Dostawa sprzętu komputerowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMuzeum Podlaskie w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-22
  • Numer ogłoszenia626114-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 626114-N-2019 z dnia 2019-11-22 r.

Muzeum Podlaskie w Białymstoku: Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 27632800000000, ul. ul. Ratusz-Rynek Kościuszki  10 , 15-426  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7421473, 7421440, e-mail administracja@muzeum.bialystok.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.muzeum.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.muzeum.bialystok..pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście na adres: Muzeum Podlaskie w Białymstoku, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny: AG/360/04/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I – serwery – 2 sztuki; Część II – komputery – 11 sztuk, monitory – 11 sztuk, laptopy – 2 sztuki; Część III – routery – 5 sztuk oraz oprogramowanie do rutera; Część IV – dysk sieciowy – 1 sztuka.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30211000-1
32413100-2
48219500-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 10
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-27

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa. Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
dla część I Serwery – 2 sztuki • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP lub oświadczenie producenta, potwierdzające że serwer został wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2008 lub równoważną • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP lub oświadczenie producenta, potwierdzające że serwer został wyprodukowany zgodnie z normą ISO-14001 lub równoważną • deklaracja zgodności CE – Unijna deklaracja zgodności; • musi znajdować się na liście Windows Server Catalog – wydruk ze strony nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert; • wydruk ze strony www.spec.org nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert, potwierdzający że procesor osiąga minimalną ilości punktów w teście SPECrate2017_int_base; • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); Macierz • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP lub oświadczenie producenta, potwierdzające że macierz została wyprodukowana zgodnie z normą ISO-9001:2008 lub równoważną • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); Przełącznik SAN ISCSI • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); 2) dla część II komputery – 7 sztuk, • wyniki przeprowadzonego testu PassMark CPU Mark na procesor nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert potwierdzające osiągnięcie wartości minimalnych określonych w OPZ; • wydruk ze strony http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert potwierdzający wynik testu PassMark Performance Test na wydajność karty graficznej w zakresie osiągnięcia minimalnych wartości określonych w OPZ • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP potwierdzający że komputer został wyprodukowana zgodnie z normą ISO-9001:2008 oraz normą PN-EN ISO 50001 lub równoważnymi • deklaracja zgodności CE – Unijna deklaracja zgodności; • oświadczenia producenta o zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP potwierdzający głośność jednostki centralnej zgodną z normą ISO 7779 i ISO 9296 lub równoważnymi; • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); komputery stacje graficzne - 4 sztuki • wyniki przeprowadzonego testu PassMark CPU Mark na procesor nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert potwierdzające osiągnięcie wartości minimalnych określonych w OPZ; • wydruk ze strony http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert potwierdzający wynik testu PassMark Performance Test na wydajność karty graficznej w zakresie osiągnięcia minimalnych wartości określonych w OPZ • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP potwierdzający że komputer został wyprodukowana zgodnie z normą ISO-9001:2008 oraz normą PN-EN ISO 50001 lub równoważnymi • deklaracja zgodności CE – Unijna deklaracja zgodności; • oświadczenia producenta o zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP potwierdzający głośność jednostki centralnej zgodną z normą ISO 7779 i ISO 9296 lub równoważnymi; • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); monitory – 11 sztuk • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); laptopy – 2 sztuki; • wyniki przeprowadzonego testu PassMark CPU Mark na procesor nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert potwierdzające osiągnięcie wartości minimalnych określonych w OPZ; • wydruk ze strony http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert potwierdzający wynik testu PassMark Performance Test na wydajność karty graficznej w zakresie osiągnięcia minimalnych wartości określonych w OPZ • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP potwierdzający że komputer został wyprodukowana zgodnie z normą ISO-9001:2008 oraz normą PN-EN ISO 14001 lub równoważnymi • deklaracja zgodności CE – Unijna deklaracja zgodności; • oświadczenia producenta o zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP potwierdzający głośność jednostki centralnej zgodną z normą ISO 7779 i ISO 9296 lub równoważnymi; • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP lub oświadczenie producenta potwierdzający głośność jednostki centralnej zgodną z normą ISO 7779 i ISO 9296; • certyfikat lub wydruk z strony – EnergyStar lub równoważny wg stanu nie wcześniejszego niż miesiąc przed upływem terminu składania ofert potwierdzenie kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony producenta oprogramowania – wg stanu nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert); • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); 3) dla część III routery – 5 sztuk oraz oprogramowanie do rutera; • oświadczenie Wykonawcy o zgodności zaproponowanych rozwiązań ze specyfikacją; • wskazanie w postaci tabelki zgodności oferowanych rozwiązań z specyfikacją, przykład poniżej: Dashboard Alarm utraty połączenia zgodne Podgląd na mapie Google zgodne Ranking sieci na podstawie liczby klientów, ruchu zgodne 4) Część IV dysk sieciowy – 1 sztuka. • oświadczenie Wykonawcy o zgodności zaproponowanych rozwiązań ze specyfikacją; • wskazanie w postaci tabelki zgodność oferowanych rozwiązań z specyfikacją, przykład poniżej: Kieszenie na dyski 3,5" - 3 szt. zgodne posiada 4
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia określonych w rozdziale 4 SIWZ, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to Wykonawca składa zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to, ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz; 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, 5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. 3. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy za zgodą stron nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-02, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: serwery - 2 sztuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serwery – 2 sztuki • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP lub oświadczenie producenta, potwierdzające że serwer został wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2008 lub równoważną • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP lub oświadczenie producenta, potwierdzające że serwer został wyprodukowany zgodnie z normą ISO-14001 lub równoważną • deklaracja zgodności CE – Unijna deklaracja zgodności; • musi znajdować się na liście Windows Server Catalog – wydruk ze strony nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert; • wydruk ze strony www.spec.org nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert, potwierdzający że procesor osiąga minimalną ilości punktów w teście SPECrate2017_int_base; • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); Macierz • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP lub oświadczenie producenta, potwierdzające że macierz została wyprodukowana zgodnie z normą ISO-9001:2008 lub równoważną • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); Przełącznik SAN ISCSI • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia);
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30211000-1, 48219500-1, 30213100-6, 32413100-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 200833,33
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: komputery - 11 sztuk, monitory - 11 sztuk, laptopy - 2 sztuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:komputery – 7 sztuk, • wyniki przeprowadzonego testu PassMark CPU Mark na procesor nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert potwierdzające osiągnięcie wartości minimalnych określonych w OPZ; • wydruk ze strony http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert potwierdzający wynik testu PassMark Performance Test na wydajność karty graficznej w zakresie osiągnięcia minimalnych wartości określonych w OPZ • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP potwierdzający że komputer został wyprodukowana zgodnie z normą ISO-9001:2008 oraz normą PN-EN ISO 50001 lub równoważnymi • deklaracja zgodności CE – Unijna deklaracja zgodności; • oświadczenia producenta o zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP potwierdzający głośność jednostki centralnej zgodną z normą ISO 7779 i ISO 9296 lub równoważnymi; • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); komputery stacje graficzne - 4 sztuki • wyniki przeprowadzonego testu PassMark CPU Mark na procesor nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert potwierdzające osiągnięcie wartości minimalnych określonych w OPZ; • wydruk ze strony http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert potwierdzający wynik testu PassMark Performance Test na wydajność karty graficznej w zakresie osiągnięcia minimalnych wartości określonych w OPZ • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP potwierdzający że komputer został wyprodukowana zgodnie z normą ISO-9001:2008 oraz normą PN-EN ISO 50001 lub równoważnymi • deklaracja zgodności CE – Unijna deklaracja zgodności; • oświadczenia producenta o zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP potwierdzający głośność jednostki centralnej zgodną z normą ISO 7779 i ISO 9296 lub równoważnymi; • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); monitory – 11 sztuk • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); laptopy – 2 sztuki; • wyniki przeprowadzonego testu PassMark CPU Mark na procesor nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert potwierdzające osiągnięcie wartości minimalnych określonych w OPZ; • wydruk ze strony http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert potwierdzający wynik testu PassMark Performance Test na wydajność karty graficznej w zakresie osiągnięcia minimalnych wartości określonych w OPZ • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP potwierdzający że komputer został wyprodukowana zgodnie z normą ISO-9001:2008 oraz normą PN-EN ISO 14001 lub równoważnymi • deklaracja zgodności CE – Unijna deklaracja zgodności; • oświadczenia producenta o zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP potwierdzający głośność jednostki centralnej zgodną z normą ISO 7779 i ISO 9296 lub równoważnymi; • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia); • certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 30b PZP lub oświadczenie producenta potwierdzający głośność jednostki centralnej zgodną z normą ISO 7779 i ISO 9296; • certyfikat lub wydruk z strony – EnergyStar lub równoważny wg stanu nie wcześniejszego niż miesiąc przed upływem terminu składania ofert potwierdzenie kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony producenta oprogramowania – wg stanu nie wcześniej niż na miesiąc przed terminem składania ofert); • oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja będzie realizowana przez producenta lub jego autoryzowany serwis (wykonawca podczas dostawy urządzenia będzie zobowiązany do przedłożenia karty gwarancyjnej potwierdzającej ww. fakt pod rygorem odmowy odbioru urządzenia);
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30211000-1, 30213100-6, 32413100-2, 48219500-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 62747,33
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: routery - 5 sztuk oraz oprogramowanie do rutera
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• oświadczenie Wykonawcy o zgodności zaproponowanych rozwiązań ze specyfikacją; • wskazanie w postaci tabelki zgodności oferowanych rozwiązań z specyfikacją, przykład poniżej: Dashboard Alarm utraty połączenia zgodne Podgląd na mapie Google zgodne Ranking sieci na podstawie liczby klientów, ruchu zgodne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 30211000-1, 32413100-2, 48219500-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2018,09
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: dysk sieciowy - 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: dysk sieciowy – 1 sztuka. • oświadczenie Wykonawcy o zgodności zaproponowanych rozwiązań ze specyfikacją; • wskazanie w postaci tabelki zgodność oferowanych rozwiązań z specyfikacją, przykład poniżej: Kieszenie na dyski 3,5" - 3 szt. zgodne posiada 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 30211000-1, 32413100-2, 48219500-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2074,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Kąty Wrocławskie
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI