Opomiarowanie strefowe sieci wodociągowej na terenie Miasta Sucha Beskidzka.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opomiarowanie strefowe sieci wodociągowej na terenie Miasta Sucha Beskidzka.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSucha Beskidzka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-08-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-19
  • Numer ogłoszenia591964-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591964-N-2018 z dnia 2018-07-19 r.

Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej: Opomiarowanie strefowe sieci wodociągowej na terenie Miasta Sucha Beskidzka.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej ul. Wadowicka 4 34-200 Sucha Beskidzka

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej, krajowy numer identyfikacyjny 7052865000000, ul. ul. Wadowicka  4 , 34200   Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 744 770, e-mail administracja@zk-suchab.pl, faks 338 744 790.
Adres strony internetowej (URL): www.zk-suchab.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zakład Komunalny podległy Administracji Samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zk-suchab.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zk-suchab.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora publicznego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem wymagań dotyczących formy, określonych w dalszej części SIWZ.
Adres:
Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej ul. Wadowicka 4, 34-200 Sucha Beskidzka Sekretariat pok. nr 1 I pietro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opomiarowanie strefowe sieci wodociągowej na terenie Miasta Sucha Beskidzka.
Numer referencyjny: ZK.ZP.2141.16.2118
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Celem zamówienia jest uzyskanie przez Zamawiającego informacji niezbędnych do zarządzania eksploatacją systemu dystrybucji wody poprzez kontrolę, regulację i sterowanie oraz planowanie i wdrażanie czynności eksploatacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż 15 posterunków do pomiaru ciśnienia i natężenia przepływu wody na terenie miasta Sucha Beskidzka. Posterunki pomiarowe zabudowane zostaną na sieci wodociągowej w punktach znajdujących się w granicach aglomeracji miejskiej Sucha Beskidzka. Z uwagi na powyższe oraz z uwagi na fakt, że w wyznaczonych punktach występuje gęste uzbrojenie systemów inżynierii miejskiej, czujniki pomiarowe zabudowane zostaną w przeważającej części doziemnie bezpośrednio na wodociągu. W związku z tym należy do kalkulacji przejąć, że czujniki pomiarowe będą przystosowane do zabudowy bezpośrednio w ziemi. Zamawiający we własnym zakresie wyznaczy dokładną lokalizację punktów pomiarowych, wykonawca wykona wykop, przygotuje niezbędne króćce procesowe, zabuduje na wodociągu i skonfiguruje dostarczone przez Wykonawcę posterunki pomiarowe, zasypie wykop i odtworzy nawierzchnię po pracach ziemnych. Zamawiający przekaże Wykonawcy lokalizacje punktów pomiarowych i ich nazwy oraz zaproponuje harmonogram prowadzenia prac montażowych i uruchomieniowych. Wykonawca wykona system monitoringu dla poszczególnych posterunków w Suchej Beskidzkiej zgodnie z uzgodnionym harmonogramem prac. W ramach tych prac naniesie punkty pomiarowe na ekran główny wizualizacji typu SCADA oraz przygotuje plansze wizualizacyjne poszczególnych posterunków pomiarowych wraz z formatkami raportów i wykresów. Posterunek pomiarowy do rejestracji i odczytu parametrów hydraulicznych sieci wodociągowej oraz jego zdalnego odczytu wskazań ciśnienia i natężenia przepływu składa się z następujących elementów: 1. przepływomierza elektromagnetycznego, kołnierzowego, rozłącznego, 2. układu do pomiaru ciśnienia, 3. słupka telemetrycznego z zabudowanym rejestratorem z modułem do transmisji danych wraz z przetwornikiem przepływomierza i pakietem akumulatorów, 4. kompletu kabli sygnałowych i anten, 5. nadrzędnego systemu monitorowania kompatybilnego z obecnie użytkowanym systemem umożliwiającym dostęp do danych z rejestratora lokalnie w dyspozytorni oraz poprzez sieć WWW, umożliwiający między innymi tworzenie raportów i wykresów natężenia przepływu i ciśnienia, lokalizację zestawów na mapie oraz wizualizację parametrów pracy zestawów pomiarowych. 2. Wymagania szczegółowe 2.1. Przepływomierze elektromagnetyczne 2.1.1. Przepływomierz elektromagnetyczny bateryjny zoptymalizowany do aplikacji wodnych, do pomiarów przepływów i detekcji wycieków na sieciach wodnych o średnicach nominalnych: - DN80- 2 szt. - DN100- 8 szt. - DN150- 3 szt. Wersja rozłączna z przewodem o długości 10 m Razem 13 szt. Wymagania dotyczące czujnika pomiarowego: 1. przyłącze kołnierzowe w zależności od średnicy PN10 lub PN16 wg EN-1092-1 (ISO 7005), 2. konstrukcja całkowicie spawana, stopień ochrony czujnika IP68 umożliwiający zabudowę bezpośrednio w ziemi do 5 metrów lub w zanurzeniu do 10 metrów słupa wody po uprzednim uszczelnieniu puszki połączeniowej, 3. możliwość montażu przy braku odcinków prostych przed i za czujnikiem przy zachowaniu deklarowanych parametrów metrologicznych przez producenta i potwierdzonych certyfikatem OIML R49, 4. przewężenie średnicy wewnętrznej czujnika do pomiaru niskich przepływów nocnych, 5. elektrody pomiarowe i uziemiające ze stali nierdzewnej 316L, 6. atest PZH do kontaktu z wodą pitną, 7. certyfikat zgodności z OIML R49 dla średnic do DN300, 8. dokładność pomiaru 0,5% lub opcjonalnie 0,25% potwierdzona protokołem kalibracji na mokro, 9. temperatura medium: 0,1 ÷ + 50 °C, 10. temperatura otoczenia: -20÷ + 70 °C, 11. przechowywanie wartości liczników, danych kalibracyjnych i konfiguracyjnych w nieulotnej pamięci czujnika i przetwornika, 12. możliwość zabudowy czujnika na dowolnym rurociągu (pionowym, poziomym, ukośnym), 13. certyfikat MID umożliwiający zastosowanie przepływomierza w aplikacjach rozliczeniowych. Wymagania dotyczące przetwornika pomiarowego: 1. przetwornik o stopniu ochrony IP68 umożliwiający montaż w komorze lub pod ziemią, 2. specjalne złącza rozłączne dla baterii, komunikacji kabla wyjść impulsowych, kabla do programowania zapewniające stopień ochrony IP68, 3. wyświetlacz LCD umożliwiający odczyt stanu liczników w przód i w tył, stanu baterii, prędkości przepływu, przepływu chwilowego i komunikatów awarii, 4. programowanie za pomocą interfejsu RS232 bez rozszczelnienia obudowy (możliwość odczytu danych z wewnętrznego rejestratora, błędów oraz programowanie wyjść), 5. 3 wyjścia sygnałowe: 2 wyjścia impulsowe pasywne dla przepływu w przód i w tył (swobodnie programowalne) oraz wyjście cyfrowe dla alarmów lub informacji o zmianie kierunku przepływu, 6. interfejs komunikacyjny RS485 z protokołem ModBUS RTU, 7. zabezpieczenie dostępu do menu programowania hasłem, 8. temperatura otoczenia: -20 ÷ + 70 °C, 9. zasilanie z baterii zewnętrznej: czas pracy baterii do 5 lat (możliwość instalacji baterii o czasie życia do 10 lat), przy komunikacji ModBUS RTU 4 razy na dobę czas życia baterii nie powinien być krótszy niż 90% żywotności normalnej, 10. odczyt protokołem komunikacyjnym danych bieżących liczników, przepływu chwilowego, danych statusowych oraz możliwość zmiany parametrów konfiguracyjnych, 11. przechowywanie wartości liczników, danych kalibracyjnych i konfiguracyjnych w nieulotnej pamięci czujnika, 12. możliwość podłączenia zewnętrznego czujnika ciśnienia bezpośrednio do przetwornika, 13. certyfikat MID umożliwiający zastosowanie przepływomierza w aplikacjach rozliczeniowych, 2.1.2. Przepływomierz elektromagnetyczny z zasilaniem sieciowym zoptymalizowany do aplikacji wodnych, do pomiarów przepływów i detekcji wycieków na sieciach wodnych o średnicach nominalnych: - DN100 - 1 szt. - DN150 - 1 szt. Wersja rozłączna z przewodem o długości 10 m. Razem 2 szt. Wymagania dotyczące czujnika pomiarowego: 1. przyłącze kołnierzowe w zależności od średnicy PN10 lub PN16 wg EN-1092-1 (ISO 7005), 2. konstrukcja całkowicie spawana, stopień ochrony czujnika IP68 umożliwiający zabudowę bezpośrednio w ziemi lub w zanurzeniu do 10 metrów słupa wody po uprzednim uszczelnieniu puszki połączeniowej, 3. wymagane odcinki proste przed i za czujnikiem: 5xD przed i 0xD za (gdzie D = średnica czujnika) potwierdzone certyfikatem OIML R49, 4. przewężenie średnicy wewnętrznej czujnika dla pomiaru niskich przepływów nocnych (budowa oktagonalna czujnika do średnicy DN200), 5. 4 elektrody w standardzie (2 elektrody pomiarowe, uziemiająca i detekcji pustej rury ze stali nierdzewnej 316L), 6. atest PZH do kontaktu z wodą pitną, 7. certyfikat zgodności z OIML R49 dla średnic do DN300, 8. dokładność pomiaru 0,4% lub 0,2% potwierdzona (w standardzie) protokołem kalibracji na mokro w 3 punktach, 9. temperatura medium: -6 ÷+ 70 °C (wykładzina polipropylen), 10. przechowywanie wartości liczników w przód / tył i netto, danych kalibracyjnych i konfiguracyjnych 11. w pamięci czujnika i przetwornika (funkcja SensorMemory), 12. możliwość zabudowy czujnika na dowolnym rurociągu (pionowym, poziomym, ukośnym), 13. certyfikat MID umożliwiający zastosowanie przepływomierza w aplikacjach rozliczeniowych. Wymagania dotyczące przetwornika pomiarowego: 1. przetwornik o stopniu ochrony IP67, 2. obudowa z odlewu aluminium, 3. wyświetlacz LCD umożliwiający odczyt stanu liczników w przód, w tył oraz netto, prędkości przepływu, przepływu chwilowego, wyjścia prądowego i komunikatów awarii, 4. możliwość wyświetlania do 3 parametrów jednocześnie (do wyboru: stanu liczników w przód, w tył oraz netto, prędkości przepływu, przepływu chwilowego, wartość wyjścia prądowego), 5. możliwość programowania za pomocą interfejsu na podczerwień bez otwierania obudowy (zdalny ekran), 6. przyciski dotykowe (przez szkło) – programowanie i parametryzacja możliwa bez otwierania obudowy, 7. 4 wyjścia sygnałowe: 1 wyjście prądowe aktywne i 2 wyjścia impulsowe pasywne dla przepływu w przód i w tył (swobodnie programowalne) oraz 1 wyjście cyfrowe dla alarmów lub informacji o zmianie kierunku przepływu, 8. zabezpieczenie dostępu hasłem do menu programowania, 9. łatwe ustawienia, które umożliwia w łatwy sposób pierwsze uruchomienie przepływomierza, 10. menu programowania dostępne w języku polskim (w standardzie), 11. temperatura otoczenia: -20 ... + 70 °C – wersja rozłączna, -20 ... + 60 °C – wersja kompaktowa, 12. zasilanie: - sieć zasilająca 85 do 265 V AC przy mocy < 7 VA, - niskie napięcie 24 V AC +10 %/–30 % przy mocy < 7 VA, - prąd stały 24 V ±30 % przy natężeniu < 0,4 A, 13. przechowywanie wartości liczników w przód / tył oraz netto, danych kalibracyjnych i konfiguracyjnych w pamięci czujnika i przetwornika, 14. opcjonalnie dla średnic do DN200 certyfikat MID umożliwiający zastosowanie przepływomierza w aplikacjach rozliczeniowych, 15. protokół HART 5.7 w standardzie przy wyjściu 4÷20 mA, 16. pełna autodiagnostyka zgodna z normą NAMUR NE107. 2.2. Układ do pomiaru ciśnienia Zamawiający wymaga żeby przetwornik ciśnienia był zabudowany na rurociągu bezpośrednio w ziemi lub bezpośrednio na rurociągu w przepompowni wody. Z dotychczasowego doświadczenia Zamawiającego wynika, że przetworniki ciśnienia wymagają okresowej kalibracji, zatykają się i ulegają awariom. Zamawiający planuje wykonać jednorazowo niezbędne prace ziemne i instalacyjne na każdym z posterunków pomiarowych. Z uwagi na powyższe, Zamawiający wymaga, żeby dostarczone przez Wykonawcę układy do pomiaru ciśnienia, zapewniały dostęp do przetwornika ciśnienia i umożliwiały jego wymianę w dowolnym momencie, bez potrzeby prowadzenia dodatkowych prac ziemnych które są kosztowne i czasochłonne. Operacja wymiany przetwornika ciśnienia powinna odbywać się na pracującym wodociągu bez konieczności jego wyłączania. Wykonawca dołączy do oferty, instrukcję montażu oferowanego rozwiązania układu do pomiaru ciśnienia. Instrukcja powinna zawierać opis rozwiązania i rysunki montażowe. Przetwornik ciśnienia : a) zakres pomiaru 0-16 bar, b) sygnał wyjściowy: 4-20 mA, c) dopuszczalne przeciążenie: co najmniej 4 krotność zakresu pomiarowego, d) kabel do podłączenia przetwornika do rejestratora o długości min. 15 m , e) błąd podstawowy: maksymalnie 0,5 % zakresu pomiarowego, f) stopień ochrony IP68, g) przyłącze procesowe: G1/4". 2.3. Rejestrator parametrów sieci wodociągowej z możliwością transmisji danych pomiarowych w technologii GSM/GPRS/SMS Cześć komunikacyjna GSM/GPRS: 1. komunikacja z urządzeniem oraz transmisja danych w technologii GSM /GPRS, 2. możliwość cyklicznej transmisji danych GPRS według stałej i dynamicznej adresacji numeru IP po przez stronę WWW, 3. możliwość korzystania z usług transmisji danych dowolnego operatora, przy wykorzystaniu dowolnego APN, 4. funkcja kontroli obecności w sieci GPRS przy stałej adresacji i dynamicznej adresacji IP, 5. komunikacja z serwerami nadrzędnymi z aplikacją wizualizacyjną (np. SCADA, aplikacja zarządzająco konfiguracyjna) protokołem Modbus TCP, 6. możliwość pracy online oraz łączenia cyklicznego (wg zaprogramowanych harmonogramów) z usypianiem modemu, 7. możliwość transmisji GPRS zarówno przy zasilaniu zewnętrznym jak również baterii wewnętrznych (powinien być możliwy wybór w jakich warunkach zasilania ma być prowadzona łączność) 8. możliwość łączności do dwóch serwerów nadrzędnych z możliwością zdefiniowania indywidualnego harmonogramu łączenia dla każdego z nich, 9. obsługa zdarzeń alarmowych po ich wystąpieniu z możliwością zdefiniowania serwera alarmowego który będzie przyjmował obsługę alarmów, 10. możliwość wysyłania alarmowych wiadomości tekstowych SMS do co najmniej 16 użytkowników, 11. możliwość zdefiniowania dla pracy GPRS następujących parametrów sieci APN: nazwy, użytkownika, hasła, 12. możliwość konfigurowania kodu PIN karty SIM, 13. wymaga się aby zainstalowane karty SIM pracowały w jednym APN-ie pomimo że będą należeć do różnych operatorów sieci GSM. Część komunikacyjna lokalna z urządzeniami pomiarowymi: 1. możliwość pracy w układzie Master-Slave (rejestrator – Master, urządzenia pomiarowe np. przepływomierz –Slave), 2. obsługa protokołu ModBUS RTU oraz ModBUS ASCII na porcie szeregowym, 3. możliwość odczytu co najmniej 6 urządzeń o niezależnych adresach, 4. możliwość skonfigurowania parametrów komunikacji: prędkości, parametrów telegramu (N81, E81, O81,N82, E82, O82), liczby retransmisji, czasu oczekiwania na odpowiedź, 5. możliwość kontroli jakości transmisji poprzez niezależne liczniki telegramów nadanych i odebranych dla każdego z urządzeń podrzędnych (Slave), 6. niezależny harmonogram odczytu urządzeń z możliwością definiowania rejestracji po „n” odczytach w niezależnym banku pamięci (typu FLASH) o rozmiarze minimum 6000 rekordów – rejestracja w cyklu kołowym, 7. możliwość wysyłania co najmniej 32 telegramów pytających w jednej sekwencji i odczytu co najmniej 64 rejestrów 2 bajtowych, 8. możliwość obsługi następujących bloków danych: Holding register, Input register, Coils, Discrete inputs, 9. możliwość tłumaczenia odczytanych wiadomości protokołem ModBUS na liczby zmiennoprzecinkowe długie i zmiennopozycyjne krótkie, stałopozycyjne ze znakiem i bez znaku, przeliczone wartości mogą być monitorowane przez urządzenie i mogą być generowane alarmy od przekroczenia ich wartości, możliwość logowania przeliczonych wartości w nieulotnej pamięci rejestratora. Część sprzętowa i zasoby wewnętrzne rejestratora GSM/GPRS: 1. wbudowany wewnętrzny przetwornik temperatury, 2. wodoszczelna obudowa urządzenia (wykonanie minimum IP67), 3. gniazdo do podłączenia zewnętrznych sygnałów pomiarowych dwustanowych, analogowych i opcjonalnego zasilania – wyk. minimum IP67, 4. gniazdo do podłączenia anteny GSM – wyk. minimum IP67, 5. wewnętrzny nastawialny zegar czasu rzeczywistego z niezależną wymienialną baterią, 6. wbudowany wyświetlacz LCD z podświetlaniem, 7. klawiatura z 4 przyciskami, 8. automatyczne wygaszanie wyświetlacza, aktywacja wyświetlacza przez użytkownika po naciśnięciu przycisku, 9. możliwość zdefiniowania parametrów (wartości pomiarowe) wyświetlanych na wyświetlaczu w cyklu kołowym, 10. wbudowane baterie wewnętrzne, 11. sygnalizacja stanu rozładowania baterii wewnętrznych, 12. funkcja odcięcia zasilania z akumulatora po jego rozładowaniu- ochrona akumulatora przed uszkodzeniem, 13. sygnalizacja poziomu sygnału radiowego GSM, 14. możliwość podłączenia do rejestratora dodatkowego akumulatora, baterii lub zewnętrznego zasilacza umożliwiającego, zasilanie urządzenia w czasie transmisji danych za pośrednictwem GSM/GPRS, 15. możliwość jednoczesnego podglądu i odczytu wskazań rejestratora na wyświetlaczu bez przerywania transmisji danych i rejestracji, 16. zakres pracy w temperaturach od - 20ºC do + 50 ºC, 17. możliwość wymiany karty SIM bezpośrednio przez użytkownika, 18. urządzenie powinno posiadać minimum 8 wejść analogowych (w tym co najmniej 6 wejść analogowych dostępnych na złączach do podłączenia sygnałów zewnętrznych w standardzie 4-20mA i 2 wejścia wewnętrzne do diagnostyki stanu temperatury urządzenia oraz wartości napięcia zasilania), 19. jedno z wejść analogowych zewnętrznych powinno być predefiniowane do pomiaru ciśnienia a pozostałe uniwersalne z możliwością dowolnego skalowania i wprowadzania własnej nazwy i jednostki, 20. urządzenie powinno posiadać 2 wyjścia umożliwiające zasilanie impulsowe zewnętrznych przetworników, 21. urządzenie powinno posiadać możliwość definiowania częstotliwości pomiarów oraz czasu ich rozpoczęcia dla wejść analogowych, 22. 2 wejścia licznikowe z możliwością zdefiniowania stanu licznika, zakresu licznika, wagi impulsu, wyliczania przepływu synchronizacji z przepływomierzem, 23. 3 wejścia zdarzeniowe w tym 2 z predefinowalną funkcjonalnością monitorowania otwarcia i zalania komory, 24. 2 wejścia licznikowe powinny mieć możliwość automatycznej synchronizacji stanu swoich liczników po odczycie przepływomierza protokołem ModBUS RTU lub ModBUS ASCII, 25. w przypadku zdefiniowania wejścia jako zdarzeniowego obsługa z interwałem minimum 5 sekund, 26. urządzenie powinno mieć możliwość zdefiniowania harmonogramu rejestracji ze zdefiniowaniem parametrów podlegających logowaniu (możliwość wyboru zasobów wewnętrznych - minimum 1 parametr oraz kpl. rejestrów odczytanych z urządzeń podrzędnych), częstotliwości logowania oraz czasu rozpoczęcia logowania, 27. zmiana okresu pomiarów lub rejestracji między 5 sek. a 24 godz, 28. wewnętrzna nieulotna pamięć typu FLASH - umożliwiająca rejestrację w cyklu kołowym – niezależny bank pamięci o rozmiarze minimum 26000 rekordów, 29. urządzenie powinno mieć możliwość obsługi zdarzeń alarmowych z możliwością ich zarejestrowania w niezależnym banku pamięci typu FLASH, 30. możliwość zdefiniowania minimum 9 alarmów do których mogą być przypisane zasoby wewnętrzne (pomiary z wejść analogowych, licznikowych lub zdarzeniowych), 31. dla alarmów monitorujących przekroczenie wartości, powinno być możliwe zdefiniowanie wartości progowej, kierunku przekroczenia wartości progowej i czasu trwania przekroczenia, 32. możliwość lokalnego (za pomocą laptopa i oprogramowania konfiguracyjnego jak również z poziomu wbudowanej klawiatury rejestratora) i zdalnego przeprogramowywania/zmiany konfiguracji urządzenia, 33. możliwość wymiany wewnętrznego oprogramowania za pośrednictwem lokalnego portu lub zdalnie poprzez GPRS (funkcja bootLoader), 34. kabel-interfejs komunikacyjny do bezpośredniego połączenia z komputerem dostarczany dla partii rejestratorów, 35. kabel sygnałowy do podłączenia zewnętrznych urządzeń pomiarowych i opcjonalnie dodatkowego zewnętrznego zasilania będący na wyposażeniu każdego z rejestratorów, 36. kpl. antena GSM. Oprogramowanie konfiguracyjne dedykowane dla urządzeń do rejestracji i zdalnego przekazu GSM/GPRS: 1. oprogramowanie w języku polskim umożliwiające pracę w systemach operacyjnych aktualnego Windows. 2. komunikacja z oprogramowaniem poprzez GSM/GPRS oraz poprzez kabel-interfejs komunikacyjny przyłączany do portu USB komputera, 3. wyświetlanie wartości bieżących, 4. wyświetlanie poziomu sygnału radiowego GSM oraz funkcja wymiany kart SIM, 5. funkcja wprowadzenia kodu PIN karty SIM oraz parametrów login/hasło przy pracy GPRS, 6. odczyt danych archiwalnych zarejestrowanych w pamięci urządzenia, 7. prezentacja danych w postaci wykresów, 8. możliwość prezentacji danych z wszystkich urządzeń na jednym wykresie, 9. możliwość konfiguracji wszystkich parametrów użytkownika w urządzeniu zarówno lokalnie jak i zdalnie, 10. zarządzanie co najmniej 5 urządzeniami jednocześnie przez oprogramowanie, 11. raporty w formie tabel z wartościami dla poszczególnych przedziałów czasowych, 12. raporty w formie wykresów, 13. możliwość zapisywania raportów, 14. możliwość odczytywania i zapisywania danych do plików csv, 15. możliwość zapisywania wykresów do formatów obrazkowych (np. JPG, bmp, PDF, png) 16. możliwość konfigurowania zadań do wykonania np. odczyt urządzeń o określonych porach, 2.4. Słupki telemetryczne Wykonawca dostarczy 13 kompletnych słupków telemetrycznych wyposażonych w: 1. fundament wraz z płytą stabilizacyjną, 2. zamek z kluczykiem- Wykonawca dostarczy identyczne wkładki patentowe do wszystkich słupków tak by można je było otwierać tym samym kluczykiem, W słupku telemetrycznym Wykonawca zabuduje: 1. rejestrator z wbudowanym modemem komunikacyjnym do transmisji danych poprzez sieć GSM/GPRS wraz z kartą SIM z przypisanym stałym adresem IP działającym w prywatnym APN, 2. układ antenowy, 3. dedykowaną puszkę zaciskową z kompletem kabli sygnałowych, 4. kontaktronowy czujnik otwarcia pokrywy słupka, 5. pakiet akumulatorów do zasilania rejestratora, 6. przetwornik przepływomierza, 7. pakiet baterii do zasilania przepływomierza. Słupek telemetryczny powinien: 1. umożliwiać łatwe wprowadzenie przewodów sygnałowych prowadzonych w rurze osłonowej polietylenowej o średnicy do 50mm, 2. mieć modułową konstrukcję, 3. nie rzucać się w oczy i wtapiać się w otoczenie, 4. być odporny na działanie czynników atmosferycznych, 5. chronić zabudowane w nim urządzenia przed aktami wandalizmu, 6. zapewnić utrzymanie optymalnego poziomu sygnału GSM, 7. umożliwiać obsłudze łatwy dostęp do zabudowanych w nim urządzeń, 8. umożliwiać prostą obsługę związaną z wymianą pakietu akumulatorów. 2.5. Do oferty należy dołączyć: 1. atesty PZH dla przepływomierzy i przetworników ciśnienia, 2. karty katalogowe oferowanych urządzeń, 3. certyfikaty (atesty, deklaracje zgodności) na oferowane urządzenia, 4. zaświadczenia stwierdzające spełnienie wymagań formalnych dotyczących radiowych urządzeń nadawczo odbiorczych wprowadzonych na rynek Polski - wydane przez Instytut Łączności, 5. instrukcję oprogramowania, 6. dokładny opis układu do pomiaru ciśnienia, uwzględniający wymóg dostępu do przetwornika ciśnienia w każdy momencie, uwzględniający wymóg jego montażu i demontażu w celu przeprowadzenia serwisu lub okresowej kalibracji bez konieczności przeprowadzenia prac ziemnych, 7. list referencyjny na wdrożony system składający się z minimum 50 punktów pomiarowych działający w oparciu o cyfrową sieć transmisji danych GSM/GPRS.

II.5) Główny kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zgodnie z opisem SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej – tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej trzy zadania (zamówienia) obejmujące wykonanie zamówienia o podobnych parametrach o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każde. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę, że wykonawca winien dowieść wszelkich okoliczności świadczących nie tylko o tym, iż sam fakt udostępnienia zasobów formalnie miał miejsce, a także okoliczności pozwalające stwierdzić, iż udostępnienie to jest realne, wystarczające i adekwatne dla oceny spełniania danych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa niniejszej specyfikacji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednie dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument określony w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA BRUTTO 0,80
gwarancja 0,20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia może nastąpić ze względu na: 1)zwłokę w udostępnieniu miejsca montażu przez Zamawiającego – termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony o ilość dni zwłoki - termin realizacji zamówienia może zostać przedłużony, nie więcej jednak, niż o ilość dni zwłoki, 2)wystąpienie okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożnością wykonania zamówienia w terminie umownym – termin realizacji zamówienia może zostać przedłużony, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-03, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę/ poszukuję grafika - Nowy Targ
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę usługę/ poszukuję grafika, do współpracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI