Usługa stworzenia, dostawy oraz wdrożenia kompleksowego rozwiązania związanego z

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa stworzenia, dostawy oraz wdrożenia kompleksowego rozwiązania związanego z gromadzeniem dorobku naukowego oraz realizacją procesu oceny pracowniczej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-12-27
  • ZamawiającyUNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00550782
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa stworzenia, dostawy oraz wdrożenia kompleksowego rozwiązania związanego z gromadzeniem dorobku naukowego oraz realizacją procesu oceny pracowniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: robert.niedzwiecki@upwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa stworzenia, dostawy oraz wdrożenia kompleksowego rozwiązania związanego z gromadzeniem dorobku naukowego oraz realizacją procesu oceny pracowniczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24ccf57f-99bb-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075788/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Usługa wdrożenia kompleksowego rozwiązania związanego z gromadzeniem dorobku naukowego oraz realizacją procesu oceny pracowniczej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,150103,ef4dab2a0830e58c7cf0ad0dca753789.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,150103,ef4dab2a0830e58c7cf0ad0dca753789.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między Zamawiającym
a Wykonawcami (w tym składanie ofert) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. poprzez Platformę, o której mowa w rozdziale 1 SWZ.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Aby zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, Wykonawca nie musi posiadać konta na Platformie.
4. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oświadcza, że akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie na stronie:
https://upwr.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tego Regulaminu.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcjach dla użytkowników dostępnych pod adresem:
https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
7. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania
z Platformy opisane są na stronie: https://upwr.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html oraz https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
7.1. Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera;
7.2. Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
8. Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są pod adresem:
https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
9. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone we wskazanej powyżej Instrukcji Użytkownika oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tej Instrukcji.
10. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.: Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
11. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego I0CZZ000.271.122.2023.
12. Na podstawie art. 65 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w odniesieniu do przedmiotowego środka dowodowego, tj. próbki, której nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu z siedzibą przy ulicy Norwida 25, 50-375 Wrocław, NIP: 896-000-53-54, REGON: 000001867.
2) Uniwersytet wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iod@upwr.edu.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności podmioty, którym administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych oraz inne podmioty, które mają uzasadniony interes prawny bądź podstawę do udostępnienia im danych osobowych.
5) Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilnoprawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu, w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Posiada Pan/Pani:
● na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
● na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
● na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
● prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
● prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
● prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
● prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, ponieważ podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych osobowych.
3. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
4. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.122.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca stworzenia, dostawy oraz wdrożenia kompleksowego rozwiązania związanego z gromadzeniem dorobku naukowego oraz realizacją procesu oceny pracowniczej następujących grup pracowników: - naukowo-badawczych, - naukowo-dydaktycznych, - dydaktycznych, z możliwością rozbudowy rozwiązania także o pozostałe grupy pracowników:
- naukowo-badawczych,
- naukowo-dydaktycznych,
- dydaktycznych,
z możliwością rozbudowy rozwiązania także o pozostałe grupy pracowników.
Dostarczony System powinien wspomagać zarządzanie przez agregowanie dorobku naukowo-badawczego oraz dorobku ze zdefiniowanej kategorii, a także poprzez wyznaczanie optymalnego procesu oceny, uwzględniającego różne role uczestników tego procesu. System musi umożliwiać definiowanie i prowadzenie własnych rejestrów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres jego realizacji znajduje się w dokumencie pn. „Opis przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 6 do SWZ) oraz „Projektowane postanowienia umowy” , (Załącznik nr 5 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalności dodatkowe

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Partnerstwo producenta Platformy LOW-CODE lub posiadanie autorskiej platformy Low-Code

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 3 (trzy) zamówienia (umowy) obejmujące wykonanie i wdrożenie Systemu Informatycznego Uczelni wykonanego z wykorzystaniem Platformy LOW-CODE umożliwiającego jednoczesną pracę minimum 3 000 użytkowników końcowych na stanowiskach komputerowych, wraz z jego integracją w zakresie bazodanowym z istniejącym systemem informatycznym odbiorcy oraz usługami szkolenia pracowników i wsparcia technicznego, a ich wartość wynosiła minimum 500.000,00 zł brutto każda (na potrzeby oceny spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu przez wartość systemu rozumie się wyłącznie wartość oprogramowania komputerowego stanowiącego jego element wraz usługami wdrożenia, instalacji, konfiguracji, integracji, szkolenia pracowników oraz uruchomienia produkcyjnego, tj. w szczególności bez kosztów dostaw sprzętu).
Wyjaśnienie do warunku udziału w postępowaniu wskazanego powyżej Zamawiający zastrzega, że:
● celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy zobligowani są wykazać się realizacją zamówienia obejmującego rozwiązanie/produkt oferowane przez danego Wykonawcę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z przedmiotowymi środkami dowodowymi. Zamawiający nie uzna za wykazanie spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawienia zamówień obejmujących inne rozwiązania/produkty aniżeli oferowane przez danego Wykonawcę w tym konkretnym postępowaniu o udzielenie zamówienia;
● w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeden z Wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony jeżeli wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich samodzielnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem) - warunek opisany powyżej nie podlega sumowaniu.
● okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
● do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:
https://nbp.pl/statystyka-i-sprawozdawczosc/kursy/
2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji niniejszego zamówienia następujące osoby, posiadające wskazane doświadczenie i kwalifikacje (dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj. potencjałem co najmniej):
a) Kierownika Projektu, który::
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert: zdobył doświadczenie w kierowaniu wdrożeniami Systemów Informatycznych klasy EOD Uczelni wykonanych z wykorzystaniem Platformy LOW-CODE wyrażone: pełnieniem funkcji kierownika lub koordynatora zespołu Wykonawcy w jednym projekcie informatycznym obejmujących wykonanie i wdrożenie Systemu Informatycznego klasy EOD Uczelni wykonanego z wykorzystaniem Platformy LOW-CODE, w całym procesie wdrożenia tj. od momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia (umowy) do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Systemu Informatycznego klasy EOD Uczelni wykonanego z wykorzystaniem Platformy LOW-CODE, o wartości każdego co najmniej 500.000,00 zł brutto, a projekt ten zakończył się podpisaniem przez odbiorcę protokołu odbioru końcowego przez odbiorcę przed upływem terminu składania ofert określonego w SWZ;
2) posiada biegłą znajomość języka polskiego,
3) posiada wykształcenie wyższe,
4) posiada certyfikat w zakresie zarządzania projektami informatycznymi Prince 2 Foundation, IPMA D lub równoważny;
b) Konsultanta głównego projektu, który:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w roli konsultanta w co najmniej 2 projektach informatycznych polegających na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji oprogramowania informatycznego o budżecie co najmniej 500.000,00 zł brutto, przy czym oba te projekty informatyczne zrealizowane były dla Uczelni;
2) posiada biegłą znajomość języka polskiego,
3) posiada wykształcenie wyższe,
4) posiada aktualny certyfikat Project Management Professional lub równoważny (za równoważne Zamawiający uzna następujące certyfikaty Prince 2 Practitioner, IPMA Level C) oraz aktualny certyfikat w zakresie zwinnego zarządzania projektami PMI Agile Certified Practitioner lub równoważny (za równoważne Zamawiający uzna następujące certyfikaty Certified Scrum Professional, Agile Project Management);
c) Specjalistami Wdrożeniowymi w liczbie 3 osób, którzy:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, każdy ze Specjalistów Wdrożeniowych: zdobył co najmniej 2 letnie (24 miesiące) doświadczenie we wdrażaniu, instalacji, konfiguracji i uruchomieniu produkcyjnym oprogramowania informatycznego wyrażone łącznym okresem zatrudnienia w projektach informatycznych polegających na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji oprogramowania informatycznego;
2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, każdy ze Specjalistów Wdrożeniowych: zdobył doświadczenie we wdrażaniu, instalacji, konfiguracji i uruchomieniu produkcyjnym oprogramowania informatycznego, wyrażone pracą (bez względu na formę prawną) w co najmniej 2 projektach informatycznych polegających na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji oprogramowania informatycznego o budżecie co najmniej 500.000,00 zł brutto, przy czym przynajmniej jeden z tych projektów informatycznych zrealizowany był dla Uczelni;
3) każdy ze Specjalistów Wdrożeniowych: posiada biegłą znajomość języka polskiego
4) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przynajmniej trzech ze Specjalistów Wdrożeniowych (każdy z osobna): zdobyło doświadczenie we wdrażaniu, instalacji, konfiguracji i uruchomieniu produkcyjnym oprogramowania informatycznego, wyrażone pracą w co najmniej 1 projekcie informatycznym polegającym na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji Systemu Informatycznego klasy EOD Uczelni wykonanego z wykorzystaniem Platformy LOW-CODE;
5) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przynajmniej jeden ze Specjalistów Wdrożeniowych: zdobył doświadczenie we wdrażaniu, instalacji, konfiguracji i uruchomieniu produkcyjnym oprogramowania informatycznego, wyrażone pracą w co najmniej 1 projekcie informatycznym polegającym na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD).
d) Testerem Oprogramowania w liczbie co najmniej 1 osoby, która:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zdobyła co najmniej 2 letnie (24 miesiące) doświadczenie we wdrażaniu, instalacji, konfiguracji i uruchomieniu produkcyjnym oprogramowania informatycznego wyrażone łącznym okresem zatrudnienia w projektach informatycznych polegających na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji oprogramowania informatycznego;
2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zdobyła doświadczenie we wdrażaniu, instalacji, konfiguracji i uruchomieniu produkcyjnym oprogramowania informatycznego, wyrażone pracą (bez względu na formę prawną) w co najmniej 2 projektach informatycznych polegających na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji oprogramowania informatycznego o budżecie co najmniej 500.000,00 zł brutto, przy czym przynajmniej jeden z tych projektów informatycznych zrealizowany był dla Uczelni;
3) posiada biegłą znajomość języka polskiego
4) posiada aktualny certyfikat Certified SCRUM Master lub Certified SCRUM Product Owner lub równoważne (za równoważne Zamawiający uzna następujące certyfikaty Scrum Alliance CSP lub Scrum Alliance CSPO, Scaled Agile Academy SP).
e) Specjalistą ds. integracji (programistą) w liczbie co najmniej 1 osoby, która:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert: zdobyła co najmniej 2 letnie (24 miesiące) doświadczenie we wdrażaniu, instalacji, konfiguracji i uruchomieniu produkcyjnym oprogramowania informatycznego wyrażone łącznym okresem zatrudnienia w projektach informatycznych polegających na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji oprogramowania informatycznego;
2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert: zdobyła doświadczenie we wdrażaniu, instalacji, konfiguracji i uruchomieniu produkcyjnym oprogramowania informatycznego, wyrażone pracą (bez względu na formę prawną) w co najmniej 2 projektach informatycznych polegających na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji oprogramowania informatycznego o budżecie co najmniej 500.000,00 zł brutto, przy czym przynajmniej jeden z tych projektów informatycznych zrealizowany był dla Uczelni;
3) posiada biegłą znajomość języka polskiego;
4) posiada aktualny certyfikat Certified SCRUM Master lub Certified SCRUM Product Owner lub równoważne (za równoważne Zamawiający uzna następujące certyfikaty Scrum Alliance CSP lub Scrum Alliance CSPO, Scaled Agile Academy SP)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy sankcyjnej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie
z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4A do SWZ.
2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 4B do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych wraz
z ofertą, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego:
1. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w ofercie (udowodnić), że oferowany przez niego produkt/sprzęt/element/podzespół/proces spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez dołączenie do oferty, w szczególności następujących przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia:
a) certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność,
b) sprawozdania z badań przeprowadzonych przez jednostkę oceniającą zgodność.
2. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą Próbki w postaci:
1.1. zainstalowanej i skonfigurowanej oferowanej Platformy LOW-CODE wraz z elementami modułu Oceny pracowniczej na przygotowanym do Prezentacji i zabezpieczonym przed ingerencją osób trzecich (do czasu przeprowadzenia Prezentacji) sprzęcie (tj. komputer stacjonarny lub komputer przenośny lub urządzenie mobilne, do których możliwe będzie podłączenie projektora multimedialnego), lub
1.2. udostępnienia przez Wykonawcę w postaci strony WWW środowiska demonstracyjnego oferowanego systemu, zabezpieczonego przed nieuprawnionym dostępem loginem i hasłem. Dane wymagane do zalogowania do środowiska demonstracyjnego muszą zostać przekazane Zamawiającemu wraz z ofertą w terminie i dniu składania ofert (w przypadku braku tych danych oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ). W przypadku udostępnienia próbki w postaci stron WWW przedstawionych w formie adresów URL Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania odpowiednich zrzutów ekranu przed wezwaniem Wykonawcy na Prezentację. Dotyczy to również podstron, do których linki mogą być znalezione na stronach WWW we wskazanych adresach URL.
3. Próbka powinna zawierać wszystkie funkcjonalności, które w Opisie przedmiotu zamówienia do SWZ oznaczone są jako „Funkcjonalność wymagana w systemie na dzień składania ofert i podlegająca prezentacji”.
4. Próbka służy ocenie parametrów oferowanego systemu i stanowi treść oferty. Brak zgodności Próbki z wymaganiami granicznymi wynikającymi z dokumentacji postępowania spowoduje odrzucenie oferty w oparciu o art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Próbka zostanie złożona osobno przed upływem terminu składania ofert. Próbka powinna znajdować się w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu, opatrzonym nazwą i adresem Wykonawcy, z napisem: Próbka dotycząca postępowania nr I0CZZ000.271.122.2023, nie otwierać przed terminem składania ofert w postępowaniu.
6. Złożenie Próbki w ww. nieprzekraczalnym w/w terminie nastąpi w siedzibie Zamawiającego, tj. Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 25, 50-375 Wrocław - Kancelaria Ogólna, pok. 143, I piętro

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać:
1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ;
2. OPZ/potwierdzenie funkcjonalności sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6a do SWZ (stanowiący treść oferty);
3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ);
4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunku udziału
w postępowaniu (Załącznik nr 2A do SWZ);
5. (jeżeli dotyczy) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Załącznik nr 2B do SWZ);
6. (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale 8 pkt 3 SWZ (Załącznik nr 3 do SWZ);
7. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób do reprezentowania w niniejszym postępowaniu Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z treścią rozdziału 13 pkt 2.4 lub 4.3 SWZ;
8. (jeżeli dotyczy) Wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – zgodnie z treścią rozdziału 13 pkt 3 SWZ
9. (jeżeli dotyczy) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe w szczególności, o których mowa w rozdziale 9 SWZ, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wyjaśnienie:
Załączniki do SWZ są wzorami. Zamawiający zaleca ich użycie w składanej ofercie. Dopuszcza się zamieszczenie w ofercie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść będzie odpowiadała treści formularzy załączonych do SWZ.

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć, nie później niż do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, przedmiotowy środek dowodowy w postaci próbki.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym; przepis pkt. 2.4 powyżej stosuje się.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, został określony w rozdziale 8 lit. A SWZ, a w przypadku podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie Zamawiającego, został określony w rozdziale 8 lit. B SWZ.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wyksztalcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy Wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są Wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Korespondencja prowadzona będzie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w § 11 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę z załącznikami zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ za pośrednictwem Platformy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-21 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych:
w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwana dalej: „Ustawą o sankcyjną”.
2. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
3. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art.118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe (za wyjątkiem próbki) , dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy , pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
4. Zamawiający dopuszcza formaty danych z katalogu formatów wskazanych w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, w szczególności: .pdf, .doc, .docx, .xls, .rtf, .xps, .odt, .txt (Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików format .pdf).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej - Lubsza
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI