Świadczenie usługi testów wydajnościowych systemu,testów bezpieczeństwa(w tym testy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi testów wydajnościowych systemu,testów bezpieczeństwa(w tym testy penetracyjne aplikacji oraz infrastruktury)oraz przeprowadzenie audytu kodu aplikacji dla Krajowego Systemu e-Faktur
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-10-18
  • ZamawiającyAplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-10
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00437267
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi testów wydajnościowych systemu,testów bezpieczeństwa(w tym testy penetracyjne aplikacji
oraz infrastruktury)oraz przeprowadzenie audytu kodu aplikacji dla Krajowego Systemu e-Faktur

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364760520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielna 132/134

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-805

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@akmf.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akmf.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność związana z oprogramowaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi testów wydajnościowych systemu,testów bezpieczeństwa(w tym testy penetracyjne aplikacji
oraz infrastruktury)oraz przeprowadzenie audytu kodu aplikacji dla Krajowego Systemu e-Faktur

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d47d9b1-61cc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.akmf.pl/open-preview-auction.html/341153

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.akmf.pl/open-preview-auction.html/341153

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy, która dostępna jest pod adresem: https://przetargi.akmf.pl/.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa regulamin Platformy, zwany dalej Regulaminem (dostępny pod adresem internetowym https://przetargi.akmf.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXIV Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP/2023/34/WNP-001076

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. w ramach zamówienia podstawowego:
a) świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów wydajnościowych oraz testów bezpieczeństwa systemu Krajowego Systemu e-Faktur opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ (w tym testy penetracyjne aplikacji oraz infrastruktury),
b) przeprowadzenie audytu kodu aplikacji,
c) wykonanie raportów z przeprowadzonych testów i audytu oraz wykonanie raportu końcowego.
1.2. w zakresie zamówienia w ramach prawa opcji jest możliwość zlecenia Wykonawcy poszczególnych testów i audytów opisanych w pkt 1.1. powyżej według zapotrzebowania Zamawiającego, maksymalnie w liczbie do 500 RBH Pod pojęciem RBH należy rozumieć jednostkę rozliczeniową pracy jednego członka zespołu składająca się z 60 minut zegarowych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

72254100-1 - Usługi w zakresie testowania systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zamówienia w ramach prawa opcji jest możliwość zlecenia Wykonawcy poszczególnych testów i audytów opisanych w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1. SWZ według zapotrzebowania Zamawiającego, maksymalnie w liczbie do 500 RBH Pod pojęciem RBH należy rozumieć jednostkę rozliczeniową pracy jednego członka zespołu składająca się z 60 minut zegarowych.
2. W zakresie zamówienia w ramach prawa opcji umowa będzie obowiązywała przez okres 5 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia umownego brutto w zależności od tego, które z ww. zdarzeń nastąpi wcześniej.
3. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w terminie określonym w ust. 2 powyżej wskazanej maksymalnej liczby RBH tj. 500 RBH, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu obowiązywania Umowy, poprzez zawarcie za zgodą Wykonawcy stosownego aneksu do Umowy, jednak nie dłużej niż na okres 1 miesiąca.
4. Zamawiający w celu rozpoczęcia realizacji Usług w ramach prawa opcji prześle do Wykonawcy nie później niż na 2 dni robocze przed planowanym rozpoczęciem prac dokument „Zlecenia Prac”, o którym mowa w par. 2 ust. 12 Załącznika nr 8 do SWZ wskazujący w szczególności na ich zakres oraz termin realizacji. Zamawiający każdorazowo przed zlecaniem kolejnych Usług w ramach prawa opcji będzie przesyłał do Wykonawcy dokument Zlecenia Prac.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji jednorazowo lub kilkukrotnie. Zamawiający dopuszcza realizację prac równolegle w ramach kilku Zleceń Prac.
6. W przypadku skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
7. Szczegółowy opis dotyczący prawa opcji znajduje się w Załączniku nr 8 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby w realizacji audytu bezpieczeństwa kodu źródłowego oprogramowania

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikaty posiadane przez osobę w zakresie realizacji testów bezpieczeństwa

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby w realizacji testów wydajnościowych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli Wykonawca posiada w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, średni roczny przychód netto ze sprzedaży na poziomie nie niższym niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł).

W przypadku wykazania się średnim rocznym przychodem ze sprzedaży netto, określającym przychód netto w innej walucie niż PLN, przeliczenie tych wartości nastąpi po średnim kursie ogłoszonym przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy w tym dniu, NBP nie opublikuje tabeli kursów średnich, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli kursów średnich opublikowanych w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
A) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

a) wykonał (lub wykonuje w przypadku usług okresowych lub ciągłych) co najmniej 1 (słownie: jedną) umowę, której przedmiotem było (lub jest w przypadku usług okresowych lub ciągłych) świadczenie usług testów wydajnościowych o wartości co najmniej 80 000,00 (osiemdziesiąt tysięcy złotych) zł netto.

Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości usług (np. poprzez wskazanie kilku usług na kwotę niższą niż wskazana przez Zamawiającego) dla potwierdzenia spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu.
W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę usługi, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego celem wykazania spełnienia warunku, były wykonywane również inne świadczenia, wykazana musi zostać wartość dotycząca tej części umowy, która obejmowała ww. usługę, o której mowa ust. 2 pkt 4) ppkt A) lit a)

W przypadku wykazania się usługami rozliczanymi w walucie innej niż PLN, przeliczenie tych wartości nastąpi po średnim kursie ogłoszonym przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
W przypadku gdy w tym dniu, NBP nie opublikuje tabeli kursów średnich, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli kursów średnich opublikowanych w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu
w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

b) wykonał (lub wykonuje w przypadku usług okresowych lub ciągłych) co najmniej 1 (słownie: jedną) umowę, której przedmiotem było (lub jest w przypadku usług okresowych lub ciągłych) świadczenie usług testów bezpieczeństwa oraz świadczenie usług audytu kodu źródłowego aplikacji w technologii Web o wartości co najmniej 100 000,00 (stu tysięcy złotych) zł netto

Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości usług (np. poprzez wskazanie kilku usług na kwotę niższą niż wskazana przez Zamawiającego) dla potwierdzenia spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu.
W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę usługi, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego celem wykazania spełnienia warunku, były wykonywane również inne świadczenia, wykazana musi zostać wartość dotycząca tej części umowy, która obejmowała ww. usługę, o której mowa ust. 2 pkt 4) ppkt A) lit b).

W przypadku wykazania się usługami rozliczanymi w walucie innej niż PLN, przeliczenie tych wartości nastąpi po średnim kursie ogłoszonym przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
W przypadku gdy w tym dniu, NBP nie opublikuje tabeli kursów średnich, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli kursów średnich opublikowanych w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.


W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków określonych w ust. 2 pkt 4) ppkt A) lit. a)-b) wykazują łącznie, przy czym wartość usługi, o której mowa w ust. 2 pkt 4) ppkt A) lit a) może być niższa niż wymagana, to jest nie niższa niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) netto natomiast wartość usługi, o której mowa w ust. 2 pkt 4) ppkt A) lit b) może być niższa niż wymagana, to jest nie niższa niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) netto.


B) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia minimum 4-osobowy zespół (dalej: „Zespół”) realizujący testy bezpieczeństwa, audyt systemu oraz testy wydajnościowe o kompetencjach wskazanych poniżej:

Co najmniej 2 (dwie) osoby w Zespole co najmniej czteroosobowym wykonujące testy wydajnościowe muszą posiadać aktualne kompetencje merytoryczne potwierdzone według następujących zasad:
a) minimum 5-letnie doświadczenie w testowaniu wydajności aplikacji w ramach odbytych projektów realizowanych z wykorzystaniem:
- narzędzia Apache JMeter
- HTTP/ REST/ JSON /XML/ WebServices i WebSocketów
- metodyk DevOps oraz procesów CI/CD
- optymalizacji/profilowania zapytań SQL
- relacyjnych baz danych

Osoby wykonujące testy bezpieczeństwa i audyt muszą posiadać aktualne kompetencje merytoryczne potwierdzone według następujących zasad:
b) co najmniej 1 (jedna) osoba w zespole co najmniej czteroosobowym, o którym mowa w lit. a) powyżej powinna posiadać kompetencje potwierdzone co najmniej jednym z certyfikatów: CISA (aktualnym i wydany przez isaca.org) lub CISSP (aktualnym i wydanym przez ISC2.org) lub Lead Auditor ISO27001 (aktualnym i wydanym przez akredytowane organizacje certyfikujące) oraz jednym z certyfikatów eWPTv1 lub WAPTXv2 (wydanym przez eLearn Security - elearnsecurity.com) lub CMWAPT (wydanym przez IACRB - iacertification.org) lub równoważnym zgodnie z opisem poniżej;
c) co najmniej 2 (dwie) osoby w zespole co najmniej czteroosobowym, o którym mowa w lit. a) powyżej powinny posiadać kompetencje potwierdzone jednym
z certyfikatów: OSCP (aktualnym i wydanym przez Offensive Security) lub CPTE (aktualnym i wydanym przez Mile2.com) lub GIAC (aktualny i wydany przez giac.org) lub CEH lub CompTIA Pentest+ (aktualnym i wydanym przez akredytowane organizacje certyfikujące) lub równoważnym zgodnie z opisem poniżej.
Uwaga!

Przez certyfikaty równoważne, Zamawiający rozumie, takie które są analogiczne co do zakresu z przykładowymi wskazanymi z nazwy, tj.:
- analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli (wiedzy), której dotyczy certyfikat,
- analogiczny stopień poziomu kompetencji,
- analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu,
- potwierdzenie certyfikatu egzaminem, jeśli uzyskanie certyfikatu wymaga złożenia egzaminu,
- analogiczny proces nadzoru procesu wydawania, czyli np. akredytacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób,
- certyfikat równoważny nie może być wystawiony przez Wykonawcę.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków, Wykonawcy wykazują łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy - sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r., poz. 57), o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w. art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
4. Z zastrzeżeniem ust. 2 powyżej zgodnie z art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający nie korzysta z uprawnienia do żądania złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdz. VII ust. 1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 3) SWZ:
• części sprawozdania finansowego (Rachunku Zysków i Strat), w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem z badania sprawozdania finansowego, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające w szczególności przychody oraz aktywa i zobowiązania - za ostatnie 3 lata obrotowe (a w przypadku, jeżeli na dzień składania ofert Wykonawca nie sporządził sprawozdania finansowego za 2022 rok, to Zamawiający wymaga złożenia części sprawozdań finansowych za lata 2021, 2020, 2019), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa powyżej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej.
2) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4) SWZ:
• wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia dzielności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należycie wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, potwierdzający spełnianie warunku określonego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4) ppkt A) lit. a) – b). Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
• wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia (wraz z informacją m.in. o ich kwalifikacjach zawodowych oraz doświadczeniu), niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunku określonego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4) ppkt B) lit. a) – c). Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa powyżej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Postanowienia SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym
w Załączniku nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej w formie oraz w sposób opisany w Rozdziale XIII SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W uzupełnieniu Sekcji II pkt 2.8 Ogłoszenia: Na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający
nie jest zobowiązany do zamieszczania Planu postępowań o udzielenie zamówień w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Przedmiotowe postępowanie jest ujęte w Planie postępowań, który jest opublikowany na stronie Zamawiającego pod
adresem: https://www.akmf.pl/zamowienia-publiczne/plan-postepowan-o-udzielanie-zamowien-2023.
Zamawiający zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wprowadził dodatkową przesłankę
wykluczenia tj. " Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi
którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego”.
Zamawiający w Sekcji IV. - Przedmiot zamówienia:
- w polu 4.2.10 uszczegóławia, że Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej został opisany w § 1. "Przedmiot Umowy i termin wykonania" Istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI