Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzekuń
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-22
  • ZamawiającyGmina Rzekuń
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00254648
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 33

1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppietrzak@rzekun.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef4d41e-034d-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049832/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowej JST oraz wzmocnienie cyfrowej pt. Cyfrowa Gmna-Wsparcie dzieci z rodzin peegerowskich w rozwoju cyfrowym- ,,Granty PPGR"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.rzekun.pl/zamowienia-publiczne/przetargi.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod
adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:„Formularz
do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePUAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”i
„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający
przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o
Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: ug@rzekun.pl;
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na
rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej)
przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa Pzp. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FPZ.271.1.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia - Stacje robocze (35 szt.)
Lp.
Parametr
Wymagania
1
Obudowa
• All-in-One (monitor zintegrowany z jednostką centralną);
• Dostęp do płyty głównej komputera bez użycia dodatkowych narzędzi.
• Montaż i demontaż podstawy jednostki bez użycia dodatkowych narzędzi.
• Podstawa umożliwiająca regulacje „monitora”: kąt nachylenia, obrót (pivot), wysokość oraz obracanie ekranu na boki.
• Włącznik zasilania umieszczony na frontowej części jednostki.
• Podstawa zawierająca rozwiązania ułatwiające organizację okablowania.
• Slot na zabezpieczenie Kensington.
• Sygnalizacja optyczna stanu pracy zasilacza.
• Sygnalizacja optyczna pracy jednostki (na froncie lub z boku).
• Sygnalizacja optyczna pracy dysku twardego (na froncie lub z boku).
• Kolorystyka: stonowana, biznesowa.
2
Ekran
• Przekątna minimum 23,8 cala.
• Rozdzielczość natywna minimum 1920x1080p.
• Jasność minimum 200 nitów.
• Kontrast minimum 700:1.
• Kąty widzenia minimum: 170 st. w pionie i poziomie.
• Powierzchnia: matowa, antyodblaskowa.
• Matryca klasy IPS lub VA.
3
Procesor
• Minimum 6 rdzeni (12T) o częstotliwości bazowej minimum 3,2 GHz.
• Osiągający wynik Passmark (minimalnie): 2800 dla jednego rdzenia i minimum 12000 łącznie dla wszystkich rdzeni.
4
Pamięć operacyjna
• Minimum 16GB DDR4 non ECC
• Rozszerzalna do minimum 32 GB
5
Pamięć dyskowa
• Minimum 500GB PCIe NVMe SSD.
6
Karta graficzna
• Zintegrowana z procesorem.
7
Łączność
• karta sieciowa Ethernet wbudowana przez producenta jednostki: 10/100/1000 Mbps
• karta sieciowa Wi-Fi wbudowana przez producenta jednostki: Wi-Fi 802.11 a/b/g, Wi-Fi 4 (WiFi 802.11n), Wi-Fi 5 (WiFi 802.11ac), Wi-Fi 6 (WiFi 802.11ax)
• Bluetooth 5.0
8
Kamera
• Zintegrowana z obudową jednostki (nierozłączna).
• Z rozwiązaniem pozwalającym na mechaniczne zakrycie/chowanie.
• Optyczna sygnalizacja informującą o pracy kamery.
• Rozdzielczość natywna minimum 1920 x 1080p przy 30 kl/s
9
Mikrofon
• Zintegrowany z obudową jednostki (nierozłączny).
10
Czytnik kart
• Zintegrowany z obudową jednostki (nierozłączny).
• Obsługa kart: SDHC, SDXC, SD 4.0, SD UHS-I, SD UHS-II.
11
Głośniki
• Minimum 2 x 4W.
• Zintegrowane z obudową jednostki (nierozłączne).
12
Zasilanie
• Zasilacz zintegrowany w obudowie jednostki (nierozłączny).
• Certyfikat sprawności zasilacza minimum „80 Plus Bronze”.
• Zgodność z ErP Lot6 Tier 2
• Zgodność z Energy Star 8.0
• Maksymalna moc zasilacza: 180 W.
13
Złącza zewnętrzne
• Dostępne z przodu lub boku jednostki: czytnik kart SD, gniazdo audio combo, port USB 3.1, port USB 3.1 Typ C
• Pozostałe: HDMI 1.4 IN lub DisplayPort IN, HDMI 2.0 OUT lub DisplayPort 1.4a/HDCP 2.3, RJ45 Ethernet, minimum 4x port USB 3.1, Audio out, gniazado zasilania.
14
Złącza wewnętrzne
• Minimum 1 wolne gniazdo PCIe NVMe Gen4 x4 na dysk M.2 2230/2280 SSD
• Minimum 1 wolne gniazdo SATA3 na dysk 2,5 cala
• Minimum 2 gniazda SO-DIMM DDR4 lub DDR5
15
Klawiatura
• Bezprzewodowa z sygnalizacją klawiszy przełączających (Caps Lock, itd.)
• Układ: QWERTY, US International
• współużytkowana z myszą, dołączony odbiornik 2.4GHz na USB.
16
Mysz
• Bezprzewodowa z rolką, współużytkowana z klawiaturą, dołączony odbiornik 2.4GHz na USB
17
System operacyjny
• Microsoft Windows 11 Professional PL 64-bit z możliwością/ licencją pozwalającą na downgrade do Windows 10 Professional PL 64-bit
18
Gwarancja producenta
• 36 miesięcy z możliwością zachowania dysku twardego przez Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. Część II zamówienia - Serwery (2 szt):
Lp.
Parametr
Wymagania
1
Zgodność
• Potwierdzona zgodność dla producenta, modelu i rodziny procesorów z ESXi 7.0 U3 na liście „VMware Compatibility Guide” (https://www.vmware.com/resources/compatibility/search.php)
2
Przeznaczenie i warunki użytkowania
• Server/Enterprise
3
Obudowa
• Typ: Rack, maksymalnie 2U,
• z szynami ruchomymi i ramieniem na kable,
• wyposażona w wyświetlacz LCD informujący o stanie serwera,
• posiadająca rozwiązanie chroniące dyski przed nieuprawnionym wyjęciem.
• obsługująca minimalnie 8 dysków SAS/SATA 3.5cala
4
Procesory
• Minimum dwa procesory, każdy minimum 16-rdzeniowy (32T) o częstotliwości bazowej minimum 2.4 GHz.
5
Pamięć operacyjna
• Minimalnie 4 x 32GB DDR4 RDIMM Dual Rank ECC
6
Kontroler RAID
• Sprzętowy,
• minimalnie 8 GB cache,
• obsługa RAID 0/1/5/6/10/50/60,
• obsługa interfejsów SAS/SATA,
• PCIe Gen. 4.
7
Dyski twarde
• 4x 3,5” 8TB HDD NLSAS 7.2k SAS 12Gb/s w obudowie Hot-Plug,
• 4x 2,5” 960GB SSD SATA 6Gb/s (przeznaczenie read intensive) w obudowie Hot-Plug
8
Napęd
• DVD-ROM, wewnętrzny
9
Karty sieciowe
• 2x RJ-45, 1Gb/s, 1000Base-T
• 2x RJ-45, 10Gb/s, 10GBase-T
• 2x SFP+, 10Gb/s, SFP+
10
Zasilanie
• Dwa redundantne zasilacze.
11
Oprogramowanie
• Microsoft Windows Server 2022 Standard (16 CORE)
12
Zdalne zarządzanie
• Moduł zdalnego zarządzania, diagnostyki i monitorowania pracy serwera z dedykowanym portem RJ-45.
13
Gwarancja producenta
60 miesięcy gwarancji w trybie „Next Business Day” z możliwością pozostawienia dysków twardych w przypadku awarii u Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Część III zamówienia - Komputery przenośne (30 szt.):
Lp.
Parametr
Wymagania
1
Obudowa
• Kolorystyka: stonowana, biznesowa
• Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock)
2
Ekran
• Przekątna minimalna 15,6 cala
• Powierzchnia matowa
• Rozdzielczość natywna 1920 x 1080 (Full HD)
• Jasność minimalna 250 cd/m2
• Matryca klasy IPS lub VA
3
Procesor
• Minimalnie 2 rdzenie (4T), częstotliwość bazowa minimalnie 3 GHz, osiągający wynik Passmark (minimalnie): 2600 dla jednego rdzenia i minimalnie 6000 łącznie dla wszystkich rdzeni.
4
Pamięć operacyjna
• Minimalnie 1x 8 GB DDR4, rozszerzalna do minimum 16 GB
5
Pamięć dyskowa
• Minimalnie 480 GB
• Typ: SSD
6
Karta graficzna
• Zintegrowana z procesorem.
7
Łączność
• Wi-Fi: minimum Wi-Fi 802.11 b/g/n
• Bluetooth 4.1
8
Kamera
• Wbudowana
9
Mikrofon
• Wbudowany
11
Głośniki
• Wbudowane, stereo
13
Złącza zewnętrzne
• USB 2.0 – minimum 1 szt.
• USB 3.2 - minimum 1 szt.
• USB Typ-C – minimum 1 szt.
• HDMI 1.4 – minimum 1 szt.
• Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe (audio combo) - 1 szt.
15
Klawiatura
• Wydzielona klawiatura numeryczna
• Touchpad
16
Bateria
• Tak

Waga
• Maksymalnie 1,8 kg (bez zasilacza, z baterią).
17
System operacyjny
• System operacyjny powinien udostępniać narzędzia wspomagające osoby niepełnosprawne : podpisy kodowane, wizualne wyświetlanie alertów systemowych, dźwięk monofoniczny, duży kontrast wyświetlanego obrazu, powiększenie obrazu (lupa), narrator, filtry kolorów do ekranu, dostosowywanie wielkości i wyglądu kursora i wskaźnika myszy.
• System operacyjny i system pomocy (zainstalowany w systemie) powinien być w wersji polskiej.
• wsparcie techniczne i aktualizacje systemu operacyjnego i programu antywirusowego powinno być dostępne do minimum końca 2025 r.
18
Gwarancja producenta
• Minimalnie 24 miesiące.
19
Ubezpieczenie
• Dodatkowa ochrona na wypadek przypadkowego uszkodzenia, zalania, przepięcia prądu na okres 36 miesięcy – ubezpieczenie zacznie obowiązywać po protokolarnym przekazaniu sprzętu do Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.4. Część IV zamówienia - Dyski twarde (12 szt.)
Lp.
Parametr
Wymagania
1
Zgodność
Zgodność z urządzeniem Synology RS2418RP+ wg „Lista zgodności produktów firmy Synology” (https://www.synology.com/pl-pl/compatibility) w klasie dysku „Enterprise”
2
Interfejs
SATA 6 Gb/s
3
Prędkość obrotowa
minimalnie 7200 obr./min
4
Pojemność
minimalnie 10 TB
5
MTBF
minimalnie 2 mln. godzin
6
Gwarancja producenta
minimalnie 60 miesięcy
7
Format
3,5 cala
8
Bufor danych
minimalny 256 MB

4.2.6.) Główny kod CPV: 30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej: (określenie warunków): Zamawiający wymaga należytego wykonania dostaw, w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie,
polegających na dostawie co najmniej:
• 2.4.1. tj. dla części I - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 200.000, 00 zł brutto (dwieście tysięcy
złotych).
• 2.4.2. tj. dla części II - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych).
• 2.4.3 tj. dla części III - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 65.000,00 zł brutto (sześćdziesiąt pięć
tysięcy złotych).
• 2.4.4. tj. dla części IV – dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 14.000, 00 zł brutto (czternaście tysięcy
złotych).
Ponadto dla części I, II, III, IV na potwierdzenie, że oferowane urządzenia dostarczone w ramach realizowanego
zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć:
a) kartę katalogową/karty katalogowe urządzeń lub
b) opis techniczny urządzeń zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstępnego
wykazania braku podstaw wykluczenia określonych w niniejszej swz, na
zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Podpisane oświadczenie, o braku podstaw do
wykluczenia –według załączonego wzoru.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub
sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w
pkt.1,także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu - według załączonego wzoru. W stosunku do Wykonawcy, którego oferta
zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia pobierze
samodzielnie odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku gdy Wykonawca polega na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych
wart.125ust.1 ustawy pzp, - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający pobierze samodzielnie
dokument.Zamawiający pobierze samodzielnie dokument dotyczący podwykonawcy,któremu
Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego
zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 125 ust.1. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie –w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający pobierze
samodzielnie dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po za granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające
odpowiednio, że :a)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza
likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona
ani nie znajduje się on w innej tego
rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed ich złożeniem podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
tych podmiotów – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenie dowodów
określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
- Zakres referencji i innych dokumentów musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale VII ust. 2 pkt
2.4. ppk. 2.4.1, 2.4.2, 2.4.3, 2.4.4 SWZ. -Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne
na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ,
W przypadku gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub
sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca składa wraz z ofertą (za pośrednictwem miniPortalu) zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe UWAGA wraz z ofertą :
• W przypadku dostarczania produktów:
a) próbek, opisów lub fotografii dostarczonych produktów, których autentyczności musi zostać poświadczone przez
Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Uwaga: dla części I, II, III, IV na potwierdzenie, że oferowane urządzenia dostarczone w ramach realizowanego zamówienia
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć:
a) kartę katalogową/karty katalogowe urządzeń
lub
b) opis techniczny urządzeń zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są
niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Wezwanie Zamawiającego o uzupełnienie jest wezwaniem jednokrotnym w obrębie tego samego przedmiotowego środka
dowodowego. Jeżeli braki w obrębie dokumentów przedmiotowych nie zostaną usunięte lub dokumenty przedmiotowe
zawierają błędy, w tym nie potwierdzają okoliczności , jakich Zamawiający wymagał od dokumentu , oferta, do której
załączone zostały takie dokumenty, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(możliwość
składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną) wraz z
ofertą wykonawcy zobowiązani są złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.- nie dotyczy spółki cywilnej, o ile
upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do
oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Dokument musi zostać złożony
pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Dopuszczalne jest również złożenie kopii dokumentu elektronicznie poświadczonej
przez notariusza.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do
oferty oświadczenie (za pośrednictwem mini Portalu), z którego wynika, które roboty
budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr2 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. 4.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są na wezwanie
Zamawiającego,złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 6 niniejszego
Rozdziału , przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:a) w pkt. 6 ppkt 2) SWZ
składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku b) w
pkt. 6ppkt 1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.Poleganie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.5. W przypadku
gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,polega na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca składa wraz z
ofertą(za pośrednictwem miniPortalu) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr
3do SWZ.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,ma potwierdzać, że stosunek
łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do
tych zasobów i określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu
udostępniającego zasoby,2) sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez
niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,3) czy i w
jakim zakresie podmiot udostępniający, na zdolnościach którego wykonawca polega w
odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane
zdolności dotyczą.Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć wformie elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lubpostaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty, w tym zobowiązanie podpisuje
podmiot, od którego te dokumenty pochodzą, chyba, że zostanie udzielone Wykonawcy
pełnomocnictwo do podpisania takich dokumentów za podmiot trzeci/podwykonawcę

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazana jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
a) zmiana terminu dostawy przedmiotu zamówienia powstałych z winy Zamawiającego, a spowodowanych okolicznościami,
których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
b) zmiana warunków umowy w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy
okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca
brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia,
c) zmiana terminu dostawy oraz terminu lub zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od
Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
d) zamiana elementów/ przedmiotu dostaw w stosunku do tych, które Wykonawca przyjął w ofercie, przy czym zmieniane
elementy/ przedmioty nie mogą mieć parametrów technicznych gorszych niż pierwotnie zaoferowane,
e) zmiana całkowitego wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 Umowy w przypadku:
- zmiany stawki podatku od towarów i usług o wartość wynikającą ze zmiany,
- zmniejszenia ilości przedmiotów (o nie więcej niż 2 szt.) spowodowane okolicznościami, za które Zamawiający nie ponosi
odpowiedzialności, w takim przypadku wynagrodzenie rozliczone zostanie zgodnie z ilością dostarczonych przedmiotów,
f) zmiany zapisów umowy, które nie są istotne.
3. Niezależnie od postanowień wyżej wymienionych zmiana umowy jest dopuszczalna również w innych przypadkach i na
zasadach, o których mowa w art. 455 ust 1 pkt. 2-4 i ust. 2 ustawy PZP.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego
aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa ręczników papierowych typu ZZ
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Rzekuń: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Naprawa naświetlarki laserowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI