Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS) oraz zwiększenie funkcjonalności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS) oraz zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług, modernizacja istniejącej serwerowni, rozbudowa sieci LAN i WiFi oraz zakup sprzętu komputerowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-08-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-21
  • Numer ogłoszenia591652-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591652-N-2018 z dnia 2018-07-21 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc: Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS) oraz zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług, modernizacja istniejącej serwerowni, rozbudowa sieci LAN i WiFi oraz zakup sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: „Wytwarzanie i zarządzanie elektronicznym dokumentem medycznym oraz rozwój e-usług w SPZGiChP w Olsztynie” realizowany na podstawie nr RPWM.03.02.00-28-0020/17-00 z dnia 27 marca 2018 roku, w ramach Osi Priorytetowej 3 - „Cyfrowy Region”, Działania 3.2 - „E-zdrowie” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy Nr RPWM.03.02.00-28-0020/17-00 z dnia 27.03.2018 roku.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, krajowy numer identyfikacyjny 29573900000, ul. ul. Jagiellońska  78 , 10357   Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 322 966, e-mail alis@pulmonologia.olsztyn.pl, faks 895 322 979.
Adres strony internetowej (URL): www.pulmonologia.olsztyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pulmonologia.olsztyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście, pocztą, kurierem
Adres:
ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS) oraz zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług, modernizacja istniejącej serwerowni, rozbudowa sieci LAN i WiFi oraz zakup sprzętu komputerowego
Numer referencyjny: DOZ.383.19.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania Zadanie nr 1 - polegające na rozbudowie zintegrowanego systemu informatycznego (HIS), zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług oraz modernizacja istniejącej serwerowni Zadanie nr 2 – polegające na rozbudowie istniejącej sieci strukturalnej (LAN) oraz Wi-Fi w obiektach SPZGiChP w bryłach A, B, C i E) zgodnie z dokumentacją projektową pracowni projektowej „ASTEL” Adam Suplewski z Olsztyna pn.: „Rozbudowa sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej”. Zadanie 3 – polegające na dostawie sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, monitorów) i innych urządzeń elektronicznych wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem.

II.5) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48820000-2
30200000-1
32421000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił w tym zakresie wymaganych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił w tym zakresie wymaganych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1.2 zdolności technicznej lub zawodowej, a mianowicie: 1.2.1 dla Zadania 1: a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegająca na dostawie i wdrożenia systemów informatycznych o łącznej wartości min. 2 000 000,00 zł brutto z podaniem odbiorcy usługi, wartości przedmiotu zamówienia oraz dokumentów poświadczających, że powyższe zostało wykonane należycie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości różnych umów w celu spełnienia powyższego warunku; b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 1) minimum 1 inżyniera posiadającego certyfikat wydany przez producenta oferowanych serwerów w zakresie projektowania i konfiguracji na poziomie profesjonalisty, 2) minimum 1 inżyniera posiadającego certyfikat wydany przez producenta oferowanych macierzy w zakresie projektowania i konfiguracji na poziomie profesjonalisty, 3) minimum 1 inżyniera sieciowego posiadającego certyfikat wydany przez producenta oferowanych urządzeń w zakresie projektowania infrastruktury sieciowej i konfiguracji urządzeń aktywnych na poziomie profesjonalisty, 4) minimum 1 inżyniera posiadającego certyfikat wydany przez producenta oferowanego oprogramowania do wirtualizacji w zakresie administracji i konfiguracji na poziomie profesjonalisty, 5) minimum 1 osobą posiadającą certyfikat PMP, lub PRINCE2, lub dyplom studiów w zakresie zarządzania projektami lub równoważny dokument potwierdzający, że jego posiadacz ma wiedzę, umiejętności i doświadczenie potrzebne do samodzielnego prowadzenia projektów, poprzez zarządzanie ryzykiem, jakością oraz prowadzenie dokumentacji 6) minimum 1 osobą posiadającą certyfikat ITIL (Information Technology Infrastructure Library)Foundation oraz Practitioner lub równoważne dokumenty potwierdzające wiedze i doświadczenie w zakresie zarządzania usługami IT, w tym znajomości cyklu życia produktu IT, jego projektowania, wdrażania, eksploatacji i doskonalenia. Osoby wymienione w pkt 1-6 nie mogą łącznie spełniać w/w warunków. 1.2.2 dla Zadania 2: a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (instalacyjne) polegające na przebudowie lub budowie instalacji LAN w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu prawa budowlanego, w tym jednej o wartości min. 50 000,00 zł brutto z podaniem odbiorcy usługi, wartości przedmiotu zamówienia oraz dokumentów poświadczających, że powyższe zostało wykonane należycie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości różnych umów w celu spełnienia powyższego warunku. b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 1) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej (telekomunikacja) wraz z infrastrukturą przewodową. 1.2.3 dla Zadania 3: a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją o wartości min. 300 000,00 zł brutto z podaniem odbiorcy usługi, wartości przedmiotu zamówienia oraz dokumentów poświadczających, że powyższe zostało wykonane należycie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości różnych umów w celu spełnienia powyższego warunku. b) minimum 1 osobą posiadającą certyfikat ITIL (Information Technology Infrastructure Library) Foundation oraz Practitioner lub równoważne dokumenty potwierdzające wiedze i doświadczenie w zakresie zarządzania usługami IT, w tym znajomości cyklu życia produktu IT, jego projektowania, wdrażania, eksploatacji i doskonalenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (zwane dalej JEDZ) w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca składa JEDZ w formie elektronicznej - zgodnie z załącznikiem nr 4 (w wersji .xml) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W sytuacji gdy Wykonawca będzie składał JEDZ w wersji elektronicznej należy załącznik nr 4 (wersja JEDZ.xml) pobrać na pulpit, a następnie otworzyć stronę https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=pl i logując się jako wykonawca zaimportować dokument przygotowany przez Zamawiającego, i następnie go wypełnić. Korzystając z ww. strony wykonawca ma możliwość: • zaimportowania otrzymanego formularza JEDZ/ESPD (zalecane) • połączenia dwóch formularzy JEDZ/ESPD, tj. formularza przygotowanego przez zamawiającego dla danego postępowania oraz formularza wykorzystanego we wcześniejszym postępowaniu • stworzenia nowego JEDZ/ESPD (opcja Create response). Wypełniony JEDZ należy zapisać w wersji .doc lub .pdf, następnie podpisać bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu, zaszyfrować i wysłać na adres e-mail: jedz@pulmonologia.olsztyn.pl. Do oferty należy dołączyć hasło, którym Zamawiający otworzy JEDZ. UWAGA! Złożenie JEDZ wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu w terminie wskazanym w wezwaniu Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu): dla Zadania 1: a) wykaz potwierdzający, że Wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę dostawy i wdrożeniem systemów informatycznych o łącznej wartości min. 2 000 000,00 zł brutto, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, dat realizacji, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości różnych umów w celu spełnienia powyższego warunku; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wymienionych w Rozdziale V, pkt 1, ppkt 1.2.1 lit. b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla Zadania 2: a) wykaz potwierdzający, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (instalacyjne) polegające na przebudowie lub budowie instalacji LAN w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu prawa budowlanego, w tym jednej o wartości min. 50 000,00 zł brutto wraz z podaniem wartości, dat realizacji, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wymienionych w Rozdziale V, pkt 1, ppkt 1.2.2 lit. b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla Zadania 3: a) wykaz potwierdzający, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją o wartości min. 300 000,00 zł brutto wraz z podaniem wartości, dat realizacji, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wymienionych w Rozdziale V, pkt 1, ppkt 1.2.3 lit. b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla wszystkich zadań 2.4 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.5 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie o posiadaniu certyfikatów wymaganych przez Zamawiającego dla sprzętu określonego w załączniku nr 3 i 3a - Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami do niego i przedstawieniu ich Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 3 dni roboczych.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1. wypełniony i podpisany - Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, 2. wypełniony i podpisany - Załącznik Nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, Załącznik Nr 2a – Przedmiar robót (w zależności od zadania na które jest składana oferta). 3. aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 4. oświadczenie w zakresie stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) – załącznik nr 10,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 Ustawy Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 - 30 000,00 zł dla Zadania nr 2 - 1 500,00 zł dla Zadania nr 3 - 4 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A 77 1160 2202 0000 0000 6193 7410, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 roku, poz. 110). 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane na adres Zespołu do dnia 29.08.2018 roku do godz. 10:00, w osobnej kopercie z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem: „WADIUM – Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS) oraz zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług, modernizacja istniejącej serwerowni, rozbudowa sieci LAN i WiFi oraz zakup sprzętu komputerowego.” (zaleca się dołączenie do oferty dowodu przelewu, bądź kopii dokumentów określonych w pkt 2 lit. b do e). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarantowany czas naprawy błędów krytycznych oprogramowania w ramach okresu gwarancji 40,00
Godziny realizacji zadania 40,00
Okres gwarancji dla komputerów typu All-in-One, komputerów PC, laptopów typu 1 i typu 2 opisanych w niniejszej SIWZ w załączniku nr 3 i 3a 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z projektami umów, stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr 5a, 5b, 5c.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy złożyć w osobnej teczce z dopiskiem „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 roku, poz. 419) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy (np. ujawnionych do wiadomości publicznej; wiadomości, które nie posiadają wartości gospodarczej) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 lub 3 Ustawy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Wytwarzanie i zarządzanie elektronicznym dokumentem medycznym oraz rozwój e-usług w SPZGiChP w Olsztynie” realizowany na podstawie nr RPWM.03.02.00-28-0020/17-00 z dnia 27 marca 2018 roku, w ramach Osi Priorytetowej 3 - „Cyfrowy Region”, Działania 3.2 - „E-zdrowie” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy Nr RPWM.03.02.00-28-0020/17-00 z dnia 27.03.2018 roku.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS), zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług oraz modernizacja istniejącej serwerowni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie polegające na rozbudowie zintegrowanego systemu informatycznego (HIS), zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług oraz modernizacja istniejącej serwerowni, poprzez: a) dostosowanie funkcjonującego w szpitalu systemu CGM CliniNET firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o. do wymogów Elektronicznej Dokumentacji Medycznej zgodnie z zaleceniami Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) w formacie HL7 CDA, wynikających z aktualnych przepisów prawa oraz pełne przygotowanie systemu do integracji z Elektroniczną Platformą Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych (platforma P1) w zakresie dotyczącym recepty, skierowania, zdarzenia medycznego i innych dokumentów oraz powiązanych z nimi słownikami i rejestrami niezbędnymi do ich prawidłowego przekazania do systemu centralnego, pełną integrację systemu z Platformą udostępniania on-line przedsiębiorcom usług i zasobów cyfrowych rejestrów medycznych (platforma P2) w zakresie Rejestru Systemów Kodowania oraz Rejestru Produktów Leczniczych. Rozwiązanie musi zapewnić obsługę komunikacji w wyżej wymienionym zakresie. W niniejszy zakres wchodzi także migracja użytkowanego systemu CGM CLININET firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o. na wydajny silnik bazy danych zaoferowany w niniejszym zadaniu, b) zwiększenie funkcjonalności istniejących e-usług i wdrożenie nowych poprzez dostawę i wdrożenie niezbędnego oprogramowania w celu pozyskania następujących modułów/ funkcjonalności: • Implementacja Podpisu Elektronicznego i ePUAP • Elektroniczna Dokumentacja Medyczna • e-Wywiad • e-Zgoda • Pakiet rehabilitacyjny • Skargi / wnioski • Wniosek o udzielenie informacji publicznej • Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej pacjentowi (art. 26 ust. 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta) • Wniosek o sprostowanie dokumentacji medycznej • Baza wolontariuszy, stażystów, praktykantów • Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej podmiotom uprawnionym (art. 26 ust. 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta) • System kolejkowy c) dostawę nowych szaf teleinformatycznych wraz zasilaniem, okablowanie strukturalne szaf teleinformatycznych, dostawę systemu telewizji przemysłowej CCTV, systemu sygnalizacji włamania wraz z kontrolą dostępu, systemu sygnalizacji pożaru wraz z systemem gaszenia, systemu monitoringu, zarządzania i wizualizacji serwerowni oraz infrastruktury IT wraz klimatyzację precyzyjną. Zasoby sprzętowe rozbudowane zostaną m.in. o serwery kasetowe, macierze, przełączniki sieciowe, klaster UTM. W niniejszy zakres wchodzi zakup wydajnego silnika bazy danych, celem podniesienia wydajności i skalowalności systemu, a także dostawa systemu wirtualizacji serwerów oraz oprogramowania do backupu maszyn wirtualnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarantowany czas naprawy błędów krytycznych oprogramowania w ramach okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 – Rozbudowa istniejącej sieci strukturalnej (LAN) oraz Wi-Fi w obiektach SPZGiChP w bryłach A, B, C i E) zgodnie z dokumentacją projektową pracowni projektowej „ASTEL” Adam Suplewski z Olsztyna pn.: „Rozbudowa sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot umowy realizowany będzie na terenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w bryłach A, B, C i E oraz łączniku brył A-E, zgodnie z dokumentacją projektową pracowni projektowej „ASTEL” Adam Suplewski pn.: „Rozbudowa sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej” w następującym zakresie: 1. Rozbudowa istniejącej sieci strukturalnej (LAN) poprzez: a) wykonanie infrastruktury do układania kabli teleinformatycznych i zasilających NN, b) wykonanie okablowania strukturalnego oraz dedykowanego okablowania zasilającego do dodatkowych gniazd elektryczno-logicznych (PEL), c) wykonanie dodatkowych gniazd elektryczno-logicznych (PEL), d) wykonanie światłowodowego okablowania szkieletowego. 2. Rozbudowa istniejącej sieci bezprzewodowej Wi-Fi wraz z dostawą i montażem punktów dostępowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32421000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Godziny realizacji zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 - Dostawa sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, monitorów) i innych urządzeń elektronicznych wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot umowy obejmuje następujący zakres: 1 Dostawę urządzeń: a) Komputer typu All-in-One – 38 szt. b) Komputer PC – 3 szt. c) Laptop typ 1 – 8 szt. d) Laptop typ 2 – 5 szt. e) Monitor typ 1 – 13 szt. f) Monitor typ 2 – 2 szt. g) Urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe (A4) – 28 szt. h) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe (A4) – 2 szt. i) Drukarka laserowa czarno-biała (A4) – 4 szt. j) Skaner ręczny – 5 szt. k) Skaner z podajnikiem – 2 szt. 2 Instalację urządzeń wymienionych w pkt 2.1., 3 Instalację, konfigurację systemów oraz zasobów przy ścisłej współpracy z działem IT Zamawiającego, 4 Dostawę oprogramowania i udzielenie Zamawiającemu płatnych jednorazowo, wieczystych licencji całości oprogramowania systemowego oraz narzędziowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji dla komputerów typu All-in-One, komputerów PC, laptopów typu 1 i typu 2 opisanych w niniejszej SIWZ w załączniku nr 3 i 3a 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam graficiarza - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam graficiarza. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI