Zakup systemu bezpieczeństwa brzegu sieci w postaci 12 fabrycznie nowych, nieużywanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup systemu bezpieczeństwa brzegu sieci w postaci 12 fabrycznie nowych, nieużywanych i wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2018 r. urządzeń Firewall UTM wraz z usługą aktualizacji funkcji bezpieczeństwa przez okres 36 miesięcy, z uwzględnieniem prawa opcji.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2018-10-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWyższy Urząd Górniczy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-08
  • Numer ogłoszenia631324-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 631324-N-2018 z dnia 2018-10-08 r.

Wyższy Urząd Górniczy: Zakup systemu bezpieczeństwa brzegu sieci w postaci 12 fabrycznie nowych, nieużywanych i wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2018 r. urządzeń Firewall UTM wraz z usługą aktualizacji funkcji bezpieczeństwa przez okres 36 miesięcy, z uwzględnieniem prawa opcji.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższy Urząd Górniczy, krajowy numer identyfikacyjny 33224500000, ul. ul. Poniatowskiego  31 , 40055   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 736 17 04, 736 19 00, e-mail przetargi@wug.gov.pl, faks 327 361 705.
Adres strony internetowej (URL): www.wug.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.wug.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna (papierowa)
Adres:
Wyższy Urząd Górniczy, ul. Poniatowskiego 31, 40 - 055 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup systemu bezpieczeństwa brzegu sieci w postaci 12 fabrycznie nowych, nieużywanych i wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2018 r. urządzeń Firewall UTM wraz z usługą aktualizacji funkcji bezpieczeństwa przez okres 36 miesięcy, z uwzględnieniem prawa opcji.
Numer referencyjny: BAG/10/2018/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup wraz z dostawą systemu bezpieczeństwa brzegu sieci w postaci 12 sztuk nieużywanych, fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2018 r. urządzeń Firewall UTM wraz z usługą aktualizacji funkcji bezpieczeństwa dla tych urządzeń w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru bez zastrzeżeń dla danego urządzenia. Wymagania techniczne oraz ilość urządzeń: I. Grupa I – 1 urządzenie Firewall UTM, (w tym część gwarantowana 1 urządzenie Firewall UTM, część objęta prawem opcji 0 urządzeń Firewall UTM). • Firewall UTM musi dysponować minimum 8 interfejsami miedzianymi Ethernet 10/100/1000; • Firewall UTM musi umożliwiać rozszerzenie dostępnych interfejsów o minimum 2 interfejsy optyczne 10GbE (SFP+); • Możliwość utworzenia minimum 128 interfejsów wirtualnych definiowanych jako VLANy w oparciu o standard 802.1Q; • W zakresie Firewall-a obsługa nie mniej niż 1 500 000 jednoczesnych połączeń oraz 48 000 nowych połączeń na sekundę; • Firewall UTM powinien być wyposażony w lokalny dysk o pojemności minimum 100 GB SSD do celów logowania i raportowania. W przypadku kiedy system nie posiada dysku wymagane jest dostarczenie systemu logowania i raportowania w postaci dedykowanej, odpowiednio zabezpieczonej platformy sprzętowej wraz z oprogramowaniem realizującym logowanie i raportowanie do każdego urządzenia Firewall UTM; • Wydajność systemu Firewall minimum 20 Gbps; • Wydajność skanowania strumienia danych przy włączonych funkcjach: Stateful Firewall, Antivirus minimum 2 Gbps; • Wydajność ochrony przed atakami (IPS) minimum 11 Gbps; • Wydajność VPN IPSec, nie mniej niż 4 Gbps. II. Grupa II – 4 urządzenia Firewall UTM (w tym część gwarantowana 1 urządzenie Firewall UTM, część objęta prawem opcji maksymalnie 3 urządzenia Firewall UTM). • Firewall UTM musi dysponować minimum 10 interfejsami miedzianymi Ethernet 10/100/1000; • Możliwość utworzenia min 64 interfejsów wirtualnych definiowanych jako VLANy w oparciu o standard 802.1Q; • W zakresie Firewall-a obsługa nie mniej niż 500 000 jednoczesnych połączeń oraz 15 000 nowych połączeń na sekundę; • System realizujący funkcję Firewall powinien być wyposażony w lokalny dysk o pojemności minimum 200 GB do celów logowania i raportowania. W przypadku kiedy system nie posiada dysku wymagane jest dostarczenie systemu logowania i raportowania w postaci dedykowanej, odpowiednio zabezpieczonej platformy sprzętowej wraz z oprogramowaniem realizującym logowanie i raportowanie do każdego urządzenia Firewall UTM; • Wydajność systemu Firewall minimum 5 Gbps; • Wydajność skanowania strumienia danych przy włączonych funkcjach: Stateful Firewall, Antivirus minimum 800 Mbps; • Wydajność ochrony przed atakami (IPS) minimum 2.8 Gbps; • Wydajność VPN IPSec minimum 1 Gbps. III. Grupa III – 7 urządzeń Firewall UTM (w tym część gwarantowana 1 urządzenie Firewall UTM, część objęta prawem opcji maksymalnie 6 urządzeń Firewall UTM). • Firewall UTM musi dysponować minimum 8 interfejsami miedzianymi Ethernet 10/100/1000; • Możliwość utworzenia minimum 64 interfejsów wirtualnych definiowanych jako VLANy w oparciu o standard 802.1Q; • W zakresie Firewall-a obsługa nie mniej niż 200 000 jednoczesnych połączeń oraz 15 000 nowych połączeń na sekundę; • System realizujący funkcję Firewall powinien być wyposażony w lokalny dysk o pojemności minimum 64 GB lub pozwalać na zbieranie logów na zewnętrznym dysku, pendrive lub karcie SD o pojemności co najmniej 64 GB do celów logowania i raportowania; W wypadku zastosowania dysku zewnętrznego, pendrive lub karty pamięci SD, wykonawca wraz z urządzeniem dostarczy kartę SD, pendrive lub zewnętrzny dysk o pojemności minimum 64 GB do każdego urządzenia; • Wydajność systemu Firewall minimum 3 Gbps; • Wydajność skanowania strumienia danych przy włączonych funkcjach: Stateful Firewall, Antivirus minimum 200 Mbps; • Wydajność ochrony przed atakami (IPS) minimum 1.9 Gbps; • Wydajność VPN IPSec, nie mniej niż 450 Mbps. IV. Wymagania wspólne dla wszystkich zamawianych urządzeń, tj. urządzeń Firewall UTM z grupy I, II i III: 1) Wszystkie urządzenia muszą pochodzić z portfolio jednego producenta, 2) Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wyprodukowane nie wcześniejszej niż w 2018 r. i musza mieć zainstalowany najnowszy na dzień podpisania umowy na dostawę firmware; 3) wykonawca zobowiązany jest do posiadania autoryzacji producenta do sprzedaży urządzeń na terenie Polski, 4) wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru bez zastrzeżeń ostatniego dostarczonego urządzenia polskojęzycznej obsługi posprzedażowej, serwisu gwarancyjnego oraz wsparcia świadczonego przez 8 godzin we wszystkie dni robocze w języku polskim przez osoby certyfikowane przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta; Za dni robocze Strony uznają dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5) Zamawiający nie dopuszcza ograniczenia funkcjonalności urządzeń po wygaśnięciu okresu licencji (z wyłączeniem braku pobierania aktualizacji sygnatur poszczególnych modułów systemu bezpieczeństwa). Urządzenia muszą pracować po okresie licencyjnym z pełną funkcjonalnością każdego modułu bezpieczeństwa, z sygnaturami aktualnymi na ostatni dzień obowiązywania licencji; 6) Dostarczone urządzenia muszą zapewniać wszystkie wymienione poniżej funkcje bezpieczeństwa oraz funkcjonalności dodatkowe. Dopuszcza się, aby elementy wchodzące w skład systemu ochrony były zrealizowane w postaci zamkniętej platformy sprzętowej lub w postaci komercyjnej aplikacji instalowanej na platformie ogólnego przeznaczenia. W przypadku implementacji programowej wykonawca musi zapewnić zamawiającemu w ramach przedmiotu zamówienia niezbędne platformy sprzętowe wraz z odpowiednio zabezpieczonym systemem operacyjnym; 7) Urządzenia będą pracować w 12 odrębnych lokalizacjach. W każdej z lokalizacji Wykonawca musi zapewnić administratorowi lokalnemu pełną funkcjonalność dostarczonego systemu bezpieczeństwa wraz z systemem podglądu logów i raportów, bez stosowania dodatkowej np. centralnej lub chmurowej platformy zbierania logów umiejscowionej poza lokalizacją; 8) Urządzenia muszą umożliwiać pracę minimum w jednym z dwóch trybów: Router/NAT lub transparent; 9) Minimalne wymogi poszczególnych funkcji bezpieczeństwa: a. Kontrola dostępu: - zapora ogniowa klasy Stateful Inspection, - translacje adresów NAT adresu źródłowego i NAT adresu docelowego, - obsługa Policy Routingu, routingu statycznego i dynamicznego w oparciu o protokoły: RIPv2, OSPF, BGP, - możliwość tworzenia wydzielonych stref bezpieczeństwa Firewall np. DMZ, LAN b. Ochrona przed wirusami – antywirus (AV) – nie mniej niż: - analiza dla protokołów SMTP, POP3, HTTP, FTP, HTTPS, - system AV musi umożliwiać skanowanie AV dla plików archiwów typu: rar, zip, - silnik antywirusowy musi umożliwiać skanowanie ruchu w obu kierunkach komunikacji dla protokołów działających na niestandardowych portach (np. FTP na porcie 2021), - możliwość określenia maksymalnej wielkości pliku jaki będzie poddawany analizie AV, - możliwość zdefiniowania treści komunikatu dla użytkownika o wykryciu infekcji, osobno dla infekcji wykrytych wewnątrz protokołu POP3, SMTP i FTP c. Poufność danych – obsługa IPSec VPN oraz SSL VPN – nie mniej niż: - tworzenie połączeń w topologii Site-to-site oraz możliwość definiowania połączeń Client-to-site, - monitorowanie stanu tuneli VPN i stałego utrzymywania ich aktywności, - praca w topologii Hub and Spoke oraz Mesh, - obsługa mechanizmów: IPSec NAT Traversal, DPD, Xauth, - obsługa ssl vpn w trybach portal oraz tunel, - obsługa VPN Failover, - producent oferowanego rozwiązania VPN musi udostępniać klienta VPN współpracującego z proponowanym rozwiązaniem, dostępnego bez dodatkowych opłat d. Ochrona przed atakami - Intrusion Prevention System oraz Intrusion Detection System (IPS/IDS) : - ochrona IPS musi opierać się co najmniej na analizie protokołów i sygnatur. Baza wykrywanych ataków musi zawierać co najmniej 1000 wpisów. Dodatkowo musi być możliwość wykrywania anomalii protokołów i ruchu stanowiących podstawową ochronę przed atakami typu DoS oraz DDoS e. Kontrola stron Internetowych – Web Filter (WF) – nie mniej niż: - wbudowany filtr URL pogrupowany w kategorie tematyczne, minimum 50 kategorii tematycznych, - możliwość dodawania własnych kategorii URL, - brak limitu ilości dodawanych przez administratora własnych kategorii URL, - moduł filtra URL, wspierany przez HTTP PROXY, zgodny z protokołem ICAP co najmniej w trybie REQUEST, - możliwość zdefiniowania konkretnej akcji w przypadku zaklasyfikowania danej strony do konkretnej kategorii URL: a) blokowanie dostępu do adresu URL, b) zezwolenie na dostęp do adresu URL, c) blokowanie dostępu do adresu URL oraz wyświetlenie strony komunikatu HTML zdefiniowanego przez administratora, - filtrowanie URL musi uwzględniać komunikację po protokole HTTPS, - możliwość utworzenia tzw. białej listy stron dostępnych poprzez HTTPS, które nie będą deszyfrowane f. Kontrola zawartości poczty – antyspam (AS) (dla protokołów SMTP, POP3) – nie mniej niż: - AS działający minimum w oparciu o białe/czarne listy oraz serwery DNS RBL, - AS musi posiadać możliwość modyfikacji listy serwerów DNS RBL, - AS musi udostępniać mechanizm klasyfikacji poczty elektronicznej określający czy jest to poczta niechciana (SPAM), - możliwość wyboru czy poczta sklasyfikowana jako SPAM jest blokowana czy oznakowywana i dostarczana do użytkownika wraz z ustawieniem czułości filtru, np. na podstawie wartości punktowej jaką otrzyma wiadomość, - wpis w nagłówku wiadomości zaklasyfikowanej jako spam musi być w formacie zgodnym z formatem programu Spamassassin g. Kontrola aplikacji oraz rozpoznawanie ruchu P2P: - funkcja kontroli aplikacji musi umożliwiać kontrolę ruchu na podstawie głębokiej analizy pakietów, nie bazując jedynie na wartościach portów TCP/UDP h. Analiza ruchu szyfrowanego protokołem SSL: - inspekcja ruchu tunelowanego wewnątrz protokołu SSL co najmniej dla HTTPS, POPS, SMTPS, FTPS i. Kontrola pasma oraz ruchu (QoS oraz Traffic shaping) – nie mniej niż: - możliwość kształtowania pasma w oparciu o priorytetyzację ruchu oraz minimalną i maksymalną wartość pasma j. Wbudowany serwer DHCP posiadający funkcjonalność nie mniejszą niż: - możliwość utworzenia w obrębie jednego przydzielanego zakresu IP, minimum 4 rozłącznych (nieciągłych) podzakresów (np. 10.0.0.1-10, 10.0.0.20-45, 10.0.0.55-80, 10.0.0.100-150) niezwiązanych z konkretnym MAC adresem urządzeń w sieci. Funkcjonalność dostępna odrębnie na każdym z interfejsów wewnętrznych zdefiniowanych jako LAN oraz DMZ 10) Polityka bezpieczeństwa systemu zabezpieczeń musi uwzględniać adresy IP, interfejsy, protokoły, usługi sieciowe, użytkowników, reakcje zabezpieczeń, rejestrowanie zdarzeń oraz zarządzanie pasmem sieci (m.in. pasmo gwarantowane i maksymalne, priorytety); 11) Urządzenia muszą być wyposażone w mechanizm automatycznego ściągania sygnatur ataków, aplikacji, szczepionek antywirusowych oraz ciągły dostęp do globalnej bazy zasilającej filtr URL; 12) System zabezpieczeń musi umożliwiać wykonywanie uwierzytelniania tożsamości użytkowników za pomocą nie mniej niż: k. Haseł statycznych i definicji użytkowników przechowywanych w lokalnej bazie systemu, l. Haseł statycznych i definicji użytkowników przechowywanych w bazach zgodnych z LDAP, m. Haseł dynamicznych (RADIUS) w oparciu o zewnętrzne bazy danych, n. Rozwiązanie musi umożliwiać budowę architektury uwierzytelniania typu Single Sign On w środowisku Active Directory bez konieczności instalowania jakiegokolwiek oprogramowania na kontrolerze domeny; 13) Elementy systemu muszą mieć możliwość zarządzania lokalnego (HTTPS, SSH) jak i współpracować z dedykowanymi platformami do centralnego zarządzania i monitorowania. Komunikacja systemów zabezpieczeń z platformami zarządzania musi być realizowana z wykorzystaniem szyfrowanych protokołów; 14) Obsługa administracyjna urządzeń: - urządzenia muszą posiadać wewnętrzny analizator reguł eliminujący błędy w konfiguracji, - urządzenia muszą mieć możliwość utworzenia minimum 5 rozłącznych profili zestawów reguł na firewall-u do szybkiej zmiany konfiguracji, - analiza ruchu musi udostępniać możliwość wyboru trybu pracy: a) pełny IPS, b) tylko IDS, c) lub tylko Firewall, dla wybranych adresów IP (źródłowych i docelowych), użytkowników, portów (źródłowych i docelowych) oraz na podstawie pola DSCP. - urządzenia muszą mieć możliwość zarządzania przez dowolną liczbę administratorów, także z nakładającymi się uprawnieniami, - urządzenia muszą wspierać zgodność z RODO poprzez możliwość przydzielania uprawnień do przeglądania logów oraz raportów z danymi wrażliwymi (ip, hosty, użytkownicy itp.) tylko dla określonych administratorów, a fakt dostępu do tych danych musi być odnotowywany odrębnie w logach urządzenia; 15) Element oferowanego systemu bezpieczeństwa realizujący funkcjonalność Firewall musi posiadać certyfikat ICSA lub EAL4+ dla rozwiązań kategorii Network Firewall; 16) System realizujący funkcję Firewall musi posiadać wbudowany w interfejs administracyjny system raportowania i przeglądania logów zebranych na urządzeniu. W przypadku kiedy system nie posiada dysku lub nie pozwala na podłączenie zewnętrznych nośników, wykonawca musi dostarczyć system logowania i raportowania w postaci dedykowanej, odpowiednio zabezpieczonej platformy sprzętowej wraz z oprogramowaniem realizującym logowanie i raportowanie do każdego urządzenia Firewall UTM. Zamawiający nie dopuszcza mechanizmu wysyłania logów i raportów do chmury. System raportowania i przeglądania logów musi być dostarczony w ramach podstawowej licencji na urządzenie i nie może wymagać dodatkowych opłat w przyszłości; 17) W zakresie realizowanych funkcjonalności systemu raportowania i przeglądania logów, wymagane jest nie mniej niż: a. Posiadanie predefiniowanych raportów dla ruchu WWW, modułu IPS, skanera antywirusowego i antyspamowego, b. Generowanie co najmniej 25 różnych typów raportów, w tym: - raporty typu WEB zawierające informacje o co najmniej: odwiedzanych stronach WWW, ilości połączeń do tych stron, ilości pobranych danych, kategoriach tematycznych (do których należą odwiedzane strony), użytkownikach, którzy łączyli się z danymi adresami oraz adresach IP z których wchodzono na owe strony, - raporty typu IPS zawierające informacje o co najmniej: wykrytych przez IPS zagrożeniach, adresach źródłowych i adresach docelowych hostów, których te zagrożenia dotyczą, c. Raporty muszą oferować możliwość: - przeszukiwania zgromadzonych informacji, - wyświetlenia zgromadzonych informacji, minimum dla wybranego: dnia, tygodnia, miesiąca, - eksportu do zewnętrznych plików obsługujących minimum format CSV, d. Narzędzie raportujące musi umożliwiać przeglądanie zgromadzonych logów, oraz dawać możliwość ich filtrowania po parametrach co najmniej takich jak: protokół, źródłowy adres IP, docelowy adres IP, port docelowy, nazwa docelowa, czas (od-do), nazwa użytkownika, akcja, e. Przeglądarka logów musi dawać możliwość ukrycia kolumn z informacjami zbędnymi dla administratora, 18) System raportowania i przeglądania logów wbudowany w system bezpieczeństwa lub dostarczony wraz z systemem bezpieczeństwa nie może wymagać dodatkowej licencji do swojego działania; 19) Gwarancja dla wszystkich urządzeń – urządzenia muszą być przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania przez Strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru danego urządzenia objęte serwisem gwarancyjnym producenta, polegającym na naprawie lub wymianie urządzenia przypadku jego wadliwości w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych, chyba że Strony wyznaczą inny termin. Na czas naprawy objętej gwarancją lub czas usuwania wady przekraczający 14 dni kalendarzowych Wykonawca zobowiązany jest w 1 dniu roboczym po upływie 14 dniowego terminu udostępnić Zamawiającemu urządzenie zastępcze tej samej lub wyższej klasy wraz z aktywną licencją modułów bezpieczeństwa. W razie niedostarczenia przez Wykonawcę urządzenia zastępczego tej samej lub wyższej klasy wraz z aktywną licencją modułów bezpieczeństwa Zamawiającemu przysługuje prawo do naliczenia kary umownej. 20) Dla wszystkich urządzeń wymagane jest dostarczenie pakietu licencyjnego, obejmującego co najmniej aktywację oraz aktualizację sygnatur następujących funkcji bezpieczeństwa: sygnatury IPS/IDS, antywirus, antyspam, filtr URL, IPSec VPN, SSL VPN, w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania przez Strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru. V. Prawo opcji: Zamawiający, korzystając z prawa opcji, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy, określa maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia jako: a) grupa I: 1 urządzenie Firewall UTM, b) grupa II: 4 urządzenia Firewall UTM, c) grupa III: 7 urządzeń Firewall UTM. Jednocześnie zamawiający określa minimalny zakres przedmiotu zamówienia (część gwarantowana) jako: a) grupa I: 1 urządzenie Firewall UTM, b) grupa II: 1 urządzenie Firewall UTM, c) grupa III: 1 urządzenie Firewall UTM. Prawem opcji objęty jest następujący zakres przedmiotu zamówienia: a) grupa I: 0 urządzeń Firewall UTM, b) grupa II: 3 urządzeń Firewall UTM, c) grupa III: 6 urządzeń Firewall UTM. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie i zakresie skorzystania z prawa opcji. Zamawiający nie ma obowiązku skorzystania z prawa opcji. Zamawiający ma możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa opcji lub w przypadku skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do dnia 30 kwietnia 2019 r. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować prawo opcji w zakresie wskazanym przez zamawiającego w złożonym oświadczeniu o skorzystaniu z prawa opcji w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych liczonych od dnia złożenia przez zamawiającego oświadczenia. Postanowienia odnoszące się do części gwarantowanej przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do części objętej prawem opcji. Cena jednostkowa urządzenia z danej grupy, określona w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ramach postępowania, obowiązywać będzie zarówno w przypadku dostawy realizowanej w ramach części gwarantowanej jak i w przypadku części objętej prawem opcji. Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji uzależnione będzie od jego potrzeb i posiadania środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji. Kryteria oceny ofert Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta łączna cena brutto oferty 60 pkt pełna wersja podręcznika użytkownika w języku polskim dla każdego rodzaju zaoferowanego urządzenia 17 pkt możliwość wyboru polskiej wersji językowej w obsłudze każdego rodzaju zaoferowanego urządzenia, tzw. polski graficzny interfejs użytkownika 17 pkt udostępnienie zamawiającemu urządzenia zastępczego tej samej lub wyższej klasy wraz z aktywną licencją modułów bezpieczeństwa w terminie 3 dni roboczych od dnia przesłania przez zamawiającego zgłoszenia o konieczności naprawy lub usunięcia wady, w przypadku gdy czas naprawy lub czas usuwania wady w okresie gwarancji lub rękojmi za wady nie przekracza 14 dni kalendarzowych 6 pkt Ocenie podlegają oferty nie podlegające odrzuceniu i złożone przez wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 1/ Kryterium łączna cena brutto oferty rozpatrywane będzie według wzoru: Łączna cena brutto oferty to cena ofertowa za wykonanie całości zamówienia, tj. części gwarantowanej i części objętej prawem opcji. W kryterium łączna cena brutto oferty oferta z najniższą ceną uzyska 60 pkt. Punkty dla pozostałych ofert będą liczone wg wzoru: C= (C1/C2) x 60% x 100 gdzie: C – ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę C1 – cena brutto oferty najtańszej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania C2 – cena brutto oferty badanej Wyliczenie punktów w zakresie powyższego kryterium zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj. jeżeli trzecią cyfrą po przecinku jest 0, 1, 2, 3, 4 to druga cyfra po przecinku po zaokrągleniu nie zmienia się, jeżeli trzecią cyfrą po przecinku jest 5, 6, 7, 8, 9 to druga cyfra po przecinku po zaokrągleniu zwiększa się o jeden. 2/ Kryterium pełna wersja podręcznika użytkownika w języku polskim dla każdego rodzaju zaoferowanego urządzenia rozpatrywane będzie w następujący sposób: Zamawiający przyzna punkty za pełną wersję podręcznika użytkownika dla każdego rodzaju zaoferowanego urządzenia (tj. dla urządzenia z grupy I, II i III) w języku polskim, tj. za tzw. User Manual podręcznika użytkownika w języku polskim. Zamawiający nie przyzna punktów za skróconą polską wersję podręcznika użytkownika w języku polskim, tzw. Getting Started Manual jak również na przyzna punktów za całkowity brak podręcznika użytkownika w języku polskim. Podręcznik zawierać musi co najmniej następujące zagadnienia: - instalacja urządzenia (pierwsze podłączenie), - podstawowa konfiguracja (konfiguracja interfejsów WAN, LAN, DMZ, tryby pracy (router, bridge) oraz ich konfiguracja), - konfiguracja tras routingu, - konfiguracja reguł zapory (Firewall+NAT), - zarządzanie administracyjne (konfiguracja użytkowników, dostępów, przyznawanie uprawnień poszczególnym administratorom), - konfiguracja bazy użytkowników (LDAP, RADIUS), - konfiguracja połączeń VPN SSL (w tym darmowego klienta VPN SSL), - konfiguracja serwera DHCP, - konfiguracja serwerów proxy, - obsługa systemu logowania i raportów. Wykonawca w formularzu ofertowym oświadcza, czy posiada lub nie posiada pełną wersję podręcznika użytkownika w języku polskim dla każdego rodzaju zaoferowanego urządzenia (tj. dla urządzenia z grupy I, II i III), spełniającą ww. opis. Jeżeli wykonawca oświadcza, że posiada pełną wersję podręcznika użytkownika spełniającą ww. opis w języku polskim to zobowiązany jest dołączyć podręcznik do oferty. Podręcznik może być dołączony do oferty w wersji papierowej lub w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD, w formacie PDF. W kryterium tym oferta może uzyskać maksymalnie 17 pkt. Za posiadanie pełnej i zgodnej z ww. opisem wersji podręcznika użytkownika w języku polskim dla każdego rodzaju zaoferowanego urządzenia, oferta otrzyma 17 pkt. Za brak pełnej i zgodnej z ww. opisem wersji podręcznika użytkownika w języku polskim dla każdego rodzaju zaoferowanych urządzeń lub za brak podręcznika oferta otrzyma 0 pkt. Niedołączenie podręcznika do oferty równoznaczne będzie z brakiem pełnej wersji podręcznika użytkownika w języku polskim niezależnie od treści złożonego przez wykonawcę w formularzu ofertowym oświadczenia. 3/ Kryterium możliwość wyboru polskiej wersji językowej w obsłudze każdego rodzaju zaoferowanego urządzenia, tzw. polski graficzny interfejs użytkownika rozpatrywane będzie w następujący sposób: W kryterium tym oferta może uzyskać maksymalnie 17 pkt. Za posiadanie możliwości wyboru polskiej wersji językowej w obsłudze każdego rodzaju zaoferowanego urządzenia (tj. dla urządzenia z grupy I, II i III) oferta otrzyma 17 pkt, za brak możliwości wyboru polskiej wersji językowej w obsłudze oferowanych urządzeń oferta otrzyma 0 pkt. Wykonawca w formularzu ofertowym oświadcza, czy zaoferowane urządzenia posiadają czy nie posiadają w obsłudze każdego rodzaju zaoferowanego urządzenia (tj. urządzenia z grupy I, II i III) możliwość wyboru polskiej wersji językowej. 4/ Kryterium udostępnienie zamawiającemu urządzenia zastępczego tej samej lub wyższej klasy wraz z aktywną licencją modułów bezpieczeństwa w terminie 3 dni roboczych od dnia przesłania przez zamawiającego zgłoszenia o konieczności naprawy lub usunięcia wady urządzenia, w przypadku gdy czas naprawy lub czas usuwania wady w okresie gwarancji lub rękojmi za wady nie przekracza 14 dni kalendarzowych rozpatrywane będzie w następujący sposób: W kryterium tym oferta może uzyskać maksymalnie 6 pkt. Za dostarczanie urządzenia zastępczego tej samej lub wyższej klasy wraz z aktywną licencją modułów bezpieczeństwa w terminie 3 dni roboczych od dnia przesłania przez zamawiającego zgłoszenia o konieczności naprawy lub usunięcia wady urządzenia, w przypadku gdy czas naprawy lub czas usuwania wady w okresie gwarancji lub rękojmi za wady nie przekracza14 dni kalendarzowych, przyznane zostanie 6 pkt. Za niezaoferowanie urządzenia zastępczego tej samej lub wyższej klasy wraz z aktywną licencją modułów bezpieczeństwa w terminie 3 dni roboczych od dnia przesłania przez zamawiającego zgłoszenia o konieczności naprawy lub usunięcia wady urządzenia, w przypadku gdy czas naprawy lub czas usuwania wady w okresie gwarancji lub rękojmi za wady nie przekracza14 dni kalendarzowych, oferta otrzyma 0 pkt. Wykonawca w formularzu ofertowym oświadcza, czy oferuje urządzenie zastępcze tej samej lub wyższej klasy wraz z aktywną licencją modułów bezpieczeństwa w terminie 3 dni roboczych od dnia przesłania przez zamawiającego zgłoszenia o konieczności naprawy lub usunięcia wady urządzenia, w przypadku gdy czas naprawy lub czas usuwania wady w okresie gwarancji lub rękojmi za wady nie przekracza 14 dni kalendarzowych Wyliczenie punktów zostanie dokonane poprzez dodanie liczby punktów uzyskanych w każdym z ww. kryterium, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj. jeżeli trzecią cyfrą po przecinku jest 0, 1, 2, 3, 4 to druga cyfra po przecinku po zaokrągleniu nie zmienia się, jeżeli trzecią cyfrą po przecinku jest 5, 6, 7, 8, 9 to druga cyfra po przecinku po zaokrągleniu zwiększa się o jeden. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów łącznie we wszystkich wskazanych wyżej kryteriach. Jeżeli zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów, zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.

II.5) Główny kod CPV: 32413100-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
32424000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Część gwarantowana: Termin wykonania zamówienia w zakresie części gwarantowanej wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, nie później jednak niż do dnia 14 grudnia 2018 r. Część objęta prawem opcji: Termin wykonania zamówienia w zakresie części objętej prawem opcji wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do dnia 30 kwietnia 2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie wskazał dokumentów lub oświadczeń składanych przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, tym samym nie będzie wzywał do ich złożenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie wskazał dokumentów lub oświadczeń składanych przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowania o udzielenie zamówienia, tym samym nie będzie wzywał do ich złożenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wskazał dokumentów lub oświadczeń składanych przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, tym samym nie będzie wzywał do ich złożenia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, pełna wersja podręcznika użytkownika w języku polskim - jeżeli dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
łączna cena oferty 60,00
pełna wersja podręcznika użytkownika w języku polskim dla każdego rodzaju zaoferowanego urządzenia 17,00
możliwość wyboru polskiej wersji językowej w obsłudze każdego rodzaju zaoferowanego urządzenia, tzw. polski graficzny interfejs użytkownika 17,00
udostępnienie urządzenia zastępczego wraz z aktywną licencją, gdy czas naprawy lub usunięcia wady nie przekracza 14 dni kalendarzowych 6,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Zmiana umowy, o której mowa powyżej, może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 2) ustawowej zmiany stawek podatku VAT, 3) wprowadzenia korzystnej dla zamawiającego zmiany umowy w zakresie realizacji przedmiotu umowy, 4) zmiany ceny, jeżeli zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego, 5) konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta wyniknie z przyczyn, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, w tym konieczność zmiany terminu do którego możliwe będzie uruchomienie prawa opcji, 6) konieczności zmiany warunków realizacji umowy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i wynika ona z przyczyn, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 7) konieczności zmiany warunków realizacji umowy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie zamawiającego, 8) pojawienie się na rynku urządzenia nowszej generacji/ usługi aktualizacji funkcji bezpieczeństwa nowszej generacji, o lepszych parametrach, pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny, 9) konieczności dostarczenia innego urządzenia/usługi aktualizacji funkcji bezpieczeństwa (bez zmiany ceny), niż dostępne w momencie składania przez wykonawcę oferty, spowodowanej zakończeniem produkcji lub wycofaniem urządzenia/usługi aktualizacji funkcji bezpieczeństwa z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze od zaproponowanych przez wykonawcę w ofercie, 10) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez wykonawcę, na realizacje z udziałem podwykonawców, a także zmiana podwykonawcy – z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia, a w przypadku zmiany podwykonawcy, będą posiadać właściwości nie gorsze niż podwykonawcy poprzedni. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych oraz zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego jak i przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI