Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-04-09
  • ZamawiającyAkademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00266480
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afede26f-edcf-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://amkp.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://amkp.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x10.4,Linux;3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalniewersja10.0;4) Włączona obsługa JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx. 6) dopuszczalna wielkość przesyłanych pojedynczych plików do 50MB. Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiast dokumenty w formacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. 2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Zamawiający kieruje ew. wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w podzakładce „Otrzymane”. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje” (podzakładka „Dodaj pytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej podzakładce wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”. Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie „Załącznik stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”/ „Załącznik zawiera dane osobowe”, 2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu załącznika. 3) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

angielski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO, informuję, że :• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie, 31- 027 Kraków, ul. św. Tomasza 43, NIP : 675-00-07-587, REGON : 000275719, tel. 12 423-20-78, fax 12 422-44-55; e-mail: rektor@amuz.krakow.pl, • Pani/ Pana dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach: - realizacji obowiązków prawnych Administratora, związanych z realizacją postępowania o udzielenia zamówienia publicznego i wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (ustawa Pzp) (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. c RODO) - "obowiązek prawny", - dochodzenia lub
obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z realizacją postępowania o udzielenia zamówienia publicznego lub też w związku z potrzebą wykazania określonych faktów, mających w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes"; terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny.• Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane możemy przekazać - oprócz
osób udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 2 ustawy Pzp,- innym podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa,- podmiotom przetwarzającym
je w imieniu Administratora (np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze)- innym administratorom (np. kancelariom notarialnym lub prawnym). • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• może Pani/ Pan złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych na zasadach określonych w RODO i z ograniczeniami, o których mowa poniżej:- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,- w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakończenia tego postępowania. Niezależnie od praw wymienionych wyżej może Pani/Pan w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Pani/ Pana danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Ma Pani/Pan także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/ Pan, że przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO, w tym stosowania zawarto powyżej oraz w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.262.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy ośmiu monitorów typu A, jednego monitora typu B, trzech monitorów typu C, jednego monitora typu D i jednego projektora multimedialnego przenośnego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego przy ul. św. Tomasza 43 wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem sprzętu na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU). Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy dwóch zewnętrznych pakietów akumulatorowych RACK do UPS i 30 sztuk UPSów biurowych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego przy ul. św. Tomasza 43 wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem sprzętu na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU). Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 3 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy sześciu drukarek atramentowych A4 wielofunkcyjnych, jednej drukarki atramentowej A3 wielofunkcyjnej, jednej drukarki etykiet/ kodów kreskowych, sześciu komputerów przenośnych/ laptopów typu A, dwóch komputerów przenośnych/ laptopów typu B, jednego komputera przenośnego/ laptopa typu C, siedmiu komputerów stacjonarnych AIO, pięciu zestawów bezprzewodowych (klawiatura+ mysz), dwóch par słuchawek z mikrofonem, jednego dysku zewnętrznego USB, dwóch kamer internetowych, dwóch przedłużaczy USB, jednego tabletu, jednego czytnika e-book dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego przy ul. św. Tomasza 43 wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem sprzętu na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU). Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232150-0 - Drukarki atramentowe

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 4 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy jednego serwera NAS dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego przy ul. św. Tomasza 43 wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem sprzętu na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU). Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.2.6.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 5 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy jednego przełącznika sieciowego typu A, jednego przełącznika sieciowego typu B, jednego przełącznika sieciowego typu C, pięciu przełączników sieciowych typu D i jednego routera dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego przy ul. św. Tomasza 43 wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem sprzętu na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU). Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Na podstawie art. 106 ustawy Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą niezbędnych do przeprowadzenia postępowania
przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego
wymagania.
2. W przypadku dostarczanych produktów Zamawiający żąda wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
2.1) w zakresie części nr 1-5 przedmiotu zamówienia (wszystkie pozycje asortymentowe 1-27) - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisu technicznego oferowanego asortymentu, opracowanego z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik 1A do SWZ lub innego opisu technicznego oferowanego asortymentu odpowiadającego ww. formularzowi co najmniej w zakresach wymagań w nim opisanych (np. opisów technicznych sporządzonych przez producenta i/lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów i/lub katalogów producenta/ów) - pozwalających na ocenę zgodności parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych cech oferowanych asortymentów z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego (w SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia). Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia winien przedstawiać parametry techniczne, funkcjonalne i inne cechy oferowanego asortymentu wraz z podaniem producenta i co najmniej modelu oferowanego wyrobu.
2.2) w zakresie części nr 3 poz. asortymentowa nr 11 - komputer przenośny (laptop) typ A:
- Procesor (CPU) - wydruk strony internetowej programu testującego - https://www.cpubenchmark.net/
2.3) w zakresie części nr 3 poz. asortymentowa nr 12 - komputer przenośny (laptop) typ B:
- Procesor (CPU) - wydruk strony internetowej programu testującego - https://www.cpubenchmark.net/
2.4) w zakresie części nr 3 poz. asortymentowa nr 13 – komputer przenośny (laptop) typ C
- Procesor (CPU) - wydruk strony internetowej programu testującego - https://www.cpubenchmark.net/
2.5) w zakresie części nr 3 poz. asortymentowa nr 14 – komputer stacjonarny typu AIO
- Procesor (CPU) - wydruk strony internetowej programu testującego - https://www.cpubenchmark.net/
Dot. pkt 2.2) – 2.5): Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim. Wymaga się, aby na wydrukach wyniki testów były aktualne tzn. uzyskane do dnia składania ofert i nie wcześniejsze niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferowany procesor nie znajduje się na wskazanych stronach testów, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wskazanego testu i przedstawienia wydruku/wydruków z programu testującego potwierdzającego wynik uzyskany przez procesor.
Uwaga! Ww. przedmiotowe środki dowodowe składa się wraz z ofertą za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Wykonawca winien w składanych materiałach jednoznacznie wskazać, której oferowanej części zamówienia i poszczególnej pozycji asortymentowej dotyczą te materiały. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Zamawiający zaakceptuje, zgodnie z art. 104 ust. 4 ustawy Pzp, wszystkie inne, niż wskazane wyżej, etykiety potwierdzające, że dostawy lub usługi spełniają wymagania norm określonych przez Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W zakresie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2.2) - 2.5), jeżeli Wykonawca nie złożył ich wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę na zasadzie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust. 3 tego art.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2.1.Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę zgodnie z treścią niniejszej SWZ, według z jej postanowień oraz z wykorzystaniem wzorów formularzy udostępnionych przez Zamawiającego (w przypadku wzorów formularzy udostępnionych przez Zamawiającego – należy albo odpowiednio wypełnić/ uzupełnić te gotowe wzorce albo gdy wykonawca nie korzysta z w/w gotowych wzorców – wykonawca winien sporządzić dokumenty/ oświadczenia uwzględniając wszystkie wymagane przez Zamawiającego treści/ informacje), w szczególności oferta winna składać się z podpisanego formularza oferty (oferta właściwa) zawierającego w szczególności (odpowiednio do części zamówienia, na którą składana jest oferta): łączną cenę oferty brutto, w tym netto i podatek VAT, ceny składowe (jednostkowe), oferowany termin dostawy/ wykonania, oferowany okres gwarancji, informację o podwykonawcach, a który winien być złożony wraz z co najmniej następującymi załącznikami:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym w SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z tych wykonawców. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w tym stosowne pełnomocnictwo (pełnomocnictw) w oryginale, notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez mocodawcę;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy) wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dot.), w oryginale, notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez mocodawcę
4) wyjaśnienia dot. zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dot.);
5) wykaz podwykonawców (jeśli dot.)
6) przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności opis techniczny, o którym mowa w rozdz. IV pkt 2.1) SWZ.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca.
2.2. Pełnomocnictwa powinny być złożone zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie:
- Jeżeli pełnomocnictwo zostało wystawione przez mocodawcę w formie elektronicznej z podpisem elektronicznym kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub osobistym – przekazuje się ten dokument,
- Jeżeli dokument został wystawiony przez mocodawcę jako dokument papierowy – wykonawca przekazuje elektroniczną kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem.
Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje notariusz lub mocodawca.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Za wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się także wspólników spółki cywilnej). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym
mowa w rozdz. VIII pkt 1) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty. Jeżeli Oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której zamawiający dokonana wyboru wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://amkp.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu zastosowanie ma art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.). Wraz z ofertą wykonawca składa stosowne oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z
2023 r., poz. 1497 ze zm.). Wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 1 do Formularza oferty. Odnośnie pkt 3.14.) niniejszego ogłoszenia "Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu" Zamawiający informuje, że dokumentami składanymi w języku angielskim mogą być przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. IV SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy z obsługą komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI