Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych komputerowych i biurowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych komputerowych i biurowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrwinów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-12-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Doradztwa Rolniczego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-23
  • Numer ogłoszenia652716-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 652716-N-2018 z dnia 2018-11-23 r.

Centrum Doradztwa Rolniczego: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych komputerowych i biurowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Doradztwa Rolniczego, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Pszczelińska  99 , 05-840  Brwinów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (22) 729 59 37, , e-mail zamowienia.brwinow@cdr.gov.pl, , faks +48 22 729 72 91.
Adres strony internetowej (URL): http://www.cdr.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa jednostka organizacyjna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.cdr.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie, ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych komputerowych i biurowych
Numer referencyjny: DAG-253-113/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych komputerowych i biurowych, zwanych łącznie dalej „Sprzętem” z przeznaczeniem do następujących obiektów Zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (zwane dalej: „CDR Brwinów”), Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu (zwany dalej: „CDR Radom”) oraz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu (zwany dalej: „CDR Poznań). CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA POZYCJA 1.1 Komputer osobisty Ilość sztuk: 4 (CDR Brwinów) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Procesor procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji, uzyskujący w teście PassMark - CPU Benchmark wynik nie mniej niż 10500 pkt (według rankingu z dnia 16.11.2018r.), wynik zaoferowanego procesora musi znajdować się na stronie internetowej: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php zintegrowany w procesorze układ graficzny Płyta główna kompatybilna z zaoferowanym procesorem PCI Express x16, PCI Express x1 kontroler SATA 3 Pamięć RAM 8 GB, możliwość rozbudowy do min. 16GB Dysk twardy 256 GB, SSD Napęd DVD-REC (Dual Layer) Karta graficzna zintegrowana Karta sieciowa 10/100/1000 Mb/s Karta dźwiękowa zintegrowana Klawiatura standardowa, USB Mysz optyczna ze scrollem, USB Porty 2 x USB 2.0 2 x USB 3.0 wejście audio, wyjście audio RJ-45 D-Sub HDMI Zasilacz sprawność min. 85% (przy 50% obciążeniu), zapewniający prawidłowe działanie komputera z podłączonymi wszystkimi możliwymi dla oferowanego komputera opcjami wyposażony w zabezpieczenia przeciwzwarciowe, przeciwprzepięciowe, i przeciwzakłóceniowe zapobiegające uszkodzeniu m.in. płyty głównej i procesora Obudowa Tower / Midi Tower / Mini Tower zapewniająca właściwe chłodzenie elementów oraz wyciszenie jednostki USB na przednim panelu wyjście audio oraz wejście mikrofonu na przednim panelu możliwość zainstalowania 2 dysków 3.5” Oprogramowanie Windows 10 Pro 64-bit w polskiej wersji językowej lub równoważny 64-bitowy, stabilny system operacyjny w języku polskim, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii Active Directory, pozwalający na zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy, w pełni obsługujący system finansowo-księgowy SAGE Symfonia. Microsoft Office 2016 Home & Business w polskiej wersji językowej o niewygasającej (wieczystej) licencji lub równoważny pakiet oprogramowania biurowego w języku polskim · do tworzenia dokumentów elektronicznych z licencją do zastosowań komercyjnych o niewygasających prawach użytkownika (nie może to być subskrypcja), · zawierający: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych (korespondencja seryjna, arkusze kalkulacyjne zawierające makra i formularze. · obsługujący język VBA (Visual Basic for Applications) w zakresie wykonywania kodu, odczytu, edycji i zapisu plików zawierających procedury VBA, · współpracujący z systemem operacyjnym Windows 7 / 8 / 8.1 / 10. Gwarancja 24 miesięcy gwarancji producenta możliwość rozbudowy sprzętu przez zamawiającego bez utraty praw do gwarancji na pozostałe elementy jednostki Certyfikaty (w języku polskim lub angielskim) Karta katalogowa oferowanego produktu / wydruk ze strony producenta zawierający dokładny adres strony (załączyć do oferty) POZYCJA 1.2 Komputer przenośny 2 w 1, 13” z dyskiem SSD Ilość sztuk: 4 (CDR Brwinów) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Procesor procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji, uzyskujący w teście PassMark - CPU Benchmark wynik nie mniej niż 5150 pkt (według rankingu z dnia 16.11.2018r.), wynik zaoferowanego procesora musi znajdować się na stronie internetowej: http://www.cpubenchmark.net/laptop.html Pamięć RAM 8 GB Dysk twardy 240GB SSD Napęd DVD-REC, dołączone oprogramowanie do nagrywania i odtwarzania (możliwość dołączenia zewnętrznego napędu z portem USB) Ekran 13-14" dotykowy z zawiasami 360 stopni Karta graficzna zintegrowana Karta sieciowa 802.11 n Modem wbudowany modem 4G LTE Karta dźwiękowa Zintegrowana Porty 2 x USB 3.0; HDMI, wyjście audio Klawiatura podświetlana Oprogramowanie Windows 10 Pro 64-bit w polskiej wersji językowej lub równoważny 64-bitowy, stabilny system operacyjny w języku polskim, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii Active Directory, pozwalający na zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy, w pełni obsługujący system finansowo-księgowy SAGE Symfonia. Microsoft Office 2016 Home & Business w polskiej wersji językowej o niewygasającej (wieczystej) licencji lub równoważny pakiet oprogramowania biurowego w języku polskim · do tworzenia dokumentów elektronicznych z licencją do zastosowań komercyjnych o niewygasających prawach użytkownika (nie może to być subskrypcja), · zawierający: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych (korespondencja seryjna, arkusze kalkulacyjne zawierające makra i formularze. · obsługujący język VBA (Visual Basic for Applications) w zakresie wykonywania kodu, odczytu, edycji i zapisu plików zawierających procedury VBA, · współpracujący z systemem operacyjnym Windows 7 / 8 / 8.1 / 10. Waga max 1,5 kg Gwarancja 24 miesięcy gwarancji producenta Wyposażenie mysz bezprzewodowa Certyfikaty (w języku polskim lub angielskim) Karta katalogowa oferowanego produktu / wydruk ze strony producenta zawierający dokładny adres strony (załączyć do oferty) POZYCJA 1.3 Komputer przenośny 17” Ilość sztuk: 3 (CDR Brwinów) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Procesor procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji, uzyskujący w teście PassMark - CPU Benchmark wynik nie mniej niż 7500 pkt (według rankingu z dnia 16.11.2018r.), wynik zaoferowanego procesora musi znajdować się na stronie internetowej: http://www.cpubenchmark.net/laptop.html Pamięć RAM 8 GB Dysk twardy 256 GB SSD Napęd DVD-REC, dołączone oprogramowanie do nagrywania i odtwarzania Ekran 17-18” Karta graficzna zintegrowana Karta sieciowa 10/100/1000 Mb/s 802.11 b/g/n Karta dźwiękowa zintegrowana Porty 2 x USB; HDMI, RJ-45; wyjście audio Oprogramowanie Windows 10 Pro 64-bit w polskiej wersji językowej lub równoważny 64-bitowy, stabilny system operacyjny w języku polskim, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii Active Directory, pozwalający na zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy, w pełni obsługujący system finansowo-księgowy SAGE Symfonia. Microsoft Office 2016 Home & Business w polskiej wersji językowej o niewygasającej (wieczystej) licencji lub równoważny pakiet oprogramowania biurowego w języku polskim · do tworzenia dokumentów elektronicznych z licencją do zastosowań komercyjnych o niewygasających prawach użytkownika (nie może to być subskrypcja), · zawierający: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych (korespondencja seryjna, arkusze kalkulacyjne zawierające makra i formularze. · obsługujący język VBA (Visual Basic for Applications) w zakresie wykonywania kodu, odczytu, edycji i zapisu plików zawierających procedury VBA, · współpracujący z systemem operacyjnym Windows 7 / 8 / 8.1 / 10. Gwarancja 24 miesiące gwarancji producenta Certyfikaty (w języku polskim lub angielskim) Karta katalogowa oferowanego produktu / wydruk ze strony producenta zawierający dokładny adres strony (załączyć do oferty) POZYCJA 1.4 Komputer przenośny 15” Ilość sztuk: 1 (CDR Poznań) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Procesor procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji, uzyskujący w teście PassMark - CPU Benchmark wynik nie mniej niż 3800 pkt (według rankingu z dnia 16.11.2018r.), wynik zaoferowanego procesora musi znajdować się na stronie internetowej: http://www.cpubenchmark.net/laptop.html Pamięć RAM 8 GB Dysk twardy 240 GB SSD Napęd DVD-REC, dołączone oprogramowanie do nagrywania i odtwarzania Ekran 15-16” Karta graficzna zintegrowana Karta sieciowa 10/100/1000 Mb/s 802.11 b/g/n Karta dźwiękowa zintegrowana Porty 2 x USB w tym przynajmniej jeden port USB 3.0; D-Sub (z możliwością zastosowania adaptera lub konwertera); RJ-45; wyjście audio; Port COM (z możliwością zastosowania adaptera USB-COM lub konwertera) Oprogramowanie Windows 10 Pro 64-bit w polskiej wersji językowej lub równoważny 64-bitowy, stabilny system operacyjny w języku polskim, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii Active Directory, pozwalający na zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy, w pełni obsługujący system finansowo-księgowy SAGE Symfonia. Microsoft Office 2016 Home & Business w polskiej wersji językowej o niewygasającej (wieczystej) licencji lub równoważny pakiet oprogramowania biurowego w języku polskim · do tworzenia dokumentów elektronicznych z licencją do zastosowań komercyjnych o niewygasających prawach użytkownika (nie może to być subskrypcja), · zawierający: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych (korespondencja seryjna, arkusze kalkulacyjne zawierające makra i formularze. · obsługujący język VBA (Visual Basic for Applications) w zakresie wykonywania kodu, odczytu, edycji i zapisu plików zawierających procedury VBA, · współpracujący z systemem operacyjnym Windows 7 / 8 / 8.1 / 10. Gwarancja 24 miesiące gwarancji producenta Certyfikaty (w języku polskim lub angielskim) Karta katalogowa oferowanego produktu / wydruk ze strony producenta zawierający dokładny adres strony (załączyć do oferty) POZYCJA 1.5 Monitor LCD 21" Ilość sztuk: 3 (CDR Poznań) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Przekątna ekranu 21-22” (16:9) Rozdzielczość 1920x1080 Full HD Rodzaj podświetlenia LED Czas reakcji matrycy Max. 5ms Powłoka powierzchni ekranu Matowa (antyodblaskowa) Złącza D-Sub (VGA), DVI-D lub HDMI Głośniki wbudowane Gwarancja 24 miesiące gwarancji producenta Certyfikaty (w języku polskim lub angielskim) Monitor musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 Karta katalogowa oferowanego produktu / wydruk ze strony producenta zawierający dokładny adres strony (załączyć do oferty) POZYCJA 1.6 Monitor LCD 24" Ilość sztuk: 4 (CDR Brwinów) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Przekątna ekranu 23-24” (16:9) Rozdzielczość 1920x1080 Full HD Rodzaj podświetlenia LED Czas reakcji matrycy Max. 5ms Powłoka powierzchni ekranu Matowa (antyodblaskowa) Złącza D-Sub (VGA), DVI-D lub HDMI Głośniki wbudowane Gwarancja 24 miesiące gwarancji producenta Certyfikaty (w języku polskim lub angielskim) Monitor musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 Karta katalogowa oferowanego produktu / wydruk ze strony producenta zawierający dokładny adres strony (załączyć do oferty) POZYCJA 1.7 Serwer NAS Ilość sztuk: 1 (CDR Radom) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Procesor 4 rdzenie Pamięć 4GB z możliwością rozszerzenia do 8GB Interfejs sieciowy 2 x 10/100/1000 z obsługą Link Aggregation Dysk twardy Możliwość instalacji 4 dysków 3.5" oraz 2.5" SATA III po 4TB każdy Kontroler macierzy RAID 0/1/5/6/10 z funkcją auto-rebuild i hot-swap Funkcjonalność Bezpieczny zdalny backup poprzez SSH Wbudowane rozwiązania dla backupu danych poprzez sieć Obsługa wejścia: sieć 1Gb(RJ45), USB 3.0 Współpraca z Windows Server Active Directory Serwer FTP do udostępniania plików z obsługą zabezpieczeń SSL/TLS Hosting stron internetowych z wykorzystaniem PHP/MySQL Współdzielenie zasobów w sieci lokalnej Obsługa połączeń VPN (PPTP i OpenVPN) Wbudowany moduł szyfrujący Panel użytkownika i oprogramowanie dostępne w języku polskim Obudowa Tower lub Rack Gwarancja 24 miesiące gwarancji producenta Pozycja 1.8 Dysk do serwera NAS Ilość sztuk: 5 (CDR Radom) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Pojemność 4 TB Cache 128 MB Interfejs Serial ATA 3 Niezawodność MTBF 2 000 000 godz. Format szerokości 3,5’’ Kompatybilność w pałni kompatybilny z zaproponowanym Serwerem NAS z pozycji 1.9 (dołączyć dokument potwierdzający kompatybilność dysków z serwerem NAS np. wydruk ze strony producenta Serwera NAS) Gwarancja 24 miesiące gwarancji producenta Pozycja 1.9 Dysk HDD 3,5" Ilość sztuk: 2 (CDR Poznań) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Pojemność 3 TB Cache 64 MB Interfejs Serial ATA 3 Szybkość zapisu 100 MB/s Szybkość odczytu 100 MB/s Niezawodność MTBF 1 000 000 godz. Format szerokości 3,5’’ Gwarancja 24 miesiące gwarancji producenta Pozycja 1.10 Dysk SSD Ilość sztuk: 5 (CDR Poznań) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Pojemność 240 GB Interfejs Serial ATA 3 Szybkość zapisu 400 MB/s Szybkość odczytu 400 MB/s Niezawodność MTBF 1 000 000 godz. Dodatkowe wymagania Zamówienie nie przewiduje różnych modeli. Wszystkie dyski muszą być tego samego modelu, i dokładnie tej samej pojemności. Gwarancja 24 miesiące gwarancji producenta CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA POZYCJA 2.1 Access Point (do zastosowań wewnątrz budynków) Ilość sztuk: 5 (CDR Poznań) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Tryb pracy Access Point Rodzaje wyjść / wejść RJ-45 10/100/1000 Obsługiwane standardy 802.11 b/g/n Częstotliwość pracy 2,4 GHz, 5GHz Antena Wewnętrzna Prędkość transmisji bezprzewodowej min. 450 Mbps w trybie 802.11n Zabezpieczenia transmisji bezprzewodowej WPA-PSK, WPA-Enterprise (WPA/WPA2, TKIP/AES) BSSID 4 na Radio Ilość klientów min. 100 równocześnie Zasięg min. 100 m przy optymalnych parametrach Zarządzanie i konfiguracja dedykowany kontroler do zarządzania wszystkimi Access Pointami w danej lokalizacji Zasilanie PoE, dołączony PoE adapter z zasilaczem Dołączone akcesoria Zestaw do montażu na ścianie Gwarancja 24 miesiące gwarancji producenta Certyfikaty (w języku polskim lub angielskim) Karta katalogowa oferowanego produktu / wydruk ze strony producenta zawierający dokładny adres strony (załączyć do oferty) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA POZYCJA 3.1 Drukarka laserowa kolorowa Ilość sztuk: 2 (CDR Poznań) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Typ druku Kolorowy, jednoprzebiegowy Format papieru A4, A5, A6 Typ materiału druku Tonery CMYK Pamięć 1024MB Rozdzielność, jakość druku 600 x 600 dpi Szybkość druku 15 ppm (mono, kolor) Interfejs USB, wbudowana karta Gigabit Ethernet (10/100/1000) Obsługiwana gramatura papieru W zakresie 70-160g/m2 Minimalna ilość wydrukowanych kartek z tonera przy 5% zapełnieniu strony 1300 stron Obsługiwane systemy operacyjne Windows 10 (32- i 64-bitowy) Windows 8 (32- i 64-bitowy) Windows 7 (32- i 64-bitowy) Gwarancja 24 miesiące gwarancji producenta Certyfikaty (w języku polskim lub angielskim) Karta katalogowa oferowanego produktu / wydruk ze strony producenta zawierający dokładny adres strony (załączyć do oferty) CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA POZYCJA 4.1 Zasilacz UPS 2200VA Ilość sztuk: 2 (CDR Poznań) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Moc znamionowa (VA) 2200 VA Min. czas podtrzymania (przy 50% obciążenia) 10 min. Max. czas przełączenia na baterię 6 ms Dodatkowe wymagania Wyświetlacz LCD z informacja o stanie baterii oraz obciążeniu Gwarancja 24 miesiące gwarancji producenta Certyfikaty (w języku polskim lub angielskim) Karta katalogowa oferowanego produktu / wydruk ze strony producenta zawierający dokładny adres strony (załączyć do oferty) POZYCJA 4.2 Zasilacz UPS 3000VA Ilość sztuk: 1 (CDR Poznań) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Moc znamionowa (VA) 3000 VA Min. czas podtrzymania (przy 50% obciążenia) 10 min. Max. czas przełączenia na baterię 6 ms Dodatkowe wymagania Wyświetlacz LCD z informacja o stanie baterii oraz obciążeniu Gwarancja 24 miesiące gwarancji producenta Certyfikaty (w języku polskim lub angielskim) Karta katalogowa oferowanego produktu / wydruk ze strony producenta zawierający dokładny adres strony (załączyć do oferty) CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA POZYCJA 5.1 Projektor LED/LCD Ilość sztuk: 1 (CDR Poznań) Parametr Charakterystyka (minimalne wymagania) Technologia LCD lub DLP Kontrast 10000:1 Rozdzielczość 1920x1080 (Full HD) Jasność 3000 ANSI Lumenów Wejścia D-SUB 15pin (VGA), HDMI Formaty wyświetlania obrazu 16:10, 16:9, 4:3 Obiektyw Szerokokątny (przy 1m odległości obiektywu od ekranu , uzyskanie co najmniej 1,3 m przekątnej wyświetlonego ekranu ) Zasilanie 230 V Wyposażenie Pilot zdalnego sterowania Gwarancja 24 miesiące gwarancji producenta Lampa: 12 miesięcy lub 1000 godzin pracy Certyfikaty (w języku polskim lub angielskim) Karta katalogowa oferowanego produktu / wydruk ze strony producenta zawierający dokładny adres strony (załączyć do oferty)

II.5) Główny kod CPV: 30214000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30231300-0
30237000-9
48000000-8
48823000-3
32420000-3
31682530-4
30232110-8
38652100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-21
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dla części I. zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy, o wartości każdej z tych dostaw nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, każda obejmująca swym zakresem dostawę komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych oraz załączy dowody, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dla Części I. zamówienia: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
dokumenty poświadczające, że Sprzęt posiada deklarację zgodności CE - dla Sprzętu określonego w poz. 1.1 - 1.10 (część I), 2.1 (część II), 3.1 (część III), 4.1 - 4.2 (część IV), 5.1 (część V) – w języku polskim lub angielskim. karta katalogowa oferowanego produktu / wydruk ze strony producenta zawierający dokładny adres strony w poz. 1.1 - 1.10 (część I), 2.1 (część II), 3.1 (część III), 4.1 - 4.2 (część IV), 5.1 (część V). dokument potwierdzający kompatybilność dysków z serwerem NAS np. wydruk ze strony producenta Serwera NAS dla pozycji 1.8 (część I.). Specyfikacja techniczna oferowanego Sprzętu – wypełniony przez Wykonawcę Formularz parametrów stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, także pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 2.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla Części I zamówienia w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, w sposób i na warunkach określonych w IPU.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI