Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwera i przełączników dla Miejskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwera i przełączników dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-10
  • ZamawiającyMiasto Katowice - MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00142047
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwera i przełączników dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Katowice - MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 17

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 251 00 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, serwera i przełączników dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0599dc97-c7aa-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034058/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup przełączników oraz serwera

1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego dla działów i jednostek MOPS

1.2.3 Zakup ochrony antywirusowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mops-katowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej Logintrade.Net pod adresem: katowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale XII niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem i Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonej na ww. Platformie.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikacji innego niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi
zamówień. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne odnośnie korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13, 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana/Wykonawcy/ Członka Organu/ Prokurenta/ Pełnomocnika/ Podmiotu trzeciego/ Podwykonawcy/ Pracownika lub osoby, którą dysponuje Wykonawca, danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem Pani/Pana praw w zakresie ochrony danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: daneosobowe@mops.katowice.pl lub pod nr telefonu: 32 251 00 87 oraz za pośrednictwem elektronicznej skrytki ePUAP, której adres jest dostępny na stronie internetowej http://www.mops.katowice.pl/node/3127.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz w celu archiwalnym zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na ich podstawie aktach wykonawczych, jak również w celach kontrolnych. Dane te są konieczne do przeprowadzenia postępowania w celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy P.Z.P. Dane nie będą udostępnione innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy obowiązek udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak ujawnione innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną, Platformie zakupowej Logintrade. Informacje o tych podmiotach dostępne są na stronie http://www.mops.katowice.pl/node/3127. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie MOPS, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.
10) Wykonawca przekaże osobom wymienionym w pkt 1 informacje zawarte w rozdziale XXIV oraz informacje o zakresie przekazanych zamawiającemu danych osobowych, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO;
11) szczegółowe informacje i wyjaśnienia dostępne są na stronie internetowej MOPS (www.mops.katowice.pl).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.261.2.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
1) Część A – sprzęt komputerowy:
a) pakiet biurowy – 21 szt. + 10 szt. opcja
b) zestawy komputerowe – 20 szt. + 10 szt. opcja
c) monitor LCD– 8 szt. + 10 opcja
d) drukarka laserowa monochromatyczne małe – 2 szt. + 2 opcja
e) laptopy – 1 szt. + 3 szt. opcja

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Część A:
a) pakiet biurowy – 10 szt.
b) zestawy komputerowe – 10 szt.
c) monitor LCD – 10
d) drukarka laserowa monochromatyczne małe – 2
e) laptopy – 3 szt.
Warunki skorzystania z opcji:
a) skorzystanie z opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy albo w przypadku pozyskania dodatkowych środków lub jeśli cena oferty będzie niższa kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,
b) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w ppkt 1) zakresie, zamawiający poinformuje wykonawcę pismem, tj. poprzez złożenie zamówienia szczegółowego. Brak stosownego pisma świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części,
c) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy. Do obliczenia wartości dostaw w ramach opcji będą przyjęte ceny jednostkowe wskazane w złożonym przez wykonawcę formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do swz,
d) zamówienia zrealizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Z tytułu nie zastosowania opcji wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia finansowe ani prawne.
Dostawy wynikające z opcji mogą być realizowane do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
1) dla części A:
a) cena brutto (waga - 60%),
b) okres gwarancji (waga - 40%),
a) cena brutto – 60% (Kc):
oferta wykonawcy z najniższą ceną brutto uzyskuje max. 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymują odpowiednią ilość punktów wg wzoru:
Kc = (Cmin / Cbad) x 100% x 60% przy czym 1% = 1 pkt
gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto
Cbad - zaoferowana cena brutto
Kc - ilość punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium ceny.
Punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

b) okres gwarancji - 40% (G):
w kryterium okres gwarancji oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów, zgodnie z niżej opisaną punktacją:
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych zestawów komputerowych wynosi 36 miesięcy. Wykonawca oferujący minimalny okres (36 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 48 miesięcy wykonawca otrzyma – 15 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 36/48-miesięczny. Zaproponowanie przez wykonawcę innego terminu niż wskazane spowoduje odrzucenie oferty.
Dodatkowa gwarancja musi spełniać analogiczne wymagania jak wskazane w załączniku nr 1a do swz.
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych monitorów LCD wynosi 24 miesiące. Wykonawca oferujący minimalny okres (24 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 36 miesięcy wykonawca otrzyma – 10 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 24/36-miesięczny. Zaproponowanie przez wykonawcę innego terminu niż wskazane spowoduje odrzucenie oferty.
Dodatkowa gwarancja musi spełniać analogiczne wymagania jak wskazane w załączniku nr 1a do swz.
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych drukarek laserowych monochromatycznych małych wynosi 24 miesiące. Wykonawca oferujący minimalny okres (24 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 36 miesięcy wykonawca otrzyma – 10 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 24/36-miesięczny. Zaproponowanie przez wykonawcę innego terminu niż wskazane spowoduje odrzucenie oferty.
Dodatkowa gwarancja musi spełniać analogiczne wymagania jak wskazane w załączniku nr 1a do swz.
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych laptopów wynosi 36 miesięcy. Wykonawca oferujący minimalny okres (36 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 48 miesięcy wykonawca otrzyma – 5 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 36/48-miesięczny. Zaproponowanie przez wykonawcę innego terminu niż wskazane spowoduje odrzucenie oferty.
Dodatkowa gwarancja musi spełniać analogiczne wymagania jak wskazane w załączniku nr 1a do swz.

c) łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę w części A zostanie obliczona według:
P = Kc + G gdzie:
P – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
Kc – punkty uzyskane w kryterium cena brutto,
G – punkty uzyskane w kryterium okres gwarancji.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w przyjętych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa serwera i przełączników dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
2) Część B – serwer i przełączniki:
a) serwer wraz z system operacyjnym -1 szt.
b) rozbudowa serwera Fujitsu Primergy Fujitsu Primergy RX2540M5 – 2 szt.
c) rozbudowa serwera HP Pro Liant DL380GEN9 – 1 szt.
d) przełącznik FC – 2 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2) dla części B:
a) cena brutto – 60 % (Kc):
oferta wykonawcy z najniższą ceną brutto uzyskuje max. 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymują odpowiednią ilość punktów wg wzoru:
Kc = (Cmin / Cbad) x 100% x 60% przy czym 1% = 1 pkt
gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto
Cbad - zaoferowana cena brutto
Kc - ilość punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium ceny.
Punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) okres gwarancji – 40 % (G):
w kryterium okres gwarancji oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów, zgodnie z niżej opisaną punktacją:
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianego serwera wynosi 36 miesięcy. Wykonawca oferujący minimalny okres (36 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 48 miesięcy wykonawca otrzyma – 10 pkt; za wydłużenie tego okresu gwarancji do 60 miesięcy wykonawca otrzyma – 25 pkt; za wydłużenie tego okresu gwarancji do 72 miesięcy wykonawca otrzyma – 40 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje cztery okresy objęcia gwarancją 36/48/60/72-miesięczny. Zaproponowanie przez wykonawcę innego terminu niż wskazane spowoduje odrzucenie oferty.
Dodatkowa gwarancja musi spełniać analogiczne wymagania jak wskazane w załączniku nr 1b do swz.

c) łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę w części B zostanie obliczona według:
P = Kc + G gdzie:
P – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
Kc – punkty uzyskane w kryterium cena brutto,
G – punkty uzyskane w kryterium okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
3) Część C – Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego „ESET Endpoint Antivirus Suite Na Okres: 3 lata. Data Obowiązywania licencji: OD 1.09.2022 do 31.08.2025 lub dostawa innego równoważnego rozwiązania systemu antywirusowego – 700 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3) dla części C
cena brutto - 100% (Kc)
oferta wykonawcy z najniższą ceną brutto uzyskuje max. 100 pkt. Pozostałe oferty otrzymują odpowiednią ilość punktów wg wzoru:
Kc = (Cmin / Cbad) x 100% przy czym 1% = 1 pkt
gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto
Cbad - zaoferowana cena brutto
Kc - ilość punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium ceny.
Punktacja będzie obliczana z dokładnością co najmniej do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
4) Część D – laptopy – 15 szt. + 6 szt. opcja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Część D – laptopy – 6 szt.
Warunki skorzystania z opcji:
a) skorzystanie z opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy albo w przypadku pozyskania dodatkowych środków lub jeśli cena oferty będzie niższa kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,
b) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w ppkt 1) zakresie, zamawiający poinformuje wykonawcę pismem, tj. poprzez złożenie zamówienia szczegółowego. Brak stosownego pisma świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części,
c) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy. Do obliczenia wartości dostaw w ramach opcji będą przyjęte ceny jednostkowe wskazane w złożonym przez wykonawcę formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do swz,
d) zamówienia zrealizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Z tytułu nie zastosowania opcji wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia finansowe ani prawne.
Dostawy wynikające z opcji mogą być realizowane do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4) dla części D:
a) cena brutto – 60 % (Kc):
oferta wykonawcy z najniższą ceną brutto uzyskuje max. 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymują odpowiednią ilość punktów wg wzoru:
Kc = (Cmin / Cbad) x 100% x 60% przy czym 1% = 1 pkt
gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto
Cbad - zaoferowana cena brutto
Kc - ilość punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium ceny.
Punktacja będzie obliczana z dokładnością co najmniej do dwóch miejsc po przecinku.

b) okres gwarancji – 30 % (G)
w kryterium gwarancji oferta może uzyskać maksymalnie 30 punktów, zgodnie z niżej opisaną punktacją:
• minimalny wymagany okres objęcia gwarancją zamawianych laptopów wynosi 24 miesięcy. Wykonawca oferujący minimalny okres (24 miesięczny), otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Za wydłużenie tego okresu gwarancji do 36 miesięcy wykonawca otrzyma – 30 pkt.
Do oceny ofert zamawiający przyjmuje tylko dwa okresy objęcia gwarancją 24/36-miesięczny. Zaproponowanie przez wykonawcę innego terminu niż wskazane spowoduje odrzucenie oferty.
Dodatkowa gwarancja musi spełniać analogiczne wymagania jak wskazane w załączniku nr 1d do swz.

c) zaoferowanie dysku o pojemności 940GB M.2 PCIe lub większego - waga 10 % (D)
jeśli wykonawca zaoferuje w laptopach dysk o pojemności 940GB M.2 PCIe lub większy oferta otrzyma 10 pkt.

d) łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę w części D zostanie obliczona według:
P = Kc + G + D gdzie:
P – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
Kc – punkty uzyskane w kryterium cena brutto,
G – punkty uzyskane w kryterium okres gwarancji
D – punkty uzyskane w kryterium zaoferowanie dysku o pojemności 940GB M.2 PCIe lub większego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: c) zaoferowanie dysku o pojemności 940GB M.2 PCIe lub większego - (D)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed
wyborem najkorzystniejszej oferty nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Część A:
Zestaw komputerowy
•szczegółową spec. techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producentów i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu;
•wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów technicznych przez procesor;
•oświadczenie wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 3 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą;
•oświadczenie wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy;
•deklarację zgodności CE lub dokument równoważny;
Monitor LCD
•szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producentów i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu;
•oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą;
•oświadczenie wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy;
•deklarację zgodności CE lub dokument równoważny;
Drukarka laserowa monochromatyczna mała
•szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu;
•oświadczenie wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą;
•oświadczenie wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy;
•deklarację zgodności CE lub dokument równoważny;
Laptop
•szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu;
•wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów technicznych przez procesor;
•wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów technicznych przez kartę graficzną;
•oświadczenie wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 3 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą;
•oświadczenie wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy
•deklarację zgodności CE lub dokument równoważny;
Część B:
•oświadczenie wykonawcy lub producenta, że elementy, z których zbudowane są serwery muszą być produktami producenta tych serwerów lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA;
•oświadczenie wykonawcy lub producenta, że serwer musi być fabrycznie nowy i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE;
Część D:
Laptop
•szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu;
•wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów technicznych przez procesor;
•oświadczenie wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą;
•oświadczenie wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy
•deklarację zgodności CE lub dokument równoważny.
Przedmiotowe środki dowodowe zostały szczegółowo opisane w rozdziale III ust. 7.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Część A:
Zestaw komputerowy
•szczegółową spec. techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producentów i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu;
•wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów technicznych przez procesor;
•oświadczenie wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 3 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą;
•oświadczenie wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy;
•deklarację zgodności CE lub dokument równoważny;
Monitor LCD
•szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producentów i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu;
•oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą;
•oświadczenie wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy;
•deklarację zgodności CE lub dokument równoważny;
Drukarka laserowa monochromatyczna mała
•szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu;
•oświadczenie wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą;
•oświadczenie wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy;
•deklarację zgodności CE lub dokument równoważny;
Laptop
•szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu;
•wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów technicznych przez procesor;
•wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów technicznych przez kartę graficzną;
•oświadczenie wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 3 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą;
•oświadczenie wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy
•deklarację zgodności CE lub dokument równoważny;
Część B:
•oświadczenie wykonawcy lub producenta, że elementy, z których zbudowane są serwery muszą być produktami producenta tych serwerów lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA;
•oświadczenie wykonawcy lub producenta, że serwer musi być fabrycznie nowy i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE;
Część D:
Laptop
•szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu;
•wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów technicznych przez procesor;
•oświadczenie wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą;
•oświadczenie wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy
•deklarację zgodności CE lub dokument równoważny.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenia i dokumenty składane z ofertą:
1) Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ i zostać sporządzona wg formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
2) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie – załącznik nr 4 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Oświadczenie składają odrębnie:
a) wykonawca;
b) każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu-jeśli dotyczy;
3) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
4) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
c) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
 postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
 wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
 ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
5) Wykaz rozwiązań równoważnych - jeśli dotyczy .
Wykaz musi być złożony w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa –jeśli dotyczy.
Szczegółowo opisane w rozdziale IX SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność
za realizację zamówienia.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienie.
6. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia.
7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
8. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, o której mowa w Rozdziale XXI SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Część A, B, C, D: 1. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa w przypadku:
a) wycofania z dystrybucji przedmiotu zamówienia i zastąpienia go towarem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mops-katowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca składa oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Termin wykonania zamówienia
1) Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: dla części A, C - 30 dni od dnia podpisania umowy; dla części B – 5 miesięcy od dnia podpisania umowy; dla części D – 10 dni od dnia podpisania umowy.
2) Dostawy wynikające z opcji mogą być realizowane do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI