Zakup i wdrożenie dodatkowych modułów systemu HIS wraz ze wsparciem technicznym w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i wdrożenie dodatkowych modułów systemu HIS wraz ze wsparciem technicznym w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-10-19
  • ZamawiającyMazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00384963
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup i wdrożenie dodatkowych modułów systemu HIS wraz ze wsparciem technicznym w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141983460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kondratowicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-242

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 326 59 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniait@brodnowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i wdrożenie dodatkowych modułów systemu HIS wraz ze wsparciem technicznym w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d9e815a-4869-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073311/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Zakup i wdrożenie dodatkowych modułów systemu HIS wraz ze wsparciem technicznym w MSB Sp. z o.o.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.brodnowski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://brodnowski.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) platformy https://brodnowski.eb2b.com.pl, o której mowa w pkt 12.5 SWZ
2) poczty elektronicznej: zamowieniait@brodnowski.pl
- z zastrzeżeniem, iż oferta, w tym oświadczenie, o którym mowa zgodne z art. 125 PZP mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MSB/TP/73/09/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i wdrożenie dodatkowych modułów systemu HIS wraz ze wsparciem technicznym w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim Sp. z o.o.
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa licencji na nieograniczoną liczbę użytkowników modułów Stomatologia, Medycyna Pracy i Komercja do użytkowanego systemu informatycznego Asseco Medical Management Solution (zwanej w dokumentach zamówienia Oprogramowaniem Aplikacyjnym);
2) wdrożenie dostarczonego Oprogramowania Aplikacyjnego polegające na wykonaniu instalacji i konfiguracji, na sprzęcie komputerowym wskazanym przez Zamawiającego,
3) wsparcie techniczne w zakresie wykonania instruktaży stanowiskowych personelu Zamawiającego w zakresie obsługi modułów Izba Przyjęć, Rejestracja, Gabinet, Odział użytkowanego systemu Asseco Medical Management Solution oraz Oprogramowania Aplikacyjnego,
4) wykonanie migracji danych z posiadanych systemów informatycznych systemu Optimed NXT firmy Comarch, oraz SIOP firmy Finus do bazy danych systemu Asseco Medical Management Solution,
- w zakresie opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-03

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej:
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonywał co najmniej:
a) 1 usługę polegającą na dostawie i wdrożeniu modułów systemów HIS obejmującą konfigurację oraz instruktaż personelu o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto;
b) 1 usługę polegającą na migracji danych pomiędzy systemami o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto.
2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje co najmniej w następującym zakresie:
a) Kierownik projektu - 1 osoba posiadająca co najmniej następujące kwalifikacje:
• wykształcenie wyższe,
• znajomość zasad zarządzania projektami,
• pełnił funkcję kierownika projektu lub jego zastępcy w co najmniej trzech zakończonych wdrożeniem produkcyjnym projektach informatycznych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każdy, w ciągu ostatnich 5 lat.
b) Ekspert ds. wdrożenia – co najmniej 3 osoby posiadające (każda ze wskazanych osób) następujące kwalifikacje:
• wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub technicznym,
• co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów informatycznych, w tym przynajmniej 1 rok w zakresie wdrażania systemów w jednostkach ochrony zdrowia,
• przeprowadzenie, zakończonych sukcesem, minimum 2 wdrożeń, w których wartość obu projektów była nie mniejsza niż 50 000,00 złotych brutto każdy, nie wliczając kosztu infrastruktury techniczno – systemowej,
• znajomość zasad zarządzania projektami.
c) Ekspert ds. migracji danych – co najmniej 1 osoba posiadająca doświadczenie w zakresie analizowania i tworzenia modeli procesów biznesowych oraz posługiwania się narzędziami informatycznymi służącymi do ich opisywania, w tym projektowania modeli bazodanowych dla relacyjnej bazy danych, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w branży IT.
Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca na potwierdzenie spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu wskazał w dokumentach tę samą osobę dla więcej niż jednego wymagania dotyczącego dysponowania osobami, o których mowa w pkt 2).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.4 ogłoszenia, Zamawiający będzie żądał złożenia:
1) wykazu usług wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączenia dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się, są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą: Dokumentacji technicznej producenta oferowanego Oprogramowania Aplikacyjnego potwierdzającej spełnianie minimalnych funkcjonalności modułów opisanych w rozdziale I Opisu Przedmiotu Zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dokumentacja techniczna producenta oferowanego Oprogramowania Aplikacyjnego potwierdzająca spełnianie minimalnych funkcjonalności modułów opisanych w rozdziale I Opisu Przedmiotu Zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w formie
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów.
2. W związku z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) z postępowania wyklucza się również Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 powyższej ustawy. Informacje te zawarte są w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość
łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w sekcji 5.4.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej
formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.
5. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie zgodne ze wzorem
określonym w załączniku nr 5 do SWZ, określające zakres usług, które wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na zasadach określonych w punkcie 29 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający zastrzega, że termin wykonania zamówienia nastąpi do dnia 03.12.2022 r. z zastrzeżeniem, że termin dostawy licencji Oprogramowania Aplikacyjnego nastąpi nie później niż w terminie wskazanym przez wykonawcę w Formularzu oferty (maksymalnie w terminie 12 dni od daty podpisania umowy) .
2. Skrót pzp/ustawa użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Skrót SWZ/specyfikacja oznacza Specyfikację Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie zamawiającego http://www.bip.brodnowski.pl oraz https://platforma.eb2b.com.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI