Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych do placówek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych do placówek edukacyjnych zlokalizowanych na terenie gminy Oborniki Śląskie, w ramach projektu: "Nowoczesna edukacja w gminach Wisznia Mała i Oborniki Śląskie"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOborniki Śląskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Oborniki Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-18
  • Numer ogłoszenia575299-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575299-N-2019 z dnia 2019-07-18 r.

Gmina Oborniki Śląskie: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych do placówek edukacyjnych zlokalizowanych na terenie gminy Oborniki Śląskie, w ramach projektu: "Nowoczesna edukacja w gminach Wisznia Mała i Oborniki Śląskie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Edukacja, Numer i nazwa Działania: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, Numer i nazwa Poddziałania: 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 93193508100000, ul. ul. Trzebnicka  1 , 55-120  Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3103519, 3103536, e-mail inwestycje@oborniki-slaskie.pl, faks 713 102 295.
Adres strony internetowej (URL): www.oborniki-slaskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.oborniki-slaskie.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.oborniki-slaskie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE, Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych do placówek edukacyjnych zlokalizowanych na terenie gminy Oborniki Śląskie, w ramach projektu: "Nowoczesna edukacja w gminach Wisznia Mała i Oborniki Śląskie"
Numer referencyjny: ZP.271.78.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych do następujących placówek edukacyjnych zlokalizowanych na terenie gminy Oborniki Śląskie: - Szkoła Podstawowa nr 2 w Obornikach Śląskich ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 24 55 - 120 Oborniki Śląskie, - Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich ul. Trzebnicka 33 55-120 Oborniki Śląskie, - Szkoła Podstawowa w Pęgowie Pęgów ul. Główna 101 55-120 Oborniki Śląskie, - Szkoła Podstawowa w Osolinie Osolin ul. Piłsudskiego 5 55-120 Oborniki Śląskie, - Szkoła Podstawowa w Urazie Uraz, ul. Wołowska 55 55-120, Oborniki Śląskie. Produkty będące przedmiotem zamówienia należy dostarczyć na adresy poszczególnych jednostek edukacyjnych. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia. Zamawiane produkty muszą być nowe, nigdy nie używane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Dostarczone produkty muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa. Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt komputerowy i multimedialny oraz pomoce dydaktyczne gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Wszystkie nazwy własne użyte w dokumentacji przetargowej, określające typ produktu lub producenta są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe produktu. Zadanie jest dofinansowane z środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego: Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Edukacja, Numer i nazwa Działania: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, Numer i nazwa Poddziałania: 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej. Zadanie podzielono na dwie części. Zadanie częściowe nr 1 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego Zadanie obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego i multimedialnego: 1. Laptop I w ilości 18 sztuk. 2. Laptop II w ilości 8 sztuk. 3. Komputer stacjonarny w ilości 16 sztuk. 4. Monitor komputerowy w ilości 16 sztuk. 5. Tablica interaktywna w ilości 2 sztuk. 6. Projektor ultra krótkoogniskowy w ilości 1 sztuki. 7. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe w ilości 1 sztuki. 8. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe w ilości 1 sztuki. 9. Drukarka laserowa w ilości 3 sztuk. 10. Tablet w ilości 5 sztuk. 11. Laminator A4 w ilości 1 sztuki. 12. Laminator A3 w ilości 1 sztuki. 13. Głośniki komputerowe w ilości 1 zestawu. Szczegółowy opis produktów objętych dostawą w zadaniu częściowym nr 1 zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis sprzętu komputerowego i multimedialnego. Zadanie częściowe nr 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych Zadanie obejmuje dostawę następujących pomocy dydaktycznych: 1. Robot I w ilości 1 sztuki. 2. Zestaw do samodzielnego konstruowania robota w ilości 1 sztuki. 3. Robot II w ilości 4 sztuk. 4. Robot III w ilości 2 sztuk. 5. Robot podłogowy w ilości 1 sztuki. 6. Zestaw maszyny proste w ilości 1 sztuki. 7. Jeżdżący model z napędem wodorowym w ilości 1 sztuki. 8. Barwny krążek Newtona z napędem ręcznym w ilości 1 sztuki. 9. Zestaw pryzmatów w ilości 1 sztuki. 10. Eksperymenty z przekładnią w ilości 1 sztuki. 11. Silniczek elektryczny w ilości 1 sztuki. 12. Energetyka wiatrowa w ilości 1 sztuki. 13. Mały zestaw magnetyczny w ilości 1 sztuki. 14. Zestaw magnetycznych atrakcji w ilości 1 sztuki. 15. Pomiary energii - Zestaw do energii odnawialnej w ilości 1 sztuki. 16. Zestaw do przeprowadzania praktycznych eksperymentów z dziedziny fizyki z czujnikami I w ilości 1 kompletu. 17. Zestaw do przeprowadzania praktycznych eksperymentów z dziedziny fizyki z czujnikami II w ilości 1 kompletu. 18. Mikroskop jajo w ilości 1 sztuki. 19. Zestaw plansz dydaktycznych w ilości 1 kompletu. 20. Burza mózgów w ilości 1 sztuki. 21. Zestaw do konstruowania układów elektronicznych w ilości 2 sztuk. 22. Generator Van De Graaffa z elektrodą kulistą i napędem elektrycznym w ilości 1 sztuki. 23. Model człowieka w ilości 1 sztuki. 24. Model serca w ilości 1 sztuki. 25. Model oka w ilości5 sztuk. 26. Stacja meteorologiczna w ilości 1 sztuki. 27. Zestaw 45 skał w ilości 1 sztuki. 28. Model ziemia, księżyc i słońce w ilości 2 sztuk. 29. Zestaw piłek planet w ilości 1 sztuki. 30. Zestaw do budowy struktur chemicznych w ilości 6 sztuk. 31. Zestaw szachowy w ilości 2 sztuk. 32. Zestaw do elektrolizy w ilości 1 sztuki. 33. Zestaw odczynników chemicznych w ilości 1 sztuki. 34. Zestaw metali i niemetali w ilości 1 sztuki. 35. Dynamometry w ilości 2 sztuk. 36. Magnetyczne przybory matematyczne w ilości 2 kompletów. 37. Zestaw 8 brył "2w1" rozkładanych z siatkami w ilości 2 sztuk. 38. Tablica suchościeralna magnetyczna biała 100x80 cm z nadrukiem w ilości 1 sztuki. 39. Lornetka w ilości 1 sztuki. 40. Kalejdoskop zawodów 10 filmów w ilości 1 zestawu. 41. Autoprezentacja część I - Savoir-vivre w pracy w ilości 1 sztuki. 42. Autoprezentacja część II - Jak wywrzeć dobre wrażenie w ilości 1 sztuki. 43. Autoprezentacja część III - Mowa ciała w praktyce w ilości 1 sztuki. 44. Maszyna elektrostatyczna (in. Maszyna Wimshursta) w ilości 1 sztuki. 45. Maszyna do mieszania barw w ilości 1 sztuki. 46. Stacja pogody modułowa wbijana w ilości 1 sztuki. 47. Przewodnik i atlas interaktywny po Polskich Parkach Narodowych w ilości 1 sztuki. 48. Zestaw do badania powietrza w ilości 1 sztuki. 49. Zestaw do wykrywania i badania właściwości białek w ilości 1 sztuki. 50. Model kwiatu z zalążnią i zalążkiem w ilości 1 sztuki. 51. Przyrząd do elektrolizy wody w ilości 8 sztuk. 52. Zestaw podstawowy szkła i wyposażenia laboratoryjnego w ilości 8 kompletów. 53. Mikroskop w ilości 8 sztuk. 54. Mówiąca książka do nauki języka angielskiego w ilości 4 sztuk. 55. Multimedialny pakiet logopedyczny I w ilości 1 sztuki. 56. Multimedialny pakiet logopedyczny II w ilości 1 sztuki. 57. Multimedialny pakiet logopedyczny III w ilości 1 sztuki. 58. Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek w ilości 1 kompletu. 59. 100-wyrazowy Test Artykulacyjny w ilości 1 kompletu. 60. Odwagi: 7 historyjek obrazkowych w ilości 1 kompletu. 61. Obrazy - co się zadziało? W ilości 1 kompletu. 62. Zestaw dodatkowych listków do Drzewka smutku i radości w ilości 1 sztuki. 63. Puszki szmerowe w ilości 1 kompletu. 64. Pewny start. Poznać i zrozumieć uczucia w ilości 1 kompletu. 65. Matematyka zadania tekstowe - Program do tablicy interaktywnej - Multilicencja szkolna w ilości 1 sztuki. 66. Lekcjoteka Matematyka dla klas 4-8 szkoły podstawowej - program do tablic interaktywnych w ilości 1 sztuki. 67. Eduterapeutica Gimnazjum Dyskalkulia i Dysleksja. Karty pracy /12-15 lat/ w ilości 1 sztuki. Szczegółowy opis produktów objętych dostawą w zadaniu częściowym nr 2 zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis pomocy dydaktycznych.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213000-5
30213100-6
30231300-0
32322000-6
32342412-3
38652100-1
42994230-1
48000000-8
39162100-6
39162000-5
39162110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 130813,01
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-16

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: a) dla zadania częściowego nr 1: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy sprzętu komputerowego na kwotę min. 100 000.00 zł łącznie. b) dla zadania częściowego nr 2: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy pomocy dydaktycznych na kwotę min. 40 000.00 zł łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych w druku "Wykaz dostaw", popartych odpowiednimi poświadczeniami (np. referencjami).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy - sprzęt komputerowy i multimedialny. 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Opis sprzętu komputerowego i multimedialnego. 3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy - pomoce dydaktyczne. 4. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Opis pomocy dydaktycznych. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
ZADANIE NR 1 - 2 500.00 ZŁ ZADANIE NR 2 - 1 000.00 ZŁ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja i rękojmia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Katalog dopuszczalnych zmian postanowień umowy zawarto w paragrafie 11 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych: Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: a) w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ”Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych do placówek edukacyjnych zlokalizowanych na terenie gminy Oborniki Śląskie, w ramach projektu: "Nowoczesna edukacja w gminach Wisznia Mała i Oborniki Śląskie"” – znak sprawy: ZP.271.78.2019, prowadzonego w trybie przetarg nieograniczony, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE Trzebnicka 1 55-120 Oborniki Śląskie Tel.: 71 310 35 19 Faks: 71 310 22 95 e-mail: oborniki@oborniki-slaskie.pl. c) inspektorem ochrony danych osobowych w GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE jest Pani/Pan Izabela Banach-Szymanek, kontakt: tel.: 71 310 35 19 w. 439, e-mail: szymanek@oborniki-slaskie.pl; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; j) Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2. Do spraw nieuregulowanych w SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego i multimedialnego: 1. Laptop I w ilości 18 sztuk. 2. Laptop II w ilości 8 sztuk. 3. Komputer stacjonarny w ilości 16 sztuk. 4. Monitor komputerowy w ilości 16 sztuk. 5. Tablica interaktywna w ilości 2 sztuk. 6. Projektor ultra krótkoogniskowy w ilości 1 sztuki. 7. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe w ilości 1 sztuki. 8. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe w ilości 1 sztuki. 9. Drukarka laserowa w ilości 3 sztuk. 10. Tablet w ilości 5 sztuk. 11. Laminator A4 w ilości 1 sztuki. 12. Laminator A3 w ilości 1 sztuki. 13. Głośniki komputerowe w ilości 1 zestawu. Szczegółowy opis produktów objętych dostawą w zadaniu częściowym nr 1 zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis sprzętu komputerowego i multimedialnego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 30213000-5, 30231300-0, 48000000-8, 32322000-6, 38652100-1, 42994230-1, 32342412-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 93219,51
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja i rękojmia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje dostawę następujących pomocy dydaktycznych: 1. Robot I w ilości 1 sztuki. 2. Zestaw do samodzielnego konstruowania robota w ilości 1 sztuki. 3. Robot II w ilości 4 sztuk. 4. Robot III w ilości 2 sztuk. 5. Robot podłogowy w ilości 1 sztuki. 6. Zestaw maszyny proste w ilości 1 sztuki. 7. Jeżdżący model z napędem wodorowym w ilości 1 sztuki. 8. Barwny krążek Newtona z napędem ręcznym w ilości 1 sztuki. 9. Zestaw pryzmatów w ilości 1 sztuki. 10. Eksperymenty z przekładnią w ilości 1 sztuki. 11. Silniczek elektryczny w ilości 1 sztuki. 12. Energetyka wiatrowa w ilości 1 sztuki. 13. Mały zestaw magnetyczny w ilości 1 sztuki. 14. Zestaw magnetycznych atrakcji w ilości 1 sztuki. 15. Pomiary energii - Zestaw do energii odnawialnej w ilości 1 sztuki. 16. Zestaw do przeprowadzania praktycznych eksperymentów z dziedziny fizyki z czujnikami I w ilości 1 kompletu. 17. Zestaw do przeprowadzania praktycznych eksperymentów z dziedziny fizyki z czujnikami II w ilości 1 kompletu. 18. Mikroskop jajo w ilości 1 sztuki. 19. Zestaw plansz dydaktycznych w ilości 1 kompletu. 20. Burza mózgów w ilości 1 sztuki. 21. Zestaw do konstruowania układów elektronicznych w ilości 2 sztuk. 22. Generator Van De Graaffa z elektrodą kulistą i napędem elektrycznym w ilości 1 sztuki. 23. Model człowieka w ilości 1 sztuki. 24. Model serca w ilości 1 sztuki. 25. Model oka w ilości5 sztuk. 26. Stacja meteorologiczna w ilości 1 sztuki. 27. Zestaw 45 skał w ilości 1 sztuki. 28. Model ziemia, księżyc i słońce w ilości 2 sztuk. 29. Zestaw piłek planet w ilości 1 sztuki. 30. Zestaw do budowy struktur chemicznych w ilości 6 sztuk. 31. Zestaw szachowy w ilości 2 sztuk. 32. Zestaw do elektrolizy w ilości 1 sztuki. 33. Zestaw odczynników chemicznych w ilości 1 sztuki. 34. Zestaw metali i niemetali w ilości 1 sztuki. 35. Dynamometry w ilości 2 sztuk. 36. Magnetyczne przybory matematyczne w ilości 2 kompletów. 37. Zestaw 8 brył "2w1" rozkładanych z siatkami w ilości 2 sztuk. 38. Tablica suchościeralna magnetyczna biała 100x80 cm z nadrukiem w ilości 1 sztuki. 39. Lornetka w ilości 1 sztuki. 40. Kalejdoskop zawodów 10 filmów w ilości 1 zestawu. 41. Autoprezentacja część I - Savoir-vivre w pracy w ilości 1 sztuki. 42. Autoprezentacja część II - Jak wywrzeć dobre wrażenie w ilości 1 sztuki. 43. Autoprezentacja część III - Mowa ciała w praktyce w ilości 1 sztuki. 44. Maszyna elektrostatyczna (in. Maszyna Wimshursta) w ilości 1 sztuki. 45. Maszyna do mieszania barw w ilości 1 sztuki. 46. Stacja pogody modułowa wbijana w ilości 1 sztuki. 47. Przewodnik i atlas interaktywny po Polskich Parkach Narodowych w ilości 1 sztuki. 48. Zestaw do badania powietrza w ilości 1 sztuki. 49. Zestaw do wykrywania i badania właściwości białek w ilości 1 sztuki. 50. Model kwiatu z zalążnią i zalążkiem w ilości 1 sztuki. 51. Przyrząd do elektrolizy wody w ilości 8 sztuk. 52. Zestaw podstawowy szkła i wyposażenia laboratoryjnego w ilości 8 kompletów. 53. Mikroskop w ilości 8 sztuk. 54. Mówiąca książka do nauki języka angielskiego w ilości 4 sztuk. 55. Multimedialny pakiet logopedyczny I w ilości 1 sztuki. 56. Multimedialny pakiet logopedyczny II w ilości 1 sztuki. 57. Multimedialny pakiet logopedyczny III w ilości 1 sztuki. 58. Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek w ilości 1 kompletu. 59. 100-wyrazowy Test Artykulacyjny w ilości 1 kompletu. 60. Odwagi: 7 historyjek obrazkowych w ilości 1 kompletu. 61. Obrazy - co się zadziało? W ilości 1 kompletu. 62. Zestaw dodatkowych listków do Drzewka smutku i radości w ilości 1 sztuki. 63. Puszki szmerowe w ilości 1 kompletu. 64. Pewny start. Poznać i zrozumieć uczucia w ilości 1 kompletu. 65. Matematyka zadania tekstowe - Program do tablicy interaktywnej - Multilicencja szkolna w ilości 1 sztuki. 66. Lekcjoteka Matematyka dla klas 4-8 szkoły podstawowej - program do tablic interaktywnych w ilości 1 sztuki. 67. Eduterapeutica Gimnazjum Dyskalkulia i Dysleksja. Karty pracy /12-15 lat/ w ilości 1 sztuki. Szczegółowy opis produktów objętych dostawą w zadaniu częściowym nr 2 zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis pomocy dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 37593,49
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja i rękojmia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie FB.- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie FB. Zostało skradzione mi konto na FB. Mimo logowania dwuskładnikowego. Złodziej włamał się na maila, usunął wszystkie wiadomości z FB przez co prawdopodobnie nie działa też weryfikacja dowodem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI