Przygotowanie projektu gry edukacyjnej w wirtualnej rzeczywistości typu „escape

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie projektu gry edukacyjnej w wirtualnej rzeczywistości typu „escape room” prezentującej historię polskiego wzornictwa oraz jej wdrożenie w formie aplikacji VR w dwóch wersjach : mobilnej i na komputery stacjonarne.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-11-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Adama Mickiewicza
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-16
  • Numer ogłoszenia649481-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 649481-N-2018 z dnia 2018-11-16 r.

Instytut Adama Mickiewicza: Przygotowanie projektu gry edukacyjnej w wirtualnej rzeczywistości typu „escape room” prezentującej historię polskiego wzornictwa oraz jej wdrożenie w formie aplikacji VR w dwóch wersjach : mobilnej i na komputery stacjonarne.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza, krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000, ul. ul. Mokotowska  25 , 00560   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 476 100, e-mail iam@iam.pl, faks 224 476 152.
Adres strony internetowej (URL): www.iam.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.iam.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://iam.pl/pl/bip/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie projektu gry edukacyjnej w wirtualnej rzeczywistości typu „escape room” prezentującej historię polskiego wzornictwa oraz jej wdrożenie w formie aplikacji VR w dwóch wersjach : mobilnej i na komputery stacjonarne.
Numer referencyjny: 17/IAM/2018/10
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przygotowanie projektu gry edukacyjnej w wirtualnej rzeczywistości typu „escape room” prezentującej historię polskiego wzornictwa oraz jej wdrożenie w formie aplikacji VR w dwóch wersjach : mobilnej i na komputery stacjonarne, zgodnie z warunkami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ), wraz z dwuletnią gwarancją dla wdrożonego produktu liczoną od dnia odbioru projektu przez Zamawiającego (Załącznik nr 8 do SIWZ). 1. Usługa obejmuje projekt i wykonanie gry edukacyjnej w wirtualnej rzeczywistości typu „escape room” prezentującej historię polskiego wzornictwa. Aplikacja będzie wykonana w dwóch wersjach: a) na komputery stacjonarne i platformę wirtualnej rzeczywistości HTC Vive (dopuszcza się również dodatkowe funkcjonowanie aplikacji na innych stacjonarnych platformach VR); b) w wersji prezentacyjnej (skróconej na urządzenia mobilne lub mobilne platformy wirtualnej rzeczywistości obsługiwane przez Oculus (Samsung Gear VR, Oculus Go). Tu również dopuszcza się portowanie na inne platformy VR (Daydream, Viveport dla HTC Focus, itp.) 2. Aplikacja w wersji stacjonarnej powinna gwarantować nie mniej niż 1 godzinę rozgrywki. Ponadto aplikacja powinna mieć możliwość dodatkowego poszerzenia wiedzy odbiorcy na temat historii polskiego wzornictwa, nie będącą niezbędnym elementem rozgrywki, ale wkomponowaną w świat i scenariusz gry. 7 minutowa rozgrywka dostępna w wersji moblinej opisanej w punkcie poniżej będzie także dostępna w zamkniętej całości w wersji na komputery stacjonarne. 3. Aplikacja w wersji mobilnej powinna gwarantować nie mniej niż 7 minut rozgrywki i stanowić teaser całego projektu, pozostając zamkniętą niezależną całością. Głównym celem tej wersji aplikacji jest prezentacja na wystawach i targach branżowych. Zamknięta 7 minutowa wersja będzie dostępna także w wersji na komputery stacjonarne. 4. Czas przewidziany na wykonanie usług zgodnie z poniższymi etapami: I) ETAP PIERWSZY: Krótki opis aplikacji prezentujący główne aspekty całości koncepcji uwzględniający wstępną listę obiektów z historii polskiego designu o charakterze autorskim, które zostaną wykorzystane w aplikacji, oraz 2 przykłady zagadek, w terminie nie później niż do dnia 20.12.2018 roku; II) ETAP DRUGI: Szczegółowe opracowanie projektu aplikacji w terminie nie później niż do 15.04.2019r. w zakresie: Krótkiego opisu aplikacji prezentującego główne aspekty całości koncepcji uwzględniającego 2 przykłady zagadek. a) Założeń merytorycznych aplikacji wraz ze sporządzeniem listy obiektów, opisu ich funkcjonalności i cech przestrzeni prezentowanych w ramach aplikacji wraz z uzasadnieniem ich wyboru. Lista obiektów i opis ich funkcjonalności zostaną opracowana wspólnie z osobą wyznaczoną przez Instytut Adama Mickiewicza. Uzasadnienie każdego obiektu powinno zawierać argumenty wynikające ze znaczenia edukacyjnego i/lub z wpływu na atrakcyjność/użyteczność w kontekście prezentowanej historii i/lub gameplaya aplikacji. W przypadku każdego obiektu wymagane jest uzasadnienie jego użycia w kontekście wirtualnej rzeczywistości. Ilość obiektów powinna być nie mniejsza niż 60, ilość przestrzeni powinna być nie mniejsza niż 6 (jedna przestrzeń oznacza jeden poziom), przy czym przestrzenie te mogą łączyć się w większe całości. b) Scenariusza gry wraz z przykładowymi wariantami w zakresie opowiadanej historii, uwzględniającego kontekst poznawczy wynikający z opracowanych założeń merytorycznych aplikacji i spodziewany efekt emocjonalny poszczególnych rozwiązań. c) Szczegółowego opisu mechaniki gry (nagradzania i karania, poziomowania, celów/zadań pośrednich oraz celu/zadania głównego) z uwzględnieniem promowania edukacyjnego aspektu aplikacji w sposób niezmniejszający atrakcyjności rozgrywki. Uzasadnienie mechaniki gry musi uwzględniać również aspekt funkcjonowania gry w środowisku wirtualnej rzeczywistości w szczególności w zakresie potencjalnego przemieszczania się wewnątrz świata gry. d) Nie mniej niż 40 szczegółowych projektów zagadek do rozwiązania dla użytkownika, z których nie mniej niż 10 będzie nawiązywała do rozumienia specyficznych cech obiektów, których dotyczą (wymiar edukacyjny) i z których nie mniej niż 10 będzie miało charakter przestrzenny i wykorzystujący środki związane z funkcjonowaniem gry w środowisku wirtualnej rzeczywistości. e) Projektów graficznych i przestrzennych pomieszczeń wraz z uzasadnieniem wyboru stylu graficznego reprezentacji i jego związku z prezentowaną historią, wybranymi obiektami oraz założeniami merytorycznymi aplikacji. Projekty i ich uzasadnienie muszą również uwzględniać specyficzne cechy wynikające z VRowego charakteru aplikacji. Styl graficzny musi zapewniać rozpoznawalność obiektów prezentowanych w aplikacji oraz ich cech specyficznych i unikalnych. f) Projektów graficznych wszystkich elementów interfejsu gry wraz z uzasadnieniem ich związku z prezentowana historią, założeniami merytorycznymi aplikacji i VRowym charakterem gry. g) Opisu i uzasadnienia sposobów interakcji ze światem gry wraz z ich uzasadnieniem merytorycznym w kontekście edukacyjnej funkcji aplikacji, scenariusza gry, a przede wszystkim w kontekście funkcjonowania aplikacji w wirtualnej rzeczywistości. h) Projektów przestrzennych środowisk dźwiękowych wraz z ich uzasadnieniem w kontekście założeń merytorycznych gry, scenariusza gry oraz wykorzystania VRowego charakteru aplikacji. i) Co najmniej trzech prototypów przestrzennych różnych fragmentów gry prezentowanych w środowisku wirtualnej rzeczywistości uwzględniających elementy scenariuszowe, elementy mechaniki gry, UX/UI design i sound design. II. ETAP TRZECI: produkcja opracowanych i zaakceptowanych przez IAM projektów z zadania pierwszego w terminie nie później niż do dnia 02.11.2019 roku. Wszystkie działania mające miejsce w zadaniu drugim muszą odbywać się pod bezpośrednim nadzorem osób projektujących poszczególne elementy gry. Istotne zmiany w stosunku do zaakceptowanego projektu gry, które wynikałyby z ograniczeń technologicznych, czasowych lub budżetowych lub z pojawienia się nowych możliwości technologicznych (w tym m.in. nowe platformy percepcji treści VR), a nie były do przewidzenia na etapie projektowania aplikacji muszą być konsultowane ze zleceniodawcą i wymagają jego pisemnej akceptacji. W skład tego zadania wchodzi: a) Opracowanie finalnej listy obiektów dostępnych w aplikacji b) Stworzenie finalnych obiektów 3D i przestrzeni c) Wytworzenie finalnych interfaceów aplikacji d) Wytworzenie finalnych elementów ścieżki dźwiękowej aplikacji e) Wytworzenie finalnej aplikacji zawierającej wszystkie wytworzone elementy gry oraz zaprojektowanej mechanikę gry za pomocą jednego z silników gier umożliwiających development aplikacji VR (Unity 3D lub Unreal Engine, przy czym preferowany jest silnik Unreal Engine). f) Testowanie aplikacji, zaadresowanie wszystkich zaobserwowanych nieprawidłowości i wprowadzenie poprawek. Wykonawca dokonuje zgłoszenia aplikacji do publikacji na platformach dystrybucji treści VR (Oculus Store dla aplikacji mobilnej i Viveport lub Valve Steam dla aplikacji stacjonarnej) i ma uzyskać jej akceptację przez wyżej wymienione platformy. Z dniem oddania aplikacji Zamawiającemu ma być możliwa jej publiczna prezentacja i pobranie z platform dystrybucji treści VR.

II.5) Główny kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72413000-8
72212911-8
72263000-6
72212500-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-02
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-02

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia w zakresie wdrożenia i zgłoszenia aplikacji na platformy VR powinien zostać całkowicie zrealizowany do dnia 02 listopada 2019 roku. Po wdrożeniu i zgłoszeniu aplikacji Wykonawca udzieli również 24 miesięcznej gwarancji na gotową aplikację. Zakres gwarancji opisany został w Załączniku nr 8 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej: i. Jeden projekt w technologii VR, w tym o charakterze narracyjnym ( opowiedziana historia) lub w formie gry, o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 PLN brutto. ii. Jeden projekt tj. aplikacja, gra, utwór audiowziaulny, który znalazł się w dystrybucji międzynarodowej. iii. Jeden utwór tj. utwór audiowizualny, aplikcja, gra związany tematycznie z designem, sztukami wizualnymi lub architekturą. Ponadto Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 6-osobowym zespołem, który będzie realizował przedmiot zamówienia, w tym zapewni: a. Producenta, posiadającego I. co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe lub wyższe wykształcenie kierunkowe zakresie producenta treści audiowizualnych lub multimedialnych; II. udział w charakterze producenta w co najmniej trzech projektach audiowizualnych lub interaktywnych, przy czym budżet jednego z nich przekraczał wartość 250 000,00 zł. brutto. III. udział w charakterze producenta treści audiowizualnych lub multimedialnych w co najmniej jednym projekcie dystrybuowanym międzynarodowo; IV. udział w charakterze producenta w co najmniej jednym projekcie o charakterze narracyjnym dla środowiska wirtualnej rzeczywistości. b. Głównego projektanta posiadającego: I. co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe lub wyższe wykształcenie kierunkowe w zakresie projektowania środowisk przestrzennych fizycznych lub wirtualnych; II. udział w charakterze projektanta w co najmniej jednym zrealizowanym projekcie o charakterze aplikacji interaktywnej 3D dla środowiska wirtualnej rzeczywistości lub rozszerzonej rzeczywistości lub zrealizowanym projekcie fizycznej narracyjnej przestrzeni wystawienniczej o powierzchni większej niż 100m2 lub projekcie scenografii do spektaklu lub filmu o długości nie mniejszej niż 30 minut. c. Scenarzystę, który jest autorem minimum jednego z poniższych: I . - scenariusz dystrybuowanej krajowo lub międzynarodowo gry o długości gameplay większej niż 30 minut - scenariusz dostępnego publicznie dłużej niż sześć miesięcy narracyjnego projektu multimedialnego (istniejącego w przestrzeni fizycznej lub wirtualnej) o długości doświadczenia większej niż 30 minut - scenariusz dystrybuowanego krajowo lub międzynarodowo filmu o długości nie mniejszej niż 30 minut (w przypadku dystrybucji wyłącznie festiwalowej wymagany jest udział filmu w minimum jednym festiwalu zagranicznym) - wydana w formie książkowej w kraju lub za granicą powieść lub zbiór opowiadań d. Projektanta UX posiadającego: I. co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania UX lub pokrewnym e. Głównego programistę, posiadającego: I. co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie główny programista lub pokrewne II. doświadczenie w charakterze głównego programisty lub pokrewne w co najmniej jednym projekcie interaktywnym wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości o charakterze imersyjnym (nie dotyczy AR dedykowanego urządzeniom mobilnym) zrealizowanym na silniku Unity 3D lub Unreal Engine f. Projektanta mechaniki gry, posiadającego: I. doświadczenie w charakterze projektanta mechaniki gry w co najmniej jednym zrealizowanym projekcie narracyjnej gry o długości gameplay większej niż 30 min. Kompetencje ww. członków zespołu mogą być łączone ze sobą, jednak nie więcej niż w dwóch wskazanych powyżej zakresach jednocześnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: A) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego w Art. 5, ust. 1 pkt 2 lit. c), wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych referencje lub inne dokumenty powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; • w przypadku usług lub dostaw – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów o których mowa powyżej. Dokumenty muszą być wystawione przez Zamawiającego zamówienie/ Odbiorcę zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający (IAM) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających, czy zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. B) wykaz osób, które będą realizować przedmiotowe zamówienie, zawierający informację o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Przedłożony dokument musi potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego w Art.5 ust. 1 pkt 2 lit c) , wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 40,00
Koncepcja kreatywna 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany ostatecznego terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w drodze pisemnego aneksu do niniejszej Umowy, w szczególności w przypadku kiedy Strony podejmą wspólnie taką decyzję, a opóźnienie w realizacji nie będzie zawinione przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-26, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis upoważnionej osoby pod treścią oświadczenia, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenie wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienia odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli oferta jest składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4. Oferta Wykonawców, którzy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 6 ust. 5 niniejszej SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 7. W kryterium “koncepcji kreatywnej w zakresie innowacyjności i zgodności z opisem przedmiotu zamówienia maksymalnie można uzyskać 60 pkt. Punkty będą przyznawane przez Komisję przetargową, w której skład może być włączony zewnętrzny ekspert, w skali od 0 do 60 pkt., na podstawie złożonej przez Wykonawcę koncepcji kreatywnej z dokładnym opisem tekstowym o długości nie mniejszej niż 3600 znaków i nie większej niż 8000 znaków bez spacji. Komisja szczególną uwagę będzie zwracać na następujące elementy: a) Staranność przyłożoną do opracowania koncepcji kreatywnej, w tym jej zgodność z przedmiotem zamówienia ( Załącznik nr 7), spójność zaproponowanej fabuły– max 20 pkt b) Atrakcyjność koncepcji kreatywnej pod kątem jej zaistnienia w wirtualnej rzeczywistości – max 20 pkt. c) Sposób ujęcia tematu historii polskiego designu w fabule gry i jego atrakcyjność – max 20 pkt. Wymieniona powyżej koncepcja kreatywna powinna zostać dołączona do oferty, ponieważ nie będzie podlegała uzupełnieniu stanowi bowiem treść oferty. W przypadku niezłożenia dokumentu oferta wykonawcy będzie uznana jako niezgodna z treścią SIWZ. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska łącznie ze wszystkich kryteriów najwyższą liczbę punktów. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 Ustawy Prawo Zamówień publicznych, w przypadku gdy oceniana oferta uzyska w kryteriach oceny ofert wskazanych w Ad. 2) mniej niż 40 pkt łącznie. 9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym umowę regulującą ich współpracę. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.: 1) podmioty składające ofertę; 2) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa; 3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw; 4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i/lub rękojmi. 10. Brak przedstawienia dokumentu, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający potraktuje jako uchylenie się od podpisania umowy, w takim przypadku Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 11.W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę Acer nitro 5- Przasnysz
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę Acer nitro 5. Zniekształca obraz DVD VCD płyty DVD pc. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI