oraz nieodpłatne przyjęcie zużytego sprzętu elektronicznego Zamawiającego w stosunku wagowym 1/1 (waga sprzętu dostarczonego w ramach zamówienia/waga zużytego sprzętu Zamawiającego). Część Nr 1 - Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami obejmuje: a) dostawę 122 zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami, w tym: - 113 zestawów Typ 1 - 7 zestawów Typ 2 - 2 zestawów Typ 3; b) instalację i uruchomienie wybranej losowo przez Zamawiającego próby statystycznej liczącej 10 zestawów komputerowych; c) nieodpłatne przyjęcie zużytego sprzętu elektronicznego Zamawiającego , w stosunku wagowym 1/1 (waga sprzętu dostarczonego w ramach zamówienia/waga zużytego sprzętu Zamawiającego). Odbiór zużytego sprzętu nastąpi w trzech transzach, w terminach ustalonych wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę po podpisaniu umowy. Po odbiorze każdej transzy zużytego sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów; d) nieodpłatne wypakowanie sprzętu i odbiór opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt. Po odebraniu każdej transzy opakowań po dostarczonym sprzęcie Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów. Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym Windows 10, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę w formie wydruku ze strony Microsoft WHCL złożonym na wezwanie Zamawiającego. Część Nr 2 – Dostawa zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami obejmuje: a) dostawę 12 zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami, w tym: - 8 zestawów Typ 1 - 4 zestawów Typ 2; b) instalację i uruchomienie wybranej losowo przez Zamawiającego próby statystycznej liczącej 2 zestawy komputerowe; c) nieodpłatne przyjęcie zużytego sprzętu elektronicznego Zamawiającego , w stosunku wagowym 1/1 (waga sprzętu dostarczonego w ramach zamówienia/waga zużytego sprzętu Zamawiającego). Odbiór zużytego sprzętu nastąpi w terminie ustalonym wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę po podpisaniu umowy. Po odbiorze zużytego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów; d) nieodpłatne wypakowanie sprzętu i odbiór opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt. Po odebraniu każdej transzy opakowań po dostarczonym sprzęcie Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów. Wszystkie oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym Windows 10, co zostanie potwierdzone przez Wykonawców każdej części przedmiotu zamówienia w formie wydruku ze strony Microsoft WHCL, złożonym na wezwanie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie obydwu części oraz minimalne wymagania techniczne zawarte są w Załączniku A do SIWZ - Specyfikacja techniczna.

II.5) Główny kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 28
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
28

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia, ustalony przez Zamawiającego na 28 dni od daty podpisania umowy, obowiązuje dla obydwu części przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę. W Polsce rejestrami, o których mowa powyżej, są Krajowy Rejestr Sądowy oraz Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. i 2. powyżej oraz w części Nr III.5) poniżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej w którym posiada siedzibę oraz wskazujące osobę/y uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy ważności oświadczeń stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Dokumentację techniczną oferowanych produktów; 2. Dokument wystawiony przez producenta sprzętu, potwierdzający autoryzowane partnerstwo podmiotu wyznaczonego przez Wykonawcę do realizacji gwarancji – jeżeli dotyczy; 3. Zobowiązanie podmiotu wyznaczonego przez Wykonawcę do realizowania napraw gwarancyjnych sprzętu oferowanego w przedmiotowym postępowaniu, na zasadach opisanych w niniejszej SIWZ (wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ) – jeżeli dotyczy; 4. Zobowiązanie producenta do realizowania napraw gwarancyjnych oferowanego w przedmiotowym postępowaniu sprzętu własnej produkcji, na zasadach opisanych w niniejszej SIWZ (wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ) - jeżeli dotyczy; 5. Zobowiązanie producenta komputerów, że w przypadku niewywiązywania się serwisu z obowiązków gwarancyjnych, przejmie on wszelkie zobowiązania związane z serwisem zgodnie z udzieloną gwarancją i zgodnie z wykupionymi przez Wykonawcę u producenta dodatkowymi opcjami serwisowymi, mającymi spełnić stawiane wymagania (wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ) – jeżeli dotyczy; 6. Wydruk ze strony Microsoft WHCL potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows 10.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawcy w odpowiedzi na ogłoszenie o postępowaniu składają: 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 od pkt. 12) do pkt 23) oraz ust. 5 pkt. 1) i 8) ustawy Pzp i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3. Formularz cenowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca przekaże dowody, że powiązania z innym Wykonawcą składającym ofertę w niniejszym postępowaniu i należącym do tej samej grupy kapitałowej, o ile taka sytuacja będzie miała miejsce, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Ustala się wadium dla obydwu części przedmiotu zamówienia w następujących wysokościach: dla Części Nr 1 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla Części Nr 2 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w dowolnie wybranej, spośród niżej wymienionych, formie: 2.1 W pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Raiffeisen Bank Polska, Nr rachunku 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z adnotacją: WADIUM Nr sprawy: 31/P/2018 Nazwa zadania: Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z akcesoriami – 2 części Część Nr …………………………………………………………………………………………………………………….…………….. (wpisać numer i nazwę oferowanej części) 2.2 W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 2.3 W gwarancjach bankowych, 2.4 W gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110). Z treści gwarancji/poręczeń winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Sposób przekazania wadium w formach wskazanych w pkt. 3.2 – 3.5 - w kasie NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24. 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 05.09.2018 r. godz. 12:00. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy, który stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ: § 1 Przedmiot Umowy 1.1 Przedmiotem niniejszej Umowy jest realizacja zamówienia publicznego p.n.: Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z akcesoriami – 2 części w zakresie: □ Części Nr 1 – Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami □ Części Nr 2 – Dostawa zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami (zaznaczyć część, której umowa dotyczy) zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ wraz z załącznikami oraz ofertą złożoną przez Wykonawcę. 1.2 Wykonawca dostarczy przedmiot Umowy do siedziby Zamawiającego, mieszczącej się w Otwocku przy ul. Andrzeja Sołtana 7, we własnym zakresie i na własny koszt. 1.3 Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy w terminie □ Część Nr 1 nie później niż …………………od daty podpisania umowy □ Część Nr 2 nie później niż …………………od daty podpisania umowy (zaznaczyć i wypełnić część, której umowa dotyczy) 1.4 Realizacja zamówienia w zakresie: (zaznaczyć część, której umowa dotyczy) □ Części Nr 1 - Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami obejmuje: a) dostawę 122 zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami, w tym: - 113 zestawów Typ 1 - 7 zestawów Typ 2 - 2 zestawów Typ 3; b) instalację i uruchomienie wybranej losowo przez Zamawiającego próby statystycznej liczącej 10 zestawów komputerowych; c) nieodpłatne przyjęcie zużytego sprzętu elektronicznego Zamawiającego , w stosunku wagowym 1/1 (waga sprzętu dostarczonego w ramach zamówienia/waga zużytego sprzętu Zamawiającego). Odbiór zużytego sprzętu nastąpi w trzech transzach, w terminach ustalonych wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę po podpisaniu umowy. Po odbiorze każdej transzy zużytego sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów; d) nieodpłatne wypakowanie sprzętu i odbiór opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt. Po odebraniu każdej transzy opakowań po dostarczonym sprzęcie Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów. Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym Windows 10, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę w formie wydruku ze strony Microsoft WHCL złożonym na wezwanie Zamawiającego. □ Części Nr 2 - Dostawa zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami obejmuje: a) dostawę 12 zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami, w tym: - 8 zestawów Typ 1 - 4 zestawów Typ 2; b) instalację i uruchomienie wybranej losowo przez Zamawiającego próby statystycznej liczącej 2 zestawy komputerowe; c) nieodpłatne przyjęcie zużytego sprzętu elektronicznego Zamawiającego , w stosunku wagowym 1/1 (waga sprzętu dostarczonego w ramach zamówienia/waga zużytego sprzętu Zamawiającego). Odbiór zużytego sprzętu nastąpi w terminie ustalonym wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę po podpisaniu umowy. Po odbiorze zużytego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów; d) nieodpłatne wypakowanie sprzętu i odbiór opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt. Po odebraniu każdej transzy opakowań po dostarczonym sprzęcie Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów. Wszystkie oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym Windows 10. 1.5 Minimalne wymagania techniczne dla zestawów stanowiących przedmiot zamówienia każdej części zawarte są w Załączniku A do SIWZ - Specyfikacja techniczna. 1.6 Zamawiający uzna przedmiot Umowy za należycie wykonany po dostarczeniu sprzętu do siedziby Zamawiającego i spełnieniu wszystkich wymogów opisanych w niniejszej SIWZ w rozdziale III. Opis przedmiotu zamówienia, pkt. 2 oraz podpisaniu na tę okoliczność przez Strony protokołu odbioru (bez uwag), z zastrzeżeniem, że odbiór zużytego sprzętu Zamawiającego nastąpi wg harmonogramu ustalonego przy podpisywaniu umowy. 1.7 Przedstawicielami Zamawiającego upoważnionymi do dokonywania wszelkich ustaleń dotyczących realizacji zamówienia w zakresie każdej części przedmiotu zamówienia, w tym podpisania protokołów odbioru, są: ……………………....................................................................................................................……………… (imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail) ……………………....................................................................................................................……………… (imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail) Przedstawicielem Wykonawcy upoważnionym do dokonywania wszelkich ustaleń dotyczących realizacji zamówienia, w tym podpisania protokołów odbioru, jest: dla Części Nr 1 ……………………....................................................................................................................……………… (imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail) dla Części Nr 2 ……………………....................................................................................................................……………… (imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail) 1.8 Za datę realizacji Umowy w zakresie każdej części przedmiotu zamówienia uznaje się datę podpisania przez obie Strony ww. protokołów. § 2 Postanowienia dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy i warunków płatności 2.1 Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy wynosi: □ Część Nr 1 - Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami netto: ………………………………………………………………………………………. ………………………….. PLN słownie: ………………………………………………………………………………..……………………………złotych VAT (stawka …… %) ……………………………………………………………………………………………………….. PLN brutto: ….............................................................................................................. PLN słownie: ……………………………………………………………………………………..………………….... złotych □ Część Nr 2 Dostawa zestawów komputerowych przenośnych wraz z akcesoriami netto: ….………………………………………………………….…………….…………………………………….. PLN słownie: ……………………………………………………………………………………………………….…….. złotych VAT (stawka …… %) ……………………………………………………………………………………………….…….….. PLN brutto: …............................................................................................................... PLN słownie: ………………………………………………………………………………..... złotych (właściwe zaznaczyć i wypełnić) 2.2 Płatność na rzecz Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 pkt. 1.1, nastąpi po podpisaniu bez uwag przez obie Strony protokołu odbioru, o którym mowa w § 1 pkt. 1.6, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. 2.3 Termin płatności prawidłowo wystawionej faktury wynosi 30 dni od daty jej wystawienia, z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nastąpi na co najmniej 23 dni przed tak określonym terminem płatności, a w przypadku niezachowania tego terminu, termin płatności przedłuża się automatycznie o czas opóźnienia dostarczenia faktury. § 3 Postanowienia dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego 3.1 Na dostarczony sprzęt Wykonawca udziela wymaganego przez Zamawiającego okresu gwarancji, tj. …………… miesięcy od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru (bez uwag), o którym mowa w § 1 pkt. 1.6. 3.2 Wszelkie naprawy gwarancyjne sprzętu stanowiącego przedmiot niniejszej Umowy będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Załączniku A do SIWZ. 3.3 Naprawy gwarancyjne będą świadczone przez: ....................................................................................................................................................... Nazwa podmiotu 3.4 W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w wymaganym terminie w okresie trwania gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wypożyczenia na czas naprawy sprzętu zastępczego o porównywalnych parametrach, umożliwiających uruchomienie konfiguracji z posiadanego urządzenia. 3.5 Podczas dokonywania napraw bądź wymiany sprzętu wszystkie dyski twarde i inne nośniki danych będą pozostawały w siedzibie Zamawiającego. 3.5 Zgłaszanie usterek i awarii będzie odbywać się przez 24 godziny 7 dni w tygodniu w niżej wymieniony sposób: Dla Części Nr 1 telefonicznie – numer telefonu: ………………….............…………………………………………. pocztą elektroniczną – e-mail: ............................................................................ Dla Części Nr 2 telefonicznie – numer telefonu: ………………….............…………………………………………. pocztą elektroniczną – e-mail: ........................................................................... Dane kontaktowe w zakresie wsparcia serwisowego i technicznego oraz informacji produktowej: numer telefonu: ………………….............…………………………………………. e-mail: ........................................................................... 3.6 Każde zgłoszenie usterki lub awarii będzie potwierdzone przez osobę przyjmującą reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej z jednoczesnym określeniem daty i godziny przyjęcia zgłoszenia. 3.7 Wymagane terminy i zasady realizacji napraw gwarancyjnych opisano w Załączniku A do SIWZ oraz w formularzu ofertowym Wykonawcy. § 4 Postanowienia dotyczące kar umownych i odsetek ustawowych 4.1 W przypadku jakichkolwiek opóźnień w realizacji Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający upoważniony jest do naliczenia kar umownych w wysokości 0,1% wartości netto Umowy za każdy dzień opóźnienia. 4.2 Za niedotrzymanie przez Wykonawcę terminów napraw gwarancyjnych, Zamawiający upoważniony jest do naliczenia Wykonawcy kar umownych w wysokości 0,1% wartości netto Umowy za każdy dzień opóźnienia. 4.3 Za odstąpienie od wykonania Umowy z winy Wykonawcy, Zamawiający upoważniony jest do naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 30% wartości netto Umowy. 4.4 Za niewywiązanie się Wykonawcy z obowiązku bezpłatnego odebrania zużytego sprzętu elektronicznego Zamawiającego w terminach ustalonych przy podpisaniu Umowy, Zamawiający upoważniony jest do naliczenia Wykonawcy kar umownych w wysokości 10 000,00 PLN. 4.4 Za opóźnienie w zapłacie faktury Wykonawca upoważniony jest do naliczenia Zamawiającemu odsetek ustawowych. § 5 Postanowienia końcowe 5.1 Wszystkie spory, kontrowersje lub różnice zdań, które mogą wyniknąć między Stronami z niniejszej Umowy lub w związku z nią, odnośnie jej ważności bądź interpretacji, załatwiane będą polubownie, a w przypadku braku takiej możliwości, rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego. 5.2 Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację Umowy. W innych przypadkach niedopuszczalne jest dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust.1 ustawy Pzp. 5.3 Wszystkie dodatki, uzupełnienia i zmiany Umowy wymagają formy pisemnej i podpisów Stron pod rygorem nieważności. 5.4 Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron. 5.5 Umowa wchodzi w życie z chwilą podpisania przez Strony. 5.6 Oferta Wykonawcy oraz SIWZ wraz załącznikami stanowią integralne części Umowy. 5.7 W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie w przypadku zaistnienia siły wyższej, mającej wpływ na realizację umowy. W innych przypadkach niedopuszczalne jest dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-05, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część Nr 1 - Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami obejmuje: a) dostawę 122 zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami, w tym: - 113 zestawów Typ 1 - 7 zestawów Typ 2 - 2 zestawów Typ 3; b) instalację i uruchomienie wybranej losowo przez Zamawiającego próby statystycznej liczącej 10 zestawów komputerowych; c) nieodpłatne przyjęcie zużytego sprzętu elektronicznego Zamawiającego , w stosunku wagowym 1/1 (waga sprzętu dostarczonego w ramach zamówienia/waga zużytego sprzętu Zamawiającego). Odbiór zużytego sprzętu nastąpi w trzech transzach, w terminach ustalonych wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę po podpisaniu umowy. Po odbiorze każdej transzy zużytego sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów; d) nieodpłatne wypakowanie sprzętu i odbiór opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt. Po odebraniu każdej transzy opakowań po dostarczonym sprzęcie Wykonawca zobowiązany jest wystawić Zamawiającemu kartę odbioru odpadów. Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym Windows 10, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę w formie wydruku ze strony Microsoft WHCL złożonym na wezwanie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wysokość wymaganego wadium dla Części Nr 1 - 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.